قیمت آجر داخلی
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
قیمت آجر داخلی

کوچه های قدیمی و قدیمی ترین محله ها را خوب به یاد دارم. آن موقع کوچک بودم و وقتی دست در دست هم در کوچه پس کوچه های محل قدم می زدم، تنها چیزی که می دیدیم دیوار خانه ها بود. چه دیواری! در آن روزها، تزئین خانه های اصلی با آجر مد بود. اینگونه بود که با خاطرات کودکی، آجر برای من تبدیل به یک نوستالژی شد. من حس لامسه را خوب می شناسم. زمانی که راه می رفتم دست دراز می کردم و روی دیوار آجری راه می رفتم، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. من بزرگ شدم و احساس آن حس صمیمی و لمس آجر را در خیابانی که زندگی می کنم نمی بینم، اما می خواهم آن دوران و خاطرات سرگردانی با مادرم را دوباره زنده کنم. من تصمیمم را گرفته ام. این بار آجر را مهمان خانه ام می کنم.

آجر تزئینی
استفاده از  در داخل خانه دیگر عجیب به نظر نمی رسد. چه فضای مورد نظر در خانه باشد، چه مغازه یا کافه تریا. حتما حس خوب استفاده از آجر در طراحی داخلی را درک کرده اید. آجر یکی از مصالح بومی و کهن در معماری سنتی ایران است و به همین دلیل وجود آن در خانه اصالت را در دکوراسیون منزل به ارمغان می آورد. نکات مختلفی برای استفاده از آجر تزئینی در فضای داخلی منزل وجود دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

 

رنگ آجر قدیمی را انتخاب کنید.
آجرهای قدیمی معمولاً در رنگ های مختلف ساخته و اجرا می شوند. انتخاب این رنگ ها باید بر اساس سبک دکوراسیون شما، میزان نور فضای مورد نظر و همچنین سلیقه شخصی شما باشد. اما به طور کلی دو رنگ سفید و قهوه ای از پرطرفدارترین و تزیینی ترین ها در بین آجرهای تزئینی هستند.(آذران پلاستیک)
این رنگ آجری تزیینی در سبک های مختلف دکوراسیون انعطاف زیادی دارد. دلیل آن این است که رنگ سفید به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود و درست مانند رنگ دیوار سفید از تیره شدن و دلگیر شدن فضا جلوگیری می کند.

آجر تزئینی قهوه ای
قهوه ای برای  قدیمی در سایه های مختلف استفاده می شود. از قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن و حتی ترکیبی از چند رنگ قهوه ای با هم. اما برخلاف آجرهای تزئینی سفید، این رنگ ها باید با دقت بیشتری انتخاب شوند زیرا برای همه سبک های دکوراسیون مناسب نیستند.

فضای مناسب برای آجرهای قدیمی
اصلاح فضاهای مختلف خانه
در بسیاری از خانه های قدیمی که با آجرهای دست ساز و مقاوم برای ساخت دیوار ساخته شده اند، در حین بازسازی فضا، با برداشتن لایه گچ از روی دیوار، می توان آجرها را احیا و به طراحی داخلی اضافه کرد، اما قبل از انجام این کار، از یک متخصص کمک بگیرید و مطمئن شوید که ساختمان شما آسیبی ندیده است. چسباندن مجدد آجر در این حالت نمای دیوار آجری را جدیدتر و جذاب تر می کند.(قیمت ماربل شیت)

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از این آجرهای قدیمی محدودیت مکانی ندارید. یعنی می توانید در فضاهای مختلفی مانند آشپزخانه، پذیرایی و پذیرایی، ورودی، راهروها و حتی اتاق نشیمن از آنها استفاده کنید.

  

     

 

کدام دیوار برای آجر تزئینی بهتر است؟
برای دکوراسیون خانه جدید می توان دیوار را به عنوان  نیز در نظر گرفت. در این روش باید از کارشناسان اجرای دیوار آجری بخواهید که دیوار را مطابق میل شما اجرا کنند. نصب آجرهای تزئینی در ابعاد متفاوت از آجرهای معمولی در ساختمان سازی تنها جلوه آجری به خانه شما می بخشد.انتخاب اینکه آجر کدام دیوار را برجسته کند به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه در این مورد این است که دیوار آجری به عنوان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی ظاهر می شود. اگر رنگ سفید را برای دیوار آجری انتخاب کنید و البته دیوار خانه شما سفید باشد، انتخاب راحت‌تر می‌شود، اما بهتر است دیواری را انتخاب کنید که نمایان باشد. به عنوان مثال، دیوار پشت تلویزیون یا مبلمان خانه شما یک انتخاب ایده آل خواهد بود.(آذران پلاستیک)

همچنین می توانید در سمتی که می خواهید تابلوهای مختلف را نصب کنید، دیوار آجری انتخاب کنید و به این ترتیب پس زمینه ای خاص برای دیوار و آثار هنری خود انتخاب کنید. .



تعداد بازدید از این مطلب: 15682
موضوعات مرتبط: آجر داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید