دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 97
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 574
:: بازدید ماه : 6313
:: بازدید سال : 37753
:: بازدید کلی : 1663653
چرایی اهمیت آموزش ارز دیجیتال در دنیای امروز

بازار پر سود ارز های دیجیتال و نحوه ورود به آن

آموزش ارز دیجیتال به علاقمندان می تواند راهی برای جلوگیری از ضرر در هنگام انجام معاملات باشد.

 

در سال های اخیر صحبت از ارز دیجیتال را در همه جا می شنویم. همه از این نوع ارز ها و سود بالای معامله آنها صحبت می کنند. بازار ارز دیجیتال تنها در صورتی می تواند درآمدزا باشد که شخص معامله گر آموزش ارز دیجیتال را دیده باشد و از مباحث و نحوه انجام معامله آن آگاهی کاملی داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از افراد فقط با استناد به شنیده ها بدون آگاهی و آموزش ارز دیجیتال وارد بازار آن می شوند. این عدم آگاهی تنها موجب ضرر های بسیار می گردد. بنابراین در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا مفاهیم پایه ارز دیجیتال را برای شما بیان کنیم. همچنین راه های دستیابی به یک آموزش ارز دیجیتال معتبر را به شما نشان خواهیم داد.

در دنیای امروز یکی از راه های بسیار عالی برای کسب درآمد، معامله ارز های دیجیتال است. ورود به این بازار نیازمند آموزشی دقیق و مطالعه بسیار می باشد.

 

بلاک چین چیست؟

رمزارز ها بر روی شبکه ای قرار می گیرند که بلاک چین نام دارد. بلاک چین در واقع یک پلتفرم برای رمزارز ها است و این پلتفرم امنیت رمزارز ها را تامین می کند. بلاک چین از مجموعه ای از بلاک ها تشکیل شده است که در آن هر بلاک پس از قرار گرفتن اطلاعات در آن با زنجير به بلاک قبل از خود متصل می شود.

 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری زمان خرید و فروش یک رمزارز

اگر به قیمت بیت کوین در طی دهه قبل نگاه کنیم خواهیم دید که ارزش آن در سال های مختلف فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است. یک معامله گر خوب این روند فراز و نشیب را پیش بینی کرده و در پایین ترین قیمت یک روند اقدام به خرید و در بالاترین قیمت همان روند اقدام به فروش خواهد کرد. مجموع آن چیزی که در آموزش ارز دیجیتال به شما آموزش داده خواهد شد نیز همین موضوع است.

 

آموزش دوره ارز دیجیتال: یادگیری مباحث روانشناسی در هنگام ترید

البته آموزش ارز دیجیتال تنها محدود به یادگیری زمان و خرید و فروش نمی شود. بحث روانشناسی نیز از جمله مباحث مهمی است که در آموزش ارز دیجیتال باید به آن پرداخته شود. شما ممکن است در یک معامله متحمل ضرر شوید. در این قسمت بحث روانشناسی بسیار جدی است. ممکن است لازم باشد تا مدتی ترید و معامله را کنار بگذارید تا از نظر روحی دوباره آماده شوید و یا اقدامات دیگری که برای بازگشت روحیه لازم است را انجام دهید. در یک آموزش ارز دیجیتال خوب به این موارد نیز توجه ویژه ای خواهد شد.

 

در آموزش ارز دیجیتال، یکی از مهمترین مباحث روانشناسی است. شما باید از نظر روحی آمادگی کامل داشته باشید تا بتوانید در معامله ارز های دیجیتال موفق شوید.

 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری کار با صرافی های خارجی

از جمله مباحث مهم دیگر در آموزش ارز دیجیتال، یادگیری کار با صرافی های است. ایران به دلیل تحریم های شدید مالیاتی توسط بسیاری از صرافی ها نیز تحریم شده است. شما برای معامله ارز های دیجیتال نیاز به این صرافی ها دارید. در آموزش ارز دیجیتال به شما راه های دستیابی به خدمات این صرافی ها آموزش داده خواهد شد. بنابراین شما قادر خواهید بود تا با این صرافی ها تبادل مالی انجام دهید.

 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری مبحث پرایس اکشن

آخرین مبحث مهم در یادگیری ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن است. در آموزش پرایس اکشن به شما یاد داده خواهد شد تا چگونه بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری به تحلیل و معامله ارز های دیجیتال بپردازید. در واقع در آموزش پرایس اکشن به شما یاد داده می شود که چگونه فعالیت سایر تریدر ها و اخبار های مربوط به ارز دیجیتال را دنبال کنید و در نهایت شماره یاد خواهید گرفت که بدون استفاده از اندیکاتور به تحلیل بپردازید.

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

ممکن است به هر دلیلی افرادی بخواهند بدون آموزش ارز دیجیتال وارد این بازار شوند. از آنجا که ورود بدون آگاهی به این بازار ها همراه با ضرر بسیار خواهد بود، به این افراد پیشنهاد می شود که از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایند. این کانال ها در واقع زمان خرید و فروش یک ارز دیجیتال را به شما می گویند تا در همان زمان شما اقدام به خرید و فروش همان رمزارز نمایید. 

البته باید به این نکته توجه داشت که تمامی کانال های سیگنال ارز دیجیتال معتبر نیستند و نمی توان به عنوان مرجع به همه آنها اعتماد کرد.

 

استفاده از آموزشگاه های معتبر برای آموزش ارز دیجیتال

یکی از محدود موسساتی که در هر دو زمینه آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال موفق عمل کرده است، موسسه مدرسان پیشتاز است. این موسسه با بکارگیری متخصصین مجرب در زمینه ارز های دیجیتال و بازار های مالی جهانی توانسته است در هر دو زمینه موفقیت های بسیاری را کسب کند.

دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به صورت عملی به شما یاد خواهد داد که چگونه به معامله بپردازید. این دوره تنها شامل آموزش زمان خرید و فروش نیست و مبحث های دیگری مانند نحوه کار با صرافی ها و... نیز در آن آموزش داده خواهد شد.

همچنین کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز با استفاده از متخصصین مجرب، سیگنال های بسیار دقیقی را به علاقمندان ارائه می دهد که می تواند منجر به سود های کلان شود. 

 

کانال های سیگنال ارز دیجیتال راهی برای معامله رمزارز بدون آموزش ارز دیجیتال است. باید به این نکته دقت شود که تمامی کانال های سیگنال ارز دیجیتال معتبر نیستند.

 

سخن پایانی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که روش های کسب درآمد در آن نسبت به گذشته تفاوت کرده است. یکی از راه های کسب درآمد در دنیای امروز رمزارز ها و ارز های دیجیتال هستند. آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی می تواند موجب موفقیت شما در این بازار شود. یکی از موسساتی که این آموزش را با بکارگیری اساتید مجرب، به صورت حرفه ای انجام می دهد، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این موسسه در زمینه سیگنال ارز های دیجیتال نیز فعالیت می کند و شما می توانید در صورت علاقه به کسب درآمد از این بازار بدون آموزش، از این سیگنال های مطمئن استفاده نمایید.

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 26299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1401
نظرات
آموزش V2ray در اندروید

بخش تنظیمات
از تنظیمات اتصال اینترنت وارد شوید

Settings » Network » wifi/internet

 

 

بر روی برنامه V2rayNG جهت نصب کلیک می نماییم جهت نصب بر روی install کلیک میکنیم


دانلود از گوگل پلی: V2rayNG

 

 

از منو باز شده بر روی import config from clipboard کلیک می نماییم

 

 

   

    

  

  

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 20 دی 1401
نظرات
آموزش اتصال در Fair VPN برای سیستم عامل ios
  • بخش تنظیمات

از تنظیمات اتصال اینترنت وارد شوید

 

  • دریافت برنامه:

اپ استور

 

1- وارد اپلیکیشن Fair VPN شوید.

2- از بخش پایین صفحه VPN را انتخاب کنید.

3- همانطور که می‌بینید صفحه کانکشن‌های برنامه خالیست و برای استفاده شما بایستی کانکشن خود را از طریق اسکن QR کد یا کپی کردن لینک آن به Fair VPN اضافه کنید. در صورتی که می‌خواهید کانکشن را از طریق اسکن کد به برنامه اضافه کنید گزینه Add VPN by QR Code … و در صورتی که لینک کانکشن را کپی کردید، گزینه Add VPN by Link … را انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که باید قبل از انتخاب این گزینه لینک (متن) کانکشن را به صورت کامل در گوشی خود کپی کرده باشید).

 

4- با انتخاب گزینه Add VPN by Link پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که شما باید لینک کانکشنی که کپی کرده بودید را در آنجا Paste کنید و در نهایت دکمه OK را انتخاب کنید تا کانکشن به صفحه اول Fair VPN اضافه شود. با انتخاب گزینه Add VPN by QR Code نیز با اسکن کد QR از طریق دوربین گوشی کانکشن به Fair VPN اضافه خواهد شد.

 

5- حال برای اتصال، کانکشنی که اضافه کرده بودید را لمس کنید تا علامت تیک آبی کنار آن بیاید. و در نهایت از بالای صفحه Status را از وضعیت Disconnected به Connected تغییر دهید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 20 دی 1401
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید