تور کیش از شیراز
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 38
:: بازدید ماه : 6334
:: بازدید سال : 37774
:: بازدید کلی : 1663674
تور کیش از شیراز

تور زمینی کیش با شیراز ارزان و دست و پا گیر؟
از آنجایی که سفر زمینی کیش از شیراز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای سفر به کیش است، لازم است اطلاعاتی از شرایط این سفر در اختیار مسافران شیراز به کیش قرار گیرد. توجه داشته باشید که مسیر زمینی شیراز به کیش بسته به مسیر و وسیله نقلیه انتخابی بین ۷ تا ۱۱ ساعت طول خواهد کشید.

 

تور زمینی کیش با شیراز با قطار
برای سفر با قطار از شیراز به کیش ابتدا باید به بندرعباس و سپس به بندر چارک یا آفتاب و از آنجا با کشتی به جزیره کیش بروید. مسیر ریلی بندرعباس - شیراز تقریباً 600 کیلومتر است و تقریباً 10 ساعت طول می کشد. مزیت سفر با قطار به کیش بسته بودن کوپه (برای سفرهای خانوادگی) و همچنین راحتی سفر با قطار نسبت به سفر با ماشین و اتوبوس است.

 

تور زمینی کیش با شیراز با ماشین شخصی
کوتاه ترین مسیر دسترسی به کیش از شیراز با ماشین، جاده شیراز – چارک است که شش ساعت طول می کشد. پس از رسیدن به چارک از طریق دریا به جزیره کیش سفر کنید. این سفر نیز یک ساعت طول می کشد و در مجموع هفت ساعت در راه خواهید بود.

هزینه تور کیش از شیراز تابستان ارزان و زمستان گرم
اما هزینه سفر با قطار به دلیل استفاده از وسایل نقلیه زمینی کمتر از هزینه سفر هوایی است. اما سفر زمینی شیراز به کیش اگرچه طولانی تر و طاقت فرساتر است اما از نظر قیمت تفاوت چندانی با سفر هوایی شیراز به کیش ندارد.همچنین با توجه به فاصله کم شیراز تا جزیره کیش، پروازهای بیشتری در مسیر شیراز - کیش انجام می شود. به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما شیراز نسبت به سایر شهرها ارزانتر است. در نتیجه بهتر است با صرف هزینه بیشتر، تور هوایی کیش را خریداری کنید.

تور ارزان کیش از شیراز مناسب شیرازی ها
شاید یکی از دلایل محبوبیت تور کیش از شیراز ارزان بودن بلیط هواپیما شیراز کیش باشد. اما همین ارزانی باعث شد پروازهای کیش از شیراز بارها با کمبود ظرفیت مواجه شوند. همچنین منجر به کاهش پروازهای چارتر در مسیر شیراز به کیش شد. اما آژانس مسافرتی نهال گشت ساعت تور کیش را از شیراز به نفع مسافران تور کیش شیراز اعلام می کند. اما اگر قصد خرید سفر به کیش از شیراز را با قیمتی ارزان دارید، بهترین زمان برای سفر به کیش تابستان به خصوص مرداد ماه است.

آخرین سفر کیش با شیراز کمین کن!
با توجه به تعداد زیاد پروازهای کیش از شیراز، یافتن تور کیش لحظه آخری در بین تور هوایی کیش از شیراز کار سختی نیست. پروازهای شیراز - کیش شرکت هواپیمایی معراج در حال حاضر چارتر و قابل رزرو می باشد. اما عامل مهم در آخرین لحظه تور کیش با شیراز؛ متعلق به هتل های کیس است. در روزهایی که تور کیش با شیراز کمتر از حد انتظار است، برگزارکنندگان تور را با تخفیف زیادی ارائه می کنند. لطفاً توجه داشته باشید که ویژگی بارز تورهای لحظه آخری این است که کیفیت خدمات این تورها مانند یک تور استاندارد است.

محبوب ترین هتل های کیش در بین شیرازی ها کدامند؟
شیرازی ها گزینه های مختلفی برای اقامت در جزیره کیش دارند.از هتل ها و ساختمان های آپارتمانی 2 ستاره و 3 ستاره ساحلی گرفته تا هتل های 4 ستاره مرکز شهر و هتل های آبی 5 ستاره لوکس، برای اقامت شما در جزیره مناسب هستند. قیمت هتل در کیش در روزهای روشن بسیار کمتر از ساعات اوج مصرف است. زیرا قیمت ها بسته به تعداد مسافران و ستاره های هتل متفاوت است. از هتل های سه ستاره و ارزان کیش می توان به هتل های سه ستاره مانند هتل شایلی کیش، هتل قائم کیش، هتل بزرگ کیش، هتل لوتوس، هتل آنا و هتل آرامیس کیش اشاره کرد. از هتل های 4 ستاره خوب کیش می توان به هتل پارمیدا کیش، هتل هلیا کیش، هتل فلامینگو کیش و هتل لیلیوم کیش اشاره کرد. هتل های پنج ستاره کیش مانند هتل شایان، هتل شایگان، هتل کوروش، هتل مارینا پارک، هتل ترنج، هتل داریوش و هتل ویدا نیز از بهترین هتل های کیش هستند که امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند اما کمی گران هستند. اما اغلب هتل های ارزانی مانند فانوس، لوتوس، سان رایز و پانیذ که ارزان تر از خدمات آنها هستند. توجه بیشتری به مردم شیراز می شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 23709
برچسب‌ها: تور کیش از شیراز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 15 اسفند 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید