سقف کاذب البرز
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
سقف کاذب البرز

سطح بالایی ساخت و ساز سقف نامیده می شود. عملکرد اصلی سقف محافظت از فضای داخلی در برابر گرما و سرما ، باد و باران است. سقف همچنین وظیفه جدا کردن طبقه های مختلف در ساخت و سازهای چندستوری را بر عهده دارد. در صنعت ساخت و ساز ، روشهای مختلفی برای پوشش سقف وجود دارد که بر موقعیت جغرافیایی سازه ، شرایط آب و هوایی و مواد موجود تأثیر می گذارد. سقف Niyazit ، لاک چند برابر ، کامپوزیت ، اسلب بتونی ، کامپوزیت ، کروم ، پرتو و بلوک ، عرشه فلزی و Uboot از جمله روشهای مختلف پوشش هستند.

سقف کاذب چیست و استفاده از آن چیست؟
سقف کاذب البرز بخشی از معماری جسم است که سطح داخلی اتاق زیر شیروانی را پوشش می دهد. سقف های دروغین به دلیل مزایای بیشمار آنها به سرعت در صنعت ساخت و ساز محبوب شده اند. مزایای اصلی سقف کاذب نصب سریع و آسان آن است. از سقف های کاذب برای پوشاندن اشیاء و وسایل در زیر سقف ، برای راهنمایی و جلوگیری از از بین رفتن رطوبت و دما ، ایجاد حجم زینتی ، روشنایی و فضای صوتی استفاده می شود.

انواع سقف های جعلی
روشهای مختلفی برای قرار دادن سقف کاذب وجود دارد و البته از مواد مختلفی برای اجرای آن استفاده می شود. سقف کاذب از دو قسمت تشکیل شده است: یک مش فلزی و یک صفحه نور. شبکه فلزی به سقف موجود وصل شده و پانل ها روی آن سوار شده اند. پنل سقفی جعلی را می توان از گچ ، چوب ، فلز ، پی وی سی ، شیشه ، کامپوزیت یا ترکیبی از این مواد تهیه کرد.

تاریخچه Knauf
Knauf یک شرکت خانوادگی آلمانی است که در اوایل دهه 1930 تأسیس شده است که بر تولید مصالح و سیستم های ساختمانی مبتنی بر گچ متمرکز است. محصولات شرکت Knauf در سطح بین المللی گسترده است و در بیشتر کشورهای جهان دارای شعب و آژانس ها هستند. Knauf از دهه 1950 در ایران مشغول به کار است و در بین کارشناسان صنعت ساخت و ساز به عنوان Knauf ایران شناخته می شود.صفحات Knauf برای ده ها سال برای ایجاد سقف های دروغین در صنعت ساخت و ساز استفاده شده است. امروز ، سقف های جعلی در ایران به نام Knauf گره خورده است ، و وقتی در مورد سقف های جعلی صحبت می کنیم ، بیشتر مردم به سقف های Knauf فکر می کنند.

سقف Knauf چیست و قیمت سقف کاذب البرز
سقف Knauf در واقع یک صفحه با اندازه مشخص است که از یک هسته گچ و سطح آن تشکیل شده است و لبه ها با کاغذ مخصوص پوشیده شده اند. به آنها تابلوهای گچ گفته می شود. برای سقف knauf از زونا با ابعاد 60 سانتی متر استفاده می شود. این کاشی های گچ به دو نوع ساده و آکوستیک ساخته شده اند. knauf سقف ساده در دو مدل با و بدون روکش تولید می شود. سقف سقف بدون پوشش را می توان نقاشی کرد که این یک ویژگی گرانبها برای ترتیب خانه است. در برخی از پانل های سقف Knauf ، قسمت پشتی پانل با آلومینیوم پوشانده شده است که برای اجرای سقف Knauf در انتقال به لوله های نصب و محیط های تاریک مناسب است.

پانل های صوتی Knauf دارای خاصیت جذب صدا هستند و از سقف جعلی Knauf نیز می توان برای آکوستیک سازی فضا استفاده کرد. در اتاق های کنفرانس ، چین یا تئاترها ، اگر به سقف سالن بدنسازی نگاه کنید ، احتمالاً متوجه سقف جعلی Knauf خواهید شد. پانل های صوتی را می توان با سوراخ های کاشی تشخیص داد.

 

اجرای سقف کاذب البرز و خرید سقف کاذب البرز

knauf سقف کاذب از دو طریق اجرا می شود. سقف knauf یکپارچه دارای ساخت و ساز بی عیب و نقص است ، سقف یکپارچه Knauf با اتصال زونا گچ با تفریق فولادی مرتبط با سقف اصلی انجام می شود. سقف یکپارچه Knauf برای سقف های حلقوی زینتی و زینتی استفاده می شود.

با این حال ، سقف کاذب شبکه Knauf از شبکه ای از ساختارهای کامل به شکل کاشی های T و گچ ساخته شده است. ابتدا قفسه با استفاده از چوب لباسی قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شود و سپس کاشی های گچ در داخل آن قرار می گیرند.نصب سقف کاذب Knauf به این روش سریع است و نگه داشتن سقف Knauf از این طریق بسیار آسان است.

برای مدت طولانی ، استفاده از سقف Knauf محدود به سالن ها ، ساختارهای اداری و دفاتر شرکت های بزرگ بود. با این حال ، در سالهای اخیر ، استفاده از سقف های آویزان Knauf در ساختمانهای آپارتمانی بسیار رایج شده است. یکی از سقف های جعلی Knauf در آپارتمان ها و ساختمانهای مسکونی برای دکوراسیون زینتی سقف ورودی است. استفاده از سقف سقف دریافت کننده ، ارتفاع سقف را کاهش داده و باعث مصرف انرژی می شود. از طرف دیگر ، فضای مناسبی برای روشنایی و دکوراسیون داخلی فراهم می کند. این روزها ، معماران و متخصصان دکوراسیون داخلی مدل های بسیار زیبایی را برای سقف پذیرش طراحی و اجرا می کنند.

اجرای سقف کاذب البرز
علاوه بر سقف کاذب ، Knauf دارای محصولات مبتنی بر گچ است که Knauf یکی از مشهورترین آنهاست. دیوار Knauf همان ساختار گچ Knauf را دارد و به عنوان یک دیوار پارتیشن در داخل ساخت و ساز استفاده می شود. والمن در سازه های جدید ، بازسازی و به روزرسانی ساختمانهای قدیمی ، عایق صدا و حرارتی دیوارهای بیرونی ساخت و ساز بخشی از کاربردی دیواره Knauf است.

دیوار Knauf Fireproof یک پوشش دیواری با و بدون ساختار انواع مختلفی از دیواره Knauf است که هر یک از آنها برای شرایط خاص طراحی و ساخته شده است و به کار رفته است.

مزایا و مضرات سقف کاذب knauf
محصولات Knauf همچنین دارای نقص هایی هستند که به دلیل فواید بیشمار آنها می توان نادیده گرفت. سرعت بالا و هزینه پایین اجرای Knauf مهمترین مزایای سقف ها و دیوارهای جعلی Knauf است. از طرف دیگر ، سیستم Knauf بسیار تمیزتر از کار با خرگوش و گچ است و مطمئناً به مواد کمتری ، سبک تر و با دوام تر نیاز خواهید داشت.کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می کند و باز کردن و تعمیر کناف برای دسترسی به نصب در زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های گچی و رابیتس کاذب است. تزیینات تزئینی در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با اره گرد می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را به راحتی اجرا کرد.

در عوض؛ برای اجرای سقف کناف به کادر حرفه ای نیاز است و بی توجهی به نکات اجرایی کناف باعث ترک خوردن و باز شدن کار می شود. سقف کناف نسبت به گچ و سقف کاذب نسبت به رابیتس مقاومت کمتری دارد و استحکام بالایی ندارد. سقف پایین کناف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد، نیاز به مراقبت مکرر دارد، در مدت زمان کوتاهی فرسوده می شود، می نشیند و رنگ پریده و کثیف به نظر می رسد.



تعداد بازدید از این مطلب: 25705
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید