خرید کفپوش pvc و مزایای آن
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 75
:: بازدید هفته : 1146
:: بازدید ماه : 8294
:: بازدید سال : 31236
:: بازدید کلی : 1657136
خرید کفپوش pvc و مزایای آن

یکی از این انواع را می توان کفپوش پی وی سی در نظر گرفت. به احتمال زیاد نام این خاک را شنیده اید اما نمی دانید چیست و چه ویژگی هایی دارد. در ادامه مقاله اطلاعاتی در مورد کفپوش پی وی سی به شما می دهیم تا با آن و مزایای آن آشنا شوید.

  

کفپوش پی وی سی چیست؟

ماده اصلی در ساخت این محصول PVC می باشد. پی وی سی نوعی پلیمر و یکی از فرآورده های تولید شده از مشتقات نفتی است.پلی وینیل کلراید که به اختصار پی وی سی نامیده می شود یکی از با ارزش ترین محصولات پتروشیمی است. این محصول نوعی پلاستیک با کاربردهای متعدد در صنعت و ساختمان می باشد. در فروشگاه های مصالح ساختمانی انواع کفپوش پی وی سی در دو نوع تایل و رول با چوب، گرانیت، موکت، فانتزی و ... به فروش می رسد.
کفپوش پی وی سی با ضخامت های 2، 3 و حتی 5 میلی متر برای نصب در فضاهای مختلف استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول تقاضا برای کفپوش پی وی سی را افزایش داده است چرا که این محصول مزایای لمینت و پارکت چوبی را به طور همزمان ترکیب می کند.

کفپوش پی وی سی که به کفپوش لمینت معروف است در طرح های مختلفی از جمله سنگ، چوب، لمینت و ... تولید شده است و افراد می توانند بنا به نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را تهیه و استفاده کنند. توجه داشته باشید که کفپوش پی وی سی سه فاکتور اصلی برای انتخاب کفپوش مناسب دارد. از جمله این عوامل می توان به زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب این محصول اشاره کرد.

کفپوش پی وی سی در ضخامت های مختلف از جمله 3، 2 و 5 میلی متر ساخته می شود و با توجه به این ویژگی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول به حدی افزایش یافته است که هر روز شاهد تولید گسترده این محصول با ورود حجم زیادی به بازار هستیم.لازم به ذکر است که این مدل کفپوش به صورت لایه ای شامل لایه رویی پی وی سی، لایه تزئینی پی وی سی و لایه هسته ساخته می شود. هر کدام از لایه ها ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند که به آن ها نیز اشاره خواهیم کرد.

لایه رویی پی وی سی: این لایه کاملا بی رنگ و شفاف دارای مقاومت بالایی بوده و برای جلوگیری از سایش استفاده می شود.

لایه دکوراتیو پی وی سی : این لایه دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است که باید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

لایه هسته کف: این لایه در استحکام کف پی وی سی موثر است. به گونه ای که PVC را در برابر وزن، فشار و کشش مقاوم می کند.

 

مزایای استفاده از کفپوش PVC
همانطور که گفته شد کفپوش پی وی سی یکی از روسازی هایی است که استفاده از آن مزایای بسیاری را به همراه دارد. در ادامه به ذکر این مزایا می پردازیم تا آنها را بشناسید و بهترین تصمیم را برای خرید و استفاده از این محصول بگیرید.

  

نصب سریع و آسان
یکی از مسائل مربوط به کفپوش ها نحوه نصب آنهاست. به عنوان مثال، کفپوش های سنتی از جمله مدل هایی هستند که برای نصب آنها نیاز به زیرساخت دارند و تا زمانی که این زیرساخت شکل نگیرد، امکان نصب وجود نخواهد داشت. اگرچه نصب کفپوش پی وی سی اینگونه نیست اما می توانید این کفپوش را به راحتی و با بالاترین سرعت نصب کنید. برای نصب این کفپوش نیازی به فونداسیون سنگین ندارید و فقط باید سطح مورد نظر را تراز و تمیز کنید. سپس با استفاده از چسب مخصوص، کفپوش را به سطحی که می خواهید بچسبانید.

 

تمیز کردن و نگهداری آسان
ویژگی و مزیت دیگری که می توان برای کفپوش پی وی سی در نظر گرفت مقاومت بالاست.این مدل کفپوش مقاومت بالایی دارد و نگران تماس آب با این کف نباشید زیرا مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. از طرفی باید بدانید که این کفپوش به راحتی تمیز می شود و می توانید آن را بشویید و در صورت مشاهده گرد و غبار روی آن به راحتی آن را از روی سطح پاک کنید.

در مورد نگهداری از این محصول نیز باید گفت که اگر کفپوش شما آسیب دیده و مشکلی دارد نیازی به تعویض کل کف نیست و فقط می توانید مشکل قسمت آسیب دیده را حل کنید. این کار در هزینه های شما بسیار موثر خواهد بود و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

عایق صوتی و حرارتی خوب:
اگر در آپارتمان زندگی می کنید و به دنبال راهی برای کاهش صدا در هنگام ورود یا خروج از منزل خود هستید، می توانید از کفپوش پی وی سی استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مدل کفپوش عایق خوبی در برابر امواج صوتی و حرارتی به نظر می رسد. به نوعی می توانید با استفاده از این کفپوش محیط زندگی خود را آماده و بهینه کنید.

بدون خراشیدن زمین
زمانی که از کفپوش ماربل شیت برای محیط مورد نظر خود استفاده می کنید، یک لایه محافظ روی آن قرار می گیرد که از خراشیدگی کف جلوگیری می کند. به همین دلیل به نظر می رسد برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند گزینه خوبی باشد.

مقاوم در برابر آتش
پی وی سی یکی از موادی است که در دمای 450 درجه می سوزد. اما این ماده با آزادسازی اسید هیدروکلریک یا گاز HCL از رسیدن اکسیژن به آتش جلوگیری می کند. بنابراین می توان گفت استفاده از این نوع کفپوش ها از آتش سوزی یا گسترش آن جلوگیری می کند.

جلوگیری از انتقال برق
یکی از مسائل مهم مربوط به این محصول و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد این است که استفاده از کفپوش PVC از تولید و انتقال الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند. یعنی وقتی روی این سنگفرش راه می روید، الکتریسیته را احساس نمی کنید که مخصوصاً برای محیط هایی مانند آشپزخانه و مناطق دیگر اهمیت دارد. بنابراین با استفاده از این مدل کفپوش دیگر نگران هیچ چیز نباشید زیرا این محصول در بهترین کیفیت و شرایط تولید شده است.

 

  

     

 

معایب در نظر گرفته شده برای کفپوش های پی وی سی
همانطور که گفته شد استفاده از کفپوش پی وی سی مزایای زیادی دارد. اما مراقب باشید که هر محصولی علاوه بر داشتن مزایا، معایبی نیز دارد که باید قبل از خرید آن ها را بدانید. در ادامه معایب در نظر گرفته شده برای این محصول را به شما می گوییم تا در صورت تمایل به خرید آپارتمان بتوانید تصمیم درستی بگیرید.(قیمت ماربل شیت)

 

امکان تولید گازهای سمی: اگر از این مدل کفپوش به مدت طولانی در زیر نور آفتاب استفاده کنید، گازهای سمی تولید می کند که به بینایی و سیستم تنفسی شما آسیب می رساند. لطفا توجه داشته باشید که این مشکل یکی از بزرگترین ایرادات این محصول است که باید به آن توجه کرد. به همین دلیل توصیه می شود از این کفپوش در محیط های در معرض نور استفاده نشود تا مشکلی ایجاد نشود.(آذران پلاستیک)

آنها توانایی بازگشت به طبیعت را ندارند: همانطور که گفته شد PVC از مشتقات نفتی به دست می آید. به همین دلیل نباید انتظار بازگشت این ماده به طبیعت را داشته باشیم. با این حال، برخی افراد معتقدند که استفاده از چنین کفپوش هایی به محیط زیست آسیب می رساند. با این حال شاهد هستیم که استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش است.

لکه های شیمیایی: در طول متن ذکر می کنیم که کفپوش های PVC در برابر لکه مقاوم هستند. اما باید توجه داشت که اگر پلاستیک به این کفپوش ها برخورد کند، مثلاً پاشنه کفشی که از پلاستیک ساخته شده به زمین برخورد کند و خراش ایجاد کند، واکنش شیمیایی ایجاد می کند که باعث تغییر رنگ یا تغییر رنگ کف می شود. 

شرایط نصب کفپوش پی وی سی
موضوع دیگری که باید در مورد آن بحث شود مربوط به نصب کفپوش است.در طول متن ذکر می کنیم که نصب این مدل کف بسیار آسان است و نیاز به زیرساخت بزرگی دارد. اما همانطور که گفته شد سطح مورد نظر باید صاف و تمیز باشد، برای این کار به یک پایه ساده و ابتدایی نیاز دارید و برای پایه به موادی مانند سیمان و چسب چوب نیاز خواهید داشت. می توانید با استفاده از این مواد سطح مورد نظر را یکدست و صاف کنید و سپس کفپوش را نصب کنید.(سنگ ماربل شیت)

برای نصب کفپوش پی وی سی نیاز به چسب مخصوص دارید. پس باید این چسب را به مقدار لازم روی سطح ریخته و سپس کفپوش ها را روی سطح گذاشت. مراقب باشید که میزان چسب مصرفی برای این فرآیند بسیار مهم است و اگر این مبحث را به خوبی رعایت نکنید، نمی توانید کف را در محیط مورد نظر خود به درستی نصب کنید. همچنین توصیه می شود این فرآیند را در دمای 15 تا 20 درجه که بهترین دما برای نصب به نظر می رسد انجام دهید تا مشکلی برای کار شما پیش نیاید. مراحل نصب آسان به نظر می رسد، اما اگر فکر می کنید از پس چنین مشکلی بر نمی آیید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مراحل نصب به خوبی پیش برود و نتیجه خوبی بگیرید.(آذران پلاستیک)



تعداد بازدید از این مطلب: 30882
موضوعات مرتبط: کفپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 2 مرداد 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید