ویزای شینگن1
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 460
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3024
:: بازدید ماه : 2908
:: بازدید سال : 40760
:: بازدید کلی : 1666660
ویزای شینگن1

ویزای شینگن چیست؟

برای ورود به منطقه شینگن به ویزای شینگن نیاز دارید. این ویزا اجازه ورود به 26 کشور پیمان شینگن را می دهد و دارندگان این ویزا می توانند در زمان و شرایط مشخص به هر کشور شینگن سفر کنند.

ماهیت و هدف از بازدید متقاضی، نوع و مدت ویزای شینگن را تعیین می کند. به عبارت دیگر هدف از بازدید شما شرکت در یک تور گردشگری و یا انجام امور تجاری و یا در عرض چند ساعت از کشور های عضو اتحادیه نوع ویزا و مدت اعتبار آن را مشخص می کند.

ویزای شینگن می تواند توسط هر کشور عضو معاهده صادر شود و با رعایت قوانین خاصی، دارنده آن می تواند بدون هیچ مشکلی در طول مدت اعتبار ویزا به هر کشوری در منطقه شینگن سفر کند.

 

انواع ویزای شینگن
بسته به هدف و ماهیت بازدید، نوع ویزای شینگن متقاضی تعیین می شود. از طرفی نوع این ویزا تعیین کننده مدت اعتبار این ویزا خواهد بود. بنابراین، انواع ویزای شینگن تعیین می کند که چگونه و تحت چه شرایطی وارد یک یا چند کشور شینگن شوید. این ویزاها به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:

ویزای اتحادیه شینگن (USV)
ویزای محدود منطقه ای (LTV)
ویزای ملی
1- ویزای اتحادیه شینگن
ویزای شینگن در واقع یک ویزای توریستی اروپاست. دارنده ویزا مجاز به سفر و اقامت در کشورهای عضو شنگن هر 6 ماه یک بار برای مدت حداکثر 90 روز است که از زمان ورود تا زمان اقامت در منطقه شنگن محاسبه می شود.

بسته به هدف سفر متقاضی به هر یک از کشورهای معاهده، ویزای شینگن به سه دسته ویزای A، و C تقسیم می شود که البته یکی از آنها متعلق به متقاضی است.

ویزای شینگن نوع A.
ویزای نوع A نوعی از ویزای ترانزیت فرودگاهی است که تنها به فرد اجازه می دهد پرواز خود را در یکی از فرودگاه های شینگن تغییر داده و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کند. این ویزا فقط برای استفاده در فرودگاه های شینگن معتبر است و اجازه خروج از فرودگاه را نخواهید داشت.

بنابراین، دارنده ویزای ترانزیت شینگن تنها مجاز است در منطقه ترانزیت فرودگاه شینگن توقف کرده و منتظر باشد تا هواپیما تغییر کند و منطقه را ترک کند.

با این حال، اگر برای عبور از بیش از یک فرودگاه در منطقه شینگن به ویزای ترانزیت نیاز دارید، دیگر واجد شرایط دریافت این نوع ویزا نخواهید بود و به جای آن باید برای ویزای معمولی شینگن نوع C اقدام کنید. زیرا داشتن بیش از یک پرواز شینگن در منطقه به عنوان پرواز داخلی محسوب می شود و بدون توجه به ترانزیت، متقاضی باید ویزای شینگن نوع C را دریافت کند.

حتی اگر برای تغییر پرواز خود مجبور به ترک فرودگاه شینگن شوید و به فرودگاه دیگری در همان کشور بروید، باز هم واجد شرایط دریافت ویزای ترانزیت شینگن نیستید و به ویزای معمولی شینگن C نیاز دارید.

اگر فردی دارای یکی از شرایط زیر باشد، نیازی به دریافت ویزای ترانزیت فرودگاهی نخواهد داشت:

داشتن ویزای معتبر از منطقه شنگن، اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، کانادا، ژاپن یا ایالات متحده
دارای مجوز اقامت معتبر صادر شده توسط منطقه شینگن، اتحادیه اروپا و اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی EEA، شهرداری آندورا، کانادا، ژاپن، جمهوری سان مارینو یا ایالات متحده.
داشتن پاسپورت دیپلماتیک
عضو خانواده اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا شهروند سوئیس باشید
بخشی از خدمه پرواز تحت کنوانسیون شیکاگو در خطوط هوایی بین المللی

اخذ ویزای شنگن از طریق اوکراین 


تعداد بازدید از این مطلب: 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
704818 در تاریخ : 1400/8/20/4 - - گفته است :
<a href="https://sinoheholding.com/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%D8% AA%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85/"> لیزر تیتانیوم </a>


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید