دستورالعمل های قبلی برای لیزر موهای زائد
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 595
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3159
:: بازدید ماه : 3043
:: بازدید سال : 40895
:: بازدید کلی : 1666795
دستورالعمل های قبلی برای لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟
پاسخ به این سوال مطمئناً به نوع پوست شما و همچنین متخصص مراقبت های بهداشتی که درمان را ارائه می دهد بستگی دارد. اگر متخصصین مراقبت های بهداشتی که از این تجهیزات استفاده می کنند از ایمنی لیزر و تنظیمات موثر آگاه نباشند، ممکن است همان تجهیزات لیزر موهای زائد نتایج بسیار متفاوتی داشته باشند.

نکته ای که در انتخاب لیزر باید به آن توجه کرد این است که در این بحث در مورد انواع لیزر و برندهای لیزر صحبت می کنیم. Lumenis Lightsheer یک لیزر دیود عالی است. Cynosure Apogee یک لیزر الکساندریت عالی است و Sciton Profile یک لیزر Nd: Yg با پالس بلند عالی است. توصیه می کنیم کمی در مورد ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تحقیق کنید و همچنین از پرسیدن ترجیحات یا تجربه ارائه دهنده خود نترسید.(قیمت لیزر آلما)

در نهایت، ما قویاً توصیه می کنیم که تجهیزات لیزری مورد نظر توسط FDA تمیز شوند. ارائه دهندگانی در بازار هستند که خدمات لیزر موهای زائد را با تجهیزات لیزری غیر قابل تنظیم ارائه می دهند که بیماران باید از آنها مراقبت کنند.

قیمت لیزر تیتانیوم چقدر است؟
متغیرهای زیادی وجود دارد که هزینه نهایی فروش لیزر تیتانیوم را تعیین می کند. این موارد شامل تعداد جلسات، تجهیزات مورد استفاده، رنگ مو و سیاست های قیمت گذاری تسهیلات می باشد. یک چیز مطمئن است، شما به چندین درمان نیاز خواهید داشت، معمولا بین 5-8 بسته به منطقه و طول چرخه رشد.

نواحی کوچک مانند زیر بغل و چانه می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. نواحی دیگر، مانند پاهای پر، می توانند بسیار گران باشند. ما جلساتی را دیده‌ایم که کمتر از 30 دلار هزینه دارند و تا 500 دلار افزایش می‌یابند.

مجدداً، به دلیل تنوع لیزرها، ویژگی ها و ارائه دهندگان، ایده خوبی است که قبل از تعهد، سؤالاتی در مورد تنظیمات، تجهیزات لیزر و فرکانس بپرسید. این به شما کمک می کند تا از انتظارات خود به عنوان یک بیمار آگاه شوید. همه بیماران نتایج یکسانی را مشاهده نمی کنند یا به پروتکل مراقبت پزشکی یکسانی نیاز ندارند.

 

عوارض و خطرات لیزر موهای زائد؟
تمام درمان های لیزری دارای یک عامل خطر هستند. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه تشخیص می دهد که آیا شما کاندیدای خوبی هستید یا خیر و از بهترین تنظیمات لیزر برای پوست شما استفاده خواهد کرد.

حتی با بهترین آمادگی، مهارت و تجربه، همیشه احتمال سوزش، هیپر یا هیپوپیگمانتاسیون، تاول، زخم و در موارد نادر رشد مو در ناحیه تحت درمان وجود دارد. در زیر به برخی از خطرات مرتبط با لیزر موهای زائد اشاره شده است.(قیمت لیزر پلاتینیوم)

ناراحتی - ممکن است در طول درمان با لیزر کمی ناراحتی ایجاد شود.

بهبود زخم - جراحی لیزر می تواند باعث تورم، تاول، پوسته پوسته شدن یا پوسته پوسته شدن ناحیه تحت درمان شود که ممکن است یک تا سه هفته طول بکشد تا بهبود یابد. هنگامی که سطح بهبود یافت، ممکن است برای دو تا چهار هفته دیگر یا در برخی بیماران صورتی یا حساس به آفتاب باشد.

کبودی / تورم / عفونت - با برخی از لیزرها، ممکن است کبودی ناحیه تحت درمان ایجاد شود. علاوه بر این، ممکن است مقداری تورم مشاهده شود. در نهایت، هر زمان که یک روش پوستی انجام شود، احتمال عفونت پوستی وجود دارد، اگرچه نادر است.

رنگدانه (رنگ پوست) - در طول فرآیند بهبود، رنگ ناحیه تحت درمان کمتر از پوست اطراف روشن تر یا تیره تر است. این معمولا موقتی است، اما در موارد نادر ممکن است دائمی باشد.

جای زخم - جای زخم یک اتفاق نادر است، اما زمانی که سطح پوست آسیب دیده باشد ممکن است. برای به حداقل رساندن خطر ایجاد اسکار، مهم است که تمام دستورالعمل های پس از درمان را به دقت دنبال کنید.

قرار گرفتن در معرض چشم - عینک ارائه خواهد شد. مهم است که این سپرها را همیشه در طول درمان نگه دارید تا از چشمان خود در برابر قرار گرفتن تصادفی لیزر محافظت کنید.

 

فاصله زمانی بین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد می تواند یک روش بسیار موثر باشد، اما از آنجایی که این یک خدمات پزشکی است، تنوع کمی وجود دارد. هدف از لیزر تیتانیوم، درمان موهایی است که در مرحله آناژن هستند.

اگرچه ما دوست داریم همه موها در فاز آناژن باشند، بعید است که تنها حدود 10 تا 20 درصد موها در مرحله رشد فعال باشند. این بدان معنی است که جلسه شما تنها 20٪ به طور موثر درمان می کند.

سوال این است که فرکانس چه زمانی باید باشد. این می تواند متفاوت باشد و متخصص سلامت شما آن را بر اساس رشد موهای شما توصیه می کند. از نظر تجربه، این می تواند از 4 هفته تا 10 هفته متغیر باشد.

بعد از لیزر موهای زائد چقدر باید از دست بدهیم؟
میزان ریزش مو در هر جلسه لیزر می تواند متفاوت باشد. موها در 3 فاز مختلف رشد می کنند و لیزر موهای زائد در فاز رشد مو موثر است. اگر موها در فاز مناسب هستند، باید برای همیشه کوتاه شوند.

برخی از موها می توانند فوراً فولیکول را ترک کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند به رشد خود ادامه دهند و طی چند هفته آینده ریزش کنند. ما معمولاً هر 4 هفته یکبار درمان گردن و صورت و هر 6 هفته یکبار هر ناحیه زیر گردن را توصیه می کنیم، بنابراین امیدواریم موهای زائد در فاز صحیح لیزر موهای زائد باشند. برخی از درمان ها مقدار زیادی از موهای زائد را از بین می برند، در حالی که برخی دیگر منجر به حذف بسیار کمی از موهای زائد می شوند. این فقط به مرحله رشد بستگی دارد.

آیا اصلاح موهای شما ضخیم تر و سریع تر می شود؟
اصلاح شهرت افسانه ای به دست آورده است زیرا موهای طبیعی به تنهایی نوک نرمی دارند و مدتی در معرض نور قرار گرفته اند و به طور بالقوه رنگ آن را روشن می کنند.

ریش تراش تازه رشد کرده نسبت به تیغ قبلی صاف تر است و اخیراً در نور روز تاریک تر از همیشه ظاهر شده است.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید