سوپرانو ایس تیتانیوم
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 462
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3026
:: بازدید ماه : 2910
:: بازدید سال : 40762
:: بازدید کلی : 1666662
سوپرانو ایس تیتانیوم

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه های تیتانیومی به دلیل عملکرد برتر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزری در بازار تبدیل شده اند. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از فناوری سه طول موج ، بدون مواد مصرفی ویژه ، مناسب برای انواع پوست 1 تا 6 ، صفحه نمایش بزرگ و غیره اشاره کرد. در اینجا برخی دیگر از ویژگی های دستگاه های تیتانیوم آورده شده است:

• ایمنی تجهیزات لیزری تیتانیوم
سوپرانو ایس تیتانیوم کاملاً ایمن و قابل اعتماد است لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه یک روش درمانی مطمئن برای از بین بردن موهای بدن است. دستگاه آلیاژ تیتانیوم هیچ گونه مشکل پوستی برای بیمار ایجاد نمی کند ، فقط ممکن است کمی قرمزی و تورم روی پوست ایجاد کند که پس از چند دقیقه یا چند ساعت از بین می رود. با این حال ، توصیه می کنیم پس از خرید تجهیزات لیزری تیتانیوم ، متخصصان واجد شرایط باید آموزش های لازم را برای جلوگیری از عوارض جانبی غیر ضروری پس از درمان ارائه دهند.

• انواع مختلف پوست را درمان کنید
دستگاه آلیاژ تیتانیوم با ترکیب سه طول موج لیزری مختلف امکان درمان های خاص برای انواع مختلف پوست و شرایط مختلف را فراهم می کند. هیچ نامزد خاصی نمی تواند از این دستگاه استفاده کند. هم مردان و هم زنان می توانند از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کنند. بسته به نوع پوست ، تعداد جلسات درمانی ممکن است متفاوت باشد.

• قابل استفاده در تمام نقاط بدن
با استفاده از تجهیزات لیزری تیتانیوم ، می توانید موهای زائد بدن از جمله بازوها ، دستها و پاها ، زیر بغل ، باسن ، اندام تناسلی ، چانه ، صورت و غیره را درمان کنید. این دستگاه می تواند برای مردان و زنان برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده شود.

لیزر موهای زائد بدون درد
تجهیزات تیتانیوم به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قدرتمند ، در طول درمان به طور مداوم و م surfaceثر سطح پوست را خنک می کند. بنابراین ، بیماران می توانند درمان بدون درد و راحت را تجربه کنند.

• مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قدرتمند
دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری فوق العاده در سیستم خنک کننده برای خنک کردن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان استفاده می کند. در عین حال ، گرما را در لایه داخلی پوست حفظ می کند تا در روند درمان با لیزر تداخل ایجاد نکند. این عملکرد معمولاً در تجهیزات لیزر استفاده نمی شود.

مشکل بسیاری از دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس این است که سیستم خنک کننده آنها ضعیف است و نمی تواند هنگام استفاده از لیزر سطح پوست را خنک نگه دارد. اگر لیزر این عملکرد را نداشته باشد ، به احتمال زیاد پوست بعد از لیزر تغییر رنگ داده و می سوزد.

دلیل استفاده از تجهیزات تیتانیوم لیزری Luna از کولر داخلی
برای بسیاری از افراد ممکن است این س ariseال مطرح شود که چرا از سیستمهای سرمایشی و سرمایشی داخلی در تجهیزات لیزری استفاده می شود. این نوع گرما آزاردهنده است زیرا پرتو لیزر گرمای زیادی را در سطح پوست تولید می کند. سیستم خنک کننده قوی و کولر داخلی مورد استفاده در لیزر تیتانیوم Luna دمای سر تلفن همراه را به طور دائم خنک نگه می دارد و پوست بیمار هیچ گونه درد و سوزشی را احساس نخواهد کرد. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که می تواند پوست را به طور مداوم خنک نگه دارد.

دستگاه Luna از طریق کولر داخلی خود گرما را به حداقل می رساند. این دمای کنترل شده موهای زائد را از بین می برد. مشتریان می توانند طی جلسه ای با استفاده از دستگاه تیتانیوم لیزر Luna یک درمان کاملاً بدون درد و سوزش را تجربه کنند.


تعداد بازدید از این مطلب: 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 9 مهر 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید