دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 20

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 504
:: بازدید ماه : 6243
:: بازدید سال : 37683
:: بازدید کلی : 1663583
تحصیل در اوکراین

تحصیل در اوکراین به دلیل اعتبار بین المللی مدارک فارغ التحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه متقاضیان زیادی دارد. هزینه زندگی و تحصیل در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آنقدر ارزان است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اما مزایای تحصیل در اوکراین به همین جا ختم نمی شود! برای آشنایی بیشتر با زندگی در اوکراین، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی اوکراین و ویزای تحصیلی، تا پایان این مقاله با Letsigo Uni همراه باشید.

 

اوکراین کجاست؟
جمهوری اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که از شمال و شمال شرق به مرزهای روسیه متکی است. مرزهای شمالی کشور از بلاروس است و لهستان، اسلواکی و مجارستان همسایگان غربی آن هستند. اوکراین در بخش های جنوب غربی با رومانی و مولداوی مرز مشترک دارد، اما از جنوب با دریای سیاه و دریای آزوف همسایه است.

اوکراین یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپای شرقی است.

15 - 1617 18 19  20 21

رودخانه Dnieper طولانی ترین رودخانه اوکراین است که زمین های حاصلخیز را در امتداد رودخانه های Sivorsky Donetsk و Dennister آبیاری می کند و به مقصد نهایی خود یعنی دریای سیاه می ریزد. این رودخانه ها علاوه بر تاثیرات عمیق آب و هوا، مناظر خیره کننده ای را به زمین بخشیده اند.

اوکراین دومین کشور بزرگ اروپا و چهل و ششمین کشور بزرگ جهان است. این کشور با جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر، اوکراین را در رتبه نهم پرجمعیت ترین در اروپا و 32 در جهان قرار داده است. جمعیت این کشور در 24 استان پراکنده است. منطقه خودمختار کریمه نیز بخشی از اوکراین است که در شمال دریای سیاه قرار دارد. پایتخت اوکراین و پرجمعیت ترین شهر این کشور کیف است که با تلاقی رودخانه دنیپر از اطراف مرکز شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود.

تحصیل در اوکراین 2021
تحصیل در پیشرفته ترین کشورها و دانشگاه های برتر دنیا آرزوی هر دانشجویی است. اوکراین یکی از کشورهایی است که به خصوص در سال های اخیر دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرفته است. برای دریافت پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی این کشور و ویزای تحصیلی، مدارک شناسایی، گواهی سلامت پزشکی، مدارک و سوابق تحصیلی، انگیزه تحصیلی و رزومه شغلی و تحصیلی متقاضی باید اسکن و ترجمه شود.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19

تحصیل در دانشگاه های اوکراین مستلزم گذراندن دوره مقدماتی قبل از ورود به دانشگاه می باشد. این دوره با نام پاتفک (یا پادفک) به زبان های آموزشی در دانشگاه های اوکراین یعنی روسی و انگلیسی تدریس می شود. در این دوره بسته به رشته مورد نظر دروس و واحدهای خاصی بررسی و تدریس می شود.

دوره پاتفک که در نظام آموزشی ایران از دوره های پیش دانشگاهی محسوب می شود راه را برای ورود به دانشگاه های این کشور هموار می کند. پس از شرکت در این دوره، متقاضی باید در آزمون های ورودی دانشگاه شرکت کرده و نمره استاندارد 5 را کسب کند و بر اساس نمره کسب شده از این آزمون، دانشجو می تواند دانشگاه و رشته نمره خود را مناسب انتخاب کند.

دانشگاه ملی کارازین خارکف یکی از معروف ترین دانشگاه های اوکراین و یکی از برترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه بالاترین تعداد دانشجویان بین المللی را در میان سایر موسسات آموزشی در اوکراین دارد..

تعداد بازدید از این مطلب: 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 29 آبان 1400
نظرات
ویزای اوکراین

ورود به خاک اوکراین برای ایرانیان مستلزم یکی از انواع ویزای اوکراین است که هدف آن تعیین کننده نوع سفر و اقامت است. ویزای اوکراین را می توان به صورت حضوری یا آنلاین درخواست کرد و مراحل را طی کرد. برای آشنایی با انواع ویزای اوکراین از جمله پرطرفدارترین ویزای تحصیلی اوکراین با ما در سایت موسسه مهاجرتی لتونی تا انتهای این قسمت همراه باشید.

 

ویزای اوکراین
اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که سال ها آرزوی پیوستن به پیمان شینگن را در سر می پروراند. این سرزمین با فراز و نشیب ها و طبیعت شگفت انگیز خود هر ساله پذیرای مهاجران و مسافران زیادی است که پس از دریافت ویزای اوکراین وارد خاک آن می شوند.

بسیاری از متقاضیان ویزای اوکراین علاوه بر سفرهای دیدنی و لذت بردن از مناظر تاریخی و طبیعی کشور، به دنبال مجوز اقامت دائم هستند. روش های مهاجرت به اوکراین را در این صفحه از مجله موسسه مهاجرتی لتونی Uni شرح می دهیم.

این سرزمین که در حاصلخیزترین خاک جهان پوشیده شده است، پیشرفت های زیادی در صنایع کشاورزی و غذایی داشته است. بنابراین بسیاری از متقاضیان ویزای اوکراین برای کار یا راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری به اوکراین سفر می کنند.

علاوه بر اوقات فراغت، کار و مهاجرت، تحصیل در اوکراین یکی از راه های مهاجرت به این سرزمین است که به تازگی طرفداران خود را پیدا کرده است. بسیاری از دانشگاه های اوکراین در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

برای سفر یا مهاجرت به اوکراین باید یکی از انواع ویزای اوکراین را دریافت کنید.

انواع ویزای اوکراین
همانطور که گفتیم ورود به خاک اوکراین مستلزم اخذ یکی از انواع ویزای اوکراین است. درخواست و درخواست ویزای اوکراین به صورت آنلاین از طریق سایت سفارت انجام می شود اما مدارک و شرایط مورد نیاز باید به صورت حضوری ارائه شود.

لازم به ذکر است سفارت اوکراین در خیابان باهنر تهران و روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 12:00 جهت ارائه مدارک و از ساعت 11:00 الی 12:00 جهت دریافت مدارک می باشد. لازم به ذکر است سفارت اوکراین در روزهای جمعه، شنبه و تعطیلات تعطیل است.

به طور کلی، ویزای اوکراین برای اقامت موقت اتباع خارجی صادر می شود و سه نوع کلی وجود دارد:

 

ویزای اوکراین نوع B
برای اقامت بسیار کوتاه در اوکراین باید برای مجوز نوع B اقدام کرد.این مجوز که به صورت انفرادی و گروهی صادر می شود به متقاضی اجازه اقامت 5 روزه در اوکراین را می دهد. در واقع برای اموری مانند ترانزیت (ویزای B01)، حمل بار و مسافر (B02)، حمل و نقل خدمه کشتی های خارجی مستقر در بنادر اوکراین (ویزای تحصیلی اوکراین) می توان ویزای نوع B دریافت کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
نظرات
ویزای کانادا

کدام ویزای کانادا برای شما مناسب است؟
ویزای کانادا مجوز ورود به کانادا است و بسته به هدف متقاضی به روش های مختلفی صادر می شود. شما باید بر اساس قصد سفر و وابستگی عاطفی، وابستگی مالی و مالی، سابقه سفر و غیره در نظر بگیرید که واجد شرایط دریافت چه نوع ویزای کانادا هستید. انواع ویزای کانادا عبارتند از:

 

ویزای توریستی کانادا و سفارت کانادا در تهران


ویزای توریستی کانادا یک ویزای موقت است که برای مقاصد گردشگری، دیدارهای خانوادگی و اقامت تجاری کوتاه مدت صادر می شود. ویزای توریستی کانادا به صورت چندگانه صادر می شود. با اخذ ویزای مولتیپل کانادا می توانید در هر بار ورود تا 6 ماه اقامت داشته باشید. ویزای مولتیپل کانادا با توجه به تاریخ انقضای پاسپورت متقاضی صادر می شود و تا زمانی که پاسپورت آنها معتبر باشد ویزای آنها معتبر خواهد بود.

ویزای تحصیلی کانادا
ویزای تحصیلی کانادا برای اهداف تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت صادر می شود. برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه دهید و همچنین باید دعوتنامه رسمی از مدرسه، دانشگاه یا موسسه ای که می خواهید در آن تحصیل کنید ارسال کنید. ویزای تحصیلی کانادا طی 4 تا 6 ماه صادر می شود.

 

ویزای کار کانادا
ویزای کار کانادا به منظور انجام کارهای ماهر، خوداشتغالی و راه اندازی کسب و کار صادر می شود. ویزای کار کانادا نیز نیازمند مدرک زبان انگلیسی و فرانسه است که بدون آن درخواست شما رد خواهد شد. اگر قصد دارید برای ویزای کار کانادا به عنوان کارگر ماهر اقدام کنید، باید یک دعوتنامه رسمی از کارفرمای خود درخواست کنید، و اگر قصد دارید به عنوان کارآفرین و خوداشتغالی در کانادا بمانید، باید ادعا و توضیحاتی را ارائه دهید که در آن ذکر شده باشد. شغل ارائه شده منحصر به فرد است این یک فرد، حاضر است.

 

چقدر برای گرفتن ویزای کانادا خوش شانس هستید؟

تا چند سال پیش، زندگی در کانادا برای خیلی ها بیشتر شبیه یک رویا بود. اگرچه کانادا به دلیل شرایط جغرافیایی و سیاسی منحصر به فرد خود از بدو تاسیس کشور مهاجران بوده است، اما تا سه سال پیش نزدیک به 90 درصد از متقاضیان ویزای کانادا از ویزای توریستی کانادا گرفته تا ویزای دانشجویی کانادا و ویزای کاری کانادایی ها بوده است. رد شد. دلیل این امر عدم آگاهی متقاضیان ویزای کانادا از شرایط سیاسی و اقتصادی کانادا و همچنین عدم اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کانادا بوده است. تا جایی که در این بین برخی دلالان با پذیرش مبالغ هنگفتی اقدام به جعل ویزای مسافرتی کانادا کرده اند که مشکلی مضاعف و همچنین ضرر مالی برای آنها ایجاد کرده است.

 

هزینه ویزای کانادا
هزینه ویزای کانادا بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است. قیمت ویزای کانادا به دو قسمت بررسی مدارک و انگشت نگاری تقسیم می شود. هزینه ویزای توریستی کانادا 185 دلار است که 100 دلار آن برای مدارک و 85 دلار برای اثر انگشت است. لطفا توجه داشته باشید که تمام هزینه های اعلام شده باید به دلار کانادا پرداخت شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
نظرات
ویزای شینگن1

معرفی


شینگن به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که در آن ۲۶ کشور نیاز به گذرنامه و سایر محدودیت‌های مرزی برای تردد شهروندان خود را حذف کرده‌اند و به همین دلیل یک کشور واحد در نظر گرفته می‌شوند. کشورهای عضو شنگن، صرف نظر از اینکه عبور شهروندان و مرزهایشان چقدر آسان است، برای شهروندان کشورهایی که برای ورود به این منطقه نیاز به ویزا دارند، سختگیر هستند. بر این اساس، ویزای شینگن در سراسر جهان به دلیل پیوستن بسیاری از کشورهای بزرگ اروپایی به این منطقه از ارزش بالایی برخوردار است.


ویزای شینگن و راهنمای اخذ شینگن چیست؟
اگرچه شینگن یک اصطلاح رایج در ایران است، اما تلفظ صحیح آن منطقه شینگن است. اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین 26 کشور عضو معاهده شنگن هستند.

این منطقه که در وب سایت رسمی شینگن به عنوان بزرگترین منطقه بدون گذرنامه جهان از آن یاد می شود، در سال 1985 در لوکزامبورگ بر اساس یک توافقنامه بین المللی تأسیس شد. بر اساس این معاهده، 22 کشور عضو اتحادیه اروپا و چهار کشور عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) که مساحتی بالغ بر 4 میلیون و 300 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 420 میلیون نفر دارند، به عنوان یک نهاد واحد عمل می کنند. . .

توافقنامه شینگن از روستایی به همین نام در لوکزامبورگ، جایی که این کشور با آلمان و فرانسه هم مرز است، قرض گرفته شده است و در حال حاضر سالانه 1.25 میلیارد بازدیدکننده را تنها از منطقه شنگن جذب می کند.

طبق اطلاعات به روز شده در وب سایت Schengenvisainfo، کشورهای زیر برای ورود به منطقه شینگن نیاز به ویزا دارند:

تعداد بازدید از این مطلب: 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1400
نظرات
هایفو چیست

هایفو سه بعدی (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) در ابتدا برای استفاده در درمان سرطان هایی مانند مثانه، پروستات، کلیه معرفی شد، اما چون به اندازه جراحی ثابت نشده است، اهمیت خود را در درمان سرطان از دست داده است. . هایفو اولترا استانداردهایی را برای لیفت صورت بدون جراحی تعیین کرده است. این یک انرژی صوتی است که شناخته شده است که بسیار عمیق تر از طریق انرژی لیزر یا فرکانس رادیویی (RF) از طریق بافت منتشر می شود، که قبلاً برای استفاده در گرمایش انبوه برای درمان تومورهای اندام جامد مانند موارد ذکر شده در بالا مورد مطالعه قرار گرفته بود. و اخیراً برای استفاده از لیپولیز زیر جلدی سازگار شده است.

عملکرد این دستگاه

هایفو سه بعدی (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) کل صورت و گردن را هدف قرار می دهد، باعث لیفت ابرو می شود، بینی را بالا می برد، چین و چروک بینی را کاهش می دهد (خطوط لبخند)، چین و چروک های اطراف بدن را کاهش می دهد و پوست را سفت و جوان می کند. ظاهری جوان که بیان و حرکت را کامل حفظ می کند.

انرژی شدید اولتراسوند واقعا پوست شما را جوان می کند، بنابراین شما جوان تر به نظر می رسید و احساس می کنید. دیگر ده سال بزرگتر به نظر نمی آیی!

HIFU 3D چگونه کار می کند:
انرژی صوتی بسیار متمرکز، مناطق انعقاد حرارتی را در 3 عمق انتخاب شده مختلف ایجاد می کند، به دنبال آن یک واکنش ترمیم زخم که منجر به تشکیل کلاژن جدید می شود، پوست را برای مدت طولانی سفت می کند. با این روش غیر تهاجمی زمان کمتری ندارید و مانند لایه برداری های شیمیایی شدید، لازم نیست صورت خود را برای بهبودی پنهان کنید، با ظاهری کاملا طبیعی جوان تر ظاهر خواهید شد.

ماربل شیت

چه مناطقی را می توان با این دستگاه هایفو بهبود بخشید؟
این درمان برای سفت کردن و جوانسازی پوست به طور کلی ایده آل است، نتایج بسیار خوبی در لیفت زیر بغل، کاهش "گردن" و صاف کردن پای کلاغی، خط لبخند و خط اخم دارد. ما همچنین از این درمان برای سفت کردن پوست شکم بعد از زایمان یا پس از کاهش وزن قابل توجه استفاده می کنیم. به همین ترتیب، پوست کرپ روی بازوها نیز قابل درمان است. هایفو سه بعدی

قبل از درمان
از محصولات مراقبت از پوست حرفه ای با موادی مانند AHA، رتینول یا هر نوع ویتامین A یا مشتقات آن باید اجتناب شود.
برای بهترین نتیجه، مصرف مکمل کلاژن را شروع کنید.
هر فردی که تحت میکرودرم ابریژن، درمپلنینگ، لایه برداری، هر گونه روش های پیشرفته صورت، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار می گیرد، باید صبر کند تا پوست فرصتی برای بهبود پیدا کند.

تاریخچه پزشکی همیشه باید در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که دلیلی برای عدم مراجعه به درمان وجود ندارد.
اگر پوست خیلی خشک است، 3 روز قبل از درمان به مرطوب کننده نیاز دارید.
مطمئن شوید که مزایا و خطرات احتمالی مرتبط با این روش را درک کرده اید.

 

87  88 89 90   91 92

93 94 95 96 97 98 99 100

15 - 16 17 18 19  20 21 22  23

روش درمان
ممکن است قرمزی بعد از عمل وجود داشته باشد که در عرض یک ساعت از بین می رود. توصیه می شود در آن روز از خندیدن، جویدن زیاد خودداری کنید. هایفو الترا در آن شب فک را محکم نگه دارید و از حرکت خودداری کنید، باند کرپ را در اطراف صورت بمالید تا حرکت را محدود کنید. به مدت 2 تا 3 هفته در صورت خود احساس درد خفیفی می کنند، اما طبیعی است و باید بعد از جراحی توصیه شود. 

تخصصی ترین مرکز تعمیر دستگاه هایفو ; ارائه قطعات و ارائه خدمات فنی به کلیه کلینیک ها و همکاران محترم.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 635
برچسب‌ها: هایفو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1400
نظرات
دستورالعمل های برای لیزv

چه زمانی اصلاح را قبل از لیزر پلاتینیوم متوقف کنیم؟

بهتر است روز قبل یا روز درمان خود را اصلاح کنید. برای جلوگیری از سوختگی تیغ از یک تیغ جدید با کرم موبر استفاده کنید. اصلاح در طول یک قرار ملاقات می تواند منجر به بریدگی و تحریک تیغ در اثر اصلاح خشک شود و توصیه نمی شود.

لیزر موهای زائد در قسمت جلو. الکترولیز: کدام بهتر است؟

لیزر موهای زائد دائمی نیست. الکترولیز می تواند دائمی باشد.

لیزر موهای زائد مناطق بزرگ را بسیار سریعتر پوشش می دهد. الکترولیز یک فولیکول را در یک زمان درمان می کند.

لیزر موهای زائد فقط برای موهای تیره کار می کند. الکترولیز کور رنگ است.

لیزر موهای زائد به چندین جلسه درمانی به فاصله 4 هفته نیاز دارد. الکترولیز فقط پس از یک بار درمان فولیکول های مو را از بین می برد.

هر دو پتانسیل ایجاد جای زخم را دارند.

موهای زائد را بعد از لیزر موهای زائد از بین ببرید؟
استفاده از هر نوع حذف مو، اپیلاسیون و غیره بی خطر است. در هر زمان 5 روز یا بیشتر پس از لیزر درمانی. نگرانی هر گونه قرمزی یا تحریکی است که مستقیماً به خود لیزر مربوط می شود.

به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید از لیزر بیشتری استفاده کنید، چندین هفته قبل از درمان موهای خود را کوتاه یا اپیلاسیون نکنید زیرا می خواهید فولیکول های مو بهبود یابد. اصلاح یا برش با قیچی خوب است.

آیا لیزر موهای زائد واژن باعث قرمزی، تورم، برآمدگی و خارش می شود؟
بله، ممکن است در چند درمان اول دچار خارش و تورم شوید. قرمزی یک عارضه جانبی بسیار شایع است. بیماران می توانند از آلوئه ورا برای تسکین آن و کاهش التهاب استفاده کنند. همانطور که لیزر درمانی را ادامه می دهید، اصلاح ناحیه را تحریک می کند.(فروش لیزر پلاتینیوم)

تعداد بازدید از این مطلب: 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1400
نظرات
دستورالعمل های قبلی برای لیزر موهای زائد

بیماران باید استفاده از رتینول یا کرم های سفید کننده را حداقل به مدت 2 هفته متوقف کنند.

دو هفته قبل از درمان از هرگونه آفتاب سوختگی یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید.

اگر بیماران در طی 4 هفته هر گونه درمان ساینده یا غیر ساینده روی پوست خود دریافت کرده اند، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرند.

بیماران باید صبح یا شب قبل ناحیه مورد نظر را اصلاح کنند. اگر ناحیه قبل از درمان تراشیده نشود، 25 دلار هزینه دارد.

داروهای حساس به نور باید 2 هفته قبل از درمان قطع شوند. بیماران باید قبل از قطع مصرف با پزشک مراقبت های اولیه خود مشورت کنند.

 

دستورالعمل لیزر سوپرانو بعد از درمان
بسته های سرد (نه منجمد) باید بلافاصله پس از درمان برای خنک کردن محل درمان، کاهش تورم و کاهش ناراحتی استفاده شود.

بسته بندی های شیمیایی سرد در صورتی که دما کمتر از 4 درجه سانتیگراد باشد توصیه نمی شود.

باید مراقب باشید که در چهار یا پنج روز اول پس از درمان از ضربه زدن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید: حمام آب گرم، ورزش هوازی، ماساژ و غیره ممنوع است.

بیماران باید از ضدآفتاب با فاکتور بالا (SPF 30-50) استفاده کنند و حداقل یک ماه پس از درمان از ناحیه تحت درمان در برابر نور خورشید محافظت کنند. برنزه کردن پس از جلسات درمانی ممکن است بازسازی ملانین را افزایش دهد که ممکن است منجر به هایپرپیگمانتاسیون شود.

اکثر بیماران ممکن است بلافاصله پس از درمان آرایش کنند. با این حال، ما به بیماران توصیه می کنیم که اگر محل درمان پوسته پوسته شد یا کیک شد، آرایش را متوقف کنند.

پوست در این دوره حساس است و پاک کردن آرایش، به خصوص اگر پاک کردن آن مشکل باشد، می تواند به پوست آسیب برساند و ناحیه را مستعد عفونت کند.

به بیماران توصیه می شود تا چند روز پس از درمان استانداردهای بهداشتی بالایی را در ناحیه تحت درمان رعایت کنند. به بیماران توصیه می شود تا چند روز پس از درمان تا زمانی که پوست به حالت عادی بازگردد، ورزش های شدید یا فعالیت های مشابه انجام ندهند.

بیماران باید 4 تا 5 هفته پس از درمان و در صورت لزوم برای درمان تکمیلی به محل درمان مراجعه کنند. فاصله بین درمان ها معمولا چهار تا پنج هفته است. سرعت رشد مو به فرد و ناحیه ای از بدن تحت درمان، جنسیت و شرایط هورمونی، شرایط فیزیولوژیکی و فصلی که درمان در آن انجام شده است بستگی دارد.

در صورت عدم نیاز به درمان اضافی، بیماران باید سه تا چهار هفته بعد، ترجیحاً زمانی که موهای جدید در ناحیه درمان رشد کرده اند، برای معاینه مجدد مراجعه کنند.

در صورت پاکسازی نسبی مو، درمان باید با استفاده از همان پارامترها ادامه یابد و در صورت لزوم، بیمار باید پس از 4 تا 8 هفته برای درمان تکمیلی مراجعه کند. اگر تغییری مشاهده نشد، پارامترهای درمان باید تغییر کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1400
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید