دستورالعمل های برای لیزv
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 423
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 2987
:: بازدید ماه : 2871
:: بازدید سال : 40723
:: بازدید کلی : 1666623
دستورالعمل های برای لیزv

بعد از لیزر موهای زائد چه مدت باید از نور خورشید دور بمانم؟
پس از لیزر موهای زائد، به طور کلی توصیه می شود حداقل به مدت 7 تا 10 روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید. این امر خطر عوارض را کاهش می دهد.

به طور کلی توصیه می شود هنگام انجام لیزر موهای زائد از آفتاب دوری کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا خطر عوارض جانبی مانند سوختگی و تغییرات رنگدانه را به حداقل برسانید زیرا پوست برنزه ممکن است بیشتر مستعد لیزر موهای زائد باشد.

 

لیزر پلاتینیوم از 15 تا 16 سالگی: آیا خطری وجود دارد؟

لیزر موهای زائد همان خطراتی را برای نوجوانان دارد که برای بزرگسالان بالای 18 سال دارد. با رضایت والدین، نوجوانان می توانند موهای زائد را با لیزرهای ایمن و متخصصان آموزش دیده با فناوری درمان کنند.

اهمیت دوری از آفتاب و ضد آفتاب برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست و آفتاب سوختگی قبل و بعد از لیزر درمانی بسیار مهم است.

 

بین درمان های رفع موهای زائد چه باید کرد؟
با ادامه درمان، اکثر بیماران نگران رشد بیش از حد مو در بین درمان نیستند. با این حال، اگر نیاز به برداشتن مو دارید، باید از موم یا موچین خودداری کنید.

انرژی لیزر به سمت فولیکول های مو هدایت می شود و اپیلاسیون و موچین فولیکول های مو را از بین می برد. با این حال، اصلاح بین دو درمان خوب است. در واقع، اگر موهای شما بلند است، اصلاح قبل از درمان می تواند به درمان موثرتر آن کمک کند.

به طور متوسط ​​چند جلسه برای جلوگیری از رشد موهای بدن لازم است؟
برای رسیدن به ریزش موی دائمی به طور متوسط ​​5 تا 8 جلسه درمانی نیاز است. تعداد جلسات بستگی به ناحیه ای از بدن دارد که باید درمان شود.

 

آیا لیزر برای ناحیه بیکینی بی خطر است؟
لیزر سوپرانو در ناحیه بیکینی و همچنین سایر نواحی بالا و پایین پاها ایمن و بسیار رایج است. با این حال، بهتر است بلافاصله قبل و بعد از درمان از نور خورشید دوری کنید.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
گاهی اوقات لیزر موهای زائد بیش از حد به عنوان "دائمی" شناخته می شود و "شما هرگز مجبور به اصلاح، اپیلاسیون، موچین و غیره نخواهید بود." باز هم، این به سادگی امکان پذیر نیست. اگر فولیکول از بین برود، تک تک موها را می توان برای همیشه حذف کرد.

آن فولیکول واحد دوباره رشد نخواهد کرد. با این حال، بهترین چیزی که می توانید از لیزر موهای زائد امیدوار باشید این است که 70 تا 80 درصد موهای زائد به طور کامل از بین برود. موهای باقیمانده باید ظریف تر، ظریف تر و رنگ روشن تر باشند.(قیمت لیزر تیتانیوم)

همچنین با گذشت زمان، بدن شما فولیکول‌های موی جدیدی تولید می‌کند و در نتیجه موهای جدید رشد می‌کند. به همین دلیل است که توصیه می شود پس از 6 درمان اول، هر 4 تا 6 ماه یکبار تحت درمان های نگهدارنده قرار بگیرید تا موهای جدید را هدف قرار دهید.

بنابراین برای پاسخ کوتاه به سوال شما، بله، فقط موهای زائد برای همیشه از بین می روند. حذف 100% تمام موها غیرممکن است.

لیزر موهای زائد چقدر رایج است؟
سوختگی همیشه در هنگام استفاده از لیزر یک خطر است. اگر متخصص لیزر از تنظیمات و پروتکل های مناسب پیروی کند، سوختگی یک اتفاق نادر است. سوختگی معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که تنظیم آن برای نوع پوست شما بسیار عالی باشد.

بیمارانی که پوست تیره‌تری دارند بیشتر در طول درمان دچار سوختگی می‌شوند. با این حال، متخصصان مراقبت های بهداشتی اغلب قبل از تکمیل درمان، محل آزمایش را ارائه می دهند. اگر محل آزمایش سوخته باشد، ممکن است درمان انجام نشود.

 

بعد از لیزر سوپرانو، یک واکنش پوستی شبیه سوختگی داشتم.
اگر فکر می کنید ممکن است دچار سوختگی با لیزر شده باشید، اکیداً توصیه می کنیم که طی 24 تا 48 ساعت برای پیگیری برنامه ریزی کنید. اکثر نصب ها بدون هیچ هزینه ای باقی می مانند. همچنین توصیه می کنیم برای مستندسازی مناطق تحت درمان عکس بگیرید. عکس ها خوب هستند زیرا علائم ممکن است در صورت دنبال کردن ناپدید شوند.(قیمت لیزر آلما)

گاهی اوقات بیماران ممکن است نوعی از فولیکولیت را تجربه کنند. می تواند به صورت جوش، تاول و التهاب در اطراف فولیکول های مو ظاهر شود.

من در طول درمانم هیچ درد یا ناراحتی احساس نکردم، آیا تاثیر داشت؟
درد و ناراحتی در لیزر موهای زائد بسیار رایج است. باید شبیه یک نوار لاستیکی با مقداری گرما باشد. هر چه مو روشن تر یا کوتاه تر باشد، درد کمتری ایجاد می کند.

برخی از ارائه دهندگان ممکن است از کیسه یخ، هوای سرد یا داروهای بیهوشی برای به حداقل رساندن ناراحتی استفاده کنند. توصیه می کنیم آن را به متخصص مراقبت های بهداشتی خود بگویید زیرا ممکن است برای نوع پوست شما کم انرژی باشد.

آیا لیزر موهای زائد به از بین بردن پاهای توت فرنگی کمک می کند؟
بله، لیزر موهای زائد می تواند با از بین بردن فولیکول های مو به کاهش اندازه منافذ کمک کند.

چند سال پیش لیزر موهای زائد ریشم را انجام دادم. الان ریشم شکسته آیا کاری هست که بتوانم ریشم را دوباره بلند کنم؟
متأسفانه، رشد مو به تراکم قبل از جلسات لیزر موهای زائد می تواند چالش برانگیز باشد. ممکن است برای رشد مجدد موهای خود نیاز به مراجعه به متخصص ترمیم مو داشته باشید.


تعداد بازدید از این مطلب: 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید