پوستر دیواری سه بعدی
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 18

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 481
:: بازدید ماه : 6220
:: بازدید سال : 37660
:: بازدید کلی : 1663560
پوستر دیواری سه بعدی

قبل از اینکه به سراغ راهنمای خرید پوستر دیواری سه بعدی برویم، خوب است بدانید که پوستر دیواری در واقع نوعی کاغذ دیواری است که طرح های جذاب و متفاوت تری دارد و اصولا برخلاف کاغذ دیواری به صورت ثابت موجود است. سایز یا سفارشی توسط شما خریداران گرامی به فروش می رسد. بنابراین، اگر علاقه مند به استفاده از این نوع کاغذ دیواری دوست داشتنی در منزل خود هستید، پیشنهاد می کنیم این بیست مورد برتر را از دست ندهید تا در هنگام خرید این دیوارپوش ها با نکات مهم آشنا شوید.

نکات مهم در خرید پوستر سه بعدی(قیمت ماربل شیت)
اندازه: اولین چیزی که در انتخاب و خرید پوستر سه بعدی باید به آن توجه کرد اندازه آن است. (دیوارپوش استون شیت) اصولاً تابلوهای دیواری یک، دو یا سه تکه هستند یا باید متناسب با اندازه دیواری باشند که روی آن نصب می‌شوند. تا به صورت سفارشی توسط کارخانه برای شما تولید شود. دوستان عزیز توجه داشته باشید که اگرچه تقریبا تمامی سایزهای این نوع دیوارپوش سه بعدی استاندارد بوده و سازگاری بالایی با دیوار منزل و محیط کار شما دارند، بهتر است در ابتدا اندازه دیواری را که قصد نصب آن را دارید اندازه گیری کنید. . آن را بردارید و مطابق با آن محصولات تزئینی آماده یا سفارشی بخرید.

طراحی پوستر: خوشبختانه امروزه پوسترهای سه بعدی در طرح های متنوعی تولید می شوند و شما باید بنا به سلیقه و نظر خود یکی را انتخاب کنید. خریداران عزیز فراموش نکنید که ایجاد یک فرم هماهنگ در خانه می تواند زیبایی فضای داخلی شما را دو چندان کند! پس بهتر است در انتخاب طرح این نوع دیوارپوش های دکوراتیو کمی با چوب عمل کنید و به طرحی مناسب و فوق العاده برای خانه و محیط خود نرسیده باشید؛ نخر.لازم به ذکر است که اساسا طراحی های منظره و طبیعت بیشتر برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب بزرگسالان مناسب است.

رنگ کاغذ دیواری: انتخاب رنگ مناسب برای پوستر دیواری که قصد دارید به عنوان کاغذ دیواری استفاده کنید نیز بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی در واقع به سراغ طراحی قسمتی از منزل خود رفته اید و بنابراین بهتر است رنگ پوستری که انتخاب می کنید با رنگ سایر قسمت های خانه هماهنگ باشد. یا عناصر تزئینی به کار رفته در آن. برای انتخاب رنگ پیشنهاد می کنیم ابتدا فضای مورد نظر خود را مرور کنید و از بین رنگ های به کار رفته در آن، رنگ غالب را به عنوان رنگ استاندارد خود انتخاب کنید.(آذران پلاستیک)

  

     

نحوه نصب: اگرچه این نکته هیچ ربطی به نکات مهمی که در هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی باید به آن توجه کنید ندارد، اما لازم است بگوییم که اگر پوستری که به دنبال آن هستید به اندازه یک پانل دیواری باشد، شما با مطالعه دستورالعمل های داده شده می توانید آن را خودتان روی دیوار نصب کنید، اما اگر پوستر دیواری شما سایز بزرگی دارد و قصد استفاده از آن را به عنوان کاغذ دیواری نیز داشته اید، بهتر است اجازه دهید آن را هم نصب کنند. در این زمینه کار می کنند و برای نصب دقیق و دستی این تابلوهای دیواری که دغدغه خاصی نیز دارند هدر ندهید.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی – قیمت پوستر دیواری سه بعدی در همه جا یکسان نیست و بسته به طرح و چند تکه بودن یا حتی سفارشی بودن آن از چند ده هزار دلار شروع می شود. بگیر و برو تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر. با همه این حرف ها بهتر است در خرید این نوع دیوارپوش به نکات ذکر شده توجه کنید و در صورت امکان پوسترهای قابل شستشو و کاملا مقاوم در برابر نور خورشید و تغییر رنگ را انتخاب کنید.تا اینجا نکاتی را برای انتخاب و خرید پوستر دیواری سه بعدی یاد گرفتیم. در زیر لیستی از 25 پوستر دیواری سه بعدی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را آماده کرده ایم. تمامی این پوسترها دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشند. فراموش نکنید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه هر کالا می توانید عکس ها و اطلاعات بیشتری در مورد محصول دریافت کنید.(آذران پلاستیک)

  

پوستر دیواری سه بعدی – پوستر دیواری
پوستر دیواری سه بعدی نمونه بسیار مناسبی از یک متریال ایده آل و پرکاربرد برای ابعاد دادن به دیوارها می باشد و در دکوراسیون داخلی توانسته است با طرح و رنگ های بسیار متنوع یکی از پر تقاضاترین محصولات در دکوراسیون داخلی باشد. بهترین ویژگی کاغذ دیواری پوستری سه بعدی انعطاف در چاپ طرح های خاص و پاسخگویی به خواسته ها و هماهنگی با رنگ ها و عناصر به کار رفته در دکوراسیون داخلی است.پوستر دیواری سه بعدی با طرح های متنوع توانسته میزبان خوبی برای خانه های ما باشد. تصاویر برگرفته از تابلوهای دیواری سه بعدی، پوسترهای مدرن دسواری، تابلوهای دیواری برای مشاغل مختلف مانند فست فود، رستوران، مزون و آرایشگاه و غیره. انتخاب طرح ها در سایزهای مختلف و مقایسه قیمت ها. به شما امکان خرید داده می شود تا بتوانیم خدمات ویژه خود را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

پوستر کاغذ دیواری سفارشی و کار شما تمام شد.
کاغذ دیواری سه بعدی پوستر سفارشی یک قطعه چاپ شده برای چسباندن به دیوار یا هر سطح عمودی است.

امروزه در دنیا طرح ها و تصاویر مختلفی وجود دارد که می توان از آنها در پوسترهای کاغذ دیواری سفارشی یا پوسترهای سه بعدی سفارشی استفاده کرد.پوسترهایی با طرح ها و موضوعات مختلف از جمله پوسترهای کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و مجلل، پوسترهای کاغذ دیواری سه بعدی. یکی از محبوب ترین والپیپرهای پوستری در جهان محسوب می شود.با توجه به تنوع سایز موجود در بازار، این محصول به صورت سفارشی و آماده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و شرکت آسمان نما خرید اینترنتی را از طریق پنل های شخصی سازی شده خود امکان پذیر کرده است.

 

آجر داخلی دکوراتیو

ابزار پلی یورتان

ابزار گلویی (قاب بندی psp)

استون شیت

بازسازی دکوراسیون داخلی

دانستنی هایی درباره بازسازی خانه

پارتیشن ماربل شیت

پارتیشن pvc

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای

خرید پارکت لمینت

پوستر سه بعدی

ترمووال در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش

دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش کامپوزیت چیست؟

چگونه بهترین دیوارپوش و سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنیم؟

دیوارپوش بتنی

دیوارپوش آجر پلیمری

پانل های پی وی سی

خرید سقف کشسان

آنچه لازم است درباره سقف آسمان مجازی بدانید!

سقف کاذب تایل 60*60

سقف CNC

سقف کاذب

بین کابینتی

تولید کننده سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

کاتالوگ ترمو وال

کاتالوگ ابزار گلویی (قاب بندی psp)

کاتالوگ pvc

کاتالوگ ترمو وال

پروژه فروشگاه تهرانی

پروژه مطب دکتر اسماعیلی

پروژه پانل پی وی سی

پروژه شرکت اکتشافات نفت

پروژه بیمارستان فوق تخصصی شهرام

پروژه بیمارستان فوق تخصصی صارم

پروژه بیمارستان چشم پزشکی بینا

پروژه برج مسکونی باران

نمایندگان

تماس با ما

پروژه

آذران پلاستیک

ماربل شیت

 

قیمت پوستر دیواری خرید پوستر دیواری سه بعدی
قیمت پوستر دیواری سه بعدی بر حسب متر مربع و با توجه به ابعادی که در نظر می گیرید محاسبه می شود.تنوع پوستر دیواری ارائه شده و قیمت آنها در فروشگاه آسان نما به گونه ای است که با هر بودجه ای می توانید بهترین متریال را خریداری کنید.انتخاب کنید

مراحل طراحی و چاپ پوستر طبق استانداردهای لازم و با استفاده از ماشین آلات مدرن تولید می شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 68258
موضوعات مرتبط: پوستر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 2 مرداد 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید