تور تایلند
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 516
:: بازدید ماه : 6255
:: بازدید سال : 37695
:: بازدید کلی : 1663595
تور تایلند

زبان رسمی: تایلندی
واحد پول رسمی: بات تایلند
نوع برق شهر: 220 ولت - 50 هرتز
پیشوند تایلند: +66
اختلاف ساعت با تهران: +30:30
شماره های لازم: شماره پلیس: 191
سازمان آتش نشانی: 199
شماره پلیس توریستی: 1155
رزرو اتوبوس توریستی: 1188
شماره پلیس دریایی: 883 211 76 (0) 66+
شماره بیمارستان بین المللی پوکت: +400 249 76 66+
فرودگاه های تایلند: بانکوک: فرودگاه بین المللی دن موینگ
پاتایا: فرودگاه پاتایا
پوکت: فرودگاه بین المللی پوکت

 

قیمت تورهای تایلند

عوامل زیادی بر قیمت یک سفر تاثیر می گذارند و قیمت ها را می توان بر اساس عوامل متعددی پیش بینی کرد. یکی از نکات مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می کنید. به عنوان مثال، هزینه های سفر به تایلند در طول فصل بارانی و زمانی که تعداد داوطلبان کاهش می یابد و قیمت ها در دوره های هوای خوب یا جشنواره های مهم افزایش می یابد، کاهش می یابد. تعداد شهرهای بازدید شده نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارد. تورهای ترکیبی معمولاً گرانتر هستند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد در حال حاضر قیمت سفر به تایلند بسته به نوع پرواز و هتل انتخابی از حدود 6 تا 9 میلیون تومان متغیر است.

علاوه بر این، قیمت سفر به تایلند به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل همراه با غذا، بلیط هواپیما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان بستگی دارد. و سیم کارت پیشنهادات و... بستگی دارد و شما مسافران عزیز با خرید تور تایلند از سایت ما امکان سفر ارزان به این کشور را دارید.

 

سفر ارزان در اطراف تایلند

اگر می‌خواهید سفر خود را ارزان‌تر کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید: اول، فصل‌هایی را انتخاب کنید که گردشگران کمتری دارند. آب و هوای تایلند نقش مهمی در این امر ایفا می کند. روزهای اوج گرما و رطوبت یا زمان باران های موسمی گرمسیری فصل کم گردشگری است. در دوره هایی مانند سال نو یا نوروز، تعداد افرادی که مایل به سفر هستند و در نتیجه قیمت ها افزایش می یابد. نکته مهم دیگر کشیدن خطوط دور مش های متصل است. زمانی که مجبور به بازدید از چندین شهر هستید، هزینه ها افزایش می یابد. موضوع دیگر مدت اقامت است، در صورت امکان بسته های حاوی روزهای کمتر را انتخاب کنید. همیشه به یاد داشته باشید که ارزان ترین قیمت برای یک تور ممکن است همیشه دلیلی برای یک بسته سفر بهتر نباشد، برخی از شرکت های هواپیمایی که تورهای ارزان تر و بی کیفیت را ارائه می دهند فقط وقت و هزینه شما را هدر می دهند، بنابراین همیشه عاقلانه و در نهایت عمل کنید. صفحه مجموعه ما قیمت های متفاوتی را برای تورهای اطراف این مکان ارائه می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه مورد نظر خود داشته باشید.

 

تور لحظه آخری تایلند؟

تور لحظه آخری همان تور ارزان است، اما شرایط خاصی نیز دارد که به تورهای دقیقه 90 نیز معروف هستند، اما برای یافتن این تورها باید تا رسیدن زمان حرکت صبر کنید. آژانس‌هایی که پروازهای چارتر ارائه می‌کنند، در صورتی که گزینه‌هایشان تمام نشده باشد، به مسافران خود پیشنهادات ویژه ارزانی ارائه می‌کنند.البته این تنها زمانی اتفاق می افتد که تمام موارد لازم مانند ویزا آماده باشد. در مجموع، اگر زیاد نگران نیستید و همیشه آماده سفر هستید، به معاملاتی که ایرلاین ها در روزهای کوتاه پرواز یا در فصل کم توریست ارائه می دهند توجه داشته باشید و از فرصت استفاده کنید. همچنین از آنجایی که سفر با تور تایلند نیاز به ویزا دارد و می توانید با خود فکر کنید، نمی توانید از تورهای لحظه آخری تایلند لذت ببرید، اما نگران نباشید زیرا مجموعه ما به راحتی ویزای تایلند را به صورت فوری در اختیار شما قرار می دهد. به ما.

 

بهترین زمان برای سفر به تایلند؟

به هر کجای دنیا که سفر کنید، دانستن بهترین زمان برای سفر به این منطقه همیشه مطرح و ضروری است و وقتی صحبت از سفر به تایلند می شود، باید بدانید که خبری از شرایط سخت و خاص آب و هوایی در این سرزمین نیست و خوشبختانه مسافر عزیز همیشه آب و هوای دلپذیری را می بینی و هیچ فصلی از سال در این زمین وجود ندارد، حداقل به معنایی که ما فهمیدیم. در تایلند در تمام طول سال هوا گرم و مطبوع است و در چند ماه از سال بارندگی بیشتری می بارد و باید توجه داشت که در این سرزمین اساساً سه فصل وجود دارد: فصل گرم، فصل بارندگی و فصل خنک. تابستان‌ها نیز گرم‌تر از حد معمول است، نوامبر تا فوریه سردترین ماه‌های سال است و بارندگی کمتری نسبت به بقیه سال دارد، بنابراین بهترین تصمیم این است که یک تور در این کشور داشته باشید.


نکته دیگر اینکه فصول در سراسر کشور تقریباً یکسان است، اما مناطقی در این کشور با الگوهای آب و هوایی متفاوت وجود دارد. به طور کلی نمی توان گفت که زمان سفر به تایلند بد نیست و اگر قرار است به تایلند بیایید به این امید که در بازگشت به خانه اثرات آفتاب و یا حتی برنزه شدن پوست خود را مشاهده کنید. پس بهتر است به ژوئیه بروید. اکتبر (10 تیر تا 9 نوامبر) را برای سفر انتخاب کنید و در این ماه ها فصل باران های موسمی به پایان می رسد و هوا در سراسر کشور از چیانگ مای که همیشه سرد و مرطوب است. به بانکوک که همیشه طوفانی است و اکنون باران می بارد، تغییر می کند و گرم می شود.جاذبه های گردشگری تایلند

 

بازارهای شناور در نزدیکی بانکوک

برای آشنایی با نحوه خرید در بانکوک و همچنین آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند، پیشنهاد می کنیم از بازارهای شناور بانکوک دیدن کنید. آنها انواع غذاهای خوشمزه را می فروشند. بیشتر گردشگران بازار دامنوئن سادواک را انتخاب می کنند و بسیاری از مردم محلی بازار شناور آمفاوا را انتخاب می کنند.

 

جزایر رویایی جزیره سیمیلان


این جزایر سیمیلان یکی از زیباترین و بهترین جزایر تایلند است که متاسفانه یا خوشبختانه ممکن است بسیاری از گردشگران آن را نشناسند. جزیره معروف فی فی را با تمام زیبایی ها و جلوه های طبیعی خیره کننده اش در نظر بگیرید، حالا جزیره ای را دقیقاً شبیه جزیره فی فی تصور کنید، اما کوچکتر، خلوت تر و بکرتر و حتی زیباتر، در تایلند است و در واقع 9 تا از این جزیره چیده شده اند. در یک ردیف. بله، شما به درستی در مورد 9 جزیره رویایی و بهشتی شنیده اید که کل سیمیلان را تشکیل می دهند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

 

جزیره مرجانی پاتایا (کو لارن)

این جزیره که تنها در ۷ کیلومتری جنوب غربی پاتایا قرار دارد، یکی از زیباترین جزایر مرجانی، سواحل شنی سفید و آب شفاف را دارد. لازم به ذکر است که جزیره مرجانی غیرقابل سکونت است و کل منطقه آن به امکانات تفریحی و اجتماعی گردشگران اختصاص دارد و شما گردشگران می توانید زیبایی این جزیره را در یک قایق کف شیشه ای تحسین کنید و همچنین این جزیره یکی از شگفت انگیزترین جزیره هاست. مناطقی برای غواصیجزایر فی فی

این جزیره زیبا در استان کرابی قرار دارد و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند است. شایان ذکر است که یکی از معروف ترین مکان های جزایر فی فی، ساحل میمون ها است.

 

 

پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک در بزرگترین استان جنوب تایلند به نام سوراتانی قرار دارد و یکی از بزرگترین و بکرترین جنگل های جهان است. این پارک ملی یک مقصد گردشگری بی نظیر و عالی است. این پارک برای آن دسته از علاقه مندانی است که ترجیح می دهند در زیبایی های طبیعی تایلند غوطه ور شوند و از آرامش این مناطق لذت ببرند. علاوه بر این، بخشی از جنگل بارانی قدیمی توسط یک رشته کوه آهکی شگفت انگیز در امتداد پارک ملی پوشیده شده است.

 

بهترین هتل های تایلند؟

هتل امانپوری پوکت امانپوری

قبل از اینکه پوکت پر از اقامتگاه ها و هتل های پنج ستاره شود، هتل بسیار مجلل و زیبای امانپوری وجود داشت که تمام استانداردهای هتل های مجلل را رعایت می کند و هنوز هم یکی از بهترین هتل های کل کشور است. فضاهایی که با دقت تزئین شده اند، آرامش و منحصر به فرد بودن را می بخشند.

 

هتل شش حس سامویی شش حس

انصافاً باید گفت که این هتل رویایی و منحصر به فرد در سال 2008 از تمامی رقبای خود در سراسر جهان پیشی گرفت و از سوی مجله Conde Nast Traveler به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شد. جای تعجب نیست، زیرا امکاناتی مانند گارسون شخصی مترادف با خدمات بی عیب و نقص و توجه کامل به جزئیات است.این را هم بدانید که این مهمانپذیر ویلایی لوکس استخرهای اختصاصی خود را دارد و همچنین این هتل دارای یک استخر خصوصی بسیار بزرگ برای استفاده تمامی مهمانان می باشد. 8.1 هکتار زمین خصوصی در شمالی ترین قسمت ساموآ نیز حریم خصوصی کامل را برای مهمانان تضمین می کند.

 

هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا | تراس ساحلی رویال کلیف

این ریزورت یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پاتایا است و به زیبایی در کنار دریا، تنها 2 کیلومتر از مرکز نمایشگاه و کوه فارابات و هتل رویال بیچ کلیف تراس با فضای داخلی شیک واقع شده است. جذاب است، آماده پذیرایی از همه مسافران با هر سلیقه ای است و شما می توانید هر چیزی را که بخواهید، از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس های آشپزی در این هتل دریافت کنید.

 

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک تایلند | اورینتال رزیدنس بانکوک

Oriental Residence Bangkok یکی از بهترین هتل های تایلند است که در خیابانی پر درخت در نزدیکی سفارت ایالات متحده واقع شده است. اگر به دنبال یک تعطیلات آرام هستید، اورینتال رزیدنس بانکوک بهترین مکان برای اقامت در بانکوک است. هتل 5 ستاره اورینتال رزیدنس بانکوک نیز به دلیل نزدیکی به مناطق خرید سیام و سیلوم یک مقصد ایده آل برای گردشگران است.

60 61 62 63 64 65 61   62  63 64


تعداد بازدید از این مطلب: 18285
برچسب‌ها: تور تایلند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید