سقف کاذب
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1049
:: بازدید ماه : 8197
:: بازدید سال : 31139
:: بازدید کلی : 1657039
سقف کاذب

این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف وصل شده است و ساخت و ساز اصلی بار آن را تحمل می کند. از سقف های کاذب برای عایق بندی سقف صدا و گرما ، روشنایی زینتی و سیم کشی تاسیسات استفاده می شود و در بیشتر خانه ها امروزه می توان نمونه های مختلفی را مشاهده کرد.

این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد ، به طوری که برای جلوگیری از ایجاد یک فضای محدود و باریک ، لازم نیست به دیوار بروید. امروز ، ایجاد ایده های جدید طرح های متنوعی را برای سقف های جعلی ارائه می دهد که می توانند به طعم و دکوراسیون مورد نظر انتخاب شوند.

طراحی سقف های دروغین یکی از جذاب ترین مضامین معماری است. استفاده از این نوع سقف می تواند یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. این سقف ها با یک طراحی منحصر به فرد و جذاب ، دکوراسیون را زیباتر می کنند و جلوه ای متفاوت می بخشد. یکی از ویژگی های خاص سقف کاذب این است که می توان از آن برای روشنایی و نمایش یک فضای تزئینی و دنج استفاده کرد.

 

   

 

بعضی اوقات از سقف کاذب برای تأکید بر یک نقطه در خانه ، به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده می شود که یک ایده بسیار جالب و چشمگیر است. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و باعث کانون توجه می شود. از سقف های دروغین نه تنها برای پوشاندن سقف اتاق بلکه برای سقف حمام و توالت نیز استفاده می شود.

سقف هایی که در این قسمت از خانه قرار می گیرند ، اساساً ضد آب هستند و در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی دارند. سقف های کاذب مورد استفاده برای مناطق مرطوب از PVC ساخته شده است.

سقف های کاذب نوع جدیدی از پوشش است که امروزه بیشتر مردم از آن استفاده می شوند و از آن برای تزئین خانه خود استفاده می کنند.این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری است و ساختار آن در گیاه نصب شده است.

سقف جعلی از مواد بسیار سبک ساخته شده است و قاب به دیواره های مجاور چسبانده می شود تا به دیوار سکته های زلزله قوی آسیب نرساند.

سقف از PVC ، آهن ، گچ ، چوب ، فلز ، تالک ، آلومینیوم ، آهن ، کامپوزیت ، صفحات فلزی روکش دار یا ترکیبی از این مواد ساخته شده است. با این مقدمه ، علاوه بر این مقاله از سازنده ، به ما بپیوندید تا با انواع سقف های دروغین و کاربردهای آنها در دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

   

بهترین تولید کننده سقف کاذب، شرکت مهندسی معماری نور مدرن در سال 1388 فعالیت خود را در کشورمان ایران آغاز کرد. این شرکت کلیه خدمات طراحی پلان، نما، داخلی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی لوکس (اداری، تجاری، مسکونی، ویلا، مشاع و فضای سبز)، از فونداسیون تا چیدمان را در سبک های مختلف و با بهترین و بهترین ها ارائه می کند. مواد مدرن .پیشنهادات با کارکنان حرفه ای.
لازم به ذکر است این مجموعه دارای کارخانه تولید مصنوعات چوبی، کابینت (ممبران، هایگلاس، مدیاپن)، کمد دیواری، گچبری، دکور مغازه و تولید انواع سقف کاذب، آینه دکوراتیو و فانتزی می باشد. همچنین یکی از خدمات این شرکت فروش کلیه محصولات دکوراسیون داخلی اعم از پرده، کاغذ دیواری، لمینت، شیرآلات، سرامیک، لوستر و مانند آن می باشد.

 

مزایای استفاده از سقف جعلی
سقف های کاذب قابل جابجایی هستند و هزینه های اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود.
این سقف نقش مهمی در جذب صدا دارد ، بنابراین از انتقال نویز بین کف جلوگیری می کند.
سقف های کاذب آسان برای تعمیر هستند.
این سقف لوله ها و سیم هایی را که از پشت بام اصلی عبور می کنند ، پوشش می دهد.
اجرای سقف های دروغین نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. زیرا از از بین رفتن انرژی برای گرمایش و سرمایش جلوگیری می کند.(قیمت ماربل شیت)
استفاده از سقف های کاذب می تواند نورپردازی بسیار خوبی را در فضای مورد نظر پیاده سازی کند.
اگر به درستی پوشانده شود ، در برابر شرایط بسیار نامطلوب مقاومت خواهد کرد.
تخمگذار عایق حرارتی و قرار دادن سقف کاذب بدون درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.

مضرات استفاده از سقف کاذب

  

  • سقف های کاذب کمی ارتفاع اتاق را کاهش می دهد زیرا در زیر سقف اصلی نصب شده است.
  • این نوع سقف کوتاه است و نیاز به مراقبت دارد.
  • بعد از چند سال سقف گرد و غبار و رنگ پریده می شود.
  • استحکام و دوام این سقف مانند سقف اصلی نیست و در اثر بلایای طبیعی می تواند از بین برود.
  • قیمت سقف كاذب 
  • سقف كاذب pvc  
  • سقف کاذب 60در60 

 

انواع سقف های جعلی
سقف کاذب ربیتز
سقف Rabitz یکی از رایج ترین انواع سقف های کاذب است.Rabitz نوعی ورق شبکه گالوانیزه است که با سیم تقویت شده به زیر شبکه متصل می شود. Rabitz در دو نوع ، تسکین و مسطح ، نوع تسکین یافته برای دهانه های بزرگ و مسطح برای دهانه های کوچک ساخته شده است.(قیمت دیوارپوش)

ساخت سقف رواتز از زاویه ، تقویت و لایه فوقانی (ورق های شبکه گالوانیزه) تشکیل شده است. مزایای این نوع سقف شامل دسترسی آسان به مواد ، طرح های مختلف و سرعت اجرای مناسب است. علاوه بر مزایای ذکر شده ، این سقف همچنین دارای مضراتی مانند مصرف زیاد گچ ، وزن بالا ، سرعت اجرای کم و محدودیت های زمانی گچ است.

knauf یک سقف کاذب
knauf سقف را می توان در بیشتر ساختمانهای امروزی مشاهده کرد و به شکل پانل های گچ مسطح به سقف اصلی قرار می گیرد. این سقف در دو مدل از سقف کاذب knauf یکپارچه و شبکه knauf false اجرا شده است. سقف جعلی یکپارچه Knauf از تفریق فولادی سبک ساخته شده است که روی آن پانل های گچ نصب شده است.

 

اما سقف کاذب جعلی Knauf شامل سازه های محافظ و زونا سقف به شکل یک شبکه است که با یک چوب لباسی به سقف اصلی وصل می شوند. این سقف بسیار سبک است و قیمت آن ارزان است. علاوه بر این ، این نوع سقف نباید نقاشی شود و به راحتی نگهداری می شود. سقف Knauf در دو نوع تزئینی و ساده طراحی و ساخته شده است.(آذران پلاستیک)

 

   

    

  

  

 

 

سقف های کاذب با پانل های گچ پیش ساخته
سقف از قسمتهای آلومینیومی و گچ ساخته شده است. می توان طرح های مختلفی را ایجاد کرد و قسمت هایی از سقف های کاذب را با پانل های گچ نصب کرد و با بازیابی جزئی می توان آنرا رنگ کرد. این سقف از مقاومت بالایی برخوردار است و سازگار با محیط زیست است.علاوه بر این، ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن سریع و آسان است.(آذران پلاستیک)



تعداد بازدید از این مطلب: 20578
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید