تحصیل در سوئیس
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 509
:: بازدید ماه : 6248
:: بازدید سال : 37688
:: بازدید کلی : 1663588
تحصیل در سوئیس

آموزش پیش دبستانی اختیاری است و از 5 تا 6 سال به صورت مقطع ابتدایی اجباری و از 7 تا 15 سال شامل دو گروه ابتدایی و Oberstufenschule، دبیرستان اختیاری و شامل 4 درس می باشد.دانش آموزان 5 و 6.5 ساله دارای دو گروه Gymnasium (دبیرستان) و Berufslehre (کارآموزی) هستند و دانشگاه از دو گروه Universität (دانشگاه) و Fachhochschulen (دانشگاه فنی و حرفه ای) تشکیل شده است. هزینه تحصیل در مدارس سوئیس رایگان است و دانشگاه های دولتی سوئیس شامل 9 دانشگاه استانی و 2 دانشگاه فدرال برای رشته های فنی هستند. همچنین بسیاری از کالج های فنی و حرفه ای استانی در سوئیس وجود دارد.

 

از جمله مزایای تحصیل در سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود دانشگاه های با کیفیت بالا
  • سطح بالای رفاه اجتماعی و خدمات اجتماعی
  • وضعیت اقتصادی بسیار با ثبات است
  • عضویت در پیمان شینگن و امکان سفر آسان بدون ویزا در این حوزه
  • امکان کار پاره وقت در حین تحصیل

تحصیل در مدارس سوئیس
مدارس سوئیس رهبران جهانی هستند و دروازه ورود به بهترین دانشگاه ها و موقعیت های شغلی برتر جهان هستند. دانشجویان بین المللی می توانند در مدارس بین المللی و شبانه روزی این کشور تحصیل کنند. این مدارس امکانات آموزشی و اجتماعی بی نظیری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. معلمان برجسته، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و سالن های ورزشی تنها برخی از امکانات موجود در مدارس سوئیس هستند.

خوابگاه های این مدارس نیز امکانات مختلفی را برای دانش آموزان فراهم می کند. وعده های غذایی، برنامه های درسی، سرگرمی و مراقبت های پزشکی بخشی از امکانات این هاستل است.

در مدارس شبانه روزی سوئیس هر معلم به تعداد کمی از دانش آموزان آموزش می دهد و به هر دانش آموز توجه ویژه ای می شود. کلاس ها معمولا 2 تا 15 دانش آموز دارند. هزینه تحصیل در این مدارس از 50000 تا 120000 یورو در سال متغیر است.

بسته به مدرسه ای که انتخاب می کنید، می توانید از امکانات زیر استفاده کنید.دوره تحصیل در سوئیس
یکی از بهترین دوره ها در سوئیس یادگیری کار است. ما این دوره ها را کار تحقیقاتی می نامیم زیرا هم درس می خوانید، هم کار می کنید و هم حقوق می گیرید. این دوره ها با ضمانت شغلی همراه است. یعنی شما 6 ماه درس می خوانید و 6 ماه کار می کنید. به همراه حقوقی که در طول دوره کارآموزی دریافت می کنید، شهریه تقریبا پرداخت شده به شما بازپرداخت می شود. برای کارآموزی، تقریباً 2000 فرانک سوئیس در ماه دریافت خواهید کرد.

این دوره ها برای رشته هایی مانند مدیریت، مدیریت گردشگری و هتلداری و MBA پذیرفته می شوند.

تحصیل در سوئیس در مقطع لیسانس
مدرک لیسانس در سوئیس نیاز به مدرک دیپلم معتبر دارد. تحصیلات تکمیلی در سوئیس بر اساس فرآیند بولونیا (اعلامیه اتحادیه اروپا) است. دوره لیسانس در سوئیس 3 سال به طول می انجامد و در پایان دوره دانشجو مدرک لیسانس مورد تایید وزارت علوم سوئیس را دریافت می کند. دانشجو می تواند 10 ساعت در هفته کار کند.

تحصیل در مقطع کارشناسی به زبان های آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی انجام می شود. مدرک لیسانس اولین مدرک دانشگاهی است که می توان از دانشگاه یا سایر مؤسسات آموزش عالی دریافت کرد. رشته های مختلفی را می توان برای تحصیل انتخاب کرد، تحصیل در رشته مهندسی در سوئیس و تحصیل داروسازی در سوئیس، از پرطرفدارترین و بیشتر در بین دانشجویان دانشگاه در رشته های علوم طبیعی، علوم انسانی، علوم بازرگانی، علوم فنی هستند. ارایه شده.

کارشناسی ارشد در سوئیس
تحصیل در سوئیس در مقطع فوق لیسانس مستلزم داشتن مدرک لیسانس معتبر و قبولی در همان رشته و مدرک و مدرک IELTS6 می باشد.5 است. اگر مدرک زبان شما آیلتس 6 است، می توانید با پرداخت هزینه در همان دانشگاه با همان مدرک زبان تحصیل کنید. تحصیلات تکمیلی در سوئیس بر اساس فرآیند بولونیا (اعلامیه اتحادیه اروپا) است. تحصیلات تکمیلی در سوئیس بین 1.5 تا 2 سال به طول می انجامد و نیاز به پذیرش در همان رشته و رشته می باشد. در پایان دوره، دانشجو مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم سوئیس را دریافت می کند. دانشجو می تواند 20 ساعت در هفته کار کند.

دوره کارشناسی ارشد یک سال و نیم یا دو سال طول می کشد. تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی رایج است. برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی محبوب در سوئیس عبارتند از: امور بین الملل، اقتصاد، مهندسی، علوم کامپیوتر، تجارت، ارتباطات و تجارت بین المللی.

تحصیل در سوئیس برای مقطع دکترا
تحصیل در مقطع دکترا در سوئیس نیاز به مدرک کارشناسی ارشد معتبر و قبولی در همان رشته و مدرک دارد. رشته های دکتری عموماً به صورت بورسیه یا دارای شهریه بسیار پایین بوده و به صورت علمی و آکادمیک ارائه می شوند. پذیرش در این دوره نیاز به یک معلم خصوصی و یک رزومه علمی، تحقیقاتی و حرفه ای قوی دارد. تحصیلات تکمیلی در سوئیس بر اساس فرآیند بولونیا (اعلامیه اتحادیه اروپا) است. دوره دکتری در سوئیس بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد و نیاز به پذیرش در همان رشته تحصیلی و رشته می باشد. در پایان دوره، دانشجو مدرک دکتری مورد تایید وزارت علوم سوئیس را دریافت می کند. دانشجو می تواند 20 ساعت در هفته کار کند.

پس از اتمام موفقیت آمیز مقطع کارشناسی ارشد، می توانید کار بر روی پایان نامه خود را برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری آغاز کنید.آزمون مدارک دکتری از اول بهمن ماه آغاز و تا 24 بهمن ماه ادامه دارد. ممکن است مدرک دانشگاهی شما بالا باشد اما پس از بررسی مدرک دکترا نتوانید وارد دانشگاه شوید. اکثر افراد علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری در رشته های کامپیوتر، برق و مکانیک هستند که در نتیجه این روند طولانی تر از سایر رشته ها خواهد بود.

شرایط پذیرش در دانشگاه های سوئیس
با توجه به اینکه دانشگاه های سوئیس از استاندارد علمی بسیار خوبی برخوردار هستند، داشتن سابقه تحقیقاتی قوی و مقالات معتبر یکی از مهم ترین شرایط پذیرش برای دانشگاه های سوئیس می باشد. زبان تحصیل در سوئیس در مقطع کارشناسی اکثر دانشگاه های آلمان و فرانسه است و داوطلب باید حداقل مدرک B1 ارائه دهد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، داوطلب می تواند آلمانی، انگلیسی و فرانسوی را با حداقل مدرک B2 در زبان آلمانی و فرانسوی و آیلتس 6.5 در زبان انگلیسی را برای پذیرش در دانشگاه های سوئیس انتخاب کند.

تحصیل در سوئیس با بورسیه
تحصیل در سوئیس از طریق بورسیه در دو نوع بورسیه تحصیلی بین المللی نخبه و بورسیه تحقیقاتی دکترا توسط 10 دانشگاه غیر فنی و چندین دانشگاه فنی سوئیس در برنامه دکترا ارائه می شود و تمام شهریه و کمک هزینه زندگی را پوشش می دهد. اخذ این بورسیه سخت و مخصوصا برای دانشجویانی که رزومه علمی و تحقیقاتی بسیار قوی دارند و معمولا مراحل پذیرش از طریق دانشجو و پذیرش استاد راهنما می باشد. این بورسیه کمک هزینه ماهانه 1920 فرانک فرانک به علاوه 300 فرانک فرانک در ماه برای کمک هزینه مسکن و کارت حمل و نقل 1.5 ساله را پوشش می دهد. این دوره ها 3 سال طول می کشد و برای متولدین 31 دسامبر 1983 و بعد از آن در نظر گرفته شده است..


تعداد بازدید از این مطلب: 27936
برچسب‌ها: تحصیل در سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید