آموزش تعمیرات موبایل
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 18

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 480
:: بازدید ماه : 6219
:: بازدید سال : 37659
:: بازدید کلی : 1663559
آموزش تعمیرات موبایل

 

آموزش تعمیرات موبایل
دوره های آموزشی تعمیر گوشی اندروید و iOS از مبتدی تا پیشرفته
آموزش سخت افزار موبایل شامل دوره های تخصصی
آموزش نرم افزار موبایل شامل فلش و فریمور موبایل
آموزش تعویض هارد و چسباندن آی سی و عیب یابی نوار اصلی
آموزش فوق تخصصی تعمیرات آیفون
آموزش فوق تخصصی تعمیر گوشی اندروید، سامسونگ و هواوی
آموزش تعویض شیشه، صفحه نمایش لمسی و ال سی دی و کار با دستگاه های مدرن

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 

 

آموزش تعمیرات موبایل
دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین رشته هایی است که از نظر بازار کار درآمد خوبی دارد. تعمیرگاه های موبایل کامتک آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار گوشی را آموزش می دهند. اصولا شما با هر دانشی می توانید در کلاس تعمیرات موبایل کامتک شرکت کنید. فقط کافی است از کارگاه ComTech دیدن کنید و یک جلسه آموزشی را ببینید تا تفاوت را تجربه کنید!

استاد مجرب و ابزارهای جدید (فوق العاده پیشرفته)، پشتیبانی فنی و آموزش گوشی های جدید ضامن کیفیت آموزشگاه تعمیرات موبایل کامتک می باشد.

 

سرفصل های دوره آموزشی تعمیرات موبایل
کلاس آموزش تعمیرات موبایل در دو بخش آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل به صورت کارگاه اختصاصی بازار تعمیرات موبایل تدریس می شود. تمرین روی انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، ایفون و هواوی در کلاس تعمیر موبایل هر هفته برگزار میشود. کلاس تعمیرات موبایل کامتک در دو سطح تخصصی و فوق تخصصی برگزار میشود. سطح تخصصی برای کسانیکه کار تعمیر موبایل را تازه میخواهند شروع کنند و تجربه ای ندارند و سطح فوق تخصصی موارد پیشرفته ای است که پس از گذراندن آن کلاس درآمدی بیشتری دارید.

کامتک ادعا میکند بیشترین تجهیزات آموزش تعمیر گوشی و مجرب ترین تعمیرکار موبایل را برای رسیدن به هدف شما در بازار کار موبایل مهیا کرده است! پس هر هزینه ای که در این دوره پرداخت میکنید با توجه به کیفیت آموزش شامل جزوه معتبر (مورد تایید اساتید تعمیرکار موبایل) و فیلمهای آموزشی با کیفیت بهمراه کار عملی (بصورت کارورزی تعمیر موبایل) میتواند بهترین مکان برای هدف شما باشد.

 

 

آموزش تعمیرات موبایل را حرفه ای شوید
بازار کار تعمیر موبایل از دیدگاه کارشناس فنی کامتک

راه اندازی تعمیرگاه موبایل امروزه که همه گوشی موبایل دارند (و حتی برخی ۲ تا دارن) توجیه اقتصادی خوبی دارد. سرمایه گذاری در زمینه تعمیرات موبایل میتونه سود خوبی داشته باشه، بشرطی که شما اصول تعمیرات موبایل رو زیر نظر تعمیرکار تمرین کنید، صبور باشین تا یاد بگیرین.به همین دلیل توصیه می کنیم که زیر نظر یک تعمیرکار گوشی آموزش ببینید و سپس بهترین ابزار تعمیر را تهیه کنید!

اگر می خواهید وارد بازار کار موبایل شوید باید نکاتی را در این زمینه بدانید. برای راه اندازی بازار تلفن همراه Batda باید مهارت و تجربه کسب کنید. همچنین باید با ابزارهای تعمیر موبایل راحت باشید. پس مرحله بعدی هزینه ابزار تعمیر موبایل است؟ یعنی برای راه اندازی سرویس موبایل چقدر سرمایه لازم است؟ آیا بعد از کلاس تعمیرات موبایل نیاز به کارآموزی است؟ و کجا می توانیم کارآموزی تعمیرات موبایل داشته باشیم؟ متخصص Comtech به شما پاسخ خواهد داد.

شروع آموزش تعمیرات موبایل
معمولا اگر می خواهید از پایه شروع کنید، یعنی اطلاعات اولیه ای در مورد تابلوهای الکترونیکی ندارید، باید حداقل 3 ماه وقت بگذارید تا نتیجه بگیرید!

آموزش برنامه ریزی کامتک برای مبتدیان در تعمیر تلفن همراه: ابتدا با قطعات الکترونیکی بردهای مختلف گوشی آشنا می شوید، روش تست و اندازه گیری و تعویض قطعات گوشی بسیار مهم است. سپس باید از اتصال این قطعات در مدار موبایل مطلع شوید! بنابراین، نحوه خواندن کارت، اندازه گیری ولتاژ مدار و رسیدن به قطعه الکترونیکی معیوب را به شما آموزش می دهیم.

 

کلاس آموزش تعمیرات موبایل
با یادگیری بخش های تغذیه موبایل، مدار شارژ،‌ سیم کارت، مدار آنتن، نمایشگر، مدار تصویر، بلوتوث، وایرلس و پردازنده های موبایل شما تسلط کافی برای عیب یابی یک گوشی موبایل بدست می آورید. در این مرحله تمرین زیادی نیاز است که روی بردهای مختلف مخصوصا گوشیهای جدید انجام دهید. در کامتک بیش از ۱۰۰ مدل برد گوشی برای تمرین مهیا شده است پس نگران بدست آوردن مهارت در این مراحل نباشید.

رویهم با گذراندن دوره تعمیرات موبایل در ماه اول شما با عیب یابی بخش های مختلف برد آشنا میشوید. آموزش عیب یابی قطعات الکترونیکی، رفع عيب قطعی صدا، رفع عيب سنسور دوربين (باز نشدن دوربین)، عکس برداری مات، آموزش معايب مهم و خرابی های CPU، آموزش عیب یابی پرش آنتن و عدم آنتن دهی (تغییر سریال)، عیب یابی بلوتوث، تعویض تاچ و ال سی دی، طریقه تعویض سوکت سیم کارت، IC ها، ریبال چیپ ها و تعویض هارد و آموزش نرم افزاری موبایل از جمله مواردی است که در پایان کلاس یکماه کارآموز باید به آن تسلط داشته باشد.

بعد از یکماه شما تقریبا با کارایی سخت افزاری موبایل و اشکالات نرم افزاری گوشی آشنا شده اید. براحتی میتونید تشخیص بدین موبایلی که روشن نمیشه، هنگ میکنه یا گاهی تصویر نمیده مربوط به کدوم قسمت مدار است.بعد از این دوره می توانید گوشی را به روش تخصصی تری تعمیر کنید. یک ماه دیگر وقت بگذارید و با نحوه تعمیر حرفه ای گوشی های سامسونگ و هوآوی آشنا شوید. در مرحله حرفه ای تعویض هارد دیسک، برنامه هارد دیسک، تعویض گوشی، مدارهای مجتمع چسب دولایه و ابزارهای پیشرفته با ابزارهای جدید با شما کار خواهند کرد. اگر این دوره را یاد بگیرید، درآمد شما بسیار افزایش می یابد! البته ابزار حرفه ای تری لازم است!

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 

 

 

برای تعمیر دستگاه موبایل چه ابزارهایی لازم است؟

برای تجهیز میز تعمیر موبایل به گرمکن سریع هوای گرم، هویگوت، انبردست، مولتی متر وکتور، تینکر گوت، منبع تغذیه 3 آمپر، ست پیچ گوشتی، پمپ باد و جداکننده تجهیزات اولیه برای شروع کار هستند. . برای بخش نرم افزار، فقط باید دو یا سه جعبه اصلی داشته باشید. لازم نیست همه 15 مدل جعبه را داشته باشید. Box Easy JTag، Box Z TriX و Octopus و Box GC Pro برای چشمک زدن مهم هستند.


منظورم این است که اگر می خواهید حرفه ای تر کار کنید، به ابزارهای پیشرفته نیاز دارید. ذره بین حرفه ای (میکروسکوپ)، تعویض شیشه 5 کاره، برنامه نویس سخت برای اندروید و اپل، فلت چنجر و تستر تجهیزات گران تری برای ایجاد سرویس موبایل هستند.هزینه راه اندازی سرویس موبایل چقدر است؟

همانطور که گفتم، برای شروع تعمیر دستگاه های تلفن همراه به ابزارهایی نیاز است. برای قسمت سخت افزاری تعمیر گوشی حدود 12 تا 20 میلیون برای ابزار اولیه نیاز دارید اما باید بدانید که مثلا اگر ذره بین خوب می خواهید فقط باید 8 میلیون برای میکروسکوپ هزینه کنید. برای کار بر روی گوشی های جدید اپل یا سامسونگ، قطعا به ابزارهای گران قیمت و حرفه ای تری نیاز دارید. با بخاری 2 میلیون تومانی می توانید به برد گوشی 15 میلیونی اپل آسیب بزنید! همچنین برای کار با نرم افزار موبایل به لپ تاپ نیاز دارید. جعبه های موبایل هر کدام حدود 3 تا 4 میلیون است. علاوه بر این، یک لپ تاپ و 3 نوع جعبه ممکن است برای راه اندازی بخش نرم افزار برای شما مفید باشد.

 

سرمایه گذاری در تعمیر تلفن همراه
اول از همه، درآمد تلفن همراه به مکان سرویس تلفن همراه و سپس به حالت بازاریابی شما بستگی دارد. یکی از نکات اصلی در بازاریابی این شغل داشتن دانش خوب و تجهیزات مناسب است. پس بهترین آموزشگاه سیار را برای آموزش انتخاب کنید.

 

حال چگونه تعمیر تلفن همراه را به شما آموزش دهیم؟

کامتک مجهزترین و جدیدترین ابزار تعمیر موبایل را در اختیار دارد.تمامی دستگاه های تعمیر گوشی موبایل مانند بخاری، پروب و مولتی متر تا دستگاه های IR، تعویض شیشه و میکروسکوپ های حرفه ای در مرکز تعمیرات موبایل کامتک موجود است. همچنین در قسمت تخصصی بیش از 200 مدل برد موبایل و در قسمت فوق تخصصی بیش از 50 مدل گوشی اپل، سامسونگ و هواوی آماده تمرین شما می باشد.

یک نکته مهم در مورد نوع اساتید کامتک: باید بدانید هرکسی که می خواهد در کامتک استخدام شود باید از فیلترهای بسیار سخت گیرانه عبور کند! باید بیش از 15 سال سابقه کار داشته باشد، دارای مدرک لیسانس الکترونیک، برق، مخابرات یا مرتبط باشد، کارش باید تخصصی در زمینه تلفن همراه باشد! مهارت های ارائه خوب، توانایی انتقال دانش فنی خوب و حداقل 10 سال سابقه تدریس! بالاخره در طول دوره و بعد از دوره باید صبور باشد و پاسخگوی هر کارآموزی باشد!

به طور خلاصه به شما بگویم، در Comtech انتصاب به عنوان کادر فنی و متخصص بسیار دشوار است، بنابراین کارآموزی که به ما اعتماد دارد، مطمئنا بهترین نتیجه را خواهد گرفت. مدیران Comtech همیشه به کیفیت بی عیب و نقص خدمات در تداوم کار اهمیت می دهند.

 

روش آموزش نرم افزار موبایل در کامتک چگونه است؟

برای شروع و تسلط بر قسمت نرم افزار به آموزش فلش و برنامه نویسی موبایل هم بدون کیس و هم با کیس می پردازیم.تمامی مشکلات نرم افزاری گوشی های سامسونگ، هواوی و اپل که جزو پرفروش ترین برندها هستند ذکر شده است. اما در دوره تخصصی تر که شامل برنامه Samsung AC و برنامه سخت اپل است، چند نکته دیگر وجود دارد که باید بدانید. در ابتدا از جعبه های Z3X و SETool استفاده می کنید که در حال حاضر بسیار کاربردی هستند. در ادامه آموزش باکس ایزی جیتاگ (برای اندروید) و آموزش باکس جی سی (فون اپل) به گوشی های سالم و آسیب دیده آموزش داده می شود.

 

درآمد سرویس موبایل چقدر است؟
راه های مختلفی برای کسب درآمد در تعمیر تلفن همراه وجود دارد و بهترین پیشنهاد از دیدگاه ما این است که به صورت تخصصی در کار قطعات گوشی بپردازید. مثلاً در حال حاضر کسانی که فقط عینک تعویض می کنند موفق هستند یا کسانی که در تعمیر آیفون تخصص دارند! پس سعی کنید تعمیر موبایل را یاد بگیرید اما در یک برند تخصص داشته باشید. در این صورت حداقل درآمد ماهیانه بالای 20 میلیون (خالص) با سرمایه حدود 60 میلیون (بدون احتساب محل خدمت) برآورد می شود.

البته این مقادیر به محل سرویس موبایل شما و دانش شما از تعمیر گوشی بستگی دارد که از نظر اقتصادی کاملاً توجیه پذیر است.

 

آموزش نرم افزار موبایل
بعد از اینکه با سخت افزار موبایل بخوبی آشنا شدید لازم است که نرم افزار موبایل را هم بدانید، بهرحال هر دو مرتبط به هم هستند و یک تعمیرکار ماهر باید اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری را بداند. در کلاس نرم افزار موبایل شما با کلیات عیوب نرم افزاری آشنا شده و میتوانید مشکل هر گوشی را براحتی رفع کنید. در بخش آموزش نرم افزار موبایل کسانیکه میخواهند تخصصی تر به این مبحث بپردازند ما دوره مجزا داریم.

 

بررسی سیستم عامل های موبایل شناخت کرنر و بوت لودر BootLoader
بررسی ایرادات نرم افزاری و اینکه چطور متوجه شویم ایراد نرم افزاری است؟

  • شناخت باکس های موجود در بازار ایران در آموزش نرم افزار موبایل
  • آموزش بکاپ گیری از مموری گوشی و ROM گوشی و سیستم کلود
  • آموزش ترمیم بوت و تعویض سریال گوشی و ترمیم گوشی بریک شده
  • آموزش روت کردن ورژن های آندرید شامل روش CF-Auto-Root، نصب اکسپوزد Xposed
  • آموزش ریکاوری موبایل، بازیابی اطلاعات مموری، برگرداندن گالری و کانتکت و Pin Code
  • آموزش نصب ROM، آموزش فلش کردن موبایل، شناخت سایتهای معتبر درایور و فایلهای فلش
  • ترمیم بوت، بریک و جیلبریک، قفل شبکه، سریال زدن موبایل، تغییر IMEI و اشکالات شبکه
  • آموزش ساخت اپل آی دی Apple ID، آموزش ساخت اکانت گوگل Google و رفع مشکلات آنها
  • آموزش نصب ویروس کشی، برطرف کردن باگ های نرم افزاری و رفع عیوب آندریدها
  • آموزش بازکردن قفل گوشی سامسونگ،‌هواوی و آموزش بازکردن قفل گوشی اپل
  • آموزش کار با محیط نرم افزاری SpFlashTool، آموزش باکس Octopus، آموزش باکس Sigma
  • آموزش باکس Z3X، آموزش باکس Setool، آموزش باکس Chimera، آموزش باکس JC PRO 1000.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 20 آذر 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید