دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 865
:: باردید دیروز : 724
:: بازدید هفته : 4090
:: بازدید ماه : 8602
:: بازدید سال : 46454
:: بازدید کلی : 1672354
خرید اکانت کانوا پرو

خرید اکانت کانوا با گزینه بازیابی
چندین برنامه طراحی و ویرایش وجود دارد و Canva یکی از آنهاست. در حقیقت ، Canva بستری برای طراحی پوستر ، فیلم ، آگهی ، دعوت نامه و کارتهای کارت پستال و غیره است که می تواند برای مبتدیان و متخصصان مناسب باشد. Canova در سال 2013 تأسیس شد و اکنون بیش از 15 میلیون کاربر دارد.

هدف "Kanova" تقویت همه در زمینه طراحی و نصب و غیره است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه یا فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید یک پوستر زیبا و طراحی تبلیغاتی بسازید ، بوم بهترین انتخاب است.

این پلتفرم سکویی را برای ویرایش یا طراحی هر چیزی فراهم می کند ، و طیف گسترده ای از قالب ها (به راحتی سازگار) ، انتخاب برنامه ها و ویرایشگرها و ده ها گزینه دیگر را ارائه می دهد. از جلد کتاب گرفته تا مجله های الکترونیکی و موارد مشابه.

اشتراک این برنامه به دو شکل رایگان و حرفه ای ارائه می شود ، اما نسخه رایگان فرصت های بسیار محدود و کمی را به کاربران می دهد و اگر می خواهید از استفاده کامل از این برنامه لذت ببرید ، بهتر از یک اشتراک ویژه یا یکسان است واد مانند طرفدار ، استفاده کنید.

تفاوت اصلی بین حساب Canva و Canva Pro چیست؟
تفاوت اصلی بین نسخه پرداخت شده (Canva Pro) و نسخه رایگان این است که در نسخه پرداخت شده می توانید به طیف وسیع تری از الگوهای شخصی ، تصاویر موجود و غیره و همچنین فضای ذخیره سازی ابری بیشتر و عملکرد سریعتر دسترسی پیدا کنید. و متعلق به شما بالاتر خواهد بود.

در نسخه رایگان ، ذخیره ابری شما فقط 5 گیگابایت است و شما 250،000 قالب رایگان ، صدها هزار عکس و گرافیک و همچنین صدها طرح مختلف (پست در شبکه های اجتماعی ، ارائه ها ، نامه ها و غیره) دارید...) دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید دیگران را دعوت کنید و همزمان روی طرح کار کنید.
* اما با Canva Pro به بیش از 600000 قالب عالی و خاص (هر روز اضافه می شود)، میلیون ها تصویر و گرافیک و صدها ویژگی دیگر و از همه مهمتر 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در دسترس شما خواهد بود. Canva Pro همچنین به شما امکان می دهد یک کیت برند ایجاد کنید و بتوانید فونت ها و لوگوهای خود را تنظیم کنید (یعنی آن فونت یا ... در واقع به نام شما و برند شما ثبت می شود). ویژگی Magic Resize همچنین به شما امکان می دهد اندازه طرح های خود را برای پلتفرم های مختلف با یک کلیک تغییر دهید. با اشتراک Canva Pro، می توانید همزمان با هم تیمی های خود روی یک پروژه کار کنید، طرح ها را به عنوان یک الگو برای استفاده دیگران (به عنوان مثال، هم تیمی های خود) ذخیره کنید، محتوای خود را در هشت پلت فرم شبکه مجازی برنامه ریزی کنید. ابزار {Delete background .. در علاوه بر این، می توانید تعداد نامحدودی پوشه ایجاد کنید. بنابراین، اگر روی پروژه‌های بزرگ یا حتی کوچک اما مهم کار می‌کنید، نسخه Pro Canva قطعا ارزش دریافت دارد.
داشبورد و قالب ها را در حساب Canova خود طراحی کنید
استفاده از بوم بسیار آسان است و تخته طراحی به دور از پیچیدگی است. بلافاصله پس از ورود، تصاویر مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در یک نوار افقی در سراسر صفحه ایجاد کنید. Kanova همچنین از شما می‌خواهد که نوع گرافیکی را که می‌خواهید استفاده کنید (یا ایجاد کنید) انتخاب کنید، و حتی پیشنهاد می‌کند که کدام قالب‌ها برای پروژه شما مناسب‌تر هستند.در سمت چپ داشبورد ، می توانید تمام طرح ها و پوشه های دسترسی و غیره را مشاهده کنید ، و همچنین ببینید که آیا طراحی یا کار با شما به اشتراک گذاشته شده است یا خیر. کاربران طرفدار گزینه های گسترده تری برای انتخاب الگوها ، الگوهای و غیره دارند و همچنین می توانند از مارک و تغییر اندازه جادویی استفاده کنند (که در بالا توضیح دادیم). در ارتباط با ویرایش یا طراحی فیلم ها ، می توانید با کلیک بر روی عناصر ، عناصر طراحی (خطوط ، شکل و صداها و غیره) را به فیلم خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک فایل صوتی را به ویدیوی خود اضافه کرده و دکمه پخش را فشار دهید تا با استفاده از سطل زباله ، آن را از ویدیوی خود به طور کامل از ویدیوی خود حذف کنید. - -

   

    

  

  

 

ویژگی های خرید اکانت کانوا:
1. امکان چاپ مستقیم طرح های خود از طریق Canva

2. می توانید تصاویر را به دو روش بارگذاری کنید. یا از گزینه بارگذاری استفاده کنید یا تصویر را از دسک تاپ بکشید یا ... و آن را به داخل بوم بکشید.

3. امکان استفاده از طرح های خود در T -Shirt یا کارت ویزیت یا فنجان یا ....

4- همه تصاویر و گرافیک ها را طبقه بندی کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک عکس طبیعت هستید ، می توانید آن را در گروه {طبیعت جستجو کنید ..

5. امکان بارگذاری عکس و فیلم به طور مستقیم در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر و موارد مشابه.

6. ارائه فیلم ها و مقالات آموزشی کوتاه که شما را به استفاده از بوم تشویق می کند.

7. یک مرکز راهنمای وب سایت Canva داشته باشید که می توانید سوالات و مشکلات خود را بپرسید و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده می شود.

Canva Pro اگر می خواهید از طراحی خود بیشترین بهره را ببرید ، یک سرمایه گذاری عالی است و همچنین به میلیون ها تصویر ، گرافیک ، پرونده های صوتی و تصویری و قالب های مختلف دسترسی پیدا می کنید.اما مهمترین ویژگی همانطور که قبلا ذکر شد 100 گیگابایت فضای ابری آن است که فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.



تعداد بازدید از این مطلب: 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید