طراحی و بازسازی خانه
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 507
:: بازدید ماه : 6246
:: بازدید سال : 37686
:: بازدید کلی : 1663586
طراحی و بازسازی خانه

طراحی و اصلاح خانه:
هر آنچه که باید قبل از بازسازی خانه خود بدانید


در دفتر معماری تصویر، ما به بازسازی خانه به عنوان راه حلی برای به روز کردن خانه برای رفع نیازهای امروزی نگاه می کنیم. ما خانه را فضای شکل‌گیری خاطرات می‌دانیم و بازسازی خانه تلاشی برای حفظ خاطرات برای ایجاد خاطرات جدید با دوستان و خانواده است.

خانه نقش بسیار مهمی در زندگی انسان و در شکل گیری شخصیت هر فرد دارد. یک طراحی خوب در خانه می تواند با پاسخگویی به نیازهای مختلف ما زندگی ما را شیرین تر و دلپذیرتر کند. اما با گذشت زمان، هر خانه ای توانایی خود را برای پاسخگویی به نیازهای جدید از دست می دهد و همین امر باعث کاهش کیفیت یک خانه می شود. بنابراین در این مواقع اصلاح کامل گزینه مناسبی برای به روز رسانی خانه است، جایی که خاطرات شیرین و تلخ ما شکل می گیرد، امن ترین مکان برای بودن در کنار خانواده است.

  

اصول اصلاحات داخلی

برای بازسازی خانه و بازسازی خانه، ابتدا باید هدف از این بازسازی را عمیقاً تحلیل کنیم. در بسیاری از مواقع به دلیل آسیب دیدن خانه و به خصوص تاسیسات ساختمان، بازسازی خانه اتفاق می افتد. در بسیاری از مواقع به دلیل فرسودگی فضاهای داخلی مانند دیوارها و یا عدم پاسخگویی کافی به نیازهای فعلی، بازسازی مسکونی انجام می شود.(آذران پلاستیک)

در دفتر معماری تصویر سعی می کنیم ابتدا نیازهای مختلف ساکنین خانه را برآورده کنیم. علاوه بر این موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، اهداف مردم در سال های آینده است. زیرا در توانبخشی مسکونی هرچه بتوانیم به نیازهای افراد پاسخ مناسبی بدهیم و پیش بینی های دقیق تری از تغییرات آینده داشته باشیم، در توانبخشی موفق تر خواهیم بود.

 

چرا خانه ما نیاز به بازسازی دارد؟(قیمت ماربل شیت)
طراحی و بازسازی مسکونی می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد.یکی از دلایل اصلی مراجعه کارفرمایان به دفتر معماری تصویر برای بازسازی خانه، فرسودگی و فرسودگی خانه است. این فرسودگی می تواند در ظاهر خانه وجود داشته باشد و می تواند در وسایل و لوله کشی خانه باشد. در بازسازی خانه های قدیمی و به ظاهر فرسوده اغلب نیاز به تعویض و به روز رسانی تاسیسات و همچنین تغییرات در پلان خانه و به روز رسانی پاکت نهایی می باشد.

و یکی دیگر از دلایلی که کارفرما برای بازسازی خانه خود به ما مراجعه می کند این است که ساختمان به نیازهای آن شخص پاسخ نمی دهد. به عنوان مثال، با گسترش خانواده، افراد می خواهند اتاقی را در بازسازی خانه خود اضافه کنند یا فضای آشپزخانه و اتاق غذاخوری را گسترش دهند. در این مورد اصلاح، معمولاً پلان خانه را علاوه بر طراحی کلی فضاها، رنگ ها و پوشش نهایی خانه، دوباره طراحی می کنیم تا آن را با نیازهای جدید مشتری تطبیق دهیم.(آذران پلاستیک)

  

بازسازی و بازگرداندن فضاهای فراموش شده
امروزه متأسفانه بسیاری از افراد بازسازی خانه را تنها با ظاهر خانه مرتبط می دانند. در استودیوی معماری تصویر، ما بازسازی خانه را چیزی فراتر از یک به‌روزرسانی خارجی ساده می‌دانیم. در بازسازی مسکونی ما به دنبال یافتن فضاهایی هستیم که در زندگی ما ضروری هستند، اما در ساخت و سازهای فعلی فراموش شده اند. در واقع در مقاوم سازی مسکونی سعی می کنیم هر فضا را به طور کامل با توجه به کاربری آن طراحی کنیم و جزئیات مورد نیاز هر کاربری را در نظر بگیریم.

مواردی مانند قرار دادن میز مطالعه و میز آرایش در اتاق خواب ها، تفکیک فضاهای مرطوب و خشک در سرویس ها، استقرار مثلث های کاری در آشپزخانه ها، ایجاد آشپزخانه های کثیف در منزل، فضای خشکشویی و .... و غیره. اینها مواردی است که در یک Reform یافت می شود، باید به آنها توجه کنید و در بازسازی معماری اجرا کنید.مراحل بازسازی خانه
نیازهای ساکنان را بشناسید: همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مسائل در بازسازی منزل مسکونی، شناخت نیازهای مردم و ساکنین است. دلایل زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که نیاز به تحلیل دارد تا در مراحل بعدی با کمک طراحی بتوانیم پاسخ مناسبی برای آنها بگیریم.

طراحی داخلی: پس از آگاهی از نیازهای ساکنان خانه و دلیل اصلی طراحی و بازسازی خانه، نوبت به طراح شما رسیده است که وارد عمل شود. پاسخگویی به نیازهای ساکنان از طریق طراحی یکی از مهم ترین بخش های بازسازی خانه است که باید زمان کافی برای آن اختصاص داده شود.

برآورد هزینه: پس از اتمام طراحی و نهایی شدن طرح بازسازی خانه، نوبت به محاسبه هزینه های مورد نیاز برای بازسازی خانه می رسد. برآورد هزینه های نوسازی به طور کلی با تحمل معقول بر اساس طول و شرایط بازسازی خانه محاسبه و بیان می شود. زیرا این موضوع کارفرما را از هزینه های آتی و میزان ریسک هزینه ها قبل از شروع کار آگاه می کند و به کارفرما آزادی فکری برای تصمیم گیری های آینده می دهد.

تخریب: آغاز تولد جدید با از بین بردن چیزی که دیگر نیازهای ما را برآورده نمی کند آغاز می شود. تخریب بخش مهمی از بازسازی واحدهای مسکونی است. زیرا تخریب علاوه بر حساسیتی که بر ایمنی ساختمان دارد، آلودگی های زیست محیطی و صوتی زیادی را نیز به همراه دارد. بنابراین باید سریع و با دقت بالا انجام شود. نقشه های تخریب باید آماده باشد و قبل از انجام هر کاری به مغازه برسد.

 

  

     

 

تاسیسات: در هر اصلاحی امکان تعویض لوله ها و شیرآلات و همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که باید در این مرحله تکمیل شود. با تخریب و تخریب کف و دیوارها، بهترین زمان برای تعویض لوله های زنگ زده در بازسازی ساختمان است.یکی دیگر از تاسیساتی که در این مرحله با توجه به طراحی جدید ساختمان تغییر می کند، تاسیسات برقی است. تغییرات سیم کشی و بالا و پایین بردن کلیدهای پریز مطابق با روشنایی ماربل شیت جدید نیز باید در این مرحله انجام شود.

سفت کاری: با رسیدن به مرحله سفت کاری در بازسازی منزل مسکونی، اسکلت پلان جدید خانه حود به چشم می خورد. زیرا در این مرحله دیوارهای کاشی چینی جدید کشیده می شود، سوله ها و سقف کاذب طبق نقشه انجام می شود، سرویس ها عایق کاری و تراز می شوند و همه چیز برای ورود به جزئیات نهایی کار آماده است.

کارهای چوبی – چوب کاری بیشتر وقت را در تمام بازسازی ها به خود اختصاص می دهد زیرا این مرحله نهایی اتمام خانه است و شامل جزئیات زیادی می شود. بی دقتی و عجله در این مرحله می تواند شما را از برنامه اصلی و آنچه به آن امید دارید دور کند. گچ کاری، کاشی کاری، نصب سرویس، نصب کمد و کمد، سرامیک کف، رنگ آمیزی و همه چیز در این مرحله از کار به پایان می رسد.

 

فضاهای اصلی در اصلاح خانه
اصلاح آشپزخانه: اصلاح آشپزخانه را می توان یکی از فضاهای اصلی در اصلاح یک خانه دانست. بازسازی آشپزخانه به دلیل مصرف زیاد هیزم و ظروف آشپزخانه و شستشو نسبت به سایر قسمت های منزل هزینه بیشتری دارد. علاوه بر این به دلیل استفاده روزانه از این فضا و وجود آشپزخانه در مرکز خانه به اهمیت بیشتری نیاز دارد و طراح باید در طراحی این فضا بسیار حساس باشد.
بازسازی اتاق نشیمن: بازسازی اتاق نشیمن شامل فضاهای مختلفی مانند فضای پذیرایی، فضای تلویزیون و اتاق غذاخوری است. قسمت اعظم مساحت هر خانه را این فضاها تشکیل می دهد و همین امر اهمیت طراحی را در بازسازی تالار و فضاهای مشابه بیشتر می کند.هنگام بازسازی فضای اتاق باید سعی کرد چیدمان را برای موقعیت های مختلف پیش بینی کرد و نورپردازی را کاملا هدفمند و سنجیده کرد. در واقع بیشتر وقت باید به بازسازی اتاق اختصاص داده شود، زیرا امضای نهایی کار در این قسمت قابل مشاهده است.
بازسازی اتاق ها: اتاق های هر خانه نقش هر فرد، فضایی منحصر به فرد باقی می ماند. اتاق پدر و مادر، اتاق پسر کوچک، اتاق پسر بزرگ و غیره. آنها باید با توجه به نیازهای کاربر آن اتاق طراحی شوند. در بازسازی اتاق فضاهایی مانند میز، کمد، کمد و تخت باید به عنوان یک استاندارد ثابت دیده شود.
نوسازی سرویس ها: مشکلی که در بازسازی سرویس ها و سرویس های بهداشتی وجود دارد، تفکیک فضاهای مرطوب و خشک و تمیز و کثیف است. امروزه متاسفانه در اصلاح سرویس های بهداشتی و حمام کمتر به این مسائل توجه می شود که به مرور زمان استفاده از این فضاها را برای همسایگان ناخوشایند می کند.
اصلاح تراس و پاسیو: پاسیوهای طبقه همکف و تراس طبقات بالا از جمله فضاهایی هستند که متاسفانه اغلب در اصلاح خانه مورد بی توجهی قرار می گیرند. در دفتر معماری تصویر، ما معتقدیم که فضاهایی مانند بالکن، تراس و پاسیو را می توان با طراحی خوب پس از بازسازی خانه به فضایی با کیفیت و سازگار با نیازهای ساکنان تبدیل کرد.

 

اصلاح خانه ها در اندازه های مختلف
بهسازی منازل از 60 تا 80 متر: در بازسازی منازل 60 تا 80 متری جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است. بازسازی خانه های 60 تا 80 متری باید با دقت طراحی شود تا به دلیل فضاهای نسبتا کوچکی که دارند از هدر رفتن فضا جلوگیری شود. در اصلاح خانه های 60 تا 80 متری بهتر است فضاها به صورت باز و نسبتاً پیوسته طراحی شوند تا از کوچک به نظر رسیدن فضاها جلوگیری شود.خانه های 60 تا 80 متری بهتر است یک خوابه باشند اما در واحدهای 80 متری می توانید دو خواب داشته باشید.


اصلاح منازل 80 تا 100 متری: اصلاح خانه های 80 تا 120 متری عموماً برای خانواده های 3 نفره انجام می شود. در بازسازی خانه های 80 تا 120 متری تفکیک فضای مهمان از فضای خصوصی بسیار مهم است. با افزایش تعداد افراد ساکن در خانه، طراح و معمار باید بتواند فضایی خصوصی برای هر فرد فراهم کند و خواسته افراد مختلف را در بازسازی برآورده کند. بازسازی خانه تا 120 متر مربع به دلیل کوچک بودن فضا می تواند هزینه هر متر مربع بالاتری نسبت به خانه های بزرگتر داشته باشد.
بهسازی منازل از 100 تا 150 متر: با افزایش ابعاد خانه، طراح و معمار باید بتواند به نیازهای بیشتری در اصلاح خانه پاسخ دهد. در بازسازی خانه های 120 تا 150 متری معمولا خانه دارای دو تا سه اتاق خواب است که یکی از آنها سرویس و سرویس بهداشتی اصلی دارد.


بازسازی خانه های 150 متری و بیشتر: در بازسازی خانه های 150 متری و بیشتر علاوه بر تامین کیفیت های استاندارد فضا باید به کیفیت های خاص و نیازهای خاص هر فرد نیز توجه شود. در بازسازی خانه های 150 متری به بالا، فضاها انعطاف بیشتری دارند و دست طراح و معمار برای رسیدن به طراحی مطلوب و باکیفیت بسیار بازتر است.



تعداد بازدید از این مطلب: 26952
موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 13 تير 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید