دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 104
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 581
:: بازدید ماه : 6320
:: بازدید سال : 37760
:: بازدید کلی : 1663660
مزایای لیزر با دستگاه پلاتین

مزایای لیزر با دستگاه پلاتین
در دسترس :

این یک روش مقرون به صرفه است، زیرا از درمان های دیگری که شامل کرم های مختلف مانند کرم های موبر، درمان با موم، تیغ و سایر درمان ها می شود، اجتناب می کنید.

در حالی که لیزر از شما می خواهد برای از بین بردن موهای زائد هزینه بیشتری بپردازید، وقتی تمام هزینه های مربوطه را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که در واقع هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر پرداخت می کنید.

پوست صاف تر از قبل می شود:

هنگامی که لیزری را با دستگاه پلاتینیوم انتخاب می کنید، به دنبال راهی برای صاف کردن پوست خود نسبت به گذشته هستید.

 

روش دقیق:

بدون شک ما در مورد روشی بسیار دقیق صحبت می کنیم که هیچ ردی از خود باقی نمی گذارد.

باید گفت که از بین بردن برخی از موها همیشه کار آسانی نیست.

به عنوان مثال لب بالایی، ابروها، خط بیکینی، خط مو یا بینی بخشی از این قسمت های خاص هستند که می توانید به راحتی موهای زائد را با لیزر پلاتینیوم از بین ببرید.

 

نیازی نیست منتظر رشد مو باشید:

وجه تمایز این روش با سایر روش ها این است که با سوپرانو آیس پلاتینیوم نیازی نیست برای لیزر در جلسات بعدی منتظر رشد مو باشید. این کار حتی قبل از رشد موهای شما در زیر پوست انجام می شود.

 

هیچ جای زخم یا سوختگی باقی نمانده است:

لیزر موهای زائد پلاتینیوم بسیار مفید است زیرا اسکار بر جای نمی گذارد و عوارض جانبی دردناکی ندارد.

دستگاه های هاس قدیمی در صورت مراقبت مناسب هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند، اما ممکن است چند روز پس از لیزر سوختگی یا زخم ظاهر شود.

و اگر درمان نشود، می تواند باعث زخم های جدی پوستی شود. با این حال، وقتی در مورد لیزر پلاتین صحبت می کنیم، قول می دهیم که هیچ جای زخمی وجود نداشته باشد.

از مزایای ذکر شده می توان نتیجه گرفت که لیزر پلاتین یکی از موثرترین روش های درمانی است که می توانید در دنیای رفع موهای زائد مشاهده کنید. بنابراین، پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید.

 

معایب لیزر با دستگاه پلاتینیوم
تورم خفیف در اطراف فولیکول های مو
تغییرات رنگدانه ممکن است به خصوص در افرادی با پوست تیره‌تر رخ دهد، اگرچه این تغییرات موقتی هستند.
قرمزی مختصری در پوست وجود دارد که خیلی سریع از بین می رود.
تحریک موقتی که منجر به تاول زدن یا لایه برداری بافت پوست می شود.

 

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتین
یکی از فناوری های بسیار مهم این لیزر، فناوری خنک کننده است. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی این درمان را بدون درد می کند.

 

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم
با توجه به ویژگی هایی که در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم ذکر شد، امروزه توجه بسیاری از خانم ها و آقایان با رنگ های متنوع پوست و مو را به خود جلب کرده است.

نتایج خوشایند لیزر پلاتین باعث شده تا بسیاری از افراد این دستگاه را برای جراحی لیزر انتخاب کنند تا موهای زائد را به راحتی و بدون درد از بین ببرند.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دیود
دیود لیزر با توان کمتری نسبت به سایر لیزرها کار می کند و ارزان ترین دستگاه برای تولید خروجی لیزر است.این دیود هم طول موج های کوتاهتر و هم بلندتر ساطع می کند، بنابراین جذب ملانین خوبی دارد و به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. طول موج های بلندتر نیز خطر آسیب پوست را کاهش می دهد.

دیود لیزر نور واگرا بیشتری تولید می کند، مشکل گرمایش بزرگی دارد و برای پرتاب گلوله های لیزری بزرگ به جریان درایو بالایی نیاز دارد.

بیمارانی که پوست تیره دارند اغلب به درمان بیشتری نیاز دارند. همچنین هنوز یک فناوری نسبتا جدید است و هنوز اطلاعات کافی برای ارزیابی نتایج بلندمدت آن وجود ندارد.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم و shr و تعمیر مویرگی با لیزر SHR.

تعداد بازدید از این مطلب: 580
برچسب‌ها: لیزر پلاتینیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 26 دی 1400
نظرات
اخذ ویزای آمریکا 2021

برخلاف تصور عمومی، گرفتن ویزای آمریکا راحت تر از گرفتن ویزای شینگن و ویزای کانادا است. ایالات متحده دارای متنوع ترین کلاس ویزا در جهان است که به دو دسته کلی تقسیم می شود: ویزای مهاجرتی ایالات متحده و ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده. مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل و شما به هیچ مهارت زبانی نیاز نخواهید داشت. حتی می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا در سفارت آمریکا مصاحبه ای به زبان فارسی انجام دهید و شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالانه افراد زیادی بدون مدرک لیسانس، زبان و بدون زبان انگلیسی بالا وارد آمریکا می شوند.

با توجه به تنوع ویزا، درخواست ویزای آمریکا بسیار بیشتر از سایر کشورها رایج است. در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که ویزای آمریکا چیست و چگونه ویزای آمریکا را دریافت می کنیم و سپس روش های رایج اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان را بررسی می کنیم و به طور خلاصه نحوه اخذ ویزا ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای توریستی آمریکا و قرعه کشی ویزا در مورد آمریکا و اخذ ویزای آمریکا از طریق سرمایه گذاری صحبت خواهیم کرد.

موسسه مای استلرز در زمینه ثبت نام در قرعه کشی، مشاوره قرعه کشی، ویزای توریستی ایالات متحده، پذیرش دانشگاه های ایالات متحده و مشاوره اقامت دائم ایالات متحده تخصص دارد. در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی از مهاجرین در زمینه سفر و مهاجرت به آمریکا می توانید با کارشناسان ما با شماره  تماس بگیرید.

ویزای آمریکا
همانطور که می دانید برای ورود به هر کشوری نیاز به مجوزی به نام ویزا دارید. ویزا معمولا به پاسپورت شما ضمیمه می شود و داشتن ویزای کشور نشان می دهد که می توانید در مدت زمان مشخص و به تعداد مشخص شده در ویزا وارد کشور صادر کننده ویزا شوید. ایالات متحده یکی از بهترین رتبه بندی ها و سیستم های ویزا را در جهان دارد و متقاضیان سفر به آمریکا می توانند تحت شرایط مختلف ویزای آمریکا را دریافت کنند.

 

ایالات متحده سیاست بسیار باز در پذیرش مسافران و مهاجران خارجی دارد. ویزای آمریکا آنقدر متنوع است که در هیچ کشور دیگری یافت نمی شود. بنابراین تنها با پر کردن فرم ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا، می توانید بدون شرایط خاص و به صورت اتفاقی ویزای آمریکا دریافت کنید. ویزای آمریکا به دو دسته کلی تقسیم می شود: ویزای مهاجرتی آمریکا و ویزای غیر مهاجرتی آمریکا، با ویزای مهاجرتی آمریکا، پس از رسیدن به آمریکا، می توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید و برای همیشه در آمریکا زندگی کنید. ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده نیز برای کسانی است که به طور موقت وارد ایالات متحده می شوند و قصد اقامت دائم در ایالات متحده را ندارند. افرادی که ویزای غیر مهاجرتی آمریکا دارند باید پس از تکمیل اهداف سفر خود (گردشگری، تحصیل و غیره) ایالات متحده را ترک کرده و به خانه بازگردند.

 

برای دریافت ویزای آمریکا کافی است ویزای مناسب با شرایط خود را پیدا کنید سپس برای ویزای آمریکا اقدام کنید و در نهایت مراحل اداری دریافت ویزای آمریکا را انجام دهید مراجعه به سفارت آمریکا و انجام مصاحبه حضوری . .در ادامه این مقاله در مورد نحوه اخذ ویزای آمریکا و راه های اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 استلرز

 

تعداد بازدید از این مطلب: 9398
برچسب‌ها: ویزای آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1400
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید