روکش دیوارپوش کامپوزیت
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
روکش دیوارپوش کامپوزیت

اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی و خارجی خانه خود هستید و نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید، اما کیفیت کار برای شما مهم است، بهتر است پوشش کامپوزیت را انتخاب کنید.

 

روکش دیوار کامپوزیت چیست؟

دیوارپوش های کامپوزیت پانل هایی هستند که از مواد مختلف با کاربردهای خاص تشکیل شده اند. در ادامه شما را با انواع دیوارپوش کامپوزیت و کاربرد آنها آشنا می کنیم.

 

انواع روکش دیوار کامپوزیت و کاربردهای آنها

دیوارپوش های کامپوزیت به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • کامپوزیت دیوار آلومینیومی
  • روکش دیوار کامپوزیت چوب
  • روکش دیوار کامپوزیت استیل رنگی
  • کامپوزیت دیوار پشم سنگ
  • روکش دیواری کامپوزیت
  • روکش دیوار فایبرگلاس یا FRP

 

کامپوزیت دیوار آلومینیومی

امروزه محصولات دیوارپوش آجر پلیمری آلومینیومی ساخت چین رتبه اول را در جهان به خود اختصاص داده اند. پانل های دیواری کامپوزیت یکی از متریال های جدیدی است که در رنگ های متنوع با قیمتی ارزان عرضه می شود. روش ساخت این پانل های دیواری مناسب و استاندارد بوده و دارای پردازش عالی می باشد. کیفیت بالا و ضد حریق کامپوزیت آلومینیوم باعث محبوبیت آن نزد مردم و طراحان دکوراسیون شده است.(آذران پلاست بزرگترین تولید کننده دیوارپوش)

کامپوزیت های دیوار آلومینیومی عملکرد منحصر به فردی دارند، بنابراین به طور گسترده برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید از پانل های دیواری کامپوزیت آلومینیومی در دیوار بیرونی ساختمان و بازسازی ساختمان های قدیمی استفاده کنید. از این نوع پانل های دیواری در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود و عمده کاربردهای آن مربوط به دیوار و سقف می باشد.

   

روکش دیوار کامپوزیت چوب

پانل های دیواری کامپوزیت چوب معمولاً از روکش تخته مصنوعی ساخته می شوند.این پانل های دیواری پانل های چند لایه ای هستند که با چسباندن دو پانل سطحی نازک به یک لایه هسته ضخیم تر ایجاد می شوند. روکش روی پانل های کامپوزیت چوبی را می توان از تخته نئوپان، روکش لانه زنبوری یا سایر چوب های سبک وزن ساخت.

  

     

 

روکش دیوار کامپوزیت استیل رنگی(قیمت ماربل شیت)

پانل های کامپوزیت فولادی رنگی کاربرد فراوانی دارد و کاربرد اصلی آن در کارگاه ها و انبارهای صنعتی، سردخانه ها و سالن های اصلی ساختمان ها، اتاق های مختلف تهویه مطبوع و ... می باشد.

 

کامپوزیت دیوار پشم سنگ

مواد اولیه اصلی پانل های دیوارپوش ماربل شیت کامپوزیت پشم سنگ، بازالت و سایر مواد معدنی طبیعی است. تخته پشم سنگ با ذوب آن در دمای بالا و سپس افزودن مقدار مناسب چسب به آن و در نهایت فرآوری آن به الیاف تبدیل می شود. محصولات تخته پشم سنگ برای تجهیزات صنعتی، ساختمان سازی، عایق کاری، عایق صدا و غیره مناسب می باشد.(آذران پلاستیک)

 

روکش دیواری کامپوزیت

سایدینگ کامپوزیت گزینه خوبی برای طراحی دیوارهای خارجی خانه ها یا ساختمان های تجاری است. پوشش و روکش دیوار کامپوزیت وظیفه محافظت از نمای بیرونی ساختمان در برابر رطوبت را دارد. دیوارپوش های کامپوزیت سایدینگ با پانل های پلاستیکی و چوب بازیافتی به بازار عرضه می شوند. به نظر می رسد چوب واقعی است، اما دوام و مقاومت آن در برابر حشرات آن را به انتخابی برتر برای تمام نیازهای دکوراسیون شما تبدیل می کند.(آذران پلاستیک)

تکنولوژی جدید شرایطی را فراهم کرده است که دیوارهای کامپوزیت در برابر لکه ها و سایر آسیب ها مقاوم باشند. به این ترتیب می توانید در خارج از منزل از آنها استفاده کنید زیرا بسیار مقاوم و قابل اعتماد هستند. اگر می خواهید نمای کامپوزیت را انتخاب کنید که در آن نگران تعمیر و نگهداری مکرر نباشید، روکش کامپوزیت بهترین انتخاب است.از آنجایی که لاینر کامپوزیت به صورت صاف روی زمین قرار نمی گیرد، شرایطی برای نشستن آب روی سطح آن وجود ندارد. دیوارپوش های کامپوزیت با وجود تفاوت هایی که دارند می توانند با صرفه جویی در هزینه ها و انرژی خانه و ترمو وال آن را زیبا و بهینه کنند.

 

روکش دیوار فایبرگلاس یا FRP

پانل های فایبر گلاس پانل های نازک و دیوارپوش ضد ضربه هستند که از رزین پلی استر ساخته شده اند که می توانید از آنها در دیوارها و سقف ها استفاده کنید. از این پانل ها می توانید بر روی دیوارهای چوبی و دیوارهای بتنی نیز استفاده کنید. این پانل ها را می توان بر روی هر دیواری نصب کرد، به شرطی که دیوار خشک و بدون رطوبت باشد. این پانل ها دارای روکش پلاستیکی هستند که سطح آن ها را در برابر خش بسیار مقاوم می کند. پانل های فایبرگلاس ضد لکه هستند و به راحتی تمیز می شوند. همه این ویژگی ها این پانل ها را به گزینه ای عالی برای روکش دیوارها و سقف ها در آشپزخانه ها، رستوران ها، حمام ها و توالت های عمومی، کلاس های درس، ادارات، اتاق های بیمارستان و سایر مکان هایی که نیاز به تمیز کردن مکرر دارند تبدیل می کند.

این پنل ها به راحتی با مواد شوینده معمولی یا حتی بخار تمیز می شوند. بنابراین از رشد کپک جلوگیری می کنند. نصب پانل های فایبرگلاس بسیار آسان و کم هزینه است زیرا با چسب و بست نصب می شوند. دیوارپوش های فایبرگلاس زنگ نخواهند زد و محو نمی شوند. پانل های فایبرگلاس گزینه ای عالی برای پوشش دیوارهای قدیمی و سقف های آسیب دیده هستند.(آذران پلاست)

 

بیشتر بخوانید:

ترموود

معرفی سقف کاذب کناف و انواع آن

انتخاب بهترین طرح برای سقف کاذب سی ان سی

اجرای زیباترین آسمان مجازی آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین سقف چاپی

راهنمای خرید انواع کفپوش

همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

قیمت پی وی سی

طراحي نماي آشپزخانه

ترمو وال در دکوراسيون

دیوارپوش

بین کابینتی

ابزار گلویی

ماربل شیت بیمارستانی

پارکت لمينت

کفپوش چیست

بازسازي دکوراسيون داخلي

دیوارپوش ضد ضربه

پوستر سه بعدی

پارتیشن شیشه ای

دیوارپوش کامپوزیت

خرید سقف کشسان

سقف آسمان مجازي

دانستنی هایی درباره بازسازی خانه

همه چیز در مورد دیوارپوش و سقف کاذب

دیوارپوش بتنی

سقف cnc

پانل پی وی سی

سقف کاذب چيست

استون شیت

سنگ مصنوعي

ماربل شيت

آجر دکوراتیو

ابزار پلی یورتان

 



تعداد بازدید از این مطلب: 42935
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , کامپوزیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 4 مرداد 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید