دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 578
:: بازدید ماه : 6317
:: بازدید سال : 37757
:: بازدید کلی : 1663657
بررسی پناهندگی المان با ویزای ایتالیا

پناهندگی می تواند تفسیر مشابهی از مهاجرت باشد، اما تفاوت های زیادی بین پناهندگی و مهاجرت وجود دارد. پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا روشی غیرقانونی تلقی نمی شود، اما فراز و نشیب های زیادی در انجام این کار برای پناهجو وجود دارد که ممکن است غلبه بر آنها کمی دشوار به نظر برسد.

پذیرش درخواست پناهندگی در ایتالیا بستگی به نظر پلیس اداره مهاجرت ایتالیا دارد و در نهایت پذیرش یا رد توسط پلیس مشخص می شود.

از سال 2000 تا به امروز تعداد مهاجران در کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته است و همین امر باعث شده است که کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا قوانین سختگیرانه ای را برای درخواست پناهندگی یا اقامت دائم در نظر بگیرند.

پروسه اخذ پناهندگی در ایتالیا با ویزای توریستی زمان بر است و گاهی اوقات حساس است. اگر به طور جدی به این موضوع فکر می کنید یا اگر قصد دارید زندگی جدیدی را با پناهندگی در ایتالیا تجربه کنید.

کارشناسان مهرآسیر این فرصت را برای شما فراهم می کنند. پس بدون اتلاف وقت با کارشناسان مجموعه مهرآراسیر تماس بگیرید و شک و تردید خود را برطرف کنید.این گروه همچنین زمان سفارت ایتالیا را برای دریافت هر نوع ویزای ایتالیا هماهنگ می کند.

 

پناهندگی در ایتالیا با ویزای ایتالیا توریستی
پلیس پناهندگی ایتالیا درخواست های پناهندگی در ایتالیا را برای پناهندگی المان با ویزای ایتالیا بررسی می کند، روند پناهندگی طولانی تر از آن چیزی است که پناهندگانی که به ایتالیا سفر می کنند تصور می کنند.

این روند طولانی گاهی بیش از 12 ماه طول می کشد! ایتالیا یکی از اعضای کنوانسیون ژنو است و بر اساس مفاد این کنوانسیون، پناهندگانی را می پذیرد که به دلیل مذهب، مذهب، نژاد یا فعالیت در گروه های سیاسی و اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

باید به این نکته مهم توجه کنید که رد درخواست پناهندگی ایتالیا یکی از اتفاقات احتمالی است. با آشنایی با قوانین ایتالیا، در صورت رد مجدد درخواست شما ظرف 30 روز، با درخواست مجدد برای پناهندگی یا درخواست تجدید نظر، این فرصت را خواهید داشت که خود را از شرایط موجود رها کنید.

در سال های اخیر، ایتالیا به عنوان دروازه ای برای پناهجویان برای ورود به بهترین کشورهای اروپایی، کشورهای توسعه یافته، که بسیاری از مردم علاقه مند به ادامه زندگی بودند، تلقی می شد.به همین دلیل ایتالیا با وجود داشتن قوانین سختگیرانه در مورد درخواست پناهجویان، در حال حاضر شرایط سختی را در این زمینه در نظر گرفته است.

اتباع کشورهایی مانند ایران می توانند از طریق ویزای توریستی ایتالیا برای پناهندگی در ایتالیا اقدام کنند. اما تأیید هویت ضروری است، همانطور که شرایط خاصی که متقاضی را وادار به درخواست پناهندگی می کند، ضروری است.

متقاضی پناهندگی در ایتالیا باید دارای اختیارات کافی برای اثبات شرایط ویژه ای باشد که در آن قرار دارد، مانند حکم اعدام، شکنجه، مجازات، خطرات مالی یا جانی و غیره.

 

 

درخواست پناهندگی ایتالیا با ورود قانونی و پناهندگی آلمان برای افغانها
پس از ورود به ایتالیا، هر زمان که بخواهید می توانید درخواست پناهندگی خود را در ایتالیا ارسال کنید. هیچ مهلت یا شرایط خاصی برای ثبت درخواست پناهندگی قانونی ایتالیا وجود ندارد.

اما به خاطر داشته باشید که برای درخواست پناهندگی باید مجوز و مدارک خاصی برای ارائه به پلیس مرزی ایتالیا داشته باشید. موارد خاصی وجود دارد که می توان از آنها برای افزایش شانس پذیرش پناهجوی ایتالیایی استفاده کرد.

اگر با یک وکیل خوب یا کارشناسان واجد شرایط پناهندگی در مجموعه مهر آراسیر مشورت کنید، شانس شما برای پناهندگی در ایتالیا افزایش می یابد. ضمنا می توانید درخواست پناهندگی خود را به زبان مادری و کاملا صادقانه بنویسید یا آن را به زبان ایتالیایی ترجمه کنید.

پناهندگی با ورود قانونی به ایتالیا نیز امکانپذیر است، هر چند که پناهندگی انتخاب ایده آلی برای زندگی در یک کشور اروپایی نیست، اما شاید این تنها راهی است که برخی از افراد انتخابش می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

مهم ترین نکات در را بطه با پناهندگی ایتالیا با ویزای توریستی

پناهندگی ایتالیا با ویزای توریستی جزو رایج ترین گزینه هایی است که بسیاری از افراد آن را با توجه به شرایط خاص اجتماعی، سیاسی یا اقتصادی انتخاب می کنند.

اما با توجه به قانون دوبلین که در سال 1997 به تصویب رسید و طی نوبت های متوالی اصلاحیه هایی روی آن انجام شد، در حال حاضر شرایط درخواست پناهندگی در کشور ایتالیا تفاوت های بسیاری با شرایط موجود در پیش از سال 1997 دارد.

قانون دوبلین صراحتا مشخص می کند که هر یک از پناهجویانی که وارد کشورهای اروپایی به منظور دریافت پناهندگی می شوند، در صورت دسترسی به اولین کشور امن باید درخواست پناهندگی خود را ارائه نمایند.

کشور امنِ اول مسئول رسیدگی به درخواست پناهندگی متقاضی است و تمامی مراحل انگشت نگاری برای قبولی یا رد درخواست در همان کشور اول انجام می گیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 297
موضوعات مرتبط: ایتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402
نظرات
ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا محبوب ترین ویزای شینگن در بین ایرانیان است. برای اخذ ویزای ایتالیا فقط توانایی مالی و گردش حساب مورد نیاز است. در صورت آماده بودن مدارک می توانید حتی پس از 1 ساعت در سفارت حضور داشته باشید و پس از 14 روز کاری در مورد ویزای خود پاسخ دریافت کنید.

برای گرفتن ویزای ایتالیا راه سختی ندارید. تنها شرط اخذ ویزای ایتالیا، تمکن مالی و گردش حساب 250 تا 300 میلیون تومانی است. توجه داشته باشید که گردش حساب به تعداد تراکنش های موجود در حساب متقاضی اطلاق می شود و مبالغ آن چندان مهم نیست.

 

شرایط ویزای ایتالیا
نکته مهم: اشتباه رایج در بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی کارگزاران ویزا در این کشور این است که فکر می کنند مسئول سفارت به منابع مالی آنها توجه می کند! اگر اینطور نیست، می توانید یک هفته قبل از وقت سفارت با وارد کردن مبالغ (تا سقف 200 میلیون تومان) حسابی را که به صورت چرخشی بوده است تهیه کنید. برای مثال حساب یک کارمند را با گردش مالی معادل حقوق او تصور کنید. این فرد می تواند با واریز مبالغ یک هفته قبل از زمان سفارت ایتالیا، توان مالی مناسب را ایجاد کند.همچنین اگر تا به حال به خارج از کشور سفر نکرده اید، می توانید با حساب بانکی و مالی خوب ویزای ایتالیا بگیرید.

 

ویزای تضمینی ایتالیا
هیچ تضمینی برای ویزای ایتالیا وجود ندارد. تصمیم گیرندگان اصلی در صدور ویزای ایتالیا افسران ویزای آن کشور هستند. نه Visaland و نه هیچ نماینده دیگری نمی توانند تضمین کنند که شما ویزای ایتالیا را دریافت خواهید کرد.

انواع ویزای ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا بسته به هدف سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی رایج ترین ویزاهایی هستند که سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی صادر می کند.(ویزا سنتر)

 

1. ویزای توریستی ایتالیا
همانطور که از نامش پیداست این نوع ویزا با هدف گردشگری صادر می شود. برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا، گردش حساب بالا و توان مالی عوامل اصلی تعیین کننده هستند. با ویزای توریستی ایتالیا می توانید هر 6 ماه تا 90 روز اقامت داشته باشید.

2. ویزای سرمایه گذاری ایتالیا
این نوع ویزا برای مقاصد سرمایه گذاری در ایتالیا صادر می شود. با خرید ملک یا سرمایه گذاری در ایتالیا می توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید.اگر شخصی بخواهد در ایتالیا سرمایه گذاری کند، اکثریت آن سرمایه گذاری باید متعلق به خود شخص باشد.

3. ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی ایتالیا برای متقاضیان به منظور تحصیل یا تحقیق کوتاه مدت یا بلند مدت صادر می شود. برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا باید از دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر دعوتنامه ارسال کنید. پس از اتمام دوره تحصیل یا مدت اعتبار ویزا می توانید اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

مدارک ویزای ایتالیا
برای دریافت ویزای ایتالیا دو دسته مدارک عمومی و مدارک اختصاصی را ارسال کنید. مدارک رایج اسنادی هستند که برای هر نوع ویزای ایتالیا باید ارائه دهید و یکسان هستند. اما مدارک خاص برای هر نوع ویزا منحصر به فرد است.

 

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا عبارتند از:
???? فرم درخواست ویزای ایتالیا

???? پاسپورت فعلی شما و تمامی گذرنامه های قبلی

???? دو عکس 3.5*4.5

???? رزرو بلیط هواپیما و هتل داری

???? ارسال دعوت نامه (در صورت وجود)

???? گردش حساب و فرصت های مالی

???? گواهی کار یا گواهی اشتغال به تحصیل

???? اصل و ترجمه کلیه اسناد مالکیت

????بیمه مسافرتی

???? اصل و ترجمه سند ازدواج (در صورت ازدواج)

 

رد ویزای ایتالیا
در بین کشورهای شینگن، ویزای ایتالیا کمترین نرخ ریجکتی را دارد.شایع ترین دلیل رد درخواست های ویزای ایتالیا عدم اطمینان افسران ویزای این کشور به بازگرداندن متقاضیان است. شما می توانید این اعتماد را با ارائه مدارک شغلی به افسران ویزا، روابط خانوادگی با کشور خود و بیان واضح هدف از سفر خود به ایتالیا ایجاد کنید.

رفع رد و اعتراض به رد ویزای ایتالیا
برای رفع رد اخذ ویزای ایتالیا، باید از رم درخواست دهید. به این ترتیب شما وکالتی در این شهر دارید تا کارهای مربوط به رد ویزای ایتالیا را برای شما انجام دهد. این کار قابل انجام است، اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. پس از رد، می توانید درخواست ویزای خود را مجدداً 6 ماه پس از رد ارسال کنید. همچنین می توانید برای اعتراض به ریجکت شدن ویزای ایتالیا نامه اعتراضی بنویسید و با مدارک به افسران ویزا اطلاع دهید که به اشتباه ریجکت شده اید.

ویزای اضطراری ایتالیا
در صورت آماده بودن مدارک ویزای ایتالیا می توانید از 1 ساعت تا 1 هفته بعد به سفارت مراجعه کنید. ویزای فوری ایتالیا فقط زمان سفارت را تسریع می کند و تفاوتی با زمان پاسخگویی ندارد.

هزینه ویزای ایتالیا
هزینه ویزای ایتالیا بستگی به نوع ویزای درخواستی و مدت زمان سفر شما به منطقه شینگن دارد.به عنوان مثال، هزینه ای که سفارت برای درخواست ویزا برای مقاصد گردشگری، تجاری، پزشکی و غیره دریافت می کند. برای منطقه شینگن برای افراد بالای 12 سال 80 یورو، برای افراد بین 6 تا 12 سال 40 یورو و برای افراد زیر 6 سال رایگان است. این مبلغ فقط برای درخواست ویزای شینگن ایتالیا می باشد و هزینه های دیگری مانند مدت زمان حضور در سفارت ایتالیا، سفر به سفارت و میانجیگری، فتوکپی، عکس، بیمه مسافرتی و ... باید به آن اضافه شود.

همچنین برای اطلاع از هزینه های اخذ ویزای ایتالیا که شامل گرفتن وقت سفارت، تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل واچر می باشد، می توانید با مشاوران گروه ویسالند تماس بگیرید.

 

سفارت ایتالیا در تهران و  سایت وقت سفارت ایتالیا


سفارت ایتالیا در تهران در خیابان نوفل لوچاتو، خیابان حافظ، پلاک ۲۹۸ واقع شده است. اما توجه داشته باشید که بخش کنسولی و دفاتر ویزای این سفارت در تهران تعطیل است و برای درخواست ویزا باید به نمایندگی CKGS به آدرس تهران، والنجک، پاساژ گالریا، طبقه چهارم، خیابان سیزدهم مراجعه کنید. مراجعه به این آژانس بدون تعیین وقت سفارت (دعوت نامه آلمان) امکان پذیر نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 420
موضوعات مرتبط: ایتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402
نظرات
وقت سفارت ایتالیا

احتمالا با مراجعه به سایت وقت سفارت ایتالیا متوجه شده اید که وقت سفارت خالی نیست، می توانیم از طریق هوش مصنوعی برای وقت سفارت 1 تا 4 هفته اقدام کنیم. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

حتما مجوزها و نرخ خدمات ما را با شرکت هایی که ادعا می کنند از سفارت ایتالیا وقت دریافت می کنند مقایسه کنید. پیوند > مجوزهای ما

هشدار مهم: از سپردن مدارک و حساب کاربری خود به شرکت هایی که مجوز رسمی و مشکوک ندارند (فقط به دلیل پایین بودن نرخ خدمات رزرو وقت در سفارت ایتالیا)، هرگونه سوء استفاده از مدارک و حساب کاربری خود در سفارت ایتالیا توسط شرکت غیرمجاز خودداری کنید. ممکن است.

 

 

سه راه برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا وجود دارد:

1. ساعات کاری عادی سفارت ایتالیا:

به https://prenotaonline.esteri.it مراجعه کنید

یا وب سایت www.ckgsir.com و تمام مراحل را خودتان انجام دهید (اگر وقت خالی برای رزرو پیدا کردید).

2. تعیین وقت سفارت ایتالیا برای جایگزینی کنسلی ها: به طور مستمر به سایت های فوق مراجعه کنید و وقت سفارتی را که قبلاً کنسل شده است بیابید و به سرعت اطلاعات خود را جایگزین کنید (دعوت نامه ایتالیا).

3. وقت سفارت ایتالیا VIP: با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

اگر خودتان می توانید درخواست کننده وقت سفارت باشید؛. آموزش رایگان ثبت درخواست وقت سفارت ایتالیا تقدیم شما؛. مراحل ذیل را دنبال کنید.


از مهم ترین مراحل دریافت ویزای ایتالیا تعیین وقت سفارت است. تعیین وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین انجام می شود؛. برای این مورد بایستی به سایت

https://prenotaonline.esteri.it مراجعه کنید.

البته می توان به سایت سفارت ایتالیا در تهران با آدرس https://ambteheran.esteri.it نیز مراجعه کنید. با کلیک بر گزینه روادید می توانید پس از خواندن توضیحات براساس نوع مهاجرتتان سایت مورد نظر را انتخاب کنید و برای تعیین وقت اقدام کنید.


شما با مراجعه به سایت مورد نظر می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس اقدام به تهیه فرم ها و تکمیل آنها کنید. برای حضور در این جلسه شما بایستی 21 یورو پرداخت کنید. با مراجعه به این سایت اطلاعاتی از شما خواسته می شود این اطلاعات عبارتند از نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، جنسیت، تاریخ تولد و . است.

وقت سفارت ایتالیا بین 30 تا 45 روز زمان می برد به همین دلیل برخی از افراد که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و به زمان کوتاه تری نیاز دارند اقدام به تعیین وقت فوری سفارت ایتالیا می کنند.مدارک مورد نیاز جهت رزرو وقت سفارت ایتالیا

  • تهیه فرم های مربوطه و پرکردن آنها به زبان انگلیسی
  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دعوت نامه تجاری
  • ترجمه و اصل مدارک
  • دو عکس 4*3
  • پرداخت شده توسط سفارت ایتالیا
تعداد بازدید از این مطلب: 412
موضوعات مرتبط: ایتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1402
نظرات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید