دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 20

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 539
:: بازدید ماه : 6278
:: بازدید سال : 37718
:: بازدید کلی : 1663618
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called Vabastegi

آهنگساز و ترانه سرا: محسن ابراهیم زاده ، تنظیم کننده، میکس و مسترینگ: معین راهبر ، نوازنده گیتار: فرشید ادهمی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
نظرات
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد لیتو و آرتا به نام مثه اولاش

دیوارپوش ورق مرمر که به آن سنگ سنگ، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی می گویند یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین دیوارپوش ها می باشد. این روکش از نظر ظاهری شبیه سنگ طبیعی است اما از استحکام بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سنگ طبیعی برخوردار است.

دیوارپوش ورق مرمر که به آن سنگ سنگ، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی می گویند یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین دیوارپوش ها می باشد. این روکش از نظر ظاهری شبیه سنگ طبیعی است اما از استحکام بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سنگ طبیعی برخوردار است. ورق مرمری مجلل و جذاب عایق حرارت و صدا و قابل شستشو می باشد. به همین دلیل در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود.

 

 

مزایای استفاده از ورق ماربل شیت یا روکش دیوار سنگ مصنوعی

روکش دیوار استونیتی به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار محبوب و پرکاربرد شده است. در ادامه به بررسی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم:

استونیت یک عایق صوتی است
مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.
روکش دیوار ورق مرمر یک عایق حرارتی است.
قابل نصب در مکان هایی با رطوبت بالا
سبک است و حمل آن آسان است.
قابل شستشو با کلیه شوینده های خانگی و صنعتی.
در مجاورت شعله یک فرورفتگی رخ می دهد و آتش خود خاموش می شود
معایب روکش دیوار با ورق بالا

  

 

این دیوارپوش علاوه بر مزایای فراوان، معایبی نیز دارد که عبارتند از:

قیمت این دیوارپوش نسبت به کاشی و سرامیک بیشتر است.
اگر بخشی از کاشی آسیب دیده باشد، قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.
در برابر اسید آسیب پذیر است
کاربرد دیوارپوش سنگی یا سنگ مصنوعی

با توجه به ویژگی های این دیوارپوش می توان نتیجه گرفت که می توان از استونیت برای تمام قسمت های یک ساختمان استفاده کرد. در ادامه به ذکر این مکان ها می پردازیم:

 

 

روکش دیوار سنگ پی وی سی ماربل شیت جهت پذیرایی

معمولا پذیرایی را به بهترین شکل و با تمام تجملات طراحی می کنند.یکی از قسمت هایی که در پذیرایی باید به آن توجه زیادی شود تا زیبایی بی عیب و نقص باشد، دیوارها هستند. دیوارپوش سنگ مصنوعی ماربل شیت دیوارهای پذیرایی را زیبا و مجلل جلوه می دهد. از یک پارچه مرطوب و کمی فوم برای تمیز کردن دیوارها استفاده کنید تا مانند روز اول براق و تمیز شوند.

  

 

روکش دیوار ورق ماربل شیت برای آشپزخانه

برای آشپزخانه باید دیوارپوشی انتخاب کنید که در برابر حرارت مقاوم باشد و با شستشو و رطوبت فرسوده نشود. دیوارپوش ورق مرمر می تواند گزینه مناسبی در این زمینه باشد، زیرا در اثر حرارت تغییر نمی کند و با انواع شوینده ها قابل شستشو است، بدون اینکه نگران نفوذ مواد به سنگ و فرسودگی آن باشید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
نظرات
دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام ای کاش

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حسین توکلی به نام ای کاش

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام ای کاش

ترانه: عاطفه حبیبی, موزیک: حسین توکلی, تنظیم: امیر حیدری

Download New Music Hossein Tavakoli – Ey Kash

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام ای کاش

 

تعداد بازدید از این مطلب: 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
نظرات
دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام لازممی

دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام لازممی

 

 

irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion irandecorasion

تعداد بازدید از این مطلب: 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید