دیوارپوش
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 127
:: بازدید هفته : 1277
:: بازدید ماه : 5324
:: بازدید سال : 36764
:: بازدید کلی : 1662664
دیوارپوش

پوشش های دیواری PVC ، پوشش های دیواری Mediapan و پوشش های دیواری سنگی مصنوعی امروزه به عنوان یک جایگزین مناسب و زیبا برای کاغذ دیواری در فضاهای مسکونی و تجاری بسیار محبوب است. پوشش دیواری PVC سه بعدی به دلیل طراحی و برجستگی های جذاب ، توانایی روشنایی بسیار جذاب و زیبایی دارد. این ویژگی ، به ویژه در محیط های تجاری ، می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و در خانه می تواند حس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. تنوع پوشش دیواری PVC در بازار ایران بسیار زیاد است. بسته به ماده و نوع پوشش دیواری ، قیمت آن نیز متفاوت است. پوشش های دیواری PVC موجود شامل پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه ، پوشش های دیواری معمولی PVC و پوشش دیواری سه بعدی است. مهمترین عامل برای تعیین قیمت پوشش دیوار ، وزن آن است. انتخاب بهترین پوشش خرید دیوار موضوعی است که همیشه ذهن خریدار را اشغال می کند. در بسیاری از موارد ، خریدار به دلیل تنوع محصولات بازار و قیمت های مختلف ، نمی تواند هنگام انتخاب بهترین پوشش دیواری ، تصمیم صحیحی بگیرد. به عنوان یک اصل اول ، باید در نظر داشت که هرچه پوشش دیوار سنگین تر باشد ، میزان مواد مصرفی بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. دوم ، نوع رنگ پوشش دیواری باید در نظر گرفته شود. رنگ غلاف دیواری و همان لایه فوقانی به شکل مهر و موم های گرم و برچسب ها یا پوشش های دیواری روکش شده در بازار موجود است. پوشش دیواری روکش شده بالاتر از سایر موارد است. همچنین آخرین موردی که باید در نظر بگیرید مقاومت ضربه ای از پوشش دیوار است. پوشش های دیواری معمولی نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و به راحتی می توانند با کوچکترین ضربه غوطه ور شوند و به طور طبیعی قیمت آنها بسیار ارزان تر از پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه است.به عنوان آخرین نکته ، احتمال شستشو ، که می تواند بر قیمت پوشش دیوار تأثیر بگذارد ، باید در نظر گرفته شود.

   


ویژگی های Impact PvC -Deptant در مقایسه با پوشش دیواری MDF می تواند مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب) ، عایق صدا ، طراحی در رنگ های مختلف ، ضریب احتراق اقتصادی ، کم و سبک و نصب سریع باشد. پوشش دیواره ضربه تا 30 ٪ عایق صوتی بیشتر از سایر انواع پوشش های دیواری معمولی است. برای این منظور ، از پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه می توان برای عایق صوتی روی دیوارهای خانه استفاده کرد. همچنین ، پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه قبل از آتش سوزی مشتعل نمی شود. با توجه به مواد مورد استفاده در برابر هر آتش سوزی ، مواد پوشش دیواری فقط جمع می شوند و در این حالت از آتش جلوگیری می شود. همچنین ، هنگامی که دیوار ساختمان مرطوب است ، زیرا پوشش دیوار PVC کاملاً ضد آب است ، این مشکل را می توان با کمترین قیمت و حداکثر سرعت نصب حل کرد. انواع طرح ها و رنگ های این محصول می تواند برای هر طعم و مزه مناسب باشد.

انواع پوشش های دیواری موجود در بازار ایران را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

 

پوشش های دیواری PVC اغلب در فضای اداری یا تجاری و پوشش دیواری سه بعدی در خانه استفاده می شود. پوشش های دیوارپوش pvc در دو نوع موجود است که مقاوم در برابر Imprary و Impact است ، و پوشش دیواری سه بعدی نیز در پوشش های مختلف دیواری PVC جمع و جور ، پوشش دیواری سه بعدی MDF یا چوب و پوشش دیواری فوم سه بعدی نیز موجود است. انواع دیگر پوشش های دیواری شامل پوشش های دیواری بتونی است. بسته به مواد ، رنگ و پوشش انواع مختلف پوشش دیواری ، قیمت آن متفاوت است.
اما با توجه به ترتیب داخلی ، می توان از انواع پوشش دیواری PVC در کلیه فضاهای داخلی و خارجی (نمای ساختمانها) ساختمان استفاده کرد.البته نصب پوشش دیواری PVC در نمای ساختمان کمی متفاوت از نصب پوشش های دیواری در داخل ساختمان است و معیارهای فنی متصل به چسب باید مشاهده شود.

  

پوشش دیواری سه بعدی
پوشش دیواری سه بعدی نسل جدیدی از پوشش های دیواری زینتی است که یک جایگزین مناسب و زیبا برای سایر پوشش های دیواری مانند تصاویر پس زمینه ، MediaPoint ، ساخت سنگ به عنوان یک سنگ باستانی است. پوشش دیواری سه بعدی مطابق جنس آنها طبقه بندی می شود. اما پوشش دیواری سه بعدی را می توان به دو دسته اصلی ، جامد و توخالی تقسیم کرد. غلاف جامد روی دیوار معمولاً از PVC یا MDF فشرده شده ساخته شده است. با توجه به اینکه ابعاد ورق استاندارد است ، بنابراین ، ابعاد صفحه دیواره سه بعدی 120 در 240 سانتی متر است. از دستگاه CNC برای تهیه پوشش دیواری 3D MDF یا پوشش دیواری 3D PVC استفاده می شود. هرچه پانل ضخیم تر باشد ، عمق پشته ها بیشتر و البته طبیعی است که هر صفحه بسیار بالاتر باشد. انواع دیگر پوشش های دیواری سه بعدی شامل پانل های توخالی است که معمولاً از PVC ساخته می شوند. از قالب پلاستیکی ویژه برای تهیه پوشش دیواره PVC سه بعدی استفاده می شود. ابعاد پوشش دیواره PVC 3D 50 در 50 سانتی متر یا 70 در 70 سانتی متر است و در دو نوع عقب چسب و معمولی در دسترس است. همچنین پوشش های دیواری با کف چسبنده یا ساده تولید می کند که در واقع ارزانترین نوع پوشش دیواری سه بعدی است. پوشش های دیواری فوم معمولاً بین کابینت های آشپزخانه استفاده می شود. پوشش دیواری سه بعدی نوعی پوشش دیواری PVC است. در اصل ، پوشش های دیواری به صورت کاشی تولید و فروخته می شوند. حمل و نقل آسان و سهولت نصب دلایل تهیه پوشش دیواری کاشی کاری است.کاشی دیوار دارای سطح بسیار برجسته ای است که باعث حالت سه بعدی می شود. برآمدگی سطح دیوارپوش سه بعدی از 1 تا 4 سانتی متر متغیر است و بسته به طرح آنها متفاوت است. بنا به سلیقه خریدار حدود 100 نوع پوشش مختلف با رنگ های مختلف بر روی دیوار سه بعدی دیوارپوش به صورت وکیوم قرار می گیرد. دیوارپوش MDF سه بعدی نیز قابل رنگ آمیزی است.


قبل از اجرای دیوارپوش های پی وی سی و دیوارپوش های سه بعدی، گچ کاری و زیرسازی نقش اساسی دارد و دوام و کیفیت چسب استفاده شده بسیار مهم است. از آنجایی که دیوارپوش سه بعدی به صورت کاشی با ابعاد مختلف عرضه می شود، نصب آن با ابعاد مختلف کمی متفاوت است. اما اساس کار شباهت زیادی به کاشی کاری با چسب مخصوص دارد.برش کاشی دیوار پی وی سی نیز به راحتی انجام می شود و به طور کلی سرعت کشیدن دیوارپوش بسیار بالاست.
نورپردازی دیوارپوش ها جلوه زیبایی آن را دو چندان می کند. با توجه به اینکه انواع دیوارپوش های سه بعدی در 50 رنگ مختلف ارائه می شود اما بهترین انتخاب برای دیوارپوش ها رنگ سفید است. زیرا می توان با نورپردازی با رنگ دلخواه رنگ های متنوعی را در فضا ایجاد کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 8590
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید