دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 22

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 175
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 652
:: بازدید ماه : 6391
:: بازدید سال : 37831
:: بازدید کلی : 1663731
دوره های آموزش آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق به منظور رفع مشکلات موجود در آموزش آرایشگران دوره های ویژه بازار کار را در کوتاه مدت و با هزینه مناسب برگزار می کند.

باید بدانید که در راستای آموزش صحیح و اصولی، آموزش آرایشگری به صورت مشاوره تئوری و عملی در آموزشگاه آرایشگری حرفه ای برای بانوان ضروری است و البته آموزش در محل کسب و کار مانند آرایشگاه می باشد. مشابه دوره کارآموزی است و فرد قادر است در چنین شرایطی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نکند.

 

چرا آموزش آرایشگری زنانه در تهران با خوش ذوق؟
ارائه گواهینامه رسمی فنی حرفه ای
در پایان دوره گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای به هنرجویان هنرستان اعطا خواهد شد. این عنوان بین المللی است و در صورت مهاجرت می تواند به روند استخدام دانشجو در کشورهای دیگر کمک کند.

 

معلمان مجرب و بازرسان فنی حرفه ای
دوره های آرایشگری هنرجو توسط اساتید مجرب و ممتحین فنی حرفه ای برگزار می شود و هنرجویان می توانند از کیفیت محتوای آموزشی خود اطمینان داشته باشند.

جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره
هنرجویان پس از اتمام کلاس های آموزش مجازی آرایشگری می توانند بدون هزینه اضافی در کلاس های حضوری شرکت کرده و از امکانات آموزشگاه و همچنین رفع حوادث بهره مند شوند.تامین خوابگاه برای دانشجویان شهرستان.
برای دانش آموزانی که از شهرستان برای شرکت در دوره ها به تهران می آیند، دانشجویان یک خوابگاه امن در نزدیکی مدرسه در نظر می گیرند تا بتوانند بدون استرس اسکان و سفر در کلاس ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری زنانه
برای تاسیس یا کار در یک سالن زیبایی
شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای راه اندازی آرایشگاه و یا کار در آرایشگاه، علاوه بر آموزش های صحیح و اولیه، آگاهی از مراحل اداری و نحوه عملکرد در بازار کار این بخش اقتصادی ضروری است. پیشنهاد می کنیم این مقاله را برای نکات و تجربیات منحصر به فرد دیگران مطالعه کنید.

 

دوره های آموزش آرایشگری زنانه.
دوره پاکسازی پوست
دوره های آموزشی مراقبت از پوست و زیبایی
خط پاکسازی پوست روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین پس از یادگیری این خط سودآور می توانید در کلینیک ها و سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه با تمام دستگاه های جدید کار کنید و حتی فرصتی برای تمرین خواهید داشت. علاوه بر این، در مورد مواردی مانند: ترکیب مواد آرایشی، اکتیوولوژی، یک خط ویژه برای آکنه، و یک خط جوان کننده یاد خواهید گرفت.دوره های آموزشی گریم و آرایشگری (دیپلم آرایشگری)
اگر هنوز نمی دانید به کدام یک از خطوط آرایش علاقه دارید یا می خواهید کارهای ساده آرایشگری را خودتان در خانه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم ابتدا در دوره آرایشگری شرکت کنید. زیرا ترکیبی از تمام خطوط مانند: کوتاه کردن مو (ضربه)، کمان مو، رنگ و مش، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و همچنین آرایش صورت است.

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مو
برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است، یکی کار کردن با مو و دیگری آرایش صورت.
وقتی بتوانید موهای مشتری را به مدلی که او دوست دارد کوتاه کنید، رنگ مورد انتظار مشتری را به صورت کاملا حرفه ای پیشنهاد دهید و یک موی زیبا و فوق العاده برای او بسازید، قطعا از ذهن آن فرد خارج نمی شوید و علاوه بر اینکه مشتری مادام العمر فرد می شوید. ، یک مزیت ویژه نیز دریافت می کنید که بازاریابی دهان به دهان است.
آموزش آرایشگری با کارآموزان برتری شما را نسبت به سایر رقبا تضمین می کند. دلیل این امر آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای بازار مشتریان است. برای اطلاع از هر دوره آموزشی خدمات آرایشگری بر روی دوره مورد نظر کلیک کنید.هیچ یک

 
تعداد بازدید از این مطلب: 214
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
آموزش آرایشگری زنانه

آرایشگری یکی از شغل های پردرآمد در کشور ایران محسوب می شود. اگرچه در گذشته برخی از افراد به صورت تجربی آرایشگری زنانه را یاد می گرفتند و خدمات خودشان را در خانه های مسکونی، ارائه می کردند؛ اما این روزها هم برای فعالیت نیاز به مجوز دارید، هم اینکه افراد برای مراجعه به شما به مهارت دستتان نگاه می کنند. پس اینکه بخواهید به صورت تجربی آرایشگری را آغاز کنید،. شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری زنانه به صورت تخصصی، به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید.

 

چرا باید در دوره های آموزش آرایشگری زنانه شرکت کنم؟

خدمات آموزش آرایشگری زنانه در تهران زنانه همواره جزء خدمات پرتقاضا میان بانوان عزیز بوده است. در سال های اخیر نیز به شمار خدماتی که در سالن های آرایشی به خانم های عزیز ارائه می شوند، بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع اهمیت متخصص بودن آرایشگرها را دوچندان می کند. شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه به شما این امکان را

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/project/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 283
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
خواص پاکسازی پوست چیست

خواص پاکسازی پوست : پاکسازی پوست به روش‌های زیادی انجام می‌شود. ممکن است که با قرارگیری در شرایط متفاوت ، جوش‌ها و لکه‌هایی ظاهر شود. جوش‌های موجود بر روی پوست صورت ، در واقع نوعی چربی طبیعی هستند که باعث بهبود نارضایتی ما می‌شوند.

برای اینکه جوش ها و لکه‌های روی پوست صورت خود را از بین ببرید ، می توانید از روش های متفاوت پاکسازی استفاده کنید. خواص پاکسازی پوست بسیار زیاد است. بهتر است که به این اصول توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی یک آکادمی فعال و حرفه ای در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

پاکسازی پوست به چه روشی صورت می گیرد؟

از سرکه سیب و استفاده کنید . به خاطر اینکه سرکه سیب دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است ، می تواند باکتری‌ها و چربی اضافی روی پوست را از بین ببرد و باعث سلامت آن شود . این روش باعث می‌شود که چربی اضافی روی پوست به مرور زمان پاک شود. استفاده از این روش مزایای زیادی برای پوست دارد. چرا که به روش‌های طبیعی و بدون دخالت مواد شیمیایی قابل انجام است.

اگر از یک پاک کننده خانگی موثر و بدون صابون استفاده کنید ، می‌توانید این کار را انجام دهید. پاک کننده های خانگی می‌توانند انواع

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
 
تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
انواع بافت موی تخصصی

بافت مو به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود. انواع متفاوتی از بافت مانند تیغ ماهی و پیچ پیچی وجود دارد معمولا بافت‌های ساده ی مو ، کم‌ترین آسیب را به موهایتان وارد می‌کنند. بافت‌های مختلف مو در نتیجه استفاده از مواد مختلفی مانند ، سشوار و … ممکن است که. آسیب بینند . در نتیجه ، بهتر است از مواد طبیعی برای بافتن آن‌ها استفاده کنید که معمولا باعث تقویت موهایتان می‌شود.

همچنین ، از بافت‌هایی با الیاف مصنوعی نیز می‌توانید استفاده کنید که این دو مورد می‌توانند سبب آسیب دیدن موهایتان شوند. بهتر است که به این نکات توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی در این زمینه نکات ارزنده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

هر نوع از این بافت‌ها می‌تواند در هر جایی از بدن دیده شود. مثلا می‌توانید به راحتی بر روی سینه خود یک بافت تیغ ماهی داشته باشید و یا روی پوست سر ، قسمت بالایی شانه یا حتی در قسمت‌های خاصی از صورتتان یک بافت پیچ پیچی داشته باشید.

 

انواع بافت های رنگی مو:

بافت تیغ ماهی را می‌توان به صورت طبیعی و با مواد شیمیایی و رنگ‌های شیمیایی به دست آورد. بافت پیچ

ادامه مطلب...انواع بافت موی تخصصی

 
تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
تکنیک های کوتاهی مو زنانه

به موارد زیادی بستگی دارد در حالت کلی ، انتخاب و اجرای هر مدل کوتاهی مو بستگی به سبک زندگی و استایل شخص دارد. برای مثال برخی افراد موی بلندی دارند که به هر سبکی مناسب است . در مقابل ، برخی دیگر موی کوتاهی دارند که به سبک‌های مختلفی مناسب است.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایشگری زنانه در تهران

برای انتخاب مدل مو باید نکاتی را در نظر گرفت. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این نکات را به شما آموزش دهیم.

 

 

استفاده از شانه مناسب:

اگر می‌خواهید به هر سبک و استایلی که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید ، باید از شانه مناسب با آن سبک استفاده کنید . برای مثال اگر موهای بلند و مشکی دارید ، بهتر است از شانه‌هایی با دندانه های درشت استفاده کنید.

هر کسی می‌تواند از هر یک از این روش‌ها به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر استفاده کند . برخی افراد ترجیح می‌دهند که از روش‌های کوتاه و طبیعی‌تر برای ایجاد حالت بهتری به موها و حتی پوست سر خود استفاده کنند.

در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند که از محصولات

ادامه مطلب...تکنیک های کوتاهی مو زنانه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 263
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن

دستگاه کاشت ناخن و وسایل مربوط به آن به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود با توجه به میزان و نحوه آسیب به ناخن‌ها و میزان ماندگاری مواد شیمیایی که در آن‌ها به کار رفته است، می‌توان از انواع روش‌های کاشت ناخن استفاده کرد. انواع مختلفی از دستگاه‌های کاشت ناخن وجود دارد که هرکدام با توجه به هدف و نوع آسیب به ناخن به کار برده می‌شوند.

برای نمونه کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن بیبی کمپوست در گذشته با دستگاه های متفاوت . لازم به ذکر است که هر کدام از دستگاه‌های متفاوت می‌توانند بسیار مناسب باشند. در این مقاله می‌خواهیم تا شما را با نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن آشنا کرده تا شما تا حد امکان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

انتخاب دستگاه های پشرفته از برندهای معتبر:

کاشت ناخن از هر نوعی که انجام شود، نیاز به سالن‌های بسیار زیادی دارد و فرد باید زمان زیادی را صرف این نوع مراکز کند. در صورتی که فردی قصد انجام هر نوع کاشت ناخن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشد ، باید به مراکزی مراجعه کند که به دستگاه‌های پیشرفته دسترسی دارند.

انواع مختلفی از وسایل کاشت ناخن وجود دارد و بسته به نوع کاشت ممکن

ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 211
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مدل های ترند انواع شینیون

مدل های ترند انواع شینیون مو بسیار زیاد هستند. مدل‌های مختلفی از شینیون‌های مو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با مواد مختلفی درست شده‌اند .

اگر چه این شینیون‌ها از همه نظر عالی هستند اما باید آن‌ها را درست انجام دهید ، به طور کلی برای اینکه مدل شینیون موهایتان زیبا به نظر برسند و روی آن‌ها تاثیر بگذارد، باید زیباترین و بهترین مدل را از قبل انتخاب کرده باشید. به این موارد دقت کنید.

مدل‌های ساده مو ، حالت‌های خاص مو ، بافت مو ، رنگ مو و… . انواع شینیون هستند که می‌توانید آن‌ها را در سالن‌های زیبایی انجام دهید. این شینیون‌ها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند . بهتر است که با انواع آن آشنا شده باشید. شما می‌توانید از خوش ذوق آکادمی برای زیبایی هر چه بیشتر خود بهره مند شوید.

 

در انتخاب مدل شینیون نباید عجله کنید. زیرا ممکن است در زمان انتخاب مدل شینیون گیج شوید و زیبایی شینیون برایتان زیاد نباشد. در این حالت بهتر است از آرایشگر کمک بگیرید .اگر قصد دارید مدل شینیون ساده ای را انتخاب کنید و فقط می‌خواهید در زمان کوتاه موهایتان را فر کنید ، سراغ مدل‌های فرکننده مو نروید زیرا ممکن است با موهای

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آیبروپلاستیک چیست

یکی از تکنیک‌های گریم در دنیای امروز به شمار می‌رود. امروزه ما با انواع زیادی از گریم مواجه هستیم که هر کدام با ابزارهای متفاوتی شکل گرفته اند.

بهتر است که با ابزارها و روش های گریم آشنا شوید و سپس آن را بر روی صورت خود اعمال کنید. به عبارتی این روش، مدتی است که رواج پیدا کرده و شما می توانید با استفاده از آیبروپلاستیک ابرو، تغییرات زیادی را در صورت خود متوجه شوید. در این زمینه می توانید از خوش ذوق آکادمی نیز کمک بگیرید.

 

آیبروپلاستیک چه کاربردی دارد؟

آیبروپلاستیک ابرو امروزه برای محو کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی این وسیله در جریان گریم جشن و عروسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوش ذوق آکادمی می تواند اطلاعات زیادی در این زمینه به شما ارائه دهد.

البته استفاده از آن چندان کار دشواری نیست و خود فرد با آموزش‌های

ادامه مطلب...آیبروپلاستیک چیست

 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک یکی از دوره های آموزشی که در آکادمی های زیبایی انجام می شود آموزش اکستنشن مژه می باشد که در مدل ها و طرح های متنوع انجام می پذیرد.

اکستنشن مژه کلاسیک یا کاشت مژه که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. یک روش پر پشت کردن و بلند کردن مژه با ماندگاری بالا می باشد. با توجه به اینکه گرایش به زیبایی یک گرایش فطری است در نتیجه این حرفه توانست علاقمندان زیادی را به خود جلب نماید.

تقاضای بالای افراد به انجام اکستنشن باعث ایجاد بازار گرم و رو به رشد برای کاشت انواع مژه شد، این بازار گرم برای افرادی که به دنبال یادگیری یک حرفه با درآمد مناسب هستند به یک فرصت ویژه تبدیل شد. چرا که یادگیری اصولی این حرفه به افراد کمک می کند بتوانند وارد بازار کار شده و شغل پر درآمدی را شروع نمایند.

جدا از این عزیزانی که امکان فعالیت در محیط بیرون را ندارند، می توانند به عنوان یک شغل خانگی آن را آموزش دیده و پیاده سازی نمایند. اگر شما هم از جمله مشتاقان آموزش این دوره می باشید یا می خواهید در این رابطه اطلاعات تکمیلی کسب نمایید این مقاله برای شما است.

معرفی انواع آموزش کاشت مژه

چشم ها یکی از مهم ترین عضو صورت در نمود زیبایی می باشند که مژه مناسب

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%b4%d9%86-%d9%85%da%98%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 196
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش گریم عروس در تهران

آموزش گریم عروس در تهران :یکی از لاین های تخصصی در حوزه آرایشگری گریم عروس می باشد که توسط آرایشگر های حرفه ای و متخصص صورت می گیرد. جدا از مهارت شناخت انواع پوست و استفاده از مناسب ترین نوع لوازم آرایشی با توجه به نوع پوست صورت یکی از مهم ترین مواردی است که باید در آرایش عروس در نظر گرفت.

در گریم عروس به علت استفاده از لوازم آرایشی لوکس و باکیفیت و همچنین زمان صرف شده هزینه بالاتری از مشتری دریافت می شود. با اینکه گریم عروس قیمت بالاتری به نسبت آرایش ساده دارد. اما کلیه آرایشگر ها مشتری عروس ندارند. چرا که افراد برای مراسمات خاص خود به مراکزی مراجعه می کنند که بدون در نظر گرفتن قیمت از کیفیت کار نهایت رضایت را داشته باشند.

به بیان دیگر افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند همواره باید در حوزه کاری خود تراز اول باشند تا بتوانند مهارت خود را به درآمد تبدیل کند. آرایشگری همانند دیگر رشته های هنری یک حرفه مهیج در محیط شاد می باشد. در نتیجه اگر علاقمند به این حرفه باشید می توانید از کار خود لذت ببرید.

آموزش این مهارت ها توسط آرایشگر ها در محیط های آرایشگاهی و آموزشگاهی

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 209
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران

هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران امروزه کاشت ناخن یکی از لاین های پر متقاضی در حوزه هنر آرایشگری می باشد که با استقبال افراد زیادی رو به رو می باشد. این روش بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که دارای صدفی کوتاه ناخن هستند و یا تمایل دارند دستانشان همیشه زیبا دیده شود.

چرا که ناخن جزء مهمی در زیبایی دست ها به شمار می رود. این روش که در مدل های متفاوتی متناسب با سلیقه افراد قابل طراحی می باشد در آرایشگاه ها صورت می گیرد. با توجه به رونق و گرایش افراد به کاشت ناخن علاقمندان زیادی به آموزش این هنر گرایش پیدا کرده اند.

در این میان یکی از دغدغه افرادی که می خواهند به یک ناخن کار تبدیل شوند هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران می باشد. این دوره ها به صورت مبتدی و پیشرفته برگذار می شود و هر کدام شهریه خاص خود را دارد. برای یادگیری کامل این دوره ها به صورت اصولی و متناسب با بازار کار در ابتدا باید دوره مبتدی را گذرانده و سپس در دوره های تخصصی تر که طراحی ناخن را نیز شامل می شود شرکت نمایید.

امروزه در سالن های زیبایی لاین کاشت ناخن یکی از بخش های مهم به شمار می رود در نتیجه افراد با یادگیری این حرفه می توانند به راحتی در هر یک از این مراکز به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین می توانند به صورت مستقل مرکز کاشت ناخن خود را افتتاح کنند.

 

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

با توجه به بازار گرم کاشت ناخن و تمایل افراد به یادگیری این حرفه در مراکز مختلفی دوره های

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه رنگی

 رنگی همانند اکستنشن های دیگر می باشد با این تفاوت که در این نوع کاشت از تار موهای رنگی بنا به سلیقه مشتری استفاده می شود. استفاده از مژه رنگی حالت فانتزی به چهره می دهد و برای افرادی که به دنبال متفاوت دیده شدن هستند می تواند گزینه خوبی باشد. اکستنشن مژه که این روز ها بسیار پرطرفدار شده است در اصل روشی برای فرم دهی و زیبا تر دیده شدن چشم هاست.

از آنجایی که چشم ها عضو مهم در زیبایی صورت به شمار می آیند لذا با کاشت مژه چشمانی همیشه آرایش کرده و زیبا خواهید داشت. در این روش الیاف طبیعی و یا مصنوعی در اندازه ها و فرم های استاندارد در لابه لای مژه های اصلی قرار می گیرد و دارای ماندگاری بالایی است. این مژه ها با نوعی چسب مخصوص به مژه اصلی وصل می شوند.

 

انواع اکستنشن مژه رنگی

در سال های گذشته اکستنشن توسط تار مژه های مشکی انجام می شد. اما امروزه با توجه به سلیقه و خواست مشتری انواع مژه های رنگی تولید و به بازار عرضه شده اند. این تار مژه ها در نمونه های متنوع مطابق با سلیقه مشتری و فرم صورت و چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رایج ترین مدل اکستنشن مژه رنگی

این مدل که ساده ترین نوع کاشت مژه می باشد اندازه تار

ادامه مطلب...آموزش اکستنشن مژه رنگی

 
تعداد بازدید از این مطلب: 228
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش کوتاهی تخصصی و ژورنالی مو

آموزش کوتاهی تخصصی و ژورنالی مو چگونه است؟ آموزش کوتاهی مو تخصصی یکی از لاین های مهم در حوزه آرایشگری می باشد و افرادی که می خواهند به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوند بهتر است این دوره ها را بگذرانند.

با اینکه مراجعه به آرایشگاه یکی از روتین های ماهانه اکثر افراد به شمار می رود اما باید توجه نماییم که افراد همواره در ازای مبلغی که پرداخت می نمایند به دنبال بهترین خدمات می باشند در نتیجه بهترین ها همواره بهترین درآمد ها را کسب می کنند. در این میان اگر شما نیز در حوزه آرایشگری فعال هستید و یا می خواهید در این حوزه فعالیت خود را شروع نمایید قبل از هر کاری مهارت خود را تقویت نمایید.

آموزش های لاین های آرایشگری در آکادمی های آموزشی و یا در سالن های آرایشی صورت می گیرد. یادگیری در هر کدام از این مراکز محاسنات خاص خود را دارد که هنرجو با شناخت آن با توجه به هدفی که دنبال می کند می تواند بهترین گزینه را انتخاب نماید.

از مهم ترین مزیت یادگیری در سالن های آرایشی یادگیری در محیط کار می باشد. هنرجو همواره به طور روزانه با مشتری های حقیقی روبرو می شود و سلیقه آن ها را می سنجد. اما برای این کار باید به منطقه فعالیت و مهارت مربی نیز بسیار دقت نمود. اما یادگیری در آموزشگاه های معتبر جدا از مربیان رسمی این مزیت را دارد که در پایان دوره و پس از کسب مهارت های لازم به هنرجو مدرک اعطا می شود.

 

بهترین آموزشگاه کوتاهی تخصصی مو در تهران

تهران شهری پرجمعیت است که آموزشگاه های زیادی

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%88-%da%98%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88/

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
ترمیم اکستنشن مژه

ترمیم اکستنشن مژه ،مژه‌های زیبا نقش غیر قابل انکاری در زیباتر شدن چهره افراد دارند. اکستنشن یکی از روش‌ها جدید و بسیار کارآمد برای زیباتر کردن و ایجاد جلوه ای خاص در چشم و مژه است.

اما هر روش زیبایی دارای ماندگاری خاصی است که با توجه به نوع روش، ماندگاری آن تعیین می‌شود. اما با ترمیم و اکستنشن مژه می‌توان ماندگاری آن را افزایش داد. نیاز است قبل استفاده از هر روش و راهکار زیبایی ابتدا آن را بررسی کنید.

در این مطلب قصد داریم ترمیم و اکستنشن مژه را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به دنبال یک راهکار موثر برای زیباتر کردن چهره و چشم‌های خود هستید ما را همراهی کنید.

 

چرا مرحله ترمیم پس از اکستنشن را باید انجام دهیم؟

شاید در ابتدا فکر کنید که بعد از اکستنشن مژه نیازی به ترمیم آن نداشته باشید.‌ اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است و کسانی که اکستنشن را انجام داده‌اند در بازه‌های زمانی خاص به ترمیم نیز نیاز دارند. مژه‌های طبیعی هر فرد یک چرخه رشد خاص دارند.

در اکثر افراد این چرخه رشد به صورت ۲ تا ۳ ماه است. بعد از چرخه رشد و تکمیل شدن ممکن است تعدادی از آن‌ها ریز

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%b4%d9%86-%d9%85%da%98%d9%87/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 209
برچسب‌ها: ترمیم اکستنشن مژه ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
هزینه تجهیزات کاشت ناخن

هزینه تجهیزات کاشت ناخن امروزه بانوان علاقه خاصی به داشتن دستان زیبا دارند. البته باید بدانید داشتن دست‌های زیبا در گرو داشتن  ناخن‌هایی زیبا است. کاشت ناخن تاثیر قابل‌توجهی در زیباتر شدن ناخن‌ها دارد. بر همین اساس است که بسیاری از بانوان به کاشت ناخن و زیبایی آن اهمیت خاصی می‌دهند. کاشت ناخن برای افرادی که ناخن ضعیف یا شکننده دارند و افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند بسیار کار آمده است. البته اشخاص زیادی به یاد گرفتن حرفه کاشت علاقه‌مند هستند. این افراد ابتدا باید از هزینه تجهیزات کاشت ناخن آگاهی پیدا کنند. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم که به بررسی هزینه تجهیزات کاشت ناخن بپردازیم پس ما همراهی کنید.

 

معرفی کاشت ناخن 

قبل از هر چیزی ابتدا باید با کاشت ناخن آشنا شوید. کاشت ناخن یکی از روش‌های زیبایی دستان است که با کمک آن می‌توان دست و ناخن را چندین برابر زیباتر کرد. این روش چندین نوع دارد که متناسب با آن دوام کاشت تعیین می‌شود. کاشت اصولی با تجهیزات مدرن و جدید دوام

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 210
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی

متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی افراد مختلف به دلایل متنوع موهای خود را کوتاه می‌کنند. اگر شما آرایشگر باشید صحبت کردن با مشتری در مورد مدل موی فعلی خود و دلایل دوست نداشتن آن می‌تواند به شما کمک کند تا اصلاحات لازم را انجام دهید. به‌علاوه اگر مدل موی خاصی در ذهن دارید.

باید پیشاپیش در مورد آن با مشتری صحبت کنید تا آن بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. همچنین دلیل و انگیزه پشت خواستن تغییر در مدل مو می‌تواند به اطلاع از روش و انتخاب ابزار کمک کند. به همین دلیل مهم است که یک آرایشگر ماهر باشید که بتواند به‌طور آشکار با مشتریان ارتباط برقرار کند.

در این مطلب قصد داریم متدهای کوتاهی مو به‌صورت تخصصی را بررسی کنیم پس ما رو همراهی کنید. 

 

نکاتی که باید در مورد کوتاه کردن مو در نظر بگیرید چیست؟

به‌راحتی می‌توان به افراد مشهور نگاه کرد و مدل موهای دقیق آن‌ها را خواست. متأسفانه، تفاوت‌های

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%85%d8%aa%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
راه‌های مراقبت از پوست

راه‌های مراقبت از پوست زندگی ما بر اساس عادت‌ها ساخته شده است. از قهوه یا چای صبحگاهی تا کنار تختی که روی آن می‌خوابیم، روال‌های روزانه‌مان وضعیت پوست و بدن ما را شکل می‌دهند. در حالی که اصطلاح “عادت” اغلب بار معنایی منفی دارد. ما همچنین می‌توانیم عادت‌هایی ایجاد کنیم که برای سلامتی و سلامت پوستمان مفید باشند. از ورزش و رژیم غذایی گرفته تا انتخاب محصول.  در اینجا چند راهکار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

 

صورت خود را بشویید

شستن صورت آلودگی، روغن و باکتری‌هایی را که در پوست تجمع می‌کنند و منافذ آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، از بین می‌برد. هنگام بیدار شدن از خواب باید صورت خود را بشویید تا کثیفی و چربی پاک شود. دوباره قبل از خواب برای پاک کردن آرایش و کثیفی در طول روز جذب پوست شده این عمل

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مراقبت از پوست و پاکسازی پوست

مراقبت از پوست و پاکسازی پوست داشتن یک پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی‌شود. درواقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می‌بینید دارد.

اما این موضوع بستگی به محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می کنید و دکتر راهنمای شما، نتایج متفاوتی دارد. نظریه های متفاوتی از قبیل نحوه مرطوب کردن پوست و محصولات محافظت کننده پوست در مقابل اشعه مضر فرابنفش وجود دارد.اما مراقبت از پوست شما در نهایت به خود شما بستگی دارد.

اکنون اطلاعات جدیدی را برای مراقبت از پوست و پاکسازی آن در اختیار شما می‌گذاریم. مطالعه این مطالب برای شما بسیار سودمند خواهد بود پس ما را همراهی کنید.

 

نکات مراقبت از پوست قبل از شروع

 

نکاتی وجود دارد که شما قبل از مراقبت از پوست باید حتما آن‌ها را بدانید. این نکات به نوعی نشان دهنده راه به شما هستند. هدف هر روال مراقبت از پوست این است که با خواص پاکسازی پوست آشنا باشید و پوست صورت خود را تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین هر ناحیه‌ای را که می‌خواهید روی آن کار کنید عیب یابی یا هدف قرار دهید.

روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات درون پوست هستند. همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به تغییر دارد، محصولات شما نیز نیاز به تغییر دارند. برنامه مراقبت از پوست خود را شامل سه مرحله اصلی در نظر بگیرید.

  • پاکسازی – شستن صورت.
  • تونینگ – متعادل کردن پوست.
  • مرطوب کننده – مرطوب کننده و نرم کننده پوست.

ادامه مطلب...مراقبت از پوست و پاکسازی پوست

 
تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
کاشت ناخن چگونه است

 چگونه است؟ با پیشرفت علم و دانش روش‌های زیبایی جدیدی ابداع شده است که بسیار پرمتقاضی هستند، این روش‌ها در زمینه‌های مختلف کارایی دارند. یکی از زمینه‌ها ناخن است که در زیباتر شدن دست‌ها نقش چشمگیری دارد. در چند سال اخیر کاشت ناخن توسط بانوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته البته نمی توان گفت که فقط برای زیبای از کاشت استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد به‌صورت مداوم ناخن‌های خود را می‌جوند این امر ممکن است بر اثر استرس باشد. با کاشت ناخن همچنین امری دیگر امکان‌پذیر نیست البته بعضی از افراد قصد دارند البته بعضی افراد علاقمند هستند از این راه کسب‌درآمد کنند. در این مطلب قصد داریم درباره کاشت ناخن و شیوه انجام آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

 

با انواع کاشت ناخن آشنا شویم:

کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که افراد متناسب با نیاز و هزینه در نظر داشته می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. البته نوع آب‌و‌هوای محل زندگی نیز نقش چشمگیری در انتخاب نوع کاشت دارد. با توجه به اینکه این انواع بسیار زیاد هستند چند نوع پرطرفدار 

ادامه مطلب...کاشت ناخن چگونه است

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
برچسب‌ها: کاشت ناخن ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه

کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه زیبای چشم‌ها به‌میزان قابل‌توجهی به مژه‌ها بستگی دارد تا به‌امروز روش‌های مختلفی برای زیباسازی مژه ابداع شده که یکی از این روش‌ها اکستنشن مژه بوده که محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان دارد. اکستنشن منجر خواهد شد که زیبایی چشم‌ها چندین برابر شود و مژه‌های پرپشت و بلندی داشته باشید. همین امر سبب شده که بعضی از افراد علاقمند باشند که از این را کسب‌درآمد کنند بر همین اساس می‌توان این حرفه جذاب را فرا گرفت. با آموزش اکستنشن مژه می‌توانید به درآمد بسیار بالای رسید در این مطلب قصد داریم در مورد آموزش این حرفه پرمتقاضی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.‌

 بسیاری از افراد اکستنشن مژه را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند بر همین اساس نیاز است که ابتدا شما را به‌طور دقیق بدانید که اکستنشن چیست؟ تار هایی که از ترکیبات مصنوعی ساخته می‌شوند و جنسی

ادامه مطلب...کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 480
برچسب‌ها: اکستنشن مژه ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن

راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن انسان‌ها همیشه به زیبایی اهمیت می‌داده‌اند و علاقمند بوده‌اند که از  راهکارهای برای زیبایی بدن و صورت خود استفاده کنند. بر همین اساس امروزه شاهد هستیم که راهکارهای زیبایی مختلفی ابداع شده است. که افراد از آن‌ها نهایت بهره را می‌برند. یکی از این روش‌ها که چند سالی است بسیار باب شده کاشت ناخن است. روش‌های مختلفی برای کاشت وجود دارد که افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. البته کاشت فقط برای زیبایی نیست بلکه مزایای فراوان دیگری نیز دارد. تمایل زیاد و پرمتقاضی بودن حرفه کاشت ناخن سبب شده افراد علاقمند باشد در این حرفه فعالیت داشته باشند. اگر شما بخواهید در حرفه کاشت ناخن عملکرد خوبی داشته باشد ابتدا باید تجهیزات مناسب این حرفه را خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که بتوانید تجهیزات مناسب و باکیفیت خریداری کنید.

 

برند تجهیزات کاشت ناخن

اولین عاملی که باید به آن توجه داشته باشید برند سازنده این محصولات است. شرکت‌های

ادامه مطلب...راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن

 
تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
بهترین تکنیک های گریم عروس

 هر خانمی برای مراسم عروسی خود هزاران آرزو و رویا دارد و به همین دلیل می خواهد که با بهترین تکنیک ها گریم شده و ظاهر چشمگیری داشته باشد. تکنیک های مختلف و متنوعی برای گریم عروس در طول زمان به وجود آمده اند. هر یک از این تکنیک ها ویژگی و مشخصاتی دارند و توسط مردم جامعه مورد استقبال قرار می گیرند. بهترین تکنیک های گریم عروس موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. اگر شما هم می خواهید با این تکنیک ها آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

گریم عروس چیست؟

گریم عروس با میکاپ تفاوت هایی دارد. گریم به معنی ایجاد تعادل و توازن در اجزای صورت، رفع ایرادات و نواقص و افزودن زیبایی صورت می باشد. بیشتر مردم جامعه تا همین چند سال پیش تصور می کردند که اگر گریم عروس غلیظ باشد، زیباتر به نظر می رسد. این تصور غلط با تکنیک های

ادامه مطلب...بهترین تکنیک های گریم عروس

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
بهترین روش های آرایش دائم صورت

آرایش دائم صورت

امروزه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که آرایش به صورت دائم بر روی صورت شان باشد‌. به طور کلی آرایش دائمی برای صورت شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابروها، خطوط چشم ها و لب ها می گردد. آرایش دائمی صورت با استفاده از ابزارها و وسایل تخصصی بسیاری انجام شده و در نهایت سبب زیبایی چهره و برطرف کردن عیوب صورت می شود. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره بهترین روش های آرایش دائم صورت به دست آورید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

آرایش دائم صورت چیست؟

آرایش صورت به منظور هدر نرفتن وقت افراد انجام می شود. یک بار اجرای آرایش صورت می تواند یک تا دو سال فرد را از آرایش کردن و اتلاف وقت بی نیاز سازد. پس آرایش دائم به معنای مادام العمر بودن آرایش

ادامه مطلب...بهترین روش های آرایش دائم صورت

 
تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است

یکی از کارها من باب زیبایی با ترکیباتی مصنوعی که از جنس موی انسان می باشد، ساخته می شوند و تار به تار لا به لای مژه های افراد به واسطه ی چسب، چسبانده می شوند و ایجاد مژه هایی زیبا و خیره کننده می نماید. در این صورت دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی ندارید.

  

مراحل انجام کاشت مژه

 

●        اولین کاری که باید انجام شود، قرار دادن پارچه بر زیر چشم های فردی است که دراز کشیده و چشمانش کاملا بسته است.

●        بعد از آن نوبت به این می رسد که مژه هایی که قصد چسباندن آنها را دارید به اندازه یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در قسمتی از چشم قرار دهید که باید مژه ها هم پرپشت تر و هم بلند تر باشند. که این قسمت، گوشه ی خارجی چشم است و سپس این کار را برای باقی قسمت ها نیز انجام می دهید.

●        در آخر باید با برس مژه، مژه های فرد را شانه کنید و با پاک کننده آرایش و پنبه، چسب اضافی را از بین ببرید تا چهره ی ناخوشایندی ایجاد نشود و فرد از تمیزی کار شما کاملا رضایتمند و خشنود باشد.

ترمیم اکستنشن مژه

اکستنشن مژه در حدود 3 الی 4 هفته دوام دارند که البته این مدت زمان با توجه به مراقبت های فرد، مواردی

ادامه مطلب...آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است

 
تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مدل بافت مو جدید

مدل بافت مو جدید در واقع بافت موی یکی از روش های مرتب و منظم کردن موهای سر و حفاظت از آنها می باشد چون با بافتن موهای بلند در همدیگر نمیپیچند و به حالت منظمی تا مدت زمان زیادی باقی می‌ماند. پس اگر شما به دنبال بلند کردن موهای خودتان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که موهای خود را روزانه ببافید تا از شکستگی و آسیب دیدن موهای خود جلوگیری کنید و به سرعت موهای خودتان را بلند کنید.

از طرفی با توجه به گفته ها مدل مو بافت دخترانه از گذشته تا به امروز بوده است چ همه روزه این مدل مو مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است و هر چه که جلوتر می‌رویم مدل موهای جدید تری به این بافت اضافه می‌شود، و طرفداران بیشتری را برای خود به دست می آورد.

از طرفی یکی از ویژگی ها و مزایای عالی بافت مو دخترانه این است که برای بافتن موهای سر شما به هیچ گونه وسیله خاصی نیاز نیست و می توانید به سادگی انواع بافت های مو مختلف را روی موهای سر خود و دیگران بدون ابزار خاصی

ادامه مطلب...مدل بافت مو جدید

 
تعداد بازدید از این مطلب: 147
برچسب‌ها: مدل بافت مو جدید ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
انواع گریم چگونه است

انواع گریم چگونه است؟ معنای گریم در اصل ایجاد تعادل بین اجزای صورت،برطرف کردن نواقص و زیبا و جذاب تر کردن صورت می باشد.به دلیل حرارتی که درپوست وجود دارد هرچه مدت زمان بیشتری گریم بر روی صورت بماند بهتر جا می افتد.

 

گریم به طور کلی به دو صورت می باشد:

 

نوع اول گریم زیبایی

گریم زیبایی که نام دیگر آن گریم متعادل سازی نیزمی باشد هرآنچه که مربوط به زیبایی و آرایش می باشد را در برمی گیرد.

 

نوع دوم گریم اکران

گریم اکران که نام های دیگر آن گریم سینمایی و گریم نا متعادل سازی نیز می باشد،هرآنچه مربوط به گریم سینما و تلوزیون می باشد را در برمی گیرد.

هرکدام از این دونوع  گریم روش های خاص خود را دارند و تکنیک های هر‌گریم بسیارمتمایز با گریم‌ دیگری است.بااینکه پایه واساس دو گریم‌ یکسان می باشد اما در روش رنگ آمیزی چهره و بسیاری از روش های دیگر متمایز از هم می باشند.مثلا گریم مربوط به زیبایی غلیظ‌ تر می باشد ولی

ادامه مطلب...انواع گریم چگونه است

 
تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مدل مو دخترانه

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل مو دخترانه آشنا کنیم. امروزه مدل های بسیار زیادی  برای بافتن مو وجود دارد و البته هر کدام از این مدل ها بستگی به نوع و بلندی و حجم موی شما دارد. ما در این مقاله بهترین و جذاب ترین مدل های روز دنیا را خدمت شما شرح خواهیم داد.

 

مدل موی کوتاه پیکسی بلند

این مدل مو یکی از پرطرفدار ترین مدل و مورد علاقه اغلب دختران می باشد. مدل موی کوتاه زنانه پیکسی بلند، مناسب خانم‌هایی با موهای کم پشت است و این مدل علاوه بر اینکه آسیبی به ساختار مو نمیزند  سبب افزایش  خون رسانی و تقویت  مو  نیز می شود.  کسانی که قصد دارند حجم موهایشان را افزایش دهند توصیه می شود که از این مدل مو استفاده

ادامه مطلب...مدل مو دخترانه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 157
برچسب‌ها: مدل مو دخترانه ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مراقبت های بعد از کاشت ناخن

 در بین بانوان طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است کاشت ناخن که سبب می شود ناخن های شما بسیار زیباتر وجذاب تر به نظر برسند نیازمند مراقبت هایی می باشد که این مراقبت ها سلامت وزیبایی ناخن هایتان را حفظ می‌کند.یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مرحله بعد ازکاشت ناخن مراقبت از آن می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

 

ترمیم ناخن ها

کاشت ناخن حس خوب و سرزندگی را در شما ایجاد می‌کند ولی اگر به طوراصولی و درست از آن ها مراقبت نکنید این حس خوب خیلی سریع از بین می رود.به همین دلیل است که باید بعداز کاشت ناخن مراقبت از ناخن را در اولویت قرار دهید تاعلاوه بر زیبایی، سلامت ناخن های شما نیز حفظ شود.شما بعد از کاشت ناخن هرچند وقت یک بار باید ناخن های خود را ترمیم کنید.مراقبت های شما بعد از کاشت ناخن  در فاصله بین کاشت و ترمیم سبب زیبایی و استحکام آن ها می شود.قبل از هرگونه اقدامی برای کاشت ناخن شما باید از بهداشتی بودن محیط و تمیز بودن تجهیزات کاشت ناخن اطمینان کامل حاصل فرمایید و به سراغ فردی بروید که تجربه

ادامه مطلب...مراقبت های بعد از کاشت ناخن

 

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 169
برچسب‌ها: کاشت ناخن ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
راهکار های مراقبت از موی سر

راهکار های مراقبت از موی سر موها نیازبه مراقبت روزانه دارند و اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشیم مو آسیب می بینید و چه بهتر است که قبل از آسیب دیدگی از این موضوع جلوگیری کنیم زیرا در هرصورت پیشگیری خیلی آسان تر از درمان است.

دراین مقاله ما نکات طلایی برای مراقبت از مو خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم که با رعایت این نکات موهایی پرپشت و سالم خواهید داشت.

 

شستشو و شانه زدن درست موها

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته ثابت شده است که اغلب مردم این تصور را دارند که برای مراقبت بیشتر از موی سر باید مداوم موهای خود راشستشو دهند در حالی که این باور کاملا غلط است واغلب هم با روشی نادرست این کار را انجام می دهند‌.پس از سشتشوی دقیق و صحیح موها نیاز است آنها را به آرامی خشک نمایید و بهترین روش در نگهداری، بافت موها است که از کشیدگی ناشی از بستن مو با انواع کش ها جلوگیری میکند و به آراستگی مو ها کمک شایانی می کند

 

چه نکاتی به روش های استاندارد شستشوی مو معروف است؟

1_ از شامپو به اندازه ی حجم موهایتان استفاده کنید نه کمتر و نه بیشتر.

2_ موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید.

3_ موهای خیس را به آرامی شانه بزنید زیرا مو در حالت خیس

ادامه مطلب...راهکار های مراقبت از موی سر

 
تعداد بازدید از این مطلب: 164
برچسب‌ها: مراقبت از موی سر ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه مورد پسند در بین افراد مختلف متفاوت میباشد، در واقع این خود افراد هستند که از بین نوع های مختلف بافت مو مدلی که بیشتر با صورتشان هماهنگی دارد انتخاب میکنند. امروزه افراد به ویژه خانمها به ظاهر و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند و این موضوع باعث شده است که دست به هرکاری برای مرتب و زیبا نشان دادن خودشان بزنند.

یکی از راه های زیبایی مدل موی شما می باشد ،چون مدل موی شما اولین ویژگی است که در هنگام روبرویی با هر فردی به چشم می‌آید. یکی از روش های زیبا و مرتب شدن موهای سر خانمها بافت آنها می باشد، در واقع بافت مو یکی از روش های عالی برای مرتب و منظم نشان دادن موها می باشد.

بافت مو دارای انواع مختلفی است که افراد می توانند بر اساس زیبایی و همچنین اینکه کدام مدل آن به صورتشان می آید مدل مورد نظر خودشان را انتخاب میکنند.

بافت موی یک روشی است که در آن بیشتر از دو لایه مو را درگیر می‌کند در واقع در ساده‌ترین

ادامه مطلب...مدل بافت مو دخترانه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزشی تخصصی کوتاهی مو

در دوره آموزشی تخصصی کوتاهی مو و آموزش آرایشگری زنانه ابتدا پروسه ی کامل کوتاه کردن مو را یاد می گیرید.

آموزش دوره تخصصی کوتاهی مو شامل آموزش مراحل زیر می باشد :

۱_ابتدا مراحل آماده سازی موی مشتری پیش از شروع کار آموزش داده می شود.

۲_سپس آموزش کوتاهی موی پایه آموزش داده می شود

۳_ومرحله بعد آموزش کوتاهی پیتاژ مو را یاد می گیرید.

 

در این دوره هنرجو می آموزد که مدل های مختلف کوتاهی مناسب چه فرم صورتی می باشند.هدف این دوره،یادگیری آموزش تخصصی کوتاهی مو می باشد و افراد ماهر و متخصصی در این دوره تربیت می شوند.این افراد می توانند تمامی مدل های کوتاهی مو را برطبق سلیقه مشتری انجام دهند.

 

مراحل دوره تخصصی کوتاهی مو

۱_نخست در این مرحله نحوه صحیح

ادامه مطلب...آموزشی تخصصی کوتاهی مو

 
تعداد بازدید از این مطلب: 171
برچسب‌ها: تخصصی کوتاهی مو ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
فواید بافتن مو

در این مطلب قصد داریم شما را با فواید بافتن مو آشنا کنیم همان‌طور که می‌دانید مو نقش بسیار مهمی در زیبایی همه افراد دارد و امروزه مراقبت و حفاظت از آن به یکی از دغدغه‌های اغل افراد مبدل شده‌است . امروزه برای رشد مو افراد دست به روش‌های گوناگونی می زنند از جمله می‌توان به مصرف مواد مغذی و استفاده از شامپوهای بسیار مختلف اشاره کرد ولی در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین و کمتر کم‌خطرترین مورد یعنی بافتن مو اشنا کنیم.

 

بافتن مو چگونه باعث رشد مو می‌شود ؟

قبل از اینکه شما را با پاسخ این سوال آشنا کنیم بهتر است که به چند مورد بسیار مهم  بپردازیم. آنچه باعث می شود موی بیشتر افراد سبب ریزش و حتی  شکنندگی شود جریان ضعیف در بعضی از قسمت های سر است و این سبب می شود که مواد لازم به ریشه موها نرسد و در نتیجه  فولیکول مو روز به روز ضعیف

ادامه مطلب...فواید بافتن مو

 
تعداد بازدید از این مطلب: 186
برچسب‌ها: فواید بافتن مو ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مزایای پاکسازی پوست

مزایای پاکسازی پوست ،در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای پاکسازی پوست  آشنا کنیم.دراقع پوست یکی از حساس ترین ارگان های بدن است که باید تدابیر مختلفی برای حفظ آن بکار برد می شود که یکی از بهترین موارد آن پاکسازی پوست می باشد. پاکسازی پوست دارای روش های گوناگونی است که در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین روش های آن آشنا کنیم.

 

پاکسازی صورت با استفاده از ماسک های گیاهی

 

ماسک گیاهی از قدیم الایام از روش های بسیار پرکاربرد و زود تاثیر بوده و هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از روش های بسیار پرکاربرد پاکسازی پوست استفاده از ماسک های

ادامه مطلب...مزایای پاکسازی پوست

 

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 447
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
بهترین سالن زیبایی تهران

بهترین سالن زیبایی تهران :خانم هایی که در شهر تهران ساکن هستند دوست دارند که با بهترین سالن زیبایی تهران آشنا شوند تا برای انجام امور زیبایی به آنجا مراجعه کنند. از آنجایی که تعداد سالن های زیبایی در شهر تهران زیاد است پس انتخاب بهترین سالن کمی دشوار به نظر می رسد. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. با سایت خوش ذوق همراه باشید تا بهترین سال زیبایی را در شهر تهران پیدا کنید.

 

چرا پیدا کردن بهترین سالن زیبایی تهران اهمیت دارد؟

خدمات زیبایی موضوع بسیار حساسی می باشد زیرا با پوست و موی افراد به طور مستقیم در ارتباط است. اگر این خدمات توسط افراد بی تجربه و با مواد بی کیفیت انجام شود نه تنها نتیجه دلخواه را به همراه ندارد بلکه منجر به آسیب های جدی به زیبایی افراد خواهد شد. برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی بهتر است پیش از انتخاب

ادامه مطلب...بهترین سالن زیبایی تهران

 
تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ عروس :گریم و میکاپ عروس در عروسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است همین امر منجر شده افراد زیادی تمایل داشته باشند آن را فرا بگیرند. دوره‌های خاصی برای آموزش گریم عروس و میکاپ عروس وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل در آن‌ها شرکت کنید. این دوره به شما اختصاص داده شده است که می‌خواهید یک میکاپ آرتیست حرفه ای شوید. اما قبل از فراگیری این آموزش‌ها بهتر بوده درباره آن‌ها اطلاعاتی به دست بیاورید. بر همین مبنا در این مطلب قصد داریم شما را با این آموزش‌ها آشنا کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

معرفی دوره آموزش گریم و میکاپ عروس

دوره‌های متعددی برای میکاپ و گریم وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ها شرکت داشته باشند. اما در این دوره در مورد تکنیک‌ها و محصولات آرایشی مناسب برای عروس آگاهی پیدا خواهید کرد. در آموزش گریم و میکاپ عروس محتوای سریع و کاربردی را فرا خواهید گرفت که به شما

ادامه مطلب...آموزش گریم و میکاپ

 
تعداد بازدید از این مطلب: 333
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
صفر تا صد کاشت ناخن

صفر تا صد کاشت ناخن :یکی از کارهای مربوط به زیبایی و رفع مشکلات ناخن ها، کاشت ناخن است. با کاشت ناخن توسط افراد متخصص و با مواد مرغوب و باکیفیت، ضعیفی، شکنندگی و بدشکلی ناخن های خود را رفع خواهید کرد. زیبایی ناخن های کاشته شده با توجه به طرح و رنگ انتخابی کاملا متفاوت است اما نمی توان منکر جذابیت و چشمگیر شدن ناخن ها شد. اگر شما هم می خواهید در مورد صفر تا صد کاشت ناخن اطلاعاتی به دست آورید پس با ما همراه باشید.

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یکی از امور زیباسازی و آرایش ناخن ها می باشد. در کاشت ناخن با استفاده از مواد مخصوص و با تجهیزات کاملا تخصصی، ناخن فرد آرایش می شود. در واقع مواد انتخابی که دوام بالایی هم دارند بر روی ناخن طبیعی فرد قرار می گیرند. این مواد تا زمانی که ناخن رشد کند و بلند شود بر روی ناخن باقی می مانند و دیگر نیاز به آرایش و رسیدگی ندارند.

پیش از شروع کاشت ناخن باید عملیات و اقداماتی بر روی ناخن طبیعی اجرا شود تا ناخن برای پذیرش کاشت آماده شود. سوهان کشی ناخن از جمله این اقدامات است که معمولا توسط سوهان برقی انجام می شود. کاشت ناخن به یک شکل انجام نشده و انواع گوناگونی دارد. مواد مورد

ادامه مطلب...صفر تا صد کاشت ناخن

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 323
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی بازار کار گسترده و پول‌ساز کوتاهی مو منجر شده افراد زیادی تمایل داشته باشند در این حرفه مشغول به کار شوند. برای یادگیری این حرفه قطعاً دوره‌های آموزشی با سطح مهارت و تخصص بالا گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. دوره کوتاهی موی تخصصی دارای سرفصل‌های خاصی بوده که هر کدام اهمیت غیر انکاری در کوتاهی مو دارند. سر فصل های کوتاهی مو تخصصی توسط مربیان با دقت فوق‌العاده بالایی به کارآموزان آموزش داده می‌شوند. هر چه سطح مهارت شما در یادگیری این موارد بالاتر برود طبیعتاً نتیجه کار شما بهتر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم پیرامون این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس تا پایان ما را همراهی کنید‌.

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

دوره کوتاهی مو شامل سر فصل‌های خاصی است که معمولاً با توجه به نوع دوره تعیین خواهد شد. سر فصل‌های کوتاهی مو تخصصی بسیار گسترده و متنوع هستند بر همین مبنا مهم‌ترین آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • آناتومی سر و صورت

  • شناخت زوایای سر

  • لیر

  • لیر زاویه تند

  • لاین گرد

  • لاین مربع

  • لاین مثلث

ادامه مطلب...سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

 
تعداد بازدید از این مطلب: 349
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پر پشت

آموزش تکنیک کوتاهی مو های کم پشت و پر پشت :در رابطه با آموزش تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پرپشت اطلاعاتی دارید؟ میدانید چه مدل موهایی برای موهای کم پشت و پر پشت مناسب است؟ آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو به عنوان یک آموزشگاه با سابقه میزبان شما است تا اطلاعات زیادی را در رابطه با کوتاهی مو در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

آموزش تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پر پشت

موها یکی از مهمترین عضو بدن هستند که روی زیبایی چهره افراد تأثیر بسیار زیادی دارند. از آن جایی که زیبایی و جلوه بصری در بین انسان ها بسیار مورد توجه است افراد برای زیباتر شدن اقدام به انجام فعالیت‌های بسیار زیادی می کنند.

ادامه مطلب...آموزش تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پر پشت

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 324
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ

در رابطه با آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ چیزی شنیده اید؟ آیا میدانید روش کوتاهی مو با موزر و یا تیغ چگونه است و چه مزایایی می تواند داشته باشد؟ کوتاهی مو از دیرباز تاکنون به منظور زیبایی چهره و مرتب بودن چهره صورت می گرفت. اما بهتر است بدانید روش های کوتاهی از دیرباز تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته اند. کوتاهی مو امروزه با روش های بسیار شیک و مدرن نظیر روش کوتاهی مو با موزر و تیغ انجام می شود. آموزشگاه تخصصی در ادامه در رابطه با آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ را ارائه می دهد.

ادامه مطلب...آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ

 
تعداد بازدید از این مطلب: 362
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
دوره پیشرفته کوتاهی مو

آیا در رابطه با دوره پیشرفته کوتاهی مو چیزی شنیده‌اید؟ آیا میدانید کوتاهی مو چه مزیت هایی دارد؟ موها به عنوان عضوی از بدن روی زیبایی چهره تاثیرات بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد اما در صورتی که شما موهای خود را به درستی کوتاه کنید. برای کوتاهی مو افراد بایستی دوره پیشرفته کوتاهی مو را گذرانده باشد از این رو پیشنهاد می شود به آموزشگاه های تخصصی مراجعه داشته باشید.

در ادامه در رابطه با دوره پیشرفته کوتاهی مو و مزایای کوتاهی مو توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

 

دوره پیشرفته کوتاهی مو

کوتاهی مو نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد از این رو تنها افرادی که دوره پیشرفته کوتاهی مو و آموزش آرایشگری زنانه را گذرانده اند میتوانند متناسب با نوع چهره و موهای شما اقدام به کوتاهی کنند. دوره مبتدی کوتاهی مو یک دوره کوتاه اما شیرین است که به منظور آموزش کوتاهی مو فرم دهی و غیره گذرانده می شود. در این دوره کوتاه که هزینه بسیار کمی نیز در قبال آن پرداخت می کنید شما تا صد مدل کوتاهی موهای کم پشت و پرپشت آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب...دوره پیشرفته کوتاهی مو

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 363
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید