دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 22

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 167
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 644
:: بازدید ماه : 6383
:: بازدید سال : 37823
:: بازدید کلی : 1663723
دیوارپوش | قیمت و خرید انواع دیوارپوش پی وی سی مدرن آذران

دیوارپوش پی وی سی یکی از محصولات آذران پلاستیک می باشد که می توانید از این مجموعه در انواع دیوارپوش با کیفیت عالی و قیمت مناسب و هزینه نصب خریداری نمایید.

دیوارپوش امروزه یکی از المان های جدید برای تغییر دکوراسیون داخلی است که تنوع زیادی دارد و همین امر باعث شده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کند. امروزه مصالح و عناصر جدید بسیاری برای بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد شده است که انتخاب عناصر مورد نیاز را برای افراد آسان می کند.

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که می توانند در فضای بین کابینت آشپزخانه، روی ستون و از همه مهمتر در قسمت های دیواری سالن، اتاق نشیمن و اتاق خواب و همچنین بالای تخت استفاده شوند. در ادامه این مطلب با ما در شرکت آذران فضانما باشید تا شما را با انواع دیوارپوش ها، مزایا و کاربردهای آن آشنا کنیم.

 

دیوارپوش چیست؟
در واقع ماربل شیت نوعی پوشش تزئینی است که هم در فضاهای تجاری و هم در منازل مسکونی کاربرد دارد. به لطف تنوع دیوارپوش ها می توانید به راحتی طرح مورد نظر را انتخاب کرده و در فضاهای مد نظر خود از آن استفاده کنید. دیوارپوش ها کار بازسازی داخلی خانه ها را راحت کرده اند و می توان با استفاده از آنها زیبایی بیشتری را به فضا ببخشید.

دیوارپوش پی وی سی چیست؟
دیوار پوش های پی وی سی در واقع نوعی پلیمر ترموپلاستیک بوده که برای فناوری های نوین ساختمان کاربردهای زیادی دارد و این ماده جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح ساختمانی قدیمی می باشد. از مزایای استفاده از دیوارپوش pvc در دکوراسیون داخلی می توان به اجرای سبک سازی آن و جلوگیری از اتلاف انرژی و اهمیت زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان اشاره کرد.

قیمت دیوارپوش پی وی سی
قیمت انواع دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ بر اساس نوع متریال هایی که دارد، متفاوت می باشد که در جدول زیر آن را بیان کرده ایم:

خرید دیوارپوش پی وی سی
اگر قصد خرید انواع دیوارپوش های PVC از مجموعه آذران فضانما را دارید تنها کافیست با مشاوران ما در مجموعه آذران تماس گرفته و با ارائه مشخصات فضایی که دارید تمام راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده و به راحتی دیوارپوش مورد نظر خود را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

 

انواع دیوارپوش پی وی سی
هر یک از انواع دیوارپوش های PVC شامل موارد زیر می باشند:

  • دیوارپوش پی وی سی روکشدار
  • دیوارپوش پی وی سی چاپی
  • دیوارپوش پی وی سی ساده
  • دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه

این نکته را هم باید اضافه کنیم که در حالت کلی دیوارپوش ها در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه هر یک از آنها را معرفی خواهیم کرد:

 

انواع دیوار پوش
دیوارپوش ها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که می توانید متناسب با نوع کاربری که دارید، دیوار پوش مناسب خود را با قیمت مناسب انتخاب کنید.در زیر با انواع دیوارپوش آشنا خواهید شد:

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند، دیوارپوش های سه بعدی، دیوارپوش های ترمو وال، دیوارپوش های چوبی، دیوارپوش های سلولزی و دیوارپوش های پی وی سی.

 

روکش دیوار پی وی سی سه بعدی
یکی از پرطرفدارترین دیوارپوش هایی که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از دیوارپوش های پی وی سی با طرح های سه بعدی است. با استفاده از نورپردازی خلاقانه در کنار این نوع دیوارپوش ها می توانید جلوه خاصی به آنها ببخشید. از ویژگی های دیوارپوش های سه بعدی ضد آب، سبک وزن، ضد حریق، نصب سریع و آسان است. از آنجایی که دیوارپوش سه بعدی نیازی به چسب و رنگ آمیزی ندارد، می توانید دیوارپوش را خودتان نصب کنید.

 

پوشش شیشه ای برای دیوارها
یکی از ویژگی های دیوارپوش شیشه ای سادگی و جذابیت آنهاست. به لطف خواصی که دارد، واحد شیشه ای را می توان در ترکیب با انواع دیگر دیوارپوش ها استفاده کرد. برای فضای آشپزخانه بسیار جذاب است و می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید.دیوارپوش های شیشه ای امنیت بالایی دارند و در برابر ضربه مقاوم هستند. حتی اگر شکسته باشد به هیچ وجه له نمی شود.

 

دیوارپوش چوبی
استفاده از دیوارپوش چوبی حس اصالت و آرامش را برای محیط به ارمغان می آورد. همچنین می توانید با استفاده از دیوارپوش PVC با طرح چوبی فضای مورد نظر را به فضایی مجلل و دنج تبدیل کنید. دیوارپوش های چوبی می توانند فضای مورد نظر را گرم کرده و جلوه ای آرام بخش به آن ببخشند.

روکش چرمی
نسل جدید دیوارپوش ها دیوارپوش های چرمی هستند که مانند سایر انواع دیوارپوش ها برای هر مکان و هر نوع کاربری قابل استفاده هستند. دیوارپوش های چرمی را می توان در اماکن مسکونی، ادارات، هتل ها، مدارس، مهدکودک ها و مراکز خرید استفاده کرد.

دیوارپوش ها نرم و ضربه گیر هستند و همین ویژگی باعث شده است که از دیوارپوش های چرمی به عنوان عایق حرارت، عایق صدا و عایق رطوبت استفاده شود. دیوارپوش های چرمی در طرح های بسیار متنوعی موجود است.

 

روکش دیوار سنگی
نوع دیگر دیوارپوش ها دیوارپوش های طرح پی وی سی سنگ می باشد که فقط برای یک قسمت، یک دیوار استفاده می شود.یعنی بیشتر برای دیوارهای پشت تلویزیون یا شومینه یا حتی در ترکیب با آشپزخانه. دیوارپوش های سنگی بر خلاف سایر دیوارپوش ها تنوع رنگی ندارند و به دلیل عتیقه بودن و غرور آفرین بودن این نوع دیوارپوش ها، بهتر است در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

 

یک دیوار آجری
همانطور که از نام دیوارپوش PVC آجری مشخص است، این نوع دیوارپوش ها دارای طراحی آجر مانند هستند. رنگ آجری طبیعی یا سفید بسیار محبوب است و معمولا برای یک دیوار استفاده می شود. مثلا دیوارهای پشت تلویزیون یا شومینه. حتما استفاده از دیوارهای آجری را در رستوران ها و کافه ها دیده اید.

 

دیوارپوش آلومینیومی
اگر به این فکر می کنید که ظاهری مدرن و صنعتی به فضایی که در آن زندگی می کنید ببخشید، می توانید از دیوارپوش های آلومینیومی استفاده کنید. دیوارپوش های آلومینیومی در رنگ های متنوعی موجود هستند، اما استفاده از رنگ های طلایی، نقره ای و بژ بسیار محبوب تر است. یکی از مزایای استفاده از دیوارپوش های آلومینیومی این است که به دلیل بافتی که دارند به راحتی با پارچه تمیز می شوند.

دیوارپوش ام دی اف
یکی دیگر از انواع دیوارپوش استفاده از روکش ام دی اف است.این نوع دیوارپوش ها قابل شستشو نیستند و تنها روکش پی وی سی روی آن ها قرار می گیرد.

مزایای دیوارپوش PVC
یکی از مزایای مهم روکش پی وی سی این است که می توان آن را شستشو داد. از اتلاف انرژی نیز جلوگیری خواهد کرد. از دیگر مزایای استفاده از دیوارپوش پی وی سی می توان به یکی از موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب سریع و آسان
  • زیباسازی دیوارها و محیط
  • شستشوی آسان
  • محافظت از دیوار در برابر رطوبت
  • عایق در برابر گرما، سرما و صدا
  • مقاومت در برابر ضربه و فشار بالا

یکی از مهمترین مزایای سایدینگ پی وی سی که آن را از سایر موارد متمایز می کند هزینه نصب سایدینگ پی وی سی است که مقرون به صرفه است.

نصب روکش پی وی سی
نصب روکش PVC بسته به نوع نصب متفاوت است و این امر بر هزینه نصب آن تأثیر گذاشته است. در زیر مراحل نصب دیوارپوش پی وی سی را به روش های مختلف معرفی کرده ایم:

قرار دادن روکش پی وی سی روی دیوار گچی
پانل ها به اندازه دلخواه بریده شده و با گیره ها در فواصل 45 تا 50 سانتی متری بر روی دیوار گچی نصب می شوند.نصب روی دیوار با پایه فلزی
پانل ها به زیرسازی فلزی پیچ می شوند. سازه فلزی به دیوار متصل شده و سپس تراز می شود. یک لایه عایق در فضای آزاد بین پانل ها و دیوار اصلی قرار می گیرد. نصب این لایه عایق باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

یکی از مزایای داشتن فاصله بین دیوار و پانل ها علاوه بر رفع عمودی احتمالی دیوار اصلی، قابلیت عبور تجهیزاتی مانند تجهیزات الکتریکی و مکانیکی بدون تخریب دیوار اصلی است. یکی دیگر از مزایای اجرای دیوارپوش بر روی دیوارهای پایه فلزی این است که می توانید بدون نیاز به ایجاد گچ و خاک، روی سطوح مختلف مانند دیوارهای آجری، سفالی، سیمانی کار کنید. مزیت دیگر این روش عدم دفن لوله های مهندسی در داخل دیوار است که علاوه بر ایجاد خوردگی، هزینه تعمیرات بعدی و عدم دسترسی آسان به تجهیزات را به دنبال دارد.

انواع آستر پی وی سی آذران پلاستیک
هر یک از اقلام زیر از جمله دیوارپوش های پی وی سی تولید آذران فازنما هستند که می توانید با کیفیت خوب و قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید:

  1. پانل پی وی سی دو جداره
  2. پانل پی وی سی سه جداره
  3. پانل دیواری پی وی سی
  4. پانل مهر زنی داغ
  5. پانل های پی وی سی EXPAN
تعداد بازدید از این مطلب: 794
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 21 بهمن 1401
نظرات
دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن و شرح مزایا و معایبش

سنگ مرمر بهترین ایده برای پروژه های طراحی و دکوراسیون منزل است زیرا یکی از پرکاربردترین و بادوام ترین سنگ های این صنعت است. راه های زیادی برای استفاده از سنگ مرمر در خانه وجود دارد. از آشپزخانه تا زیرزمین، سنگ مرمر در سراسر خانه استفاده می شود. سنگ مرمر به خانه شما ظاهری تازه و جذاب می بخشد که ارزش خانه شما را دو چندان می کند و درخشان ترین سنگی است که می توانید با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

با اینکه با توجه به فضای خود و قیمت ماربل شیت می توانید از سنگ مرمر استفاده کنید، اما نصب آن سخت و زمان بر و سفارش آن پرهزینه است. خوشبختانه امروزه می توان از دیوارپوش مرمری برای ایجاد جلوه سنگ مرمر و زیبایی آن در منزل یا محل کار استفاده کرد. بنابراین مزایای بالقوه ای نسبت به استفاده از سنگ مرمر طبیعی وجود دارد.

کاربرد روکش ورق ماربل شیت برای دکوراسیون داخلی و خارجی

بهترین کاربرد سنگ مرمر در طراحی خانه، دیوارهای داخلی است که به فضای شما ظاهری زیبا و تمیز و مجلل می بخشد. شما می توانید با دانستن بهترین کاربردهای سنگ مرمر در طراحی خانه، طیف رنگی سرد یا گرم را انتخاب کنید و نقش ها و طرح های زیبایی خلق کنید.دیوارپوش ها و کاغذ دیواری هایی که طرح مرمر دارند و با نام ورق مرمر به بازار عرضه می شوند دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند و به صورت مات و براق به بازار عرضه می شوند.

این محصول نسل جدیدی از دیوارپوش های دکوراتیو می باشد که در دکوراسیون داخلی و خارجی در سراسر جهان مورد توجه عموم قرار گرفته است. دیوارپوش سنگ مرمر در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی محصولی ارزان و سبک اما با مقاومت بالا است.

 

چرا استفاده از دیوارپوش ماربل شیت توصیه می شود؟

این نوع دیوارپوش در برابر گاز (SO2) که به سطح سنگ مرمر طبیعی آسیب می رساند، بسیار مقاوم است. دیوارپوش ورق مرمر پتانسیل زیادی برای جایگزینی سنگ طبیعی، ام دی اف و پی وی سی در صنعت دکوراسیون دارد. علاوه بر این، وزن آن در مقایسه با سنگ های تزئینی و تخت که به عنوان روکش دیوار استفاده می شود، بسیار کمتر است. این امر منجر به یکی از اهداف اصلی کاهش تلفات انسانی در بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل شده است.

از گذشته تا به امروز میزان استحکام، مقاومت در برابر ضربه و عایق بودن در برابر انرژی و البته قیمت از پارامترهای حیاتی و موثر در فرآیند انتخاب دیوارپوش و کاغذ دیواری می باشد.کاملاً واضح است که همه این مزیت ها را می توان در این نوع محصول جدید مشاهده کرد. مونتاژ روکش دیوار ورق مرمر و چسباندن آن در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. استفاده از سنگ مرمر به مرور زمان تیره و خسته کننده می شود، اما دیوارپوش مرمری پس از چند سال کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

  

     

 

روکش دیوار ماربل شیت از چه موادی ساخته شده است؟

دیوارپوش ورق مرمر از مواد پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ساخته شده است که کاملاً سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است و البته امروزه در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین مصالح ساختمانی معمولی مانند چوب، بتن و خاک می شود. این ورق های پی وی سی در مقایسه با پانل های دیواری ام دی اف فاقد هرگونه حلال آلی، متانول، روغن و مواد شیمیایی مضری هستند که بر محیط زیست و جریان آب تاثیر منفی بگذارند و به دلیل نفوذ ناپذیری، مقاومت حرارتی دارند.

  

استفاده از دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ در چه مکان هایی رایج است؟

سنگ های تزئینی به خصوص سنگ مرمر اگر در یک قصر عتیقه یا جزیره آشپزخانه شما استفاده شود به آن ظرافت و تجمل می بخشد. همانطور که گفته شد سنگ مرمر به دلیل ماهیت طبیعی، استحکام، سطح صیقلی و شفاف، اثری ماندگار دارد و هرگز تکرار نخواهد شد.دیوارپوش ورق های مرمر با عمر طولانی حدود 20-30 سال از هزینه های اضافی رنگ آمیزی و گچ کاری دیوارها جلوگیری می کند.


طراحی دیوار اتاق نشیمن، دیوار پشت تلویزیون، طراحی بالکن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، راهروها، اتاق کنفرانس و لابی ساختمان فضاهایی هستند که برای استفاده از دیوارپوش مرمر در ساختمان های مسکونی همچنین در طراحی رستوران ها و غرفه های فصلی، مراکز خرید و سرگرمی، ادارات، مترو، ایستگاه ها، فرودگاه ها، فروشگاه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، سالن ها، سالن های ورزشی، استخرها، کتابخانه ها، مساجد، بیمارستان ها، داروخانه ها، درمانگاه ها، دانشکده ها و ... دانشگاه ها نوع دیوارپوش استفاده می شود.

 

بهترین طرح های دیوارپوش سنگ مرمر
سنگ مرمر سیاه
سنگ مرمر سیاه یکی از شیک ترین ترکیب های مرمر در دکوراسیون داخلی است. اگر در هر اتاقی از سنگ مرمر سیاه استفاده کنید، مطمئناً نظر همه مهمانان شما را جلب می کند و نظر همه را به خود جلب می کند. سنگ مرمر مشکی با خطوط طلایی جلوه بیشتری دارد و با ظاهری مدرن و به روز توجه شما را به خود جلب می کند.سنگ مرمر آبی
برای پوشش دیوار مرمر آبی دو انتخاب دارید: تیره و پررنگ یا روشن و آرامش بخش. طرح مرمر تیره، سلطنتی یا آبی سرمه ای در هر اتاقی مورد استفاده قرار می گیرد و در مرکز توجه قرار می گیرد. اگر به این کاشی های دیواری مرمر آبی سرمه ای نوارهای سفید اضافه کنید، حس هیجان به شما دست می دهد و سرزنده و پویا خواهید بود! برعکس، دیوارپوش سنگ مرمر آبی روشن شما را به یاد آسمانی صاف و یکدست و زیبا می اندازد که سادگی اتاق شما را با شکوه می کند. این نوع دیوارپوش ها با اکثر لوازم جانبی شما همخوانی دارند و به هر اتاقی نور، رنگ و جلوه خاصی می بخشند.


سنگ مرمر سفید

دیوارپوش مرمر سفید رایج ترین و سنتی ترین ترکیب رنگ در بین گزینه های طراحی مرمر است. اگر یک میز یا یک دیوار کامل دارید، احتمالاً یک طرح مرمر سفید با رگه های خاکستری بهترین گزینه برای شما است. نگران نباشید، اگرچه این ترکیب یکنواخت و رایج است، اما اصلا خسته کننده نیست. زیرا سنگ مرمر سفید کلاسیک و سنتی است و در عین حال ترکیبی تمیز، براق و شیک خواهد بود. این اجازه می دهد تا رنگ و طراوت بدون ایجاد حواس پرتی یا ایجاد فضایی کسل کننده به سطوح منتقل شود.با استفاده از این زمینه نسبتا خنثی می توانید در انتخاب ترکیب رنگ مبلمان و سایر دکوراسیون منزل خود جسورتر عمل کرده و از رنگ های قوی و خاص استفاده کنید. در مورد نصب دال مرمر سفید توصیه می شود از سیمان سفید استفاده شود.

ورق مرمر رزگلد
کاغذ دیواری رزگلد با طرح مرمر صورتی یا نقره ای انتخابی خاص و در عین حال ساده و آرامش بخش است. راه راه های سبک و ظریف برای پوشش دیوارهای اتاق خواب، هر کمد یا سرویس بهداشتی بسیار مناسب خواهد بود و می توانید ظرافت و حس خوشایندی را برای مهمانان یا اعضای خانواده خود ایجاد کنید.

پوشش دیوار با ژئود
اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید اما نمی توانید چیزی جالب و چشم نواز به عنوان کاغذ دیواری پیدا کنید، کاغذ دیواری ژئود همان چیزی است که به دنبال آن هستید. پوشش دیوار ورق مرمر ژئود بسیار رنگارنگ تر از سنگ مرمر سنتی است و دارای رنگ های روشن، الگوهای چرخان و ویژگی های چشمگیر است. اگرچه این ویژگی ها را دارد، اما همچنان ماهیت کلاسیک و حس سنگ مرمر را به خوبی منتقل می کند.

 

بهترین مکان ها برای قرار دادن سنگ مرمر در خانه

اکثر مردم هنگام تزئین خانه خود از سنگ مرمر استفاده می کنند زیرا سنگی کاربردی و زیبا است.این نوع سنگ معمولاً برای کانتر استفاده می شود، اما راه های زیادی برای استفاده از آن در طراحی دکوراسیون منزل وجود دارد. در زیر تعدادی از کاربردهای سنگ مرمر و اینکه چگونه خانه شما را مدرن و مد روز می کند را گردآوری کرده ایم که مطالعه آن به شما کمک می کند تا دکوراسیون بهتری داشته باشید.

 

ستون
هزاران سال پیش از انواع مختلف سنگ مرمر برای طراحی ستون ها استفاده می شد. البته استفاده از سنگ مرمر در ستون های برخی ساختمان ها همچنان رایج است. دیوارپوش های ورق مرمر می توانند همین نقش را به خوبی ایفا کنند و برای زیبا جلوه دادن ستون ها استفاده شوند. ستون ها باید مستحکم باشند، بنابراین روکش دیوار با ورق مرمر که دارای استحکام و دوام کافی است، انتخاب مناسبی محسوب می شود. البته برای طراحی دکوراسیون ستون پذیرایی می توانید از دیوارپوش مرمری استفاده کنید.

 

دیوارها

برخی از افراد از سنگ طبیعی به عنوان پوشش دیوار استفاده می کنند و سعی می کنند از دکوراسیونی کاملا متفاوت در خانه یا محل کار خود بهره مند شوند. اما برخی دیگر به جای سنگ طبیعی از دیوارپوش مرمر استفاده می کنند زیرا به دنبال مزایایی هستند که قبلا توضیح دادیم.استفاده از سنگ طبیعی یا روکش سنگ به سلیقه افراد بستگی دارد. هر دو به دیوار خانه یا محل کار شما ظاهری تازه می بخشند و تمیزتر از قبل به نظر می رسند. دیوارپوش های مرمر بسته به طرح سنگی که انتخاب می کنید، حس خنکی یا گرما را در محیط ایجاد می کند.

 

میزهای رومیزی
میزهای آشپزخانه گاهی از سنگ مرمر ساخته می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که سنگ مرمر را به عنوان یک انتخاب خوب برای میز آشپزخانه می شناسند که یکی از مهم ترین آنها مقرون به صرفه بودن آنهاست و دلیل دوم به ظرافت آن برمی گردد. به عنوان سومین دلیل می توان به این اشاره کرد که آشپزخانه روشن تر و بزرگتر به نظر می رسد. استفاده از دیوارپوش سنگ مرمر نیز چنین امکاناتی را برای شما فراهم می کند.

 

پوشش کف
سنگ مرمر معمولاً به عنوان کفپوش استفاده می شود. هر جا که از این کفپوش ها استفاده شود، شیک تر و بزرگتر به نظر می رسند. هنگام استفاده از کفپوش های مرمری طراح، دقت کنید که همه از یک نوع باشند تا دکوراسیون شما زیباتر به نظر برسد.

 

میز مبلمان

جالب است بدانید که دیوارپوش سنگ مرمر تنها به عنوان دیوارپوش کاربرد ندارد.یکی از اصلی ترین کاربردهای آن را در تولید لوازم جانبی مبلمان می بینیم. میز و صندلی مبلمان یا میز قهوه خوری مرمری، تخته های برش گوشت، جاپایی طرح مرمر رزینی روشی مقرون به صرفه و زیبا است. همانطور که قبلا ذکر شد، سنگ مرمر یک سنگ همه کاره است و افراد می توانند از آن در دکوراسیون منزل یا محل کار خود استفاده کنند. اگر بودجه شما برای خرید سنگ مرمر طبیعی کافی نیست، اصلا نگران نباشید و با خیال راحت از دیوارپوش مرمر استفاده کنید، به این ترتیب هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

 

مزایای روکش سنگ مرمر

  • دیوارپوش های ورق مرمر در رنگ ها، نقش ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند، بنابراین شما می توانید از بین طرح ها و طرح های مختلف انتخاب کنید.
  • هیچ ماده دیگری به اندازه سنگ مرمر زیبا و چشمگیر به نظر نمی رسد.
  • از آنجایی که ورق مرمر از مواد شفاف و کریستالی ساخته شده است، هنگام تابش خورشید، سطح مرمر صیقلی آن می درخشد و باعث افزایش روشنایی و نور در خانه می شود.
  • برای آب و هوای گرم، کف سنگ مرمر بسیار مطلوب است، زیرا سطح نسبتاً خنک زیر پای خود احساس می شود.سطح دیوارپوش های مرمری طراح صاف و صیقلی بوده و به راحتی در ابعاد دقیق برش داده می شود.
  • این نوع دیوارپوش ها در مقایسه با گرانیت ظاهر صیقلی تری دارند.
  • سازگار با محیط زیست است زیرا هیچ فرآیند شیمیایی در تولید آن استفاده نمی شود. همچنین می توان آن را پس از دفع بازیافت کرد.
  • هر زمان که سطح پوشش دیوار صیقلی شود، شفاف به نظر می رسد.
  • اگر رگه های مرمری کاملاً با یکدیگر مطابقت داشته باشند، ظاهری دلپذیر و جذاب در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند.
  • کفپوش طرح مرمر بسیار بادوام بوده و فشار خارجی اجسام را تحمل می کند و هرگونه تغییر وزن ناگهانی را می توان به راحتی توسط این نوع دیوارپوش کنترل کرد. بنابراین برای مناطق پرتردد مانند رستوران ها، هتل ها و ... بسیار مناسب است.
  • اگر از ورق مرمر به عنوان پوشش کف استفاده شود در مقایسه با کف چوبی مقاومت بالایی در برابر حریق دارد.
  • تمیز کردن کف‌پوش‌های مرمر بسیار راحت‌تر از سایر انواع کف‌پوش است.

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

بیشتر بخوانید:

تعداد بازدید از این مطلب: 830
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 7 آبان 1401
نظرات
سنگ مرمر پی وی سی

امروز در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در مورد متریال مورد نیاز و نحوه تولید سنگ ماربل شیت پی وی سی پیوال را بررسی کنیم.

 

ورق پیوال پی وی سی به مواد کویل و مواد ورق تقسیم می شود، یعنی ساختار تخته چاپی عمدتا به ورق های جامد همگن، ورق های کامپوزیت چند لایه، مواد ورق نافذ نیمه همگن تقسیم می شود. (در شکل به مواد مربعی و مواد نواری تقسیم شده است).

  

از آنجایی که مواد کامپوزیت سنگ-پلاستیک مطابق با سیاست صنعتی چین "ساخت و ساز صرفه جویی در منابع و جامعه دوستدار محیط زیست" است، "توسعه پایدار" که زمانی به سرعت توسعه یافت. به ویژه امروزه که معضل انتشار گازهای گلخانه ای هر روز جدی تر و خطرناک تر می شود، اجرای «اقتصاد کم کربن» باعث می شود ارزش مواد کامپوزیت پلاستیکی سنگ مصنوعی پیوال (ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال) بیشتر نمایان شود. منابع سنگ طبیعی چین روز به روز در حال کاهش است و تقاضای بازار برای محصولات سنگی نیز کاهش می یابد. تقاضای عظیم بازار و پیشرفت فناوری از طریق مواد کامپوزیت پلاستیکی سنگ ناگزیر گسترش خواهد یافت. از تجزیه و تحلیل زاویه تقاضای بازار، مواد کامپوزیت سنگ-پلاستیک احتمالاً در زمینه هایی مانند مصالح ساختمانی، تأسیسات در فضای باز، حمل و نقل لجستیک، وسایل حمل و نقل و مقیاس اقلام خانگی شروع و گسترش می یابد.

 

  

     

مواد کامپوزیت پلاستیک ماربل شیت پی وی سی
در حال حاضر مواد کامپوزیت پلاستیک سنگ نوعی کالای منحصر به فرد است و ارزش افزوده آن نیز بر اساس محصولات با عیار پایین و متوسط ​​مانند پالت، صفحات تشک در مقایسه با ایالات متحده، اروپا و ژاپن در سنگ کم است. مواد کامپوزیت پلاستیکی، و این شکاف ناشی از تفاوت فاحش در اثر ترکیبی بسیاری از عوامل مانند مواد اولیه، تجهیزات، تکنولوژی پردازش و غیره است.هدف از تولید ورق های سنگ مصنوعی پیوال پی وی سی ارائه نوعی روش ساخت دال پی وی سی مصنوعی است که با هنر مرسوم مواد قالب گیری سنگ پی وی سی پیشی گرفته و مشکلاتی مانند اعوجاج بلانچینگ، وزن سبک و مزایایی از جمله مقاوم بودن در برابر سایش را دارد. ، ضد شعله، ضد لغزش، ضد رطوبت و غیره.

برای دستیابی به این اهداف و این ویژگی ها و مزایا، شرکت پیوال روشی برای ساخت اسلب پی وی سی مرمر بدلی را به شما همکاران همیشگی پیوال پیشنهاد می کند که شامل مراحل زیر می باشد:

فرآیند پاشش مواد بازیافتی محصول به صورت پی وی سی انجام می شود که پس از پاشش مواد اصلی پی وی سی به دست می آید.
در مواد اصلی PVC، توضیح داده شده است که رنگ سفید درشت، کربنات کلسیم ذرات ریز، عامل تثبیت کننده، اصلاح ACR، CPE انعطاف پذیر، دی اکسید تیتانیوم، اسید استئاریک، پارافین، فرآیند اختلاط و اختلاط را انجام می دهند.
مخلوطی که در بالا توضیح داده شد پس از اکستروژن توسط اکسترودر پیچ دوقلو قرار می گیرد، ورق ماربل شیت پی وی سی Prin با مشخصات ویژه توسط قالب اکستروژن به دست می آید.
فرآیند خنک سازی PVC شرح داده شده برای به دست آوردن صفحه چاپ انجام می شود، سپس صفحه چاپ PVC بدست می آید.
در آن، مواد احیا شده شرح داده شده در بالا از طریق یک فرآیند اسپری در یک محصول یا قالب PVC قرار می گیرند و شامل موارد زیر می شود:

از فرآیند شکستن و تجزیه مواد بازیافتی یا قالب پی وی سی که در بالا ذکر شد، اولین ماده اصلی به دست آمده پودر پی وی سی است.

ابتدا پودر و مواد اضافی پودر پی وی سی را در فرآیند مورد نیاز حذف می کنیم و سپس محصول را آسیاب می کنیم سپس پس از پاشش مواد اصلی پی وی سی به دست می آید.ویژگی های روکش دیوار (مرمر پی وی سی)

 

این نوع لوله پی وی سی مزایای زیادی دارد.

ورق های ماربل شیت بیمارستانی پی وی سی بسیار سبک و نازک هستند. پی وی سی اولیه به دست آمده تنها 2-3 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 2-3 کیلوگرم در هر متر مربع است.

مجموعه آذران پلاست تولید کننده ماربل شیت و تولید کننده دیوارپوش در ایران می باشد.


مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ضربه و خراش:
با توجه به این ویژگی، این محصول در مکان های بزرگ و شلوغ مانند مدارس، پارکینگ ها، بیمارستان ها، مغازه ها، بازارها، سوپرمارکت ها و ساختمان های اداری بسیار مفید و کاربردی است.

از دیگر مشخصات سنگ پی وی سی پیوال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاوم در برابر شعله و حفاظت در برابر آتش، ضد آب، مقاوم در برابر محیط های مرطوب، انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه بالا.

 

یکی از بزرگترین مزایای ورق ماربل شیت پی وی سی پیوال عایق بودن صدا و جذب صوت محصول می باشد. جذب صوت سنگ پی وی سی پیوال تا 20 دسی بل امکان پذیر است، بنابراین پیوال در محیط هایی که نیاز به آرامش و سکوت دارند مانند بیمارستان ها، کتابخانه ها، سالن های کنفرانس، سینما و (قیمت ماربل شیت) استفاده می شود.
سنگ پی وی سی پیوال کاملا ضد باکتری و بهداشتی می باشد. بنابراین این محصول برای استفاده در بیمارستان ها، کلینیک ها و محیط های درمانی کاملاً مناسب (ترمو وال) است.
از دیگر مزایای ورق های سنگ مصنوعی پیوال پی وی سی می توان به وجود درزهای محدود و کم کاری برنامه ریزی شده اشاره کرد.
علاوه بر این، برش ورق های ماربل شیت طرح سنگ، نصب، تعمیر و تعویض آنها بسیار آسان و سریع است.
ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند.
یکی دیگر از مزایای پی وی سی پیوال که باید به آن اشاره کنیم مقاومت بالای آن در برابر انواع شوینده ها، اسیدها و قلیاها است.موارد ذکر شده در بالا تنها یک راه حل و ایده برای تولید ورق سنگ پی وی سی است که پیوال به شما پیشنهاد می کند. برای تولید ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال از مراحل و روش های دیگری نیز استفاده می کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 45349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 1 شهريور 1401
نظرات
روکش دیوارپوش کامپوزیت

اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی و خارجی خانه خود هستید و نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید، اما کیفیت کار برای شما مهم است، بهتر است پوشش کامپوزیت را انتخاب کنید.

 

روکش دیوار کامپوزیت چیست؟

دیوارپوش های کامپوزیت پانل هایی هستند که از مواد مختلف با کاربردهای خاص تشکیل شده اند. در ادامه شما را با انواع دیوارپوش کامپوزیت و کاربرد آنها آشنا می کنیم.

 

انواع روکش دیوار کامپوزیت و کاربردهای آنها

دیوارپوش های کامپوزیت به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • کامپوزیت دیوار آلومینیومی
  • روکش دیوار کامپوزیت چوب
  • روکش دیوار کامپوزیت استیل رنگی
  • کامپوزیت دیوار پشم سنگ
  • روکش دیواری کامپوزیت
  • روکش دیوار فایبرگلاس یا FRP

 

کامپوزیت دیوار آلومینیومی

امروزه محصولات دیوارپوش آجر پلیمری آلومینیومی ساخت چین رتبه اول را در جهان به خود اختصاص داده اند. پانل های دیواری کامپوزیت یکی از متریال های جدیدی است که در رنگ های متنوع با قیمتی ارزان عرضه می شود. روش ساخت این پانل های دیواری مناسب و استاندارد بوده و دارای پردازش عالی می باشد. کیفیت بالا و ضد حریق کامپوزیت آلومینیوم باعث محبوبیت آن نزد مردم و طراحان دکوراسیون شده است.(آذران پلاست بزرگترین تولید کننده دیوارپوش)

کامپوزیت های دیوار آلومینیومی عملکرد منحصر به فردی دارند، بنابراین به طور گسترده برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید از پانل های دیواری کامپوزیت آلومینیومی در دیوار بیرونی ساختمان و بازسازی ساختمان های قدیمی استفاده کنید. از این نوع پانل های دیواری در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود و عمده کاربردهای آن مربوط به دیوار و سقف می باشد.

   

روکش دیوار کامپوزیت چوب

پانل های دیواری کامپوزیت چوب معمولاً از روکش تخته مصنوعی ساخته می شوند.این پانل های دیواری پانل های چند لایه ای هستند که با چسباندن دو پانل سطحی نازک به یک لایه هسته ضخیم تر ایجاد می شوند. روکش روی پانل های کامپوزیت چوبی را می توان از تخته نئوپان، روکش لانه زنبوری یا سایر چوب های سبک وزن ساخت.

  

     

 

روکش دیوار کامپوزیت استیل رنگی(قیمت ماربل شیت)

پانل های کامپوزیت فولادی رنگی کاربرد فراوانی دارد و کاربرد اصلی آن در کارگاه ها و انبارهای صنعتی، سردخانه ها و سالن های اصلی ساختمان ها، اتاق های مختلف تهویه مطبوع و ... می باشد.

 

کامپوزیت دیوار پشم سنگ

مواد اولیه اصلی پانل های دیوارپوش ماربل شیت کامپوزیت پشم سنگ، بازالت و سایر مواد معدنی طبیعی است. تخته پشم سنگ با ذوب آن در دمای بالا و سپس افزودن مقدار مناسب چسب به آن و در نهایت فرآوری آن به الیاف تبدیل می شود. محصولات تخته پشم سنگ برای تجهیزات صنعتی، ساختمان سازی، عایق کاری، عایق صدا و غیره مناسب می باشد.(آذران پلاستیک)

 

روکش دیواری کامپوزیت

سایدینگ کامپوزیت گزینه خوبی برای طراحی دیوارهای خارجی خانه ها یا ساختمان های تجاری است. پوشش و روکش دیوار کامپوزیت وظیفه محافظت از نمای بیرونی ساختمان در برابر رطوبت را دارد. دیوارپوش های کامپوزیت سایدینگ با پانل های پلاستیکی و چوب بازیافتی به بازار عرضه می شوند. به نظر می رسد چوب واقعی است، اما دوام و مقاومت آن در برابر حشرات آن را به انتخابی برتر برای تمام نیازهای دکوراسیون شما تبدیل می کند.(آذران پلاستیک)

تکنولوژی جدید شرایطی را فراهم کرده است که دیوارهای کامپوزیت در برابر لکه ها و سایر آسیب ها مقاوم باشند. به این ترتیب می توانید در خارج از منزل از آنها استفاده کنید زیرا بسیار مقاوم و قابل اعتماد هستند. اگر می خواهید نمای کامپوزیت را انتخاب کنید که در آن نگران تعمیر و نگهداری مکرر نباشید، روکش کامپوزیت بهترین انتخاب است.از آنجایی که لاینر کامپوزیت به صورت صاف روی زمین قرار نمی گیرد، شرایطی برای نشستن آب روی سطح آن وجود ندارد. دیوارپوش های کامپوزیت با وجود تفاوت هایی که دارند می توانند با صرفه جویی در هزینه ها و انرژی خانه و ترمو وال آن را زیبا و بهینه کنند.

 

روکش دیوار فایبرگلاس یا FRP

پانل های فایبر گلاس پانل های نازک و دیوارپوش ضد ضربه هستند که از رزین پلی استر ساخته شده اند که می توانید از آنها در دیوارها و سقف ها استفاده کنید. از این پانل ها می توانید بر روی دیوارهای چوبی و دیوارهای بتنی نیز استفاده کنید. این پانل ها را می توان بر روی هر دیواری نصب کرد، به شرطی که دیوار خشک و بدون رطوبت باشد. این پانل ها دارای روکش پلاستیکی هستند که سطح آن ها را در برابر خش بسیار مقاوم می کند. پانل های فایبرگلاس ضد لکه هستند و به راحتی تمیز می شوند. همه این ویژگی ها این پانل ها را به گزینه ای عالی برای روکش دیوارها و سقف ها در آشپزخانه ها، رستوران ها، حمام ها و توالت های عمومی، کلاس های درس، ادارات، اتاق های بیمارستان و سایر مکان هایی که نیاز به تمیز کردن مکرر دارند تبدیل می کند.

این پنل ها به راحتی با مواد شوینده معمولی یا حتی بخار تمیز می شوند. بنابراین از رشد کپک جلوگیری می کنند. نصب پانل های فایبرگلاس بسیار آسان و کم هزینه است زیرا با چسب و بست نصب می شوند. دیوارپوش های فایبرگلاس زنگ نخواهند زد و محو نمی شوند. پانل های فایبرگلاس گزینه ای عالی برای پوشش دیوارهای قدیمی و سقف های آسیب دیده هستند.(آذران پلاست)

 

بیشتر بخوانید:

ترموود

معرفی سقف کاذب کناف و انواع آن

انتخاب بهترین طرح برای سقف کاذب سی ان سی

اجرای زیباترین آسمان مجازی آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین سقف چاپی

راهنمای خرید انواع کفپوش

همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

قیمت پی وی سی

طراحي نماي آشپزخانه

ترمو وال در دکوراسيون

دیوارپوش

بین کابینتی

ابزار گلویی

ماربل شیت بیمارستانی

پارکت لمينت

کفپوش چیست

بازسازي دکوراسيون داخلي

دیوارپوش ضد ضربه

پوستر سه بعدی

پارتیشن شیشه ای

دیوارپوش کامپوزیت

خرید سقف کشسان

سقف آسمان مجازي

دانستنی هایی درباره بازسازی خانه

همه چیز در مورد دیوارپوش و سقف کاذب

دیوارپوش بتنی

سقف cnc

پانل پی وی سی

سقف کاذب چيست

استون شیت

سنگ مصنوعي

ماربل شيت

آجر دکوراتیو

ابزار پلی یورتان

 

تعداد بازدید از این مطلب: 42962
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , کامپوزیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 4 مرداد 1401
نظرات
انواع دیوارپوش

امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنیم ، همه ما بارها و بارها نام دیوار یا آویز دیوار را شنیده ایم و ذهن ما به معنای آن نیاز دارد این عبارت ، این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن یک دیوار یا مخفی کردن نقص دیواری و همچنین جلوه بزرگتر آن است.

هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید. پوششی که سطح دیوار را در بر می گیرد و اثر خوبی دارد ، حتی کاغذ دیواری و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه های در نظر گرفته شده. آنها پوشش دیواری را که دوست دارند انتخاب می کنند.

 

پوشش دیوارپوش چیست؟
امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنند. ما بارها نام پوشش دیوار پانل PVC را شنیده ایم و ذهن ما به معنای این عبارت نیاز دارد این است که این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص آن ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن دیوار یا پنهان کردن دیوار اصلی و همچنین اثر بیشتر آن است.

آنها به طور کلی بسیار قدیمی هستند. آنها تقریباً از ابتدای ساخت و ساز درگیر در معماری و سازه های باستانی هستند. پوشش دیوار دارای سبک های مختلفی است ، اما در زمان های قدیم به روشی متفاوت ساخته شده است و امروز به دلیل پیشرفت فناوری به روشی متفاوت ساخته می شود. بنابراین ، پوشش های دیواری جدید سبک متفاوتی نسبت به نمونه های قدیمی دارند و مطمئناً کارآمدتر خواهند بود.پوشش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای دیوار خانه یا دفتر خود استفاده کنید. مواظب باش. هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید.

Sik و نوع پوشش که سطح دیوار را پوشانده و اثر خوبی دارد ، حتی تصاویر پس زمینه و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه ها فکر می کنند می تواند متفاوت باشد شما عزیز می توانید انواع مختلفی را برای محیط خود انتخاب و استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقالات مرتبط را از هر زمینه و سبک بازار دکوراسیون داخلی و همچنین در وب سایت ALO Modern بخوانید.

نام دیگر منتسب به حصار دیواری است. معمولاً هنگام صحبت در مورد پوشش های دیواری یا پوشش دیواری ، ذهن ما ناخواسته به یک درب سبک ، سرعت اجرای زیاد ، نصب سبک و تمیز ، تنوع عالی و دسترسی سریع و آسان ، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و همچنین یک اثر مناسب و خوب حرکت می کند. درسته؛ اگر کمی در مورد بازار دکوراسیون تحقیق کنید ، می توانید به راحتی پله های دیواری و پوشش های دیواری داشته باشید که مطمئناً در هر محیطی از فضایی که فکر می کنید به خوبی نصب می شوند ، و همچنین نصب سبک و راحت دارند و سریع و بدون خاک هستند. در فضای خود کار کنید.

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود مردم به خرید انگیزه دهند ، زیبایی عظیم آن است. تفاوت بین فضای پوشیده از دیوار و یک دیوار صاف ، ساده و بدون آلودگی کاملاً آشکار است. بنابراین ، بدون شک ، استفاده از پوشش های دیواری باعث تغییر فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما خواهد شد.همچنین ، از آنجا که انسان نیاز به تغییر و پیشرفت دارد ، او همچنین محیط خود را به همان میزان تغییر می دهد. هر یک از این پوشش های دیواری دارای خواص خاص خود هستند و مطابق با این خصوصیات در محیطی مناسب برای ساخت و کاربرد آن پوشش دیواری استفاده می شود. مهم نیست که چه سبکی تصمیم می گیرید ، با توجه به نوع لولا کرکره که می توان ظاهر را بیشتر بهبود بخشید. در غیر این صورت ، شما قطعاً باید در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنید. این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، می توانید با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار شوید. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

پوشش دیوارپوش آجر پلیمری باعث تغییر در فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما می شود ، از این رو انسانهایی که به دنبال تغییر و پیشرفت هستند ، این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، پوشش های دیواری را می توان با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار کرد. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

قیمت پوشش دیوار
قبل از تصمیم گیری برای خرید پوشش دیواری ، ابتدا باید قیمت آن را بدانیم. با توجه به تنوع پوشش های دیواری ، قیمت این محصول در بازار متفاوت است. پوشش دیواری بسته به مواد اولیه ، روش تولید و شرایط استفاده می تواند انواع مختلفی و قیمت های مختلف داشته باشد.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.بدون اینکه یک قدم به خارج از خانه خود بردارید.

ارزش زمان و زمان شما بسیار مهمتر از این است ، شما می خواهید آن را برای خرید کار ساده به عنوان یک پوشش دیواری خرج کنید ، اگر شما ، مشتریان عزیز ، می توانید در گذشته در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و به راحتی پوشش دیواری را خریداری کنید. دکوراسیون خانه و محل کار شما مهم نیست که در ایران در کجا قرار دارید ، هر زمان که نیاز دارید ، ما 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته در خدمت شما هستیم.

 

 

پوشش های دیواری را بخرید
اگر در تماس با یک تیم حرفه ای و یک شرکت معتبر باشید ، خرید یک پوشش دیواری می تواند آسان باشد. مطمئناً باید اطلاعات کافی برای خرید پوشش دیواری داشته باشید و دقیقاً بدانید که چه چیزی برای شما نیاز دارید تا بهترین خرید را با کمترین قیمت برای شما به ارمغان بیاورید.
در این مقاله ، ما سعی می کنیم درخواست های خدمات شما را گام به گام توضیح دهیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اساسی ترین سوال شرایط زیست محیطی پروژه ما است. برای اینکه بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم ، ابتدا باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و آیا پوشش دیواری که انتخاب می کنیم برای این آب و هوا مناسب است یا نه ، و همچنین ویژگی های مطالبی که انتخاب می کنیم.

به عنوان مثال ، در شمال و جنوب کشور ما ، یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و مواد ضد آب است. هر دوی این آب و هوا نیاز به مواد با دوام تر را احساس می کنند. در مناطق دیگر نیازهای مختلفی وجود دارد ، شما می توانید مطابق آنچه نیاز دارید آماده شوید و با آب و هوای منطقه سازگار شوید.

گام مهم دیگر هنگام خرید توجه به استفاده از فضا است. البته ، پوشش های دیواری اداری و پوشش های دیواری داخلی ممکن است یکسان نباشد ، مگر اینکه دکوراسیون های خاصی را در شرایط خاص یا محیط اداری خود در نظر بگیرید.بنابراین ، با توجه به استفاده از محیط ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد را به روشی مناسب و برازنده برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس و انرژی لازم را بدست آوریم.

به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است. و به همین ترتیب طراحی یک هتل لوکس می تواند با خانه شما متفاوت باشد. برای هر یک از این موارد ، مواد مناسب تهیه می شود که برای شما عزیز ارائه می شود.

خوب است بدانید که به عنوان یک مرتکب صدها پروژه مختلف برای ما هنگام خرید پوشش دیواری ، آنچه در پایان بسیار مهم است ، اندازه کار شما و مطالبی است که دوست دارید. با توجه به تمام معیارهای فوق ، می توانیم دریابیم که آیا پوشش دیواری که قصد خرید دارید برای شما مناسب است یا خیر ، و بسته به منطقه مورد نظر ، نوع مواد انتخاب شده ممکن است متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل اندازه زیاد آن ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاتر.

البته مهمترین اصل نباید فراموش شود. در زمان خرید ، با توجه به زیرساخت ها و شرایط عمومی محیط پروژه شما ، آنچه مهم است استفاده از بهترین نمونه های مواد موجود است. بنابراین ، تخصص قبل از خرید بسیار مهم است. این سطح از دیواره مورد نظر شما از هر نظر صاف و یکنواخت است و می توانید پوشش دیواری مورد نظر را خریداری کرده و آن را روی دیوار قرار دهید و نتیجه عالی داشته باشید ، کاملاً به زیرساخت های کار خود متصل شوید.

بعضی اوقات دیده می شود که زیرساخت های ناکافی و عدم رعایت استانداردها بهترین و بهترین مواد پوشش دیواری را از بین می برد ، که وزن این مسئله قبل از خرید پوشش دیواری است.البته ، برای پوشاندن صحیح دیوار و به طور پیش فرض ، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیریم که باید انجام دهیم و نه ، و باید محدودیت ها را در نظر بگیریم ، به عنوان مثال: اگر سرعت ویرایش و اتمام کار مهم است ، و اگر ما هستیم نمی توان محیط اطراف را از تجهیزات موجود خالی کرد ، ما باید مواد نهایی را آماده کنیم. بعد از نصب استفاده کنید و نیازی به نقاشی نیست. واد واد من ندارم. من امیدوارم که ما نکات مفیدی را به شما ارائه دهیم و هنگام خرید پوشش دیواری ، به مشتریان عزیز کمک کنیم.

  

     

 

برای خرید پوشش دیواری ، من باید اطلاعات کافی داشته باشم و دقیقاً بدانم که چه چیزی باید بتوانیم با کمترین قیمت بهترین خرید را انجام دهیم. در این مقاله ما به صورت گام به گام برای توضیح درخواست های خدمات شما تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اول از همه ما باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و چه ویژگی هایی را باید داشته باشد ، به عنوان مثال: به شمال کشور به دلیل رطوبت بالا انتخاب شده باید مقاوم در برابر رطوبت باشد.

مرحله بعدی در نظر گرفتن استفاده از محیط است ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد پوشش دیوار را به روشی مناسب و مناسب برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس لازم را بدست آوریم. و انرژی به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است.

دامنه و مساحت کار بسته به منطقه ، نوع مواد انتخاب شده می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل سطح بزرگ ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاترکارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و هیچ ارتباطی با محدودیت ها ندارد، به عنوان مثال: اگر سرعت نصب و تکمیل برای ما مهم است و اگر نمی توانیم محیط را از تجهیزات موجود پاک کنیم، پس از نصب باید مواد نهایی را انتخاب کنیم. و نیازی به لکه گیری و . . . من ندارم.

امیدوارم نکات مفیدی به شما داده باشیم و در خرید دیوارپوش به شما مشتریان عزیز کمک کرده باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 26773
برچسب‌ها: انواع دیوارپوش ,
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401
نظرات
دیوارپوش

پوشش های دیواری PVC ، پوشش های دیواری Mediapan و پوشش های دیواری سنگی مصنوعی امروزه به عنوان یک جایگزین مناسب و زیبا برای کاغذ دیواری در فضاهای مسکونی و تجاری بسیار محبوب است. پوشش دیواری PVC سه بعدی به دلیل طراحی و برجستگی های جذاب ، توانایی روشنایی بسیار جذاب و زیبایی دارد. این ویژگی ، به ویژه در محیط های تجاری ، می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و در خانه می تواند حس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. تنوع پوشش دیواری PVC در بازار ایران بسیار زیاد است. بسته به ماده و نوع پوشش دیواری ، قیمت آن نیز متفاوت است. پوشش های دیواری PVC موجود شامل پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه ، پوشش های دیواری معمولی PVC و پوشش دیواری سه بعدی است. مهمترین عامل برای تعیین قیمت پوشش دیوار ، وزن آن است. انتخاب بهترین پوشش خرید دیوار موضوعی است که همیشه ذهن خریدار را اشغال می کند. در بسیاری از موارد ، خریدار به دلیل تنوع محصولات بازار و قیمت های مختلف ، نمی تواند هنگام انتخاب بهترین پوشش دیواری ، تصمیم صحیحی بگیرد. به عنوان یک اصل اول ، باید در نظر داشت که هرچه پوشش دیوار سنگین تر باشد ، میزان مواد مصرفی بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. دوم ، نوع رنگ پوشش دیواری باید در نظر گرفته شود. رنگ غلاف دیواری و همان لایه فوقانی به شکل مهر و موم های گرم و برچسب ها یا پوشش های دیواری روکش شده در بازار موجود است. پوشش دیواری روکش شده بالاتر از سایر موارد است. همچنین آخرین موردی که باید در نظر بگیرید مقاومت ضربه ای از پوشش دیوار است. پوشش های دیواری معمولی نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و به راحتی می توانند با کوچکترین ضربه غوطه ور شوند و به طور طبیعی قیمت آنها بسیار ارزان تر از پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه است.به عنوان آخرین نکته ، احتمال شستشو ، که می تواند بر قیمت پوشش دیوار تأثیر بگذارد ، باید در نظر گرفته شود.

   


ویژگی های Impact PvC -Deptant در مقایسه با پوشش دیواری MDF می تواند مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب) ، عایق صدا ، طراحی در رنگ های مختلف ، ضریب احتراق اقتصادی ، کم و سبک و نصب سریع باشد. پوشش دیواره ضربه تا 30 ٪ عایق صوتی بیشتر از سایر انواع پوشش های دیواری معمولی است. برای این منظور ، از پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه می توان برای عایق صوتی روی دیوارهای خانه استفاده کرد. همچنین ، پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه قبل از آتش سوزی مشتعل نمی شود. با توجه به مواد مورد استفاده در برابر هر آتش سوزی ، مواد پوشش دیواری فقط جمع می شوند و در این حالت از آتش جلوگیری می شود. همچنین ، هنگامی که دیوار ساختمان مرطوب است ، زیرا پوشش دیوار PVC کاملاً ضد آب است ، این مشکل را می توان با کمترین قیمت و حداکثر سرعت نصب حل کرد. انواع طرح ها و رنگ های این محصول می تواند برای هر طعم و مزه مناسب باشد.

انواع پوشش های دیواری موجود در بازار ایران را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

 

پوشش های دیواری PVC اغلب در فضای اداری یا تجاری و پوشش دیواری سه بعدی در خانه استفاده می شود. پوشش های دیوارپوش pvc در دو نوع موجود است که مقاوم در برابر Imprary و Impact است ، و پوشش دیواری سه بعدی نیز در پوشش های مختلف دیواری PVC جمع و جور ، پوشش دیواری سه بعدی MDF یا چوب و پوشش دیواری فوم سه بعدی نیز موجود است. انواع دیگر پوشش های دیواری شامل پوشش های دیواری بتونی است. بسته به مواد ، رنگ و پوشش انواع مختلف پوشش دیواری ، قیمت آن متفاوت است.
اما با توجه به ترتیب داخلی ، می توان از انواع پوشش دیواری PVC در کلیه فضاهای داخلی و خارجی (نمای ساختمانها) ساختمان استفاده کرد.البته نصب پوشش دیواری PVC در نمای ساختمان کمی متفاوت از نصب پوشش های دیواری در داخل ساختمان است و معیارهای فنی متصل به چسب باید مشاهده شود.

  

پوشش دیواری سه بعدی
پوشش دیواری سه بعدی نسل جدیدی از پوشش های دیواری زینتی است که یک جایگزین مناسب و زیبا برای سایر پوشش های دیواری مانند تصاویر پس زمینه ، MediaPoint ، ساخت سنگ به عنوان یک سنگ باستانی است. پوشش دیواری سه بعدی مطابق جنس آنها طبقه بندی می شود. اما پوشش دیواری سه بعدی را می توان به دو دسته اصلی ، جامد و توخالی تقسیم کرد. غلاف جامد روی دیوار معمولاً از PVC یا MDF فشرده شده ساخته شده است. با توجه به اینکه ابعاد ورق استاندارد است ، بنابراین ، ابعاد صفحه دیواره سه بعدی 120 در 240 سانتی متر است. از دستگاه CNC برای تهیه پوشش دیواری 3D MDF یا پوشش دیواری 3D PVC استفاده می شود. هرچه پانل ضخیم تر باشد ، عمق پشته ها بیشتر و البته طبیعی است که هر صفحه بسیار بالاتر باشد. انواع دیگر پوشش های دیواری سه بعدی شامل پانل های توخالی است که معمولاً از PVC ساخته می شوند. از قالب پلاستیکی ویژه برای تهیه پوشش دیواره PVC سه بعدی استفاده می شود. ابعاد پوشش دیواره PVC 3D 50 در 50 سانتی متر یا 70 در 70 سانتی متر است و در دو نوع عقب چسب و معمولی در دسترس است. همچنین پوشش های دیواری با کف چسبنده یا ساده تولید می کند که در واقع ارزانترین نوع پوشش دیواری سه بعدی است. پوشش های دیواری فوم معمولاً بین کابینت های آشپزخانه استفاده می شود. پوشش دیواری سه بعدی نوعی پوشش دیواری PVC است. در اصل ، پوشش های دیواری به صورت کاشی تولید و فروخته می شوند. حمل و نقل آسان و سهولت نصب دلایل تهیه پوشش دیواری کاشی کاری است.کاشی دیوار دارای سطح بسیار برجسته ای است که باعث حالت سه بعدی می شود. برآمدگی سطح دیوارپوش سه بعدی از 1 تا 4 سانتی متر متغیر است و بسته به طرح آنها متفاوت است. بنا به سلیقه خریدار حدود 100 نوع پوشش مختلف با رنگ های مختلف بر روی دیوار سه بعدی دیوارپوش به صورت وکیوم قرار می گیرد. دیوارپوش MDF سه بعدی نیز قابل رنگ آمیزی است.


قبل از اجرای دیوارپوش های پی وی سی و دیوارپوش های سه بعدی، گچ کاری و زیرسازی نقش اساسی دارد و دوام و کیفیت چسب استفاده شده بسیار مهم است. از آنجایی که دیوارپوش سه بعدی به صورت کاشی با ابعاد مختلف عرضه می شود، نصب آن با ابعاد مختلف کمی متفاوت است. اما اساس کار شباهت زیادی به کاشی کاری با چسب مخصوص دارد.برش کاشی دیوار پی وی سی نیز به راحتی انجام می شود و به طور کلی سرعت کشیدن دیوارپوش بسیار بالاست.
نورپردازی دیوارپوش ها جلوه زیبایی آن را دو چندان می کند. با توجه به اینکه انواع دیوارپوش های سه بعدی در 50 رنگ مختلف ارائه می شود اما بهترین انتخاب برای دیوارپوش ها رنگ سفید است. زیرا می توان با نورپردازی با رنگ دلخواه رنگ های متنوعی را در فضا ایجاد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 8611
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید