دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 488
:: بازدید ماه : 6227
:: بازدید سال : 37667
:: بازدید کلی : 1663567
کابل نسوز

سیم و کابل سیلیکونی چیست؟
بسیاری از سیم ها و کابل ها توسط شرکت های مختلف تولید می شوند که هر کدام دارای پوشش های خاصی از مواد مختلف هستند. در این میان برخی از پرفروش ترین سیم ها سیم و کابل های سیلیکونی هستند که نسبت به سیم های دیگر ویژگی های بهتری دارند و ما در این مقاله این سیم ها و کابل ها را به شما معرفی می کنیم.

انواع سیم و کابل های موجود در بازار دارای روکش پی وی سی و سیلیکونی هستند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. در این میان استفاده از سیم و کابل سیلیکونی در هر شرایطی ایمن تر است زیرا مزایای بیشتری دارد. انواع سیم و کابل های سیلیکونی نسوز دارای روکش سیلیکونی می باشند. این عنصر شیمیایی شباهت زیادی به فلز دارد و در برابر دماهای بالا و زیر صفر مقاومت خوبی دارد و بهترین عایق سیم و کابل برق محسوب می شود. سیم ها و کابل های سیلیکونی در محدوده دمایی 60- تا 300 درجه سانتیگراد مقاومت خوبی دارند و می توانند بسیار انعطاف پذیر باشند.
سیم و کابل نسوز چیست؟
کارخانه های مواد شیمیایی و پالایشگاه های نفت بیشترین نیاز را به سیم و کابل هایی دارند که در برابر دمای بالا مقاومت کنند.زیرا این صنایع دارای دستگاه هایی هستند که باید با مصرف حرارت بالا کار کنند.

مزایای استفاده از سیم و کابل های مقاوم در برابر آتش

این سیم ها می توانند مواد شیمیایی، رطوبت، روغن های مختلف را تحمل کنند و بادوام هستند. ضمناً این سیم ها و کابل ها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مقاوم بوده و فرسوده نمی شوند و امکان آتش سوزی در آنها وجود ندارد.
مشخصات انواع سیم و کابل سیلیکونی
سیم سیلیکونی می تواند یک درپوش یا دو کلاهک داشته باشد که درپوش بالایی آن سیلیکونی است. این در حالی است که کابل سیلیکونی دارای چندین رشته سیم است که دارای دو غلاف است و بعد از غلاف داخلی که سیم ها را در هم می پیچد، غلاف دوم از سیلیکون ساخته شده است. لازم به ذکر است که معمولاً پوشش داخلی سیم و کابل از فایبرگلاس می باشد.

مهمترین دلیل پرفروش ترین انواع سیم و کابل سیلیکونی مقاومت بالای آنها در برابر دمای بسیار بالا می باشد. این سیم ها و کابل ها در بسیاری از کارخانه ها و صنایعی که دارای دستگاه هایی هستند که برای کارکردن به دمای بالا نیاز دارند استفاده می شود.این کابل ها و سیم ها ضمن تامین برق دستگاه ها از جان کارگران نیز محافظت می کند و احتمال آتش سوزی و گسترش آن را به صفر می رساند.

از ویژگی های این سیم ها می توان به مقاومت آنها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند مناطق مرطوب، خشک و بیابانی، ولتاژ بالای جریان الکتریکی، رسانایی بالا در برابر اجسام مختلف، رشد قارچ در آنها، دود کم، عدم سمیت، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اجسام مختلف اشاره کرد. اشعه ماوراء بنفش خورشیدی، استفاده طولانی مدت، بدون فرسایش، مواد شیمیایی، اسیدها، روغن ها، نمک ها و غیره.

درست است که هر سیم و کابل سیلیکونی مشتعل نمی شود، اما در صورت آتش سوزی، آتش را منتقل نمی کند و اجازه سرایت آن به قسمت های دیگر را نمی دهد. شایان ذکر است که این سیم ها می توانند دمای بالای لحظه ای و مداوم مستقیم و غیرمستقیم را به خوبی تحمل کنند و آسیب نبینند.

باید گفت کابل های نسوز سبک هستند و به راحتی قابل جابجایی و استفاده در صنایع مختلف می باشند. اما لازم به ذکر است که انواع سیم و کابل های سیلیکونی قابل بازیافت نیستند و قیمت آنها از سیم و کابل پی وی سی بالاتر است.کابل نسوز یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین کابل ها در ساختمان سازی است. این کابل ها ایمنی بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارند، دود کمی دارند و از گسترش شعله جلوگیری می کنند.

کابل های ضد حریق در برابر تغییرات دما کاملا مقاوم بوده و حاوی گاز کشنده (هالوژن) نیستند. این کابل در انواع مختلفی مانند کابل ابزار دقیق، کابل کنترل، کابل برق، کابل فشار قوی، کابل جرقه زن و غیره طراحی شده است.

کابل های مقاوم در برابر حریق باعث افزایش سطح ایمنی، جلوگیری از خسارات جانی و مالی و با رعایت اصول علمی و فنی در ساختار و توسعه شبکه انتقال نیرو، شبکه ها و سیستم اعلام حریق و ... از نظر مقاومت نوع و متریال به کار رفته در ساخت و ساز مقاوم در برابر آتش هستند.
دو دلیل اصلی برای جستجوی کابل های مقاوم در برابر شعله وجود دارد. ابتدا کابل برق در محل نصب و راه اندازی در معرض دمای بالا، حرارت یا آتش سوزی قرار می گیرد، از طرفی کابل سالم می ماند و در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی به کار خود ادامه می دهد. کاربرد قابل توجه این کابل ها در سیستم های اعلام حریق، اعلام حریق و ارتباطات صوتی می باشد.این نوع کابل ها معمولا در صنایع پتروشیمی، سیمان، نیروگاه ها، صنایع دفاعی، صنایع نفت و گاز، واگن های راه آهن، کارخانه های خودروسازی، کوره ها، صنایع لوازم خانگی حرارتی، کارگاه ها و ریخته گری، تجهیزات پزشکی، سیم کشی هواپیما استفاده می شود. ، لوازم آشپزخانه، تجهیزات آزمایشگاهی استفاده می شود. از جمله کابل های نسوز پرکاربرد می توان به کابل نسوز شیلددار و کابل نسوز سیلیکونی اشاره کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

استاندارد کابل مقاوم در برابر آتش
با توجه به اینکه سیم ها و کابل های مقاوم در برابر حریق مورد استفاده در ساختمان ها از مهمترین امکانات ساختمان ها هستند، باید استاندارد خاصی داشته باشند تا بتوانند تا آخرین لحظه دوام داشته باشند و در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی زمان بیشتری برای حفظ کار بهتر داشته باشند. .

بنابراین سیم و کابلی که انتخاب می کنیم باید مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی باشد. این استانداردها ابعاد فیزیکی و شیمیایی، اندازه مقطع، درصد خلوص سیلیکون، استحکام کششی، تحمل دما و غیره را مشخص می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 219
برچسب‌ها: کابل نسوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
نظرات
تجهیزات ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق

 

اجزاء
این علم از سه بخش زیر تشکیل شده است:

اندازه گیری پارامترهای مختلف
کنترل پارامترها و پردازش مقادیر اندازه گیری شده توسط تجهیزات کنترلی.
ارسال پاسخ مناسب به تجهیزات کنترلی از طریق عملگرها.
این 3 فرآیند با هم یک سیستم مکمل هستند که به آن سیستم کنترل خودکار می گوییم و وظیفه آن کنترل یک فرآیند در مجموعه ای از عملیات است.

اندازه گیری:
قسمت اندازه گیری مقدار مورد نظر را اندازه گیری می کند. پارامترهای کنترلی مختلفی در صنایع اندازه گیری می شود. این پارامترها عبارتند از:

اندازه گیری فشار
اندازه گیری دما.
اندازه گیری جریان سیال
اندازه گیری ارتفاع مایع
اندازه گیری سرعت.
اندازه گیری ارتعاش
و...
کنترل کننده ها:
در تاریخ علم ابزار دقیق، دوره های خاصی را ذکر کرده ایم که در طی آن سازها دقیق تر و خودکار می شوند. قبل از تبدیل شدن این ابزارها به نرم افزار، کنترل در صنعت به صورت دستی و از طریق عوامل انسانی انجام می شد. اما با اختراع ترانزیستورها و کارت های کنترل الکترونیکی، استفاده از عوامل انسانی به طور چشمگیری کاهش یافت.با معرفی کامپیوترهای صنعتی به نام PLC، دستگاه ها به راحتی کنترل شدند. امروزه کنترلرهای جدیدی به نام سیستم کنترل کننده توزیع شده (DCS) و کنترل کننده فازی (FCD) وارد صنعت شده و وظیفه کنترل را بر عهده گرفته اند.
محرک ها:
عملگرها ابزارهایی هستند که سیگنال خروجی را از کنترلر دریافت می کنند و مطابق با آن سیگنال عمل می کنند. از جمله دستگاه های خروجی اصلی می توان به شیرهای کنترلی و موتورهای الکتریکی اشاره کرد. این ابزارها به حفظ پارامترهای قابل اندازه گیری در مقدار مورد نظر کمک می کنند.
سنسور:
سنسورها از مهمترین ابزارهای صنعتی هستند که برای اندازه گیری یک پارامتر استفاده می شوند. دارای سنسور ابزاری برای اندازه گیری تقریباً تمام پارامترهای فیزیکی و شیمیایی. سنسورها بسته به نوع عملکرد خروجی های متفاوتی دارند.

 

مبدل:
مبدل ها پارامترهای اندازه گیری شده توسط سنسورها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند. یعنی اگر سنسور فشار همراه با مبدل استفاده شود، سنسور مقدار فشار را اندازه گیری کرده و آن را به مبدل می رساند و پس از آن مبدل این مقدار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند که می تواند از طریق شبکه ارتباطی منتقل شود.فرستنده:
فرستنده وسیله ای است که سیگنال را از مبدل دریافت می کند و آن را تقویت می کند تا امکان ارسال سیگنال در فواصل طولانی را فراهم کند. فرستنده این فرآیند را بدون از دست دادن کیفیت سیگنال یا تداخل با سیگنال های دیگر انجام می دهد.
محدوده اندازه گیری: محدوده ای که تجهیزات می توانند اندازه گیری کنند.
اندازه گیری صفر (صفر): نقطه خاصی در ناحیه اندازه گیری نقطه صفر در نظر گرفته می شود که لزوماً صفر نیست و می تواند مقادیری داشته باشد.
رانش صفر: مقدار خروجی در نقطه صفر با زمان یا عوامل دیگر تغییر می کند که به آن پدیده رانش صفر می گویند.
حساسیت: به تغییرات خروجی کنتور در واحد تغییر در کمیت اندازه گیری شده حساسیت می گویند.
وضوح: کوچکترین تغییر در کمیت اندازه گیری شده که دستگاه می تواند اندازه گیری کند، حد تفکیک نامیده می شود.
پاسخ: تجهیزات در عمل دارای ثابت زمانی و گاهی تاخیر خالص هستند. ثابت زمانی عنصر اندازه گیری باید بسیار کوچکتر از کوچکترین ثابت زمانی در حلقه کنترل باشد.دقت: تطبیق مقدار اندازه گیری شده با مقدار واقعی کمیت اندازه گیری شده را دقت می گویند.
تکرارپذیری: نتیجه حاصل از به دست آوردن یک مقدار در هنگام اندازه گیری یک کمیت در شرایط ثابت تکرارپذیری نامیده می شود.
Range Range: فاصله بین حداکثر و حداقل مقادیری که دستگاه می تواند اندازه گیری کند، محدوده نامیده می شود.
تجهیزات ابزار دقیق
شما به عنوان یک مهندس در این زمینه باید با ابتدایی ترین و مهمترین تجهیزات ابزارآلات آشنا باشید تا بتوانید تجهیزات مناسب را برای هر پروژه ای انتخاب کنید. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فلومتر
سطح سنج
دماسنج
فشارسنج
فلومتر
ارتفاع سنج
کنترل کننده ها
لودسل
آنالایزرهای گاز
متر غلظت
کاربرد لوازم خانگی در صنایع مرتبط
امروزه وقتی نوبت به اجرای یک پروژه صنعتی می رسد، تقریباً غیرممکن است که از ابزار دقیق صحبت نکنیم. صنایع مختلف از ابزارهای دقیق استفاده می کنند تا فرآیندها را کارآمدتر و کمتر خطا کنند.

ابزار دقیق در صنعت نفت و زیرشاخه ها
صنایعی که محصولات آنها مایع است معمولاً از خطوط لوله برای حمل و نقل استفاده می کنند.آنها همچنین سیستم خود را برای ذخیره سازی در مخازن و اندازه گیری پارامترهای مختلف محصول دارند.

به عنوان مثال عبور نفت از خطوط لوله انتقال، سطح مخازن ذخیره یا فشار گاز داخل مخازن اجزایی هستند که برای آنها به ابزار اندازه گیری دقیق نیاز داریم. زیرا کوچکترین خطا در اندازه گیری آنها باعث ضررهای هنگفت می شود.

ابزار دقیق در صنایع، معادن و سیمان
صنایعی مانند صنعت نفت از ابزار دقیق برای کنترل صحیح فرآیند تولید و اندازه گیری پارامترهای خود استفاده می کنند. به عنوان مثال در اندازه گیری سطح سیلوهای ذخیره سیمان، کنترل و اندازه گیری فشار بخار در دیگ های بخار، کنترل و اندازه گیری دبی خروجی مایعات و ضایعات و اندازه گیری وزن محصولات تولیدی، می توان به وفور از ابزار دقیق استفاده کرد. .

تعداد بازدید از این مطلب: 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402
نظرات
دوره های آموزش آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق به منظور رفع مشکلات موجود در آموزش آرایشگران دوره های ویژه بازار کار را در کوتاه مدت و با هزینه مناسب برگزار می کند.

باید بدانید که در راستای آموزش صحیح و اصولی، آموزش آرایشگری به صورت مشاوره تئوری و عملی در آموزشگاه آرایشگری حرفه ای برای بانوان ضروری است و البته آموزش در محل کسب و کار مانند آرایشگاه می باشد. مشابه دوره کارآموزی است و فرد قادر است در چنین شرایطی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نکند.

 

چرا آموزش آرایشگری زنانه در تهران با خوش ذوق؟
ارائه گواهینامه رسمی فنی حرفه ای
در پایان دوره گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای به هنرجویان هنرستان اعطا خواهد شد. این عنوان بین المللی است و در صورت مهاجرت می تواند به روند استخدام دانشجو در کشورهای دیگر کمک کند.

 

معلمان مجرب و بازرسان فنی حرفه ای
دوره های آرایشگری هنرجو توسط اساتید مجرب و ممتحین فنی حرفه ای برگزار می شود و هنرجویان می توانند از کیفیت محتوای آموزشی خود اطمینان داشته باشند.

جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره
هنرجویان پس از اتمام کلاس های آموزش مجازی آرایشگری می توانند بدون هزینه اضافی در کلاس های حضوری شرکت کرده و از امکانات آموزشگاه و همچنین رفع حوادث بهره مند شوند.تامین خوابگاه برای دانشجویان شهرستان.
برای دانش آموزانی که از شهرستان برای شرکت در دوره ها به تهران می آیند، دانشجویان یک خوابگاه امن در نزدیکی مدرسه در نظر می گیرند تا بتوانند بدون استرس اسکان و سفر در کلاس ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری زنانه
برای تاسیس یا کار در یک سالن زیبایی
شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای راه اندازی آرایشگاه و یا کار در آرایشگاه، علاوه بر آموزش های صحیح و اولیه، آگاهی از مراحل اداری و نحوه عملکرد در بازار کار این بخش اقتصادی ضروری است. پیشنهاد می کنیم این مقاله را برای نکات و تجربیات منحصر به فرد دیگران مطالعه کنید.

 

دوره های آموزش آرایشگری زنانه.
دوره پاکسازی پوست
دوره های آموزشی مراقبت از پوست و زیبایی
خط پاکسازی پوست روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین پس از یادگیری این خط سودآور می توانید در کلینیک ها و سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه با تمام دستگاه های جدید کار کنید و حتی فرصتی برای تمرین خواهید داشت. علاوه بر این، در مورد مواردی مانند: ترکیب مواد آرایشی، اکتیوولوژی، یک خط ویژه برای آکنه، و یک خط جوان کننده یاد خواهید گرفت.دوره های آموزشی گریم و آرایشگری (دیپلم آرایشگری)
اگر هنوز نمی دانید به کدام یک از خطوط آرایش علاقه دارید یا می خواهید کارهای ساده آرایشگری را خودتان در خانه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم ابتدا در دوره آرایشگری شرکت کنید. زیرا ترکیبی از تمام خطوط مانند: کوتاه کردن مو (ضربه)، کمان مو، رنگ و مش، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و همچنین آرایش صورت است.

دوره های آموزشی مراقبت و زیبایی مو
برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است، یکی کار کردن با مو و دیگری آرایش صورت.
وقتی بتوانید موهای مشتری را به مدلی که او دوست دارد کوتاه کنید، رنگ مورد انتظار مشتری را به صورت کاملا حرفه ای پیشنهاد دهید و یک موی زیبا و فوق العاده برای او بسازید، قطعا از ذهن آن فرد خارج نمی شوید و علاوه بر اینکه مشتری مادام العمر فرد می شوید. ، یک مزیت ویژه نیز دریافت می کنید که بازاریابی دهان به دهان است.
آموزش آرایشگری با کارآموزان برتری شما را نسبت به سایر رقبا تضمین می کند. دلیل این امر آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای بازار مشتریان است. برای اطلاع از هر دوره آموزشی خدمات آرایشگری بر روی دوره مورد نظر کلیک کنید.هیچ یک

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
دستگاه جوش اینورتر

جوشکار اینورتر چیست؟

چه تفاوت هایی با سایر انواع دستگاه های جوش وجود دارد؟ منابع برق جوش، از ژنراتورها گرفته تا یکسو کننده های ترانسفورماتور، دارای مزایا و معایبی هستند، با این حال، هنوز هم به طور گسترده در صنعت جوش استفاده می شوند، اما اکنون فناوری جدیدی به نام دستگاه جوش اینورتر ظاهر شده است، عصر جدیدی در صنعت جوشکاری.

مدتی است که این فناوری نوظهور جای خود را در کشورهای صنعتی باز کرده است و در کشور ما نیز اخیراً تولید و استفاده از دستگاه های جوش اینورتر رواج زیادی پیدا کرده است و سازندگان داخلی نیز به دلیل عرضه کنندگان خوبی در زمینه ها، توانایی تولید را دارند. کابل جوش، انبر جوش، کانکتور جوش، کابل برق و بردهای الکترونیکی در کشور عزیزمان به اثبات رسیده است. با توجه به مزایای فراوان این فناوری می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک این فناوری سهم بیشتری از بازار را در زمینه تجهیزات جوشکاری به خود اختصاص دهد.


جوشکار اینورتر چیست؟
جوشکار اینورتر چیست؟ نوعی دستگاه جوش با تکنولوژی مدرن و پیشرفته است که منبع تغذیه آن قابلیت تامین جریان بالا برای جوشکاری را دارد.سیم برق ورودی جوشکار اینورتر از نوع تک فاز دو سیمه برای جریان 220 ولت AC شهری است که توسط یک سری کلید به جریان متناوب DC تبدیل می شود. میزان جریان و ولتاژ خروجی دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم بوده و در حین فرآیند جوشکاری توسط آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و نسبت به دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار فشرده و سبک است و همچنین برق بسیار کمتری مصرف می کند.

انواع دستگاه جوش اینورتر
دستگاه جوش برقی
دستگاه جوش CO2
دستگاه جوش CO2 دو پالس
دستگاه جوش آرگون
دستگاه جوش آرگون AC/DC
دستگاه جوش آرگون پالس


تفاوت بین جوشکار اینورتر و یکسو کننده چیست؟
اینورتر همانطور که گفته شد نسل جدیدی از ابزار جوشکاری است. در واقع عناصر الکترونیکی هستند که جریان متناوب برق شهری را به جریان مستقیم با فرکانس بالا تبدیل می کنند. همچنین فرکانس و سطح ولتاژ را می توان توسط تقویت کننده ها به سطح مورد نظر تغییر داد. این ساز هم تک فاز و هم سه فاز است. همچنین این دستگاه در موارد کوچک و سبک مانند کارگاه های جوشکاری کاربرد دارد و به ویژه در بخش نصب بیشترین تاثیر را خواهد داشت.اما یکسو کننده ها مانند ترانسفورماتورها برای کارهای سنگین تری استفاده می شوند با این تفاوت که جابجایی آسانی دارند. یکسو کننده ها از جمله دستگاه های جوش بزرگی هستند که از دو قسمت اینورتر و ترانسفورماتور استفاده می کنند. همچنین میزان آمپری که در اینورترها کشیده می شود در هنگام کار 18 تا 22 آمپر می باشد. با این تفاوت که رکتیفایرها گاهی بیش از 25 آمپر می کشند و باعث نوسانات برق می شوند.
عملکرد دستگاه جوش اینورتر
برق شهری که می تواند سه فاز یا تک فاز باشد ابتدا با فرکانس 50 تا 60 هرتز به منبع برق وارد شده و سپس با فرکانس کیلوهرتز به برق تبدیل می شود. در این مرحله واحد اینورتر دستگاه وارد شده و برق به جریان موج مربعی با فرکانس ثابت تبدیل می شود و در نهایت پس از عبور از مبدل های هسته فریت جریان تولید می شود و برای جوشکاری از جریان DC استفاده می شود.

فناوری IGBT چیست؟
IGBT مخفف Insulated Gate Bipolar Transistor است که وظیفه آن افزایش فرکانس است و همین امر باعث شده توجه سازندگان دستگاه های جوش اینورتر را به خود جلب کند.استفاده از این فناوری باعث کاهش اندازه، وزن و توان مصرفی شد (کاهش تلفات انرژی تا 95 درصد و تحت بار 40-50 درصد).

مزایا و معایب جوش اینورتر با نگاهی عمیق
مزیت اصلی دستگاه جوش اینورتر وزن کم و سبک آن است که آن را به ابزاری قابل حمل تبدیل کرده و مانند کیف دستی می توان آن را حمل کرد. اینورتر جوشکاری از مبدل های بسیار کوچکتری نسبت به دستگاه های جوش قدیمی استفاده می کند، به همین دلیل سبک تر، فشرده تر و در نهایت قابل حمل هستند. این تفاوت امکان استفاده از اینورترها را در فضاهای تنگ که دستگاه های جوش سنتی همیشه با مشکل مواجه بوده اند، ممکن می سازد.

علاوه بر این، اینورتر جوشکاری برای کارکردن به انرژی کمتری نیاز دارد و می توان از آن با برق خانگی استفاده کرد. نیاز کمتر به جریان الکتریکی باعث می شود که اینورتر جوشکاری به هر پریز برق معمولی متصل شود و شروع به کار کند. با این مدل ها بر خلاف دستگاه های جوش سنتی نیازی به برق سه فاز و صنعتی نخواهید داشت.

مصرف انرژی کمتر به معنای صرفه جویی بیشتر در هزینه های برق است. همچنین اینورتر جوش نسبت به دستگاه های جوش سنتی بسیار بهتر نوسانات برق را تحمل می کند و البته باعث می شود که عملیات جوشکاری سریعتر و بهتر انجام شود.از آنجایی که اینورتر جوشکاری دارای جریان خروجی معمولی است، به کاربر امکان تنظیم جریان خروجی را می دهد و کاربر می تواند جریان خروجی را با توجه به قطعه کار و نوع جوش تنظیم کند. به عنوان مثال، گاهی اوقات در جوشکارهای MIG، تنظیم مرحله دوم قدرت کافی را تامین نمی کند و مرحله سوم بیش از حد است. در چنین مکان هایی، ارزش اینورتر جوش تعیین می شود.

البته نمی توان گفت که اینورترهای جوشکاری کامل ترین ابزار جوشکاری هستند و بهترین گزینه برای هر نوع عملیات جوشکاری هستند. در واقع اینورتر جوشکاری به لطف تجهیزات الکترونیکی پیشرفته خود می تواند با ولتاژ کمتری کار کند. این گفته تا حدی درست است که اینورترهای جوشکاری ضعیفتر از ترانسفورماتورهای جوشکاری هستند و در نتیجه آسیب پذیرتر بوده و عمر مفید کمتری دارند.
از طرفی دستگاه های جوش سنتی ساختار ساده تری دارند و در عملیات جوشکاری مداوم و طولانی از اطمینان بیشتری برخوردارند. مسلماً اگر وزن، اندازه و ظاهر مهم نباشد، ماشین‌های جوش سنتی در دراز مدت سرمایه‌گذاری ارزان‌تری هستند. البته انتخاب نوع و مدل ابزار جوشکاری نیز به نوع کار و عملیات معمول جوشکاری شما بستگی خواهد داشت.با همه حساب هاچه برای مصارف خانگی و چه صنعتی، دستگاه جوش باید بر اساس قابلیت ها و نیازهای کاربر تهیه شود.

جوشکاری در واقع عمل اتصال دو فلز مشابه از طریق ذوب هر دو یا با ذوب یک فلز دیگر به عنوان پرکننده و چسب به دو قسمت است. در واقع در جوشکاری قوس الکتریکی، قوس الکتریکی ایجاد شده بین الکترود و فلز قطعه کار باعث ذوب شدن الکترود می شود (الکترود در واقع رابط بین دو قسمت است). روش کار دستگاه جوش در واقع دریافت جریان متناوب (AC) با ولتاژ بالا و آمپر کم و سپس تبدیل آن به جریان مستقیم (DC) با ولتاژ پایین و آمپر بالا است. دستگاه های مختلف توانایی تولید جریان متفاوت را دارند و هر چه کاربر به جوش قوی تری نیاز داشته باشد و هر چه دستگاه در مناطق صنعتی و کارگاهی بیشتر استفاده شود، توانایی تولید جریان در دستگاه بیشتر می شود. شدت جوش مورد نیاز ما با ضخامت قطعه ارتباط مستقیم دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
ابزارآلات کشاورزی

تسهیل در کشاورزی
کشاورزی اساساً بدون ابزار کشاورزی غیرممکن است. هر یک از ادوات کشاورزی به نوبه خود می توانند ادوات کشاورز محسوب شوند و روند کشاورزی را تسهیل کنند. بنابراین در ادامه این بخش به انواع ابزارهای کشاورزی و کاربرد آنها در باغ ها و مزارع می پردازیم، بنابراین اگر مزارع کشاورزی دارید و می خواهید از آنها به خوبی استفاده کنید، می توانید از آنها برای سهولت در کار مزرعه خود استفاده کنید. از این ابزارهای متنوع و کارآمد کشاورزی بهره ببرید.
زیرا در غیر این صورت فعالیت برای شما در زمینه کشاورزی بدون داشتن این ابزار کشاورزی بسیار پیچیده و طاقت فرسا خواهد بود و روند کار شما نیز کند می شود. بنابراین برای موفقیت در زمینه کشاورزی و تولید و باروری محصولات در مدت زمان کوتاهتر و با کیفیت بالاتر به چنین ابزارهایی نیاز است. در زیر به برخی از این ابزارهای مزرعه اشاره می کنیم و سپس به کاربرد آنها در باغ ها و مزارع می پردازیم.


آشنایی با انواع ابزارآلات کشاورزی
طبیعتاً کشاورزی بدون ابزار کشاورزی مستلزم کار زیاد و عدم کیفیت و کارایی محصول برداشت شده است.بنابراین هرچه بتوان از ابزارهای کشاورزی متفاوت و مدرن استفاده کرد، نتایج بهتر و بهینه‌تری در فرآیند زمانی کوتاه‌تر مشاهده می‌شود. برای این منظور می توان انواع ابزار کشاورزی را به عنوان ابزار کشاورز در نظر گرفت تا کشاورز بتواند به خوبی از آنها استفاده کند. انواع ادوات کشاورزی بسیار و متنوع است. به گونه ای که ذکر همه آنها در این اطلاعات مختصر امکان پذیر نیست. اما به طور کلی می توان به برخی از آنها اشاره کرد:
1- تراکتور
2- بیل و کلنگ
3- اره دستی و اره برقی
4- بیل و دست و پا زدن
5- قیچی هرس
6- میوه چینی
7- اره باغچه
8- مو
9- فرگون
10- آب پاش
11- گاوآهن دستی
12- سمپاش
13- شخم یا شخم
14- رتیباتور
15- تبر
16- تیلر
17- سنگریزه
18- شمشاد زن
ذکر این موارد تنها بخشی از ادوات کشاورزی مورد استفاده در باغات و مزارع کشاورزی است تا کشاورز و باغدار با استفاده از این وسایل کارهای مربوط به زراعت و باغداری را به خوبی انجام دهند. برخی از این ابزارهای مزرعه مانند بیل و کلنگ.همانطور که مشاهده کردید سنتی بوده و از دیرباز مورد استفاده کشاورزان و باغداران بوده و برخی از آنها جزو وسایل جدید و مدرنی هستند که در کشاورزی امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.ابزار کشاورزی در کنار سایر ابزارها می تواند به بهبود کمک کند. کار کشاورزان و باغداران


کاربرد ادوات کشاورزی در مزارع و باغات
اگر از هر یک از این ابزار کشاورزی به خصوص دستگاه های مدرن و پیشرفته روز دنیا بهره ببرید، می توانید از کاربرد و کارایی منحصر به فرد آن ها بهره مند شوید. به عنوان مثال: اگر شما یک باغدار هستید، می توانید با خرید قیچی با کیفیت GF-4539 از وب سایت ایران کشاورزی بهره مند شوید و با استفاده از این ابزار مرغوب، گیاهان مزرعه خود را قطع کنید، تمام هرس را تا حد امکان حفاری کنید. تا به گیاهان دیگر شما آسیبی نرساند یا از داشتن یک بیل استیل رنگی که برای حفر انواع چاله ها و حذف خاک در باغبانی استفاده می کنید، استفاده کنید.اره باغبانی تایوان نیز جزئی از ادوات کشاورزی محسوب می شود که می توانید از این ابزار موثر و مفید در باغبانی بهره ببرید و از آن به خوبی استفاده کنید. بنابراین به طور کلی اگر نیاز به خرید انواع ادوات کشاورزی دارید کافی است به سایت ایران کشاورزی مراجعه کنید تا تمامی ابزار کشاورزی ممکن را از آنها خریداری کرده و در مزارع و باغات خود به خوبی از آنها استفاده کنید.
کاربردهای زیادی از این نوع ادوات کشاورزی وجود دارد. به گونه ای که انواع مختلف آنها کار شما را در باغداری و کشاورزی آسان کرده است تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل از آنها استفاده کنید و از وجود این ابزارهای مختلف کشاورزی بهره مند شوید.
یکی از کارهای مهم در باغبانی جمع آوری برگ ها و تمیز نگه داشتن خاک است. جمع کننده شن، غربال و برگ.
شن کش
یکی از ابزارهای اصلی برای جمع آوری برگ ها و پاکسازی خاک از هرگونه سنگ یا زباله است. داشتن چنگک مناسب به پاکسازی خاک و حذف علف های هرز بدون آسیب رساندن به گیاه اصلی کمک می کند.آسیاب های پلاستیکی و فولادی در بازار موجود است. اما بهتر است همیشه از آسیاب فولادی با کیفیت استفاده کنید. این دستگاه در اندازه های مختلف موجود است که بسته به نوع کار و نیاز خود می توانید سندبلستر مناسب برای کار خود انتخاب کنید.

شن کش
این دستگاه دارای قلاب هایی است که برای جابجایی و سست کردن خاک و از بین بردن ریشه علف های هرز ایده آل هستند.

غربال کردن
کیفیت خاک و تمیزی آن تاثیر بسزایی در رشد گیاه دارد. الک ابزاری کاربردی و مناسب برای صاف کردن و همگن کردن خاک است. الک را می توانید بسته به نوع نیاز و وسعت کارتان تهیه کنید.

دستگاه جمع آوری برگ دمندهبرای کندن خاک از بیل استفاده می شود. جالب است بدانید که بیل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شوند و بیل باغبانی با بیل ساختمانی متفاوت است. بیل باغی نوک باریک تری دارد و با شکل خاص خود شخم زدن خاک را آسان می کند. بیل های کج دار از انواع بیل های باغی هستند.

بیل
بیل برای کاشت گل و گیاه یا جابجایی و تغییر خاک گلدان و یا کود دهی به آن استفاده می شود.

تایلر
تیلر یکی از انواع ماشین آلات باغبانی است. برای شخم زدن، چرخاندن خاک، کشیدن علف های هرز و صاف کردن سطح خاک استفاده می شود. کشاورزان و باغداران بسته به نیاز خود می توانند از پنجه های باغچه کوچک یا بزرگ استفاده کنند.

ابزار مناسب نگهداری گیاه
پس از آماده سازی خاک و کاشت محصول، نوبت به کاشت می رسد. در مرحله رشد باید مراقبت و نگهداری مناسب از گیاهان انجام شود تا بهترین محصول برداشت شود. تغذیه مناسب، کود و نور، آبیاری مناسب، کنترل آفات و علف های هرز از مهمترین وظایفی است که در این مرحله باید در نظر گرفته شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
سیم آلومینیومی

جریان الکتریسیته در تمام قسمت‌های زندگی جوامع بشری دارای اهمیت است و در اکثر فعالیت‌ها به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیم و کابل‌ها بستری برای عبور جریان الکتریسته و ابزاری برای استفاده از برق می‌باشند. کابل‌ها از نظر جنس هادی به طور کلی به دو دسته کابل مسی (هادی از جنس فلز مس)، کابل آلومینیومی (هادی از جنس آلومینیوم)، تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه قرار است به دو پرسش “کابل آلومینیوم چیست؟” و “در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟” پاسخ داده ‌شود.

عده‌ای تصور می‌کنند که مناسب‌ترین گزینه برای کابل‌کشی استفاده از کابل‌های مسی می‌باشد و این در حالی است که فلز مس به دلیل قیمت و وزن بالا گاها مشکل‌ساز می‌شود و در این شرایط قطعا کابل آلومینیومی انتخاب بهتری می‌باشد. این کابل به دلیل خواص فیزیکی منحصر به فرد و ساختار متنوع، کاربرد زیادی در خطوط انتقال برق دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع استفاده از فلز آلومینیوم در تولید کابل به سالیان گذشته برمی‌گردد و امروزه نیز با گران شدن فلز مس توجه به این کالا افزایش یافته است
کابل آلومینیومی چیست ؟
هر کابل از سه بخش اصلی رسانا (هادی)، پوشش عایق الکتریکی و غلاف ساخته می‌شود. کابل‌هایی که دارای هسته رسانا از جنس آلومینیوم هستند، در دسته کابل‌های آلومینیومی قرار می‌گیرند. فلز آلومینیوم اگر چه میزان هدایت الکتریکی پایین تری از فلز مس دارد اما با انتخاب سطح مقطع مناسب ضمن تامین رسانایی الکتریکی مدنظر مصرف کننده می‌تواند در شبکه‌های توزیع و انتقال برق مورد استفاده قرار گیرد فقط کافیست به نکات فنی نظیر به کارگیری جداول مربوط به استفاده از کابل آلومینیوم توجه شود.
ویژگی‌های کابل آلومینیوم
از ویژگی‌های کابل آلومینیوم می‌توان به داشتن میزان رسانایی مطلوب و مقاومت نسبتا پایین، به صرفه بودن و قیمت ارزان‌تر آن در مقایسه با مس اشاره کرد. به همین دلیل سرقت کابل‌های آلومینیومی نیز پایین‌تر از کابل‌های مسی صورت می‌گیرد .

از دیگر ویژگی‌های کابل آلومینیومی اکسیداسیون سریع تر آن در مجاورت رطوبت و شکنندگی بیشتر آن است.

شباهت کابل آلومینیوم و مسی
هادی‌های مسی و هادی‌های آلومینیومی هر دو عملکرد مشابهی دارند و در خطوط انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات جریان الکتریکی را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می‌دهند. از هر دو نوع کابل می‌توان در خطوط برق رسانی استفاده کرد اما باید به این نکته توجه داشت که برای جایگزینی کابل آلومینیوم با کابل‌های مسی در طول ثابت و میزان جریان دهی یکسان باید ازسطح مقطع بیشتر استفاده کرد.

تفاوت آلومینیوم و مس
کابل های مسی و آلومینیومی ویژگی های مشابهی دارند، اما در برخی ویژگی ها با هم تفاوت دارند. این تفاوت ها در زیر توضیح داده شده است.

کابل آلومینیومی مقاومت الکتریکی بالاتری دارد، به همین دلیل جریان الکتریکی در کابل‌های مسی بهتر منتقل می‌شود.
کابل های آلومینیومی را می توان به راحتی در محیط های بیرونی مانند تیرهای برق و غیره استفاده کرد زیرا خطر سرقت این کابل ها کمتر است.
از نظر هزینه و در دسترس بودن، امروزه به دلیل گرانی فلز مس، کابل های آلومینیومی مقرون به صرفه تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
فلز مس دوام و مقاومت مکانیکی بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد. کابل آلومینیومی با قرار گرفتن در نزدیکی مواد شیمیایی سریعتر خورده می شود. در این شرایط استفاده از گیره غیرفلزی یا افزودن آلیاژ به هادی کابل می تواند مقاومت مکانیکی و دوام آن را افزایش دهد.
در یک متر مشخص و یکسان، وزن کابل های آلومینیومی بسیار کمتر از کابل های مسی است که بر قیمت کابل سیم آلومینیومی تاثیر می گذارد.
کابل آلومینیومی فقط در دسته کابل های برق و به صورت کابل های زمینی و هوایی با سیم هادی استفاده می شود.به دلیل شکنندگی آلومینیوم نسبت به مس هرگز در کابل های اسپری استفاده نمی شود و فقط به عنوان هادی استفاده می شود.
خطر آتش سوزی و اتلاف برق با کابل های آلومینیومی بیشتر از کابل های مسی است.
انواع کابل های آلومینیومی
کابل زره پوش آلومینیومی
کابل آلومینیومی زره ​​دار نوعی کابل آلومینیومی است که دارای زره ​​است. کابل آلومینیومی زره ​​پوش در زیر زمین و خارج از تاسیسات دفن شده است. این کابل ها در محیط هایی که امکان ضربه و فشار و آسیب فیزیکی وجود دارد استفاده می شود. دلیل مقاومت این کابل ها در برابر بارهای مکانیکی استفاده از لایه محافظ فولاد یا آلیاژ آلومینیوم در ساختار آنها است که به زره کابل معروف است. معمولاً طراحی ساختار کابل های آلومینیومی زره ​​دار به گونه ای انجام می شود که در برابر مواد شیمیایی و روغن، آتش و شعله، اشعه ماوراء بنفش و ... مقاوم باشند.

کابل آلومینیومی خود نگهدار
کابل خود نگهدار در بسیاری از سیستم های برق تک فاز و سه فاز استفاده می شود.

این کابل ها برق را از نیروگاه ها به مکان هایی مانند سیستم های صنعتی، تولیدی، خانگی، کشاورزی و غیره منتقل می کنند.تمام رشته های هادی که برای انتقال نیرو در کابل خود نگهدار استفاده می شود از آلومینیوم با عایق پلی اتیلن متقاطع (XPLE) ساخته شده است که باعث بهبود عملکرد کلی کابل ها و بهبود خواص مکانیکی و الکتریکی آنها می شود. بسته به کاربرد این کابل ها تعداد و مقطع رشته ها که شامل فاز، صفر، روشنایی معابر کریر (پیام رسان) می باشد، تعیین می شود.

کابل آلومینیومی به زمین
کابل زمین آلومینیومی نوعی کابل هادی آلومینیومی است که دارای ولتاژ نامی 0.6 تا 1 کیلو ولت است. کابل زمین آلومینیومی می تواند دو، سه، چهار یا پنج رشته با هادی های چند هسته ای و نیمه مایع باشد. کابل آلومینیومی 4 رشته در دو نوع با سطح مقطع مساوی یا سه رشته با سطح مقطع مساوی همراه با رشته صفر (با سطح مقطع کمتر) تولید می شود. از کابل های ارت آلومینیومی در پروژه های صنعتی، انتقال برق و تامین برق فشار ضعیف استفاده می شود. به عنوان مثال کابل آلومینیومی 4*16 یکی از پرکاربردترین کابل هایی است که در خطوط ضعیف برق و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
کابل آلومینیومی آنتن
از این نوع کابل ها در محیط های بیرونی مانند دکل ها، تیرهای برق و ... استفاده می شود. و به سه نوع تقسیم می شوند:

کابل آلومینیومی هوایی ACC: این کابل ها اغلب در ولتاژ متوسط ​​یا پایین استفاده می شوند.آلومینیوم قرار داده شده در هادی این کابل از نوع بدون آلیاژ با استحکام مکانیکی کمتر و رسانایی الکتریکی بیشتر است و در مکان هایی با تنش مکانیکی و کششی کمتر در هنگام نصب مانند تک لایه، دولایه با xlpe یا بدون روکش استفاده می شود. ..
کابل هوایی آلومینیومی مثناسئوC : هادی این کابل آلیاژی است و اغلب در مکان هایی با ولتاژ پایین و متوسط ​​و تنش مکانیکی تقریبا بالا استفاده می شود.
کابل هوایی آلومینیومی ACSR: اغلب در سیستم های ولتاژ متوسط ​​استفاده می شود. هادی اصلی این کابل ها آلومینیومی است. ساختار این کابل ها به گونه ای طراحی شده است که سیم های آلومینیومی در اطراف رشته های فولادی به عنوان مهار و پیام رسان بافته می شوند.
نکات مهم در مورد جریان مجاز کابل آلومینیومی

توان یا آمپر مورد نیاز کاربر
حداکثر جریان مجاز برای هر اندازه کابل آلومینیومی
فاصله و با در نظر گرفتن افت ولتاژ در طول مسیر
جریان اتصال کوتاه
مواد عایق کابل PVC) و (XLPE).
استاندارد و کیفیت کابل (به مارک کابل توجه کنید)
دمای متوسط ​​و محل نصب کابل
مقاومت حرارتی خاک
عمق دفن کابل در کابل های زیرزمینی
فاصله بین کابل ها
.

تعداد بازدید از این مطلب: 446
برچسب‌ها: سیم آلومینیومی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
سنگ بر

در گذشته برای انجام فعالیت های برش مواد مختلف با مشکلات زیادی مواجه بوده ایم. اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ابزارآلات صنعتی، امروزه استفاده از تخته های برش برای برش ابزارها و تجهیزات مختلف مانند فولاد، آهن، چوب، سرامیک و سنگ آسان شده است. تخته سنگبری می تواند به شما کمک کند تا انواع سنگ ها را به بهترین نحو برش دهید.
انواع سنگ بر
همانطور که می دانید انواع صفحات آهنی، صفحات پروفیل و صفحات سنگی به اشکال مختلف برای استفاده در شرایط مختلف طراحی و تولید می شوند. امروزه اسلب های سنگی در قطرهای 115، 180، 210 و 230 میلی متر موجود است. ضخامت دال سنگ معمولاً بین 1.5 تا 2.5 میلی متر است. به دلیل داشتن لبه الماسی می توانند نیازهای شما را در این زمینه به بهترین نحو برطرف کنند. با وجود اینکه لبه های این صفحات الماسه است، به صورت دندانه دار تقسیم می شوند.

برای انجام فرآیند برش روی سرامیک ها با استفاده از صفحه سنگی می توان این عمل را به روش سایش انجام داد.با توجه به فرآیند برش سنگ سخت، دال های سنگی ضخیم تر از دال های فولادی هستند. این ضخامت برش انواع سنگ ها را آسان می کند. توجه داشته باشید که برای دال های سنگی از صفحات سایش و اضافی با ضخامت کمتر استفاده می شود.

Stone on Oasis همانطور که از نامش پیداست محصولی مناسب برای تراش انواع سنگ می باشد. معمولا از این تخته برش برای برش انواع سنگ های ساختمانی و سایر سنگ ها با قطر 1.5 تا 2.5 میلی متر استفاده می شود.
اسلب سنگ OASIS یکی از برندهایی است که با وجود جدید بودن در بازار، به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به سرعت بازار را پشت سر گذاشته و به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سنگ ها تبدیل شده است. سایش کم این یکی از ویژگی های این محصول است.
صفحه سنگ بر Oasis به قطر 230 میلی متر و ضخامت 3 میلی متر در کارتن های 25 تایی فروخته و مصرف می شود. سرعت صفحه سنگبری 80 متر بر ثانیه و حداکثر سرعت 6600 دور در دقیقه و وزن 5.9 کیلوگرم می باشد. این محصول دارای الیاف فیبری بوده و برای برش استفاده می شود.همانطور که از نام آن پیداست از تخته برش سنگ برای تراش سنگ استفاده می شود.

مزایای سنگ بر Oasis عبارتند از:
1. دوام بالا و بدون افت کیفیت برای مدت طولانی
2. مقاومت در برابر ضربه بالا
3. قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر محصولات هم رده
4. سایش کم
5. برند Oasis با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا دلیل اصلی انتخاب اکثر فروشگاه ها و مصرف کنندگان می باشد.
6. این محصول دارای گواهینامه شرکت نفت و گاز کشور می باشد.
7. تخته سنگبری OASIS ساخت کشور چین است و به دلیل سرعت و انعطاف بالا در ایران بسیار محبوب است.

انواع ابزارهای برش تولید شده با برند Oasis عبارتند از:
1. سنگ تراش 180*3 Osis
2. سنگ استیل در 180 x 1.6 oz
3. سنگ پروفیل 350*350 میلی متر
4. سنگ معدن 3*230 اوسیس
5. مینی سنگ برش 115*3 واحه
6. سنگ فولادی در 115*1 واحه
7. سنگ بزرگ 180 x 6 ossis
8. سانگ ساب مینی 115*6 Oasis

قطر این تخته سنگبری 180 میلیمتر ضخامت 3 میلیمتر و شفت 22/23 میلیمتر در 25 کارتن بسته بندی شده و آماده ارسال می باشد.

حداکثر سرعت لازم برای ایمنی و احتیاط هنگام استفاده از این صفحه نمایش 80 متر در ثانیه و حداکثر دور در دقیقه 8500 می باشد.برای افزایش طول عمر صفحات بهترین زاویه برش 25 تا 30 درجه است
مزایای مثبت توانایی برش انواع ورق های فولادی و سخت با کیفیت بالا
طول عمر مثبت در مقایسه با برندهای مشابه چینی
انتشار مثبت کاغذ سنباده بسیار کم
نکته مثبت این است که قیمت نسبت به عملکرد بسیار مناسب است
استفاده مثبت از فناوری FRT که خروجی حرارت دال سنگ را افزایش می دهد
استفاده مثبت از مش نسوز 3 لایه در ساختار داخلی صفحه نمایش
معایب تخته سنگبری بزرگ Oasis 115X3

مشخصات فنی، ابعاد: 180x3
قطر صفحه: 180 میلی متر
قطر شفت: 22.23 میلی متر
ضخامت صفحه: 3 میلی متر
حداکثر سرعت برش: 80 متر در ثانیه
حداکثر دور: 8500 دور در دقیقه
نوع کاربرد: الیاف
کاربرد: برش
مورد استفاده: فلزات
کشور سازنده: چین
سازنده: شرکت OASIS
تعداد در بسته : 25 عدد
تعداد در جعبه: 100 عدد
استاندارد: EN 12413 اروپا ISO9001:2008
گواهی: تاییدیه شرکت نفت و گاز
گواهی: بله
سایر اطلاعات عمومی: فناوری برش سریع
ساختار فیبری دارد
مناسب برای اتصال به انواع سنگ های آسیاب

تعداد بازدید از این مطلب: 194
برچسب‌ها: سنگ بر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
نظرات
گیربکس آویز

گیربکس آویز یا گیربکس شفت موازی چیست؟
نوعی گیربکس صنعتی ارائه شده است که ساختاری شبیه به گیربکس شفت مستقیم (مارپیچ) دارد با این تفاوت که در گیربکس تعلیق محور خروجی موازی با شفت ورودی است. این گیربکس بر اساس نوع طراحی انتهای شفت خروجی که به عنوان بلبرینگ در نظر گرفته شده است برای استفاده در میکسرها مناسب می باشد.
مشخصات فنی گیربکس آویز(شفت موازی)
گیربکس سقفی که به آن گیربکس آویز  یا گیربکس شفت موازی نیز می گویند یکی از گیربکس های متوسط ​​است که محدوده گشتاور آن حدود 80 تا 18000 نیوتن متر است. این ویژگی گیربکس تعلیق منجر به گنجاندن طیف گسترده ای از کاربردها در صنعت شده است. ساختار این گیربکس شامل یک چرخ دنده فولادی در ورودی می باشد که به الکتروموتور یا منبع برق متصل می شود و نیرو را به دنده بعدی که صفحه بزرگی است منتقل می کند. اگر دور گیربکس از حدود 40 دور در دقیقه بیشتر باشد، دنده چهارم گیربکس تعلیق درگیر می شود که به شفت خروجی گیربکس تعلیق متصل می شود. زمانی که دورهای زیر 40 دور در دقیقه نیاز باشد، دو دنده دیگر به گیربکس اضافه می شود تا دورها کاهش یابد و ضریب تبدیل دنده افزایش یابد و تعداد کل دنده ها به شش دنده در داخل گیربکس برسد.گیربکس های آویز دارای ظرفیت روغن بالایی هستند و در نتیجه عمر و ظرفیت گرمایی بیشتری نسبت به سایر گیربکس ها دارند.
انواع کاهنده با شفت موازی یا آویزان
گیربکس تعلیق بر اساس محور خروجی و نوع اتصال به انواع زیر تقسیم می شود:

بر اساس شفت خروجی

شفت نصب
شفت توخالی
دیسک تاشو
شافت توخالی DIN5480 با استاندارد DIN5480
شفت توخالی با TorqLOC
بر اساس نوع اتصال

مستقر
فلنج B5
نیم فلنج B14
گیربکس سقفی یا گیربکس شفت موازی یکی از پرکاربردترین گیربکس ها در صنایع مختلف می باشد که دلیل این امر وجود ویژگی های منحصر به فرد در این گیربکس می باشد. از جمله این ویژگی ها قابلیت تحمل بارهای محوری و شعاعی به دلیل وجود دو بلبرینگ بر روی شفت خروجی این گیربکس است که امکان استفاده از این گیربکس را در میکسرهای مختلف فراهم می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این گیربکس موازی بودن خروجی گیربکس با ورودی آن است که در برخی شرایط نصب بهترین انتخاب است. یکی دیگر از مزایای گیربکس آویزان قابلیت نصب از طریق گوشواره محفظه گیربکس است که در نتیجه باعث می شود گیربکس در زمان راه اندازی به میزان بسیار کمی در جهت محور خروجی حرکت کند. مشابه تسمه نقاله. و خطوط انتقال مواد باعث افزایش سرعت کارخانه های سیمان و فولاد می شود.

کاربرد گیربکس آویز (گیربکس شفت موازی)
گیربکس سقفی یا گیربکس شفت موازی در اکثر دستگاه های صنعتی به دلیل ظاهر و سبک (هشت حالت مختلف) استفاده می شود که شامل گیربکس های مخلوط کن، سیستم های انتقال مواد خطی بدون ضربه، گیربکس جرثقیل و جعبه وینچ می شود. گیربکس، گیربکس تسمه نقاله، گیربکس سیار، سیستم عملیات همزمان (کوپل)، هواکش سطحی در تصفیه خانه های فاضلاب، صنایع شیمیایی، فولاد و سیمان.
انواع محصولات SEW
SEW سری R هلیکال (دارای پایه و قابل نصب به صورت افقی. این گیربکس می تواند با ترمز یا بدون ترمز باشد.)
آویز SEW سری F
زانویی پینیون سری K SEW
سری SEW P خورشیدی
پیچ SEW سری S
سرعت متغیر SEW سری D, VU
موتور الکتریکی SEW
سری RF (فلنج دار است و به صورت عمودی قابل نصب است. این گیربکس می تواند با ترمز یا بدون ترمز باشد.)
سری RX (دارای پایه و قابل نصب به صورت افقی. این گیربکس به صورت تک طبقه قابل ارائه می باشد.)
سری هلیکال RXF SEW دارای پایه است و می توان آن را به صورت افقی نصب کرد.این گیربکس را می توان به صورت تک فرعی عرضه کرد.)
یک طبقه و چند طبقه
با پایه یا فلنج
فلنج با توپی بلبرینگ
گیربکس فلنج دار شافت موازی را بدوزید
کاهنده شفت موازی با پایه دوخته شده

 

انواع گیربکس شفت موازی SEW
FA.B DR: پایه شفت توخالی
FV.B DR: با پایه فلنج با شفت توخالی
FH.B DR: پایه شفت توخالی دیسک کوچک
FF.DR: فلنج B5
FAF.DR: شفت توخالی فلنج B5
FVF.DR: شفت توخالی فلنج دار B5 با زبانه
FHF.DR: دیسک تاشو با شفت توخالی با فلنج B5
FA.DR: شفت توخالی
FV.DR: شفت توخالی با فلنج
FH.DR: دیسک تاشو با شفت توخالی
FT.DR: شفت توخالی TorqLOC®
FAZ.DR: شفت توخالی فلنج B14
FVZ.DR: فلنج B14 شفت توخالی با زبانه
FHZ.DR: دیسک تاشو فلنج B14 با شفت توخالی
F.DR: پایگاه

 

مشخصات فنی گیربکس SEW سری F دو سرعته و سه سرعته شفت موازی معلق
گیربکس شفت موازی برای استفاده در محیط های با فضای محدود و حتی شرایط کاری سخت مناسب است.
سری F با محور، بدون شفت، شفت توخالی، فلنجدار، بدون فلنج، با پایه B5 یا B14 موجود است.سری F دارای استانداردهای ISO، CSA، ATEX، CE می باشد.
گشتاور قابل انتقال تا 18000 نیوتن متر، ضریب تبدیل 3.77 به 281.71 در یک مرحله، قدرت موتور 0.12 تا 200 کیلو وات، جنس شفت فولادی، جنس بدنه چدن است.
سری F دارای سایزهای 27، 37، 47، 57، 67، 77، 87، 97، 107، 127، 157 می باشد.
برای استفاده در صنایع غذایی، سیمان، فاضلاب، دریایی و غیره مناسب است. صنایع
مدل های F، FF.R وجود دارد. ، FA. ، FAF. آن تولید می شود.
گشتاور از 87 تا 18000 نیوتن متر، سرعت خروجی از 5 تا 371 دور در دقیقه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 181
برچسب‌ها: گیربکس آویز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1402
نظرات
ابزار پلی یورتان

معرفی ابزار پلی یورتان

گسترش ساختمان سازی باعث شده تکنولوژی برای ساخت مواد اولیه و تکنیک های نوین پیشرفت چشم گیری داشته باشد. از این رو فعالان این عرصه برای تولید مواد کامپوزیتی با تکنیک های جدید، تمام توان خود را به کار گرفتند تا موجب کاهش زمان ساخت و سهل شدن اجرا شوند.

ابزار پلی یورتان از پلی اورتان ها تولید شده است. ابزار پلی یورتان از آن دسته محصولات پتروشیمی است که به خوبی راه خود را در حوزه دکوراسیون داخلی باز کرده است. ابزار پلی یورتان یکی از بهترین جایگزین های گچ بری سنتی است. پلی یورتان در سال 1930 توسط دکتر بایر اختراع شد. امروزه انواع مختلفی از پلی یورتان ها وجود دارد. خرید ابزار پلی یورتان برای کارهای مختلفی مانند تشک سازی، دکوراسیون، کفش سازی و… انجام می شود.

 

 
   

انواع ابزار پلی یورتان

ابزار کربل: به این ابزار چدنی خور هم می گویند. ابزار کربل شامل ابزار کربل ستونی، انواع ابزار گوشه ای، ابزار کربل فرشته، ابزار کربل پلی یورتان و… می شود.

بیشتر بخوانید:

ابزار نور مخفی پلی یورتان: از این محصول برای ایجاد حاشیه نورپردازی شده دیواری و سقفی استفاده می شود. نیازی به اجرای کناف و زیرسازی ندارد. به دلیل کیفیت

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%db%8c-%db%8c%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 188
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست و از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

سنگ مصنوعی به عنوان یک متریال با کیفیت و مرغوب جهت دکوراسیون خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از انواع متنوعی برخوردار می‌باشد. افزودنی‌های پلیمری و سیمان به عنوان مواد اولیه تولید این سنگ به شمار می‌روند. این امر نقش مهمی در نصب سریع انواع سنگ‌های مصنوعی دارد و به کاهش وزن محصول کمک شایانی می‌کند. تنوع در طرح‌ سنگ‌های مصنوعی بسیار زیاد است. رنگ سنگ مصنوعی بسیار شبیه به سنگ‌های طبیعی است. این محصول مورد قبول همه افراد با سلیقه‌های خاص می‌باشد.

 

سنگ‌های مصنوعی و تاثیر آن در زیبایی ساختمان‌ها

سنگ‌های مصنوعی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. انتخاب دقیق، توجه به کیفیت، رنگ، طرح، مدل و… هر نوع سنگ مصنوعی جهت بکارگیری در ساختمان‌ها سبب می‌شود، ساختمان شما زیبا و از هارمونی خاصی برخوردار شود. استفاده از متریال‌های مناسب در قسمت‌های ساختمان سبب ایجاد هماهنگی می‌شود. به طوری‌که در طولانی مدت فرد از بکارگیری سنگ‌های مصنوعی خسته و کسل نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیبات سنگ مصنوعی

جهت تولید سنگ مصنوعی در محیط آزمایشگاهی از

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 172
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
ماربل شیت بیمارستانی

شرکت آذران پلاست رسا با بیش از 10 سال سابقۀتولید، واردات، طراحی،اجرا و فروش  محصولات دکوراتیو  توانسته تجربه و سابقه ای درخشانی ( دیوارپوش (دیوارپوش بیمارستانی): ماربل شیت (ماربل شیت بیمارستانی)، انواع PVC، کاغذ دیواری، پلی  استایرن اکسترود شده وMDF، سقف کاذب: انواع تایل، کشسان،آسمان مجازیCNC ، پلکسی وPVC، کف:پارکت  لمینیت، کفپوش و مبلمان، برای فضاهای درمانی، اداری، مسکونی، تجاری، تولیدی، نظامی، مساجد و … به واسطۀ طراحان مجرب، تنوعِ محصولات و مهمترین شاخصه، دست اول بودن قیمتها ) در این صنعت داشته باشد. شرکت آذران پلاست رسا، نوسازی ابنیه  هر پروژه را  با  محصولات تولیدی خود بدون  تعطیل کردن هیچ یک  از بخش های  عملیاتی و ستادی سازمان مربوطه به  انجام می رساند و توانسته  خدماتی  شایسته  و درخورِ  آن پروژه

بیشتر بخوانید:

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c/

 

بیشتر بخوانید:

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
بین کابینتی

اگر به دنبال خرید بین کابینتی هستید ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع بین کابینتی در طرح ها و مدل های مختلف برای خرید بهتر و قیمت رقابتی و جدیدترین طرح ها و مدل ها

 

حتما به دنبال یک بین کابینتی با استایل زیاد هستید، ما به شما کمک می کنیم، انواع کابینت را به همراه قیمت متریال و خدمات نصب به شما پیشنهاد می کنیم، قصد ما این است که شما به صورت مستقیم و در منزل یک کابینت بخرید و نصب کنید. زیبایی و تمیزی آشپزخانه و لوازم آن نشان از خانه ای زیبا دارد. یک آشپزخانه برای دکوراسیون بهتر فاکتورهای مختلفی دارد که از جمله آن می توان به کابینت، کف، دیوارهای نما، لوازم خانگی، پرده در صورت وجود پنجره اشاره کرد و در نهایت مهم ترین و کلیدی ترین فضا به خصوص در یک آشپزخانه کوچک، دیوار بین کابینت ها است.

 

بیشتر بخوانید:

داشتن یک کابینت شیک در محیط آشپزخانه حائز

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%aa%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
طراحی نمای آشپزخانه

طراحی نمای آشپزخانه یکی از اولین اقداماتی است که هنگام طراحی داخلی خانه ضروری است آن را انجام دهید. هنگام بازسازی یا ساخت یک خانه مسئله­ای که باعث افزایش زیبایی محل مورد نظر می‌شود طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. در این مطلب نکاتی را در مورد اصول طراحی آشپزخانه ذکر خواهیم کرد. هنگام طراحی آشپزخانه بهتر است به نیاز آن منزل و سبک زندگی کسانی که قرار است داخل آن خانه زندگی کنند توجه نمود. توجه به نیاز افرادی که قرار است از آشپزخانه استفاده کنند باعث می‌شود در عین زیبایی و شیک بودن یک دکوراسیون کاربردی داشته باشید.  

 

بهتر است طراحی نمای آشپزخانه را پیش از انجام کارهای تأسیساتی مانند لوله کشی، برق کشی و... انجام داد.

 

بیشتر بخوانید:

اصول طراحی نمای آشپزخانه

هنگام طراحی نمای آشپزخانه باید یک

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
قیمت پی وی سی

یکی از کاربردی ترین پلیمرهایی که امروزه استفاده گسترده ای در صنایع مختلف دارد، پی وی سی است. پلیمر پی وی سی یک محصول همه کاره است که به صورت پودر و گرانول ساخته می شود. نمونه‌های متنوعی از این پلیمر برای استفاده در بخش‌های مختلف صنعتی ساخته می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت عرضه مخصوص به خود را دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول و رنج قیمت آن خواهیم پرداخت.

 

بیشتر بخوانید:

کاربرد پی وی سی در صنایع مختلف

قیمت پی وی سی در انواع نمونه ها بسیار به صرفه تر از سایر پلیمرهای صنعتی می باشد. این ویژگی باعث شده تا کاربرد این پلیمر در بسیاری از بخش های صنعتی و تولیدی مشاهده شود. از مهمترین کاربردهای استفاده از این پلیمر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربرد آن در دکوراسیون داخلی مکان های
تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

یکی از بهترین راه ها برای تکمیل دیوار در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از دیوارپوش است. شما می توانید به وسیله دیوارپوش هایی که با دیوارها و مبلمان آشپزخانه تان سازگاری دارند، دکوراسیونی شیک ایجاد کنید.

طرح های دیوارپوش آشپزخانه بسیار متنوع هستند، بنابراین به شما این امکان را می دهند تا فضا را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

 

بیشتر بخوانید:

انواع دیوارپوش آشپزخانه

  • بافت های مختلف

دیوارپوش های آشپزخانه دارای بافت های مختلفی از جمله مخملی یا سنگی می باشند. شما می توانید با انتخاب از میان این مدل هایی که روز به روز تنوع می یابند، دستمایه های شیکی برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

بافتی از دیوارپوش برای آشپزخانه شما ایده آل است که بتواند دکوراسیون را به طور موثر تکمیل کند. بنابراین قبل از انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه، قطعا باید سبک کلی فضای نشیمن را در نظر بگیرید.

 به عنوان مثال اگر در صندلی آشپزخانه از مخمل استفاده

ادامه مطلب...همه چیز درباره دیوارپوش آشپزخانه

تعداد بازدید از این مطلب: 158
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
ترمو وال در دکوراسیون داخلی

ترمووال چیست؟ ترمووود چه کاربردی دارد؟ برای آشنایی کامل با انواع ترموود و ترمو وال با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. در این مقاله سعی می شود اطلاعات جامعی در مورد ترمووود و ترموپلاست در اختیار طراحان و کاربران قرار دهیم. در کنار شناخت ترمو چند ایده و طراحی ترمو وال را مورد بررسی قرار می دهیم. با مقایسه متریال های چوبی و پلیمری به بررسی معایب و مزایای آنها می پردازیم. افراد مرتبط با زمینه های شغلی طراحی و ساختمان با داشتن اطلاعات بروز از محصولات جدید می توانند ایده های بهتری را اجرا کنند. گرچه تولید و ساخت مصالح جدید انتخاب های بیشتری را در مقابل ما قرار می دهد. اما با تنوع مصالح انتخاب بهترین متریال سخت تر می شود و نیازمند دانش در این زمینه است. برای تبدیل شدن به یک طراح یا مجری حرفه ای با مقاله های ما همراه باشید. برای آگاهی از جدیدترین متریال های ساختمان می توانید به قسمت محصولات سایت azaranplast.ir مراجعه کنید.

 

اهمیت شناخت ترمو چوب و متریال های چوبی

ترمو وال که یک ایده و طراحی دیوار با چوب است یکی از جدیدترین مدل های طراحی داخلی است. ترمو وال اصطلاحی است که در طراحی داخلی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. به دیوارهایی و محصولاتی که با استفاده از متریال چوب طراحی می شوند وودن

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%85%d9%88-%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
نظرات
الکتروموتور ایرانی

الکتروموتور ایرانی

موتورهای الکتریکی در زندگی صنعتی و پیشرفته امروزی نقش اساسی دارند. موتورهای الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی و مکانیکی تبدیل می کنند. در ساده ترین مثال می توان به کولر اشاره کرد که حرکت خود را مدیون موتور الکتریکی است. اما آنچه در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، معرفی و آشنایی با موتورهای الکتریکی ایرانی است که با قدرت بالای خود به رقابت با نمونه های خارجی می پردازند و با قیمت نسبتاً کمتری قابل تهیه هستند. گروه فنی مهندسی و بازرگانی ف پینیون در زمینه فروش انواع موتور برق از جمله موتور برق ایرانی فعالیت دارد.
مزیت و قدرت الکتروموتورهای ایرانی
موتورهای الکتریکی یا موتورهای برقی ایرانی توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین برندهای خاورمیانه پیدا کنند و وارد کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی شوند. این موتورها با مواد اولیه مرغوب تولید می شوند و یکی از مزیت های آن قیمت پایین تر آن ها نسبت به نمونه های خارجی با همین کیفیت است. از دیگر مزایای الکتروموتورهای ایرانی می توان به تنوع بسیار زیاد آنها از تک فاز تا سه فاز در ظرفیت های مختلف اشاره کرد که نیاز مشتری را به طور کامل برآورده می کند.استفاده از آلیاژ مس در سیم پیچ ها از دیگر مزایای این الکتروموتورها می باشد. جالب است بدانید ایران یکی از معدود کشورهایی در جهان است که توانسته به فناوری تولید موتورهای الکتریکی فوق سنگین دست یابد.

انواع برندهای الکتروموتور ایرانی


الکتروژن
این شرکت فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرد و توانست به یکی از بهترین برندهای موتور الکتریکی در آسیا، اروپا و آفریقا تبدیل شود. تمامی محصولات این شرکت دارای نشان CE اتحادیه اروپا می باشند. شرکت الکتروژن اولین تولید کننده موتورهای الکتریکی با راندمان بالا بود و بدین ترتیب توانست صنعت موتورهای الکتریکی را در کشور متحول کند. برخی از محصولات متنوع این مجموعه عبارتند از: موتور برق فن، هود، آسانسور و موتور برق کولر.
موتوروژن
موتوژن یکی از شرکت های موفق و شناخته شده در زمینه تولید موتور الکتریکی است که فعالیت خود را از سال 1352 آغاز کرد. الکتروموتورهای موتوژن در طیف گسترده ای تولید می شوند و برای فعالیت در صنایع فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، ذوب فلزات و خودروسازی مورد استفاده و مناسب هستند. این شرکت حرکت همگام با علم روز را هدف خود قرار داده و پیوسته با بهترین دانشگاه های فنی همکاری می کند.تولید کننده دیزل
شرکت دیزل ساز شرکتی با 40 سال سابقه در زمینه تولید، نصب و واردات انواع موتور برق می باشد. این شرکت علاوه بر ساخت موتورهای الکتریکی در زمینه های دیگری مانند ساخت و واردات پمپ، موتور و ژنراتور نیز فعالیت دارد. این شرکت ارتباطات بین المللی گسترده ای دارد و با بزرگترین شرکت های تولید موتور الکتریکی دنیا در ارتباط و تبادل نظر می باشد. الکتروموتورهای این شرکت در دو مدل شناور و غیر شناور تولید می شوند. برای اطلاعات بیشتر و قیمت موتور دیزل برقی به لینک مراجعه کنید.

جامکو
شرکت صنعت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) یکی از شرکت های زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد. . محصولات این مجموعه انواع الکتروموتور صنعتی سه فاز می باشد که همگی دارای نشان استاندارد CE اتحادیه اروپا می باشند.

خرید و فروش الکتروموتور ایرانی


به جرات می توان گفت که خرید الکتروموتور ایرانی از بسیاری جهات بسیار منطقی تر از خرید موتورهای خارجی است.محصولات شرکت هایی مانند Gemco، Electrogen و Motogen در خاورمیانه و منطقه بی نظیر است. یکی از مزیت های خرید موتور برق ایرانی این است که شما راحت ترین دسترسی را به نگهداری و خدمات پس از فروش این محصولات دارید. حضور نمایندگان مختلف شرکت های ایرانی، عملیات خرید و فروش را بسیار آسان می کند و یکی از مهم ترین مسائل در زمینه خرید و فروش، تنوع بسیار زیاد این محصولات است که برای هر زمینه و هر حوزه ای مناسب است.

فاکتورهای قبل از خرید
همانطور که در بالا ذکر شد، مهم ترین عواملی که می تواند شما را به خرید نمونه های ایرانی موتور برق ترغیب کند موارد زیر است.

موتورهای برقی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بالایی هستند
دسترسی آسان و سریع به خدمات پس از فروش
دسترسی به شعب تجاری
قیمت پایین تر از نمونه های خارجی
اکثر محصولات دارای گواهینامه CE هستند
برخورداری از کیفیت و تکنولوژی تولید بالا
محصولات متنوع در زمینه های مختلف

قیمت الکتروموتور ایرانی
قیمت یک موتور الکتریکی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان عدد ثابتی را در این زمینه بیان کرد. اما آنچه مهم است قیمت بسیار کمتر محصولات داخلی در مقایسه با محصولات خارجی است که اغلب نصف قیمت هستند.بنابراین با توجه به کیفیت و تمامی مزیت هایی که الکتروموتورهای ایرانی دارند، بدون شک خرید آنها به صرفه تر است.

عوامل موثر بر قیمت
همانطور که گفته شد عوامل مختلفی در قیمت نهایی یک موتور الکتریکی موثر است که به مهمترین آنها اشاره می کنیم.
قدرت موتور: الکتروموتورها در مدل های تکفاز و سه فاز تولید می شوند که بیشترین تاثیر را در کارایی و قیمت تمام شده آنها دارد.
سیم پیچی: بهترین ماده برای سیم پیچی مس است. اما مس را می توان در درصد خلوص مختلف تولید کرد که در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
جنس بدنه: بدنه الکتروموتورها معمولا از دو نوع آلومینیوم و چدن ساخته می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. موتورهای چدن ارزانتر از موتورهای آلومینیومی هستند.
برند موتور الکتریکی: بدون شک این برند تاثیر بسزایی در تمامی محصولات دارد. برندی مانند زیمنس با توجه به شهرت جهانی آن، قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت.
عوامل دیگری مانند کیفیت قطعات، تکنولوژی استفاده شده و بسیاری موارد دیگر بر قیمت نهایی تاثیر خواهند داشت.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
نظرات
آموزش آرایشگری زنانه

آرایشگری یکی از شغل های پردرآمد در کشور ایران محسوب می شود. اگرچه در گذشته برخی از افراد به صورت تجربی آرایشگری زنانه را یاد می گرفتند و خدمات خودشان را در خانه های مسکونی، ارائه می کردند؛ اما این روزها هم برای فعالیت نیاز به مجوز دارید، هم اینکه افراد برای مراجعه به شما به مهارت دستتان نگاه می کنند. پس اینکه بخواهید به صورت تجربی آرایشگری را آغاز کنید،. شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری زنانه به صورت تخصصی، به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید.

 

چرا باید در دوره های آموزش آرایشگری زنانه شرکت کنم؟

خدمات آموزش آرایشگری زنانه در تهران زنانه همواره جزء خدمات پرتقاضا میان بانوان عزیز بوده است. در سال های اخیر نیز به شمار خدماتی که در سالن های آرایشی به خانم های عزیز ارائه می شوند، بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع اهمیت متخصص بودن آرایشگرها را دوچندان می کند. شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه به شما این امکان را

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/project/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 283
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
خواص پاکسازی پوست چیست

خواص پاکسازی پوست : پاکسازی پوست به روش‌های زیادی انجام می‌شود. ممکن است که با قرارگیری در شرایط متفاوت ، جوش‌ها و لکه‌هایی ظاهر شود. جوش‌های موجود بر روی پوست صورت ، در واقع نوعی چربی طبیعی هستند که باعث بهبود نارضایتی ما می‌شوند.

برای اینکه جوش ها و لکه‌های روی پوست صورت خود را از بین ببرید ، می توانید از روش های متفاوت پاکسازی استفاده کنید. خواص پاکسازی پوست بسیار زیاد است. بهتر است که به این اصول توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی یک آکادمی فعال و حرفه ای در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

پاکسازی پوست به چه روشی صورت می گیرد؟

از سرکه سیب و استفاده کنید . به خاطر اینکه سرکه سیب دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است ، می تواند باکتری‌ها و چربی اضافی روی پوست را از بین ببرد و باعث سلامت آن شود . این روش باعث می‌شود که چربی اضافی روی پوست به مرور زمان پاک شود. استفاده از این روش مزایای زیادی برای پوست دارد. چرا که به روش‌های طبیعی و بدون دخالت مواد شیمیایی قابل انجام است.

اگر از یک پاک کننده خانگی موثر و بدون صابون استفاده کنید ، می‌توانید این کار را انجام دهید. پاک کننده های خانگی می‌توانند انواع

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
 
تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
انواع بافت موی تخصصی

بافت مو به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود. انواع متفاوتی از بافت مانند تیغ ماهی و پیچ پیچی وجود دارد معمولا بافت‌های ساده ی مو ، کم‌ترین آسیب را به موهایتان وارد می‌کنند. بافت‌های مختلف مو در نتیجه استفاده از مواد مختلفی مانند ، سشوار و … ممکن است که. آسیب بینند . در نتیجه ، بهتر است از مواد طبیعی برای بافتن آن‌ها استفاده کنید که معمولا باعث تقویت موهایتان می‌شود.

همچنین ، از بافت‌هایی با الیاف مصنوعی نیز می‌توانید استفاده کنید که این دو مورد می‌توانند سبب آسیب دیدن موهایتان شوند. بهتر است که به این نکات توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی در این زمینه نکات ارزنده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

هر نوع از این بافت‌ها می‌تواند در هر جایی از بدن دیده شود. مثلا می‌توانید به راحتی بر روی سینه خود یک بافت تیغ ماهی داشته باشید و یا روی پوست سر ، قسمت بالایی شانه یا حتی در قسمت‌های خاصی از صورتتان یک بافت پیچ پیچی داشته باشید.

 

انواع بافت های رنگی مو:

بافت تیغ ماهی را می‌توان به صورت طبیعی و با مواد شیمیایی و رنگ‌های شیمیایی به دست آورد. بافت پیچ

ادامه مطلب...انواع بافت موی تخصصی

 
تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
تکنیک های کوتاهی مو زنانه

به موارد زیادی بستگی دارد در حالت کلی ، انتخاب و اجرای هر مدل کوتاهی مو بستگی به سبک زندگی و استایل شخص دارد. برای مثال برخی افراد موی بلندی دارند که به هر سبکی مناسب است . در مقابل ، برخی دیگر موی کوتاهی دارند که به سبک‌های مختلفی مناسب است.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایشگری زنانه در تهران

برای انتخاب مدل مو باید نکاتی را در نظر گرفت. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این نکات را به شما آموزش دهیم.

 

 

استفاده از شانه مناسب:

اگر می‌خواهید به هر سبک و استایلی که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید ، باید از شانه مناسب با آن سبک استفاده کنید . برای مثال اگر موهای بلند و مشکی دارید ، بهتر است از شانه‌هایی با دندانه های درشت استفاده کنید.

هر کسی می‌تواند از هر یک از این روش‌ها به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر استفاده کند . برخی افراد ترجیح می‌دهند که از روش‌های کوتاه و طبیعی‌تر برای ایجاد حالت بهتری به موها و حتی پوست سر خود استفاده کنند.

در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند که از محصولات

ادامه مطلب...تکنیک های کوتاهی مو زنانه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 263
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن

دستگاه کاشت ناخن و وسایل مربوط به آن به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود با توجه به میزان و نحوه آسیب به ناخن‌ها و میزان ماندگاری مواد شیمیایی که در آن‌ها به کار رفته است، می‌توان از انواع روش‌های کاشت ناخن استفاده کرد. انواع مختلفی از دستگاه‌های کاشت ناخن وجود دارد که هرکدام با توجه به هدف و نوع آسیب به ناخن به کار برده می‌شوند.

برای نمونه کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن بیبی کمپوست در گذشته با دستگاه های متفاوت . لازم به ذکر است که هر کدام از دستگاه‌های متفاوت می‌توانند بسیار مناسب باشند. در این مقاله می‌خواهیم تا شما را با نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن آشنا کرده تا شما تا حد امکان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

انتخاب دستگاه های پشرفته از برندهای معتبر:

کاشت ناخن از هر نوعی که انجام شود، نیاز به سالن‌های بسیار زیادی دارد و فرد باید زمان زیادی را صرف این نوع مراکز کند. در صورتی که فردی قصد انجام هر نوع کاشت ناخن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشد ، باید به مراکزی مراجعه کند که به دستگاه‌های پیشرفته دسترسی دارند.

انواع مختلفی از وسایل کاشت ناخن وجود دارد و بسته به نوع کاشت ممکن

ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 210
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مدل های ترند انواع شینیون

مدل های ترند انواع شینیون مو بسیار زیاد هستند. مدل‌های مختلفی از شینیون‌های مو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با مواد مختلفی درست شده‌اند .

اگر چه این شینیون‌ها از همه نظر عالی هستند اما باید آن‌ها را درست انجام دهید ، به طور کلی برای اینکه مدل شینیون موهایتان زیبا به نظر برسند و روی آن‌ها تاثیر بگذارد، باید زیباترین و بهترین مدل را از قبل انتخاب کرده باشید. به این موارد دقت کنید.

مدل‌های ساده مو ، حالت‌های خاص مو ، بافت مو ، رنگ مو و… . انواع شینیون هستند که می‌توانید آن‌ها را در سالن‌های زیبایی انجام دهید. این شینیون‌ها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند . بهتر است که با انواع آن آشنا شده باشید. شما می‌توانید از خوش ذوق آکادمی برای زیبایی هر چه بیشتر خود بهره مند شوید.

 

در انتخاب مدل شینیون نباید عجله کنید. زیرا ممکن است در زمان انتخاب مدل شینیون گیج شوید و زیبایی شینیون برایتان زیاد نباشد. در این حالت بهتر است از آرایشگر کمک بگیرید .اگر قصد دارید مدل شینیون ساده ای را انتخاب کنید و فقط می‌خواهید در زمان کوتاه موهایتان را فر کنید ، سراغ مدل‌های فرکننده مو نروید زیرا ممکن است با موهای

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آیبروپلاستیک چیست

یکی از تکنیک‌های گریم در دنیای امروز به شمار می‌رود. امروزه ما با انواع زیادی از گریم مواجه هستیم که هر کدام با ابزارهای متفاوتی شکل گرفته اند.

بهتر است که با ابزارها و روش های گریم آشنا شوید و سپس آن را بر روی صورت خود اعمال کنید. به عبارتی این روش، مدتی است که رواج پیدا کرده و شما می توانید با استفاده از آیبروپلاستیک ابرو، تغییرات زیادی را در صورت خود متوجه شوید. در این زمینه می توانید از خوش ذوق آکادمی نیز کمک بگیرید.

 

آیبروپلاستیک چه کاربردی دارد؟

آیبروپلاستیک ابرو امروزه برای محو کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی این وسیله در جریان گریم جشن و عروسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوش ذوق آکادمی می تواند اطلاعات زیادی در این زمینه به شما ارائه دهد.

البته استفاده از آن چندان کار دشواری نیست و خود فرد با آموزش‌های

ادامه مطلب...آیبروپلاستیک چیست

 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک یکی از دوره های آموزشی که در آکادمی های زیبایی انجام می شود آموزش اکستنشن مژه می باشد که در مدل ها و طرح های متنوع انجام می پذیرد.

اکستنشن مژه کلاسیک یا کاشت مژه که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. یک روش پر پشت کردن و بلند کردن مژه با ماندگاری بالا می باشد. با توجه به اینکه گرایش به زیبایی یک گرایش فطری است در نتیجه این حرفه توانست علاقمندان زیادی را به خود جلب نماید.

تقاضای بالای افراد به انجام اکستنشن باعث ایجاد بازار گرم و رو به رشد برای کاشت انواع مژه شد، این بازار گرم برای افرادی که به دنبال یادگیری یک حرفه با درآمد مناسب هستند به یک فرصت ویژه تبدیل شد. چرا که یادگیری اصولی این حرفه به افراد کمک می کند بتوانند وارد بازار کار شده و شغل پر درآمدی را شروع نمایند.

جدا از این عزیزانی که امکان فعالیت در محیط بیرون را ندارند، می توانند به عنوان یک شغل خانگی آن را آموزش دیده و پیاده سازی نمایند. اگر شما هم از جمله مشتاقان آموزش این دوره می باشید یا می خواهید در این رابطه اطلاعات تکمیلی کسب نمایید این مقاله برای شما است.

معرفی انواع آموزش کاشت مژه

چشم ها یکی از مهم ترین عضو صورت در نمود زیبایی می باشند که مژه مناسب

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%b4%d9%86-%d9%85%da%98%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%da%a9/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 196
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش گریم عروس در تهران

آموزش گریم عروس در تهران :یکی از لاین های تخصصی در حوزه آرایشگری گریم عروس می باشد که توسط آرایشگر های حرفه ای و متخصص صورت می گیرد. جدا از مهارت شناخت انواع پوست و استفاده از مناسب ترین نوع لوازم آرایشی با توجه به نوع پوست صورت یکی از مهم ترین مواردی است که باید در آرایش عروس در نظر گرفت.

در گریم عروس به علت استفاده از لوازم آرایشی لوکس و باکیفیت و همچنین زمان صرف شده هزینه بالاتری از مشتری دریافت می شود. با اینکه گریم عروس قیمت بالاتری به نسبت آرایش ساده دارد. اما کلیه آرایشگر ها مشتری عروس ندارند. چرا که افراد برای مراسمات خاص خود به مراکزی مراجعه می کنند که بدون در نظر گرفتن قیمت از کیفیت کار نهایت رضایت را داشته باشند.

به بیان دیگر افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند همواره باید در حوزه کاری خود تراز اول باشند تا بتوانند مهارت خود را به درآمد تبدیل کند. آرایشگری همانند دیگر رشته های هنری یک حرفه مهیج در محیط شاد می باشد. در نتیجه اگر علاقمند به این حرفه باشید می توانید از کار خود لذت ببرید.

آموزش این مهارت ها توسط آرایشگر ها در محیط های آرایشگاهی و آموزشگاهی

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%af%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 209
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران

هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران امروزه کاشت ناخن یکی از لاین های پر متقاضی در حوزه هنر آرایشگری می باشد که با استقبال افراد زیادی رو به رو می باشد. این روش بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که دارای صدفی کوتاه ناخن هستند و یا تمایل دارند دستانشان همیشه زیبا دیده شود.

چرا که ناخن جزء مهمی در زیبایی دست ها به شمار می رود. این روش که در مدل های متفاوتی متناسب با سلیقه افراد قابل طراحی می باشد در آرایشگاه ها صورت می گیرد. با توجه به رونق و گرایش افراد به کاشت ناخن علاقمندان زیادی به آموزش این هنر گرایش پیدا کرده اند.

در این میان یکی از دغدغه افرادی که می خواهند به یک ناخن کار تبدیل شوند هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران می باشد. این دوره ها به صورت مبتدی و پیشرفته برگذار می شود و هر کدام شهریه خاص خود را دارد. برای یادگیری کامل این دوره ها به صورت اصولی و متناسب با بازار کار در ابتدا باید دوره مبتدی را گذرانده و سپس در دوره های تخصصی تر که طراحی ناخن را نیز شامل می شود شرکت نمایید.

امروزه در سالن های زیبایی لاین کاشت ناخن یکی از بخش های مهم به شمار می رود در نتیجه افراد با یادگیری این حرفه می توانند به راحتی در هر یک از این مراکز به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین می توانند به صورت مستقل مرکز کاشت ناخن خود را افتتاح کنند.

 

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

با توجه به بازار گرم کاشت ناخن و تمایل افراد به یادگیری این حرفه در مراکز مختلفی دوره های

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه رنگی

 رنگی همانند اکستنشن های دیگر می باشد با این تفاوت که در این نوع کاشت از تار موهای رنگی بنا به سلیقه مشتری استفاده می شود. استفاده از مژه رنگی حالت فانتزی به چهره می دهد و برای افرادی که به دنبال متفاوت دیده شدن هستند می تواند گزینه خوبی باشد. اکستنشن مژه که این روز ها بسیار پرطرفدار شده است در اصل روشی برای فرم دهی و زیبا تر دیده شدن چشم هاست.

از آنجایی که چشم ها عضو مهم در زیبایی صورت به شمار می آیند لذا با کاشت مژه چشمانی همیشه آرایش کرده و زیبا خواهید داشت. در این روش الیاف طبیعی و یا مصنوعی در اندازه ها و فرم های استاندارد در لابه لای مژه های اصلی قرار می گیرد و دارای ماندگاری بالایی است. این مژه ها با نوعی چسب مخصوص به مژه اصلی وصل می شوند.

 

انواع اکستنشن مژه رنگی

در سال های گذشته اکستنشن توسط تار مژه های مشکی انجام می شد. اما امروزه با توجه به سلیقه و خواست مشتری انواع مژه های رنگی تولید و به بازار عرضه شده اند. این تار مژه ها در نمونه های متنوع مطابق با سلیقه مشتری و فرم صورت و چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رایج ترین مدل اکستنشن مژه رنگی

این مدل که ساده ترین نوع کاشت مژه می باشد اندازه تار

ادامه مطلب...آموزش اکستنشن مژه رنگی

 
تعداد بازدید از این مطلب: 228
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش کوتاهی تخصصی و ژورنالی مو

آموزش کوتاهی تخصصی و ژورنالی مو چگونه است؟ آموزش کوتاهی مو تخصصی یکی از لاین های مهم در حوزه آرایشگری می باشد و افرادی که می خواهند به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوند بهتر است این دوره ها را بگذرانند.

با اینکه مراجعه به آرایشگاه یکی از روتین های ماهانه اکثر افراد به شمار می رود اما باید توجه نماییم که افراد همواره در ازای مبلغی که پرداخت می نمایند به دنبال بهترین خدمات می باشند در نتیجه بهترین ها همواره بهترین درآمد ها را کسب می کنند. در این میان اگر شما نیز در حوزه آرایشگری فعال هستید و یا می خواهید در این حوزه فعالیت خود را شروع نمایید قبل از هر کاری مهارت خود را تقویت نمایید.

آموزش های لاین های آرایشگری در آکادمی های آموزشی و یا در سالن های آرایشی صورت می گیرد. یادگیری در هر کدام از این مراکز محاسنات خاص خود را دارد که هنرجو با شناخت آن با توجه به هدفی که دنبال می کند می تواند بهترین گزینه را انتخاب نماید.

از مهم ترین مزیت یادگیری در سالن های آرایشی یادگیری در محیط کار می باشد. هنرجو همواره به طور روزانه با مشتری های حقیقی روبرو می شود و سلیقه آن ها را می سنجد. اما برای این کار باید به منطقه فعالیت و مهارت مربی نیز بسیار دقت نمود. اما یادگیری در آموزشگاه های معتبر جدا از مربیان رسمی این مزیت را دارد که در پایان دوره و پس از کسب مهارت های لازم به هنرجو مدرک اعطا می شود.

 

بهترین آموزشگاه کوتاهی تخصصی مو در تهران

تهران شهری پرجمعیت است که آموزشگاه های زیادی

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%88-%da%98%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88/

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
ترمیم اکستنشن مژه

ترمیم اکستنشن مژه ،مژه‌های زیبا نقش غیر قابل انکاری در زیباتر شدن چهره افراد دارند. اکستنشن یکی از روش‌ها جدید و بسیار کارآمد برای زیباتر کردن و ایجاد جلوه ای خاص در چشم و مژه است.

اما هر روش زیبایی دارای ماندگاری خاصی است که با توجه به نوع روش، ماندگاری آن تعیین می‌شود. اما با ترمیم و اکستنشن مژه می‌توان ماندگاری آن را افزایش داد. نیاز است قبل استفاده از هر روش و راهکار زیبایی ابتدا آن را بررسی کنید.

در این مطلب قصد داریم ترمیم و اکستنشن مژه را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به دنبال یک راهکار موثر برای زیباتر کردن چهره و چشم‌های خود هستید ما را همراهی کنید.

 

چرا مرحله ترمیم پس از اکستنشن را باید انجام دهیم؟

شاید در ابتدا فکر کنید که بعد از اکستنشن مژه نیازی به ترمیم آن نداشته باشید.‌ اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است و کسانی که اکستنشن را انجام داده‌اند در بازه‌های زمانی خاص به ترمیم نیز نیاز دارند. مژه‌های طبیعی هر فرد یک چرخه رشد خاص دارند.

در اکثر افراد این چرخه رشد به صورت ۲ تا ۳ ماه است. بعد از چرخه رشد و تکمیل شدن ممکن است تعدادی از آن‌ها ریز

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%b4%d9%86-%d9%85%da%98%d9%87/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 209
برچسب‌ها: ترمیم اکستنشن مژه ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
هزینه تجهیزات کاشت ناخن

هزینه تجهیزات کاشت ناخن امروزه بانوان علاقه خاصی به داشتن دستان زیبا دارند. البته باید بدانید داشتن دست‌های زیبا در گرو داشتن  ناخن‌هایی زیبا است. کاشت ناخن تاثیر قابل‌توجهی در زیباتر شدن ناخن‌ها دارد. بر همین اساس است که بسیاری از بانوان به کاشت ناخن و زیبایی آن اهمیت خاصی می‌دهند. کاشت ناخن برای افرادی که ناخن ضعیف یا شکننده دارند و افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند بسیار کار آمده است. البته اشخاص زیادی به یاد گرفتن حرفه کاشت علاقه‌مند هستند. این افراد ابتدا باید از هزینه تجهیزات کاشت ناخن آگاهی پیدا کنند. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم که به بررسی هزینه تجهیزات کاشت ناخن بپردازیم پس ما همراهی کنید.

 

معرفی کاشت ناخن 

قبل از هر چیزی ابتدا باید با کاشت ناخن آشنا شوید. کاشت ناخن یکی از روش‌های زیبایی دستان است که با کمک آن می‌توان دست و ناخن را چندین برابر زیباتر کرد. این روش چندین نوع دارد که متناسب با آن دوام کاشت تعیین می‌شود. کاشت اصولی با تجهیزات مدرن و جدید دوام

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 210
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی

متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی افراد مختلف به دلایل متنوع موهای خود را کوتاه می‌کنند. اگر شما آرایشگر باشید صحبت کردن با مشتری در مورد مدل موی فعلی خود و دلایل دوست نداشتن آن می‌تواند به شما کمک کند تا اصلاحات لازم را انجام دهید. به‌علاوه اگر مدل موی خاصی در ذهن دارید.

باید پیشاپیش در مورد آن با مشتری صحبت کنید تا آن بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. همچنین دلیل و انگیزه پشت خواستن تغییر در مدل مو می‌تواند به اطلاع از روش و انتخاب ابزار کمک کند. به همین دلیل مهم است که یک آرایشگر ماهر باشید که بتواند به‌طور آشکار با مشتریان ارتباط برقرار کند.

در این مطلب قصد داریم متدهای کوتاهی مو به‌صورت تخصصی را بررسی کنیم پس ما رو همراهی کنید. 

 

نکاتی که باید در مورد کوتاه کردن مو در نظر بگیرید چیست؟

به‌راحتی می‌توان به افراد مشهور نگاه کرد و مدل موهای دقیق آن‌ها را خواست. متأسفانه، تفاوت‌های

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%d9%85%d8%aa%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
راه‌های مراقبت از پوست

راه‌های مراقبت از پوست زندگی ما بر اساس عادت‌ها ساخته شده است. از قهوه یا چای صبحگاهی تا کنار تختی که روی آن می‌خوابیم، روال‌های روزانه‌مان وضعیت پوست و بدن ما را شکل می‌دهند. در حالی که اصطلاح “عادت” اغلب بار معنایی منفی دارد. ما همچنین می‌توانیم عادت‌هایی ایجاد کنیم که برای سلامتی و سلامت پوستمان مفید باشند. از ورزش و رژیم غذایی گرفته تا انتخاب محصول.  در اینجا چند راهکار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

 

صورت خود را بشویید

شستن صورت آلودگی، روغن و باکتری‌هایی را که در پوست تجمع می‌کنند و منافذ آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، از بین می‌برد. هنگام بیدار شدن از خواب باید صورت خود را بشویید تا کثیفی و چربی پاک شود. دوباره قبل از خواب برای پاک کردن آرایش و کثیفی در طول روز جذب پوست شده این عمل

ادامه مطلب...

https://khoshzoghacademy.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
مراقبت از پوست و پاکسازی پوست

مراقبت از پوست و پاکسازی پوست داشتن یک پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی‌شود. درواقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می‌بینید دارد.

اما این موضوع بستگی به محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می کنید و دکتر راهنمای شما، نتایج متفاوتی دارد. نظریه های متفاوتی از قبیل نحوه مرطوب کردن پوست و محصولات محافظت کننده پوست در مقابل اشعه مضر فرابنفش وجود دارد.اما مراقبت از پوست شما در نهایت به خود شما بستگی دارد.

اکنون اطلاعات جدیدی را برای مراقبت از پوست و پاکسازی آن در اختیار شما می‌گذاریم. مطالعه این مطالب برای شما بسیار سودمند خواهد بود پس ما را همراهی کنید.

 

نکات مراقبت از پوست قبل از شروع

 

نکاتی وجود دارد که شما قبل از مراقبت از پوست باید حتما آن‌ها را بدانید. این نکات به نوعی نشان دهنده راه به شما هستند. هدف هر روال مراقبت از پوست این است که با خواص پاکسازی پوست آشنا باشید و پوست صورت خود را تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین هر ناحیه‌ای را که می‌خواهید روی آن کار کنید عیب یابی یا هدف قرار دهید.

روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات درون پوست هستند. همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به تغییر دارد، محصولات شما نیز نیاز به تغییر دارند. برنامه مراقبت از پوست خود را شامل سه مرحله اصلی در نظر بگیرید.

  • پاکسازی – شستن صورت.
  • تونینگ – متعادل کردن پوست.
  • مرطوب کننده – مرطوب کننده و نرم کننده پوست.

ادامه مطلب...مراقبت از پوست و پاکسازی پوست

 
تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
کاشت ناخن چگونه است

 چگونه است؟ با پیشرفت علم و دانش روش‌های زیبایی جدیدی ابداع شده است که بسیار پرمتقاضی هستند، این روش‌ها در زمینه‌های مختلف کارایی دارند. یکی از زمینه‌ها ناخن است که در زیباتر شدن دست‌ها نقش چشمگیری دارد. در چند سال اخیر کاشت ناخن توسط بانوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته البته نمی توان گفت که فقط برای زیبای از کاشت استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد به‌صورت مداوم ناخن‌های خود را می‌جوند این امر ممکن است بر اثر استرس باشد. با کاشت ناخن همچنین امری دیگر امکان‌پذیر نیست البته بعضی از افراد قصد دارند البته بعضی افراد علاقمند هستند از این راه کسب‌درآمد کنند. در این مطلب قصد داریم درباره کاشت ناخن و شیوه انجام آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

 

با انواع کاشت ناخن آشنا شویم:

کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که افراد متناسب با نیاز و هزینه در نظر داشته می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. البته نوع آب‌و‌هوای محل زندگی نیز نقش چشمگیری در انتخاب نوع کاشت دارد. با توجه به اینکه این انواع بسیار زیاد هستند چند نوع پرطرفدار 

ادامه مطلب...کاشت ناخن چگونه است

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
برچسب‌ها: کاشت ناخن ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه

کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه زیبای چشم‌ها به‌میزان قابل‌توجهی به مژه‌ها بستگی دارد تا به‌امروز روش‌های مختلفی برای زیباسازی مژه ابداع شده که یکی از این روش‌ها اکستنشن مژه بوده که محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان دارد. اکستنشن منجر خواهد شد که زیبایی چشم‌ها چندین برابر شود و مژه‌های پرپشت و بلندی داشته باشید. همین امر سبب شده که بعضی از افراد علاقمند باشند که از این را کسب‌درآمد کنند بر همین اساس می‌توان این حرفه جذاب را فرا گرفت. با آموزش اکستنشن مژه می‌توانید به درآمد بسیار بالای رسید در این مطلب قصد داریم در مورد آموزش این حرفه پرمتقاضی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.‌

 بسیاری از افراد اکستنشن مژه را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند بر همین اساس نیاز است که ابتدا شما را به‌طور دقیق بدانید که اکستنشن چیست؟ تار هایی که از ترکیبات مصنوعی ساخته می‌شوند و جنسی

ادامه مطلب...کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 480
برچسب‌ها: اکستنشن مژه ,
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن

راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن انسان‌ها همیشه به زیبایی اهمیت می‌داده‌اند و علاقمند بوده‌اند که از  راهکارهای برای زیبایی بدن و صورت خود استفاده کنند. بر همین اساس امروزه شاهد هستیم که راهکارهای زیبایی مختلفی ابداع شده است. که افراد از آن‌ها نهایت بهره را می‌برند. یکی از این روش‌ها که چند سالی است بسیار باب شده کاشت ناخن است. روش‌های مختلفی برای کاشت وجود دارد که افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. البته کاشت فقط برای زیبایی نیست بلکه مزایای فراوان دیگری نیز دارد. تمایل زیاد و پرمتقاضی بودن حرفه کاشت ناخن سبب شده افراد علاقمند باشد در این حرفه فعالیت داشته باشند. اگر شما بخواهید در حرفه کاشت ناخن عملکرد خوبی داشته باشد ابتدا باید تجهیزات مناسب این حرفه را خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که بتوانید تجهیزات مناسب و باکیفیت خریداری کنید.

 

برند تجهیزات کاشت ناخن

اولین عاملی که باید به آن توجه داشته باشید برند سازنده این محصولات است. شرکت‌های

ادامه مطلب...راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن

 
تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
بهترین تکنیک های گریم عروس

 هر خانمی برای مراسم عروسی خود هزاران آرزو و رویا دارد و به همین دلیل می خواهد که با بهترین تکنیک ها گریم شده و ظاهر چشمگیری داشته باشد. تکنیک های مختلف و متنوعی برای گریم عروس در طول زمان به وجود آمده اند. هر یک از این تکنیک ها ویژگی و مشخصاتی دارند و توسط مردم جامعه مورد استقبال قرار می گیرند. بهترین تکنیک های گریم عروس موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. اگر شما هم می خواهید با این تکنیک ها آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

گریم عروس چیست؟

گریم عروس با میکاپ تفاوت هایی دارد. گریم به معنی ایجاد تعادل و توازن در اجزای صورت، رفع ایرادات و نواقص و افزودن زیبایی صورت می باشد. بیشتر مردم جامعه تا همین چند سال پیش تصور می کردند که اگر گریم عروس غلیظ باشد، زیباتر به نظر می رسد. این تصور غلط با تکنیک های

ادامه مطلب...بهترین تکنیک های گریم عروس

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
بهترین روش های آرایش دائم صورت

آرایش دائم صورت

امروزه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که آرایش به صورت دائم بر روی صورت شان باشد‌. به طور کلی آرایش دائمی برای صورت شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابروها، خطوط چشم ها و لب ها می گردد. آرایش دائمی صورت با استفاده از ابزارها و وسایل تخصصی بسیاری انجام شده و در نهایت سبب زیبایی چهره و برطرف کردن عیوب صورت می شود. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره بهترین روش های آرایش دائم صورت به دست آورید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

آرایش دائم صورت چیست؟

آرایش صورت به منظور هدر نرفتن وقت افراد انجام می شود. یک بار اجرای آرایش صورت می تواند یک تا دو سال فرد را از آرایش کردن و اتلاف وقت بی نیاز سازد. پس آرایش دائم به معنای مادام العمر بودن آرایش

ادامه مطلب...بهترین روش های آرایش دائم صورت

 
تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات
آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است

یکی از کارها من باب زیبایی با ترکیباتی مصنوعی که از جنس موی انسان می باشد، ساخته می شوند و تار به تار لا به لای مژه های افراد به واسطه ی چسب، چسبانده می شوند و ایجاد مژه هایی زیبا و خیره کننده می نماید. در این صورت دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی ندارید.

  

مراحل انجام کاشت مژه

 

●        اولین کاری که باید انجام شود، قرار دادن پارچه بر زیر چشم های فردی است که دراز کشیده و چشمانش کاملا بسته است.

●        بعد از آن نوبت به این می رسد که مژه هایی که قصد چسباندن آنها را دارید به اندازه یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در قسمتی از چشم قرار دهید که باید مژه ها هم پرپشت تر و هم بلند تر باشند. که این قسمت، گوشه ی خارجی چشم است و سپس این کار را برای باقی قسمت ها نیز انجام می دهید.

●        در آخر باید با برس مژه، مژه های فرد را شانه کنید و با پاک کننده آرایش و پنبه، چسب اضافی را از بین ببرید تا چهره ی ناخوشایندی ایجاد نشود و فرد از تمیزی کار شما کاملا رضایتمند و خشنود باشد.

ترمیم اکستنشن مژه

اکستنشن مژه در حدود 3 الی 4 هفته دوام دارند که البته این مدت زمان با توجه به مراقبت های فرد، مواردی

ادامه مطلب...آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است

 
تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: آرایشگر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1402
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید