دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 123
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3606
:: بازدید ماه : 8118
:: بازدید سال : 45970
:: بازدید کلی : 1671870
دیوارپوش کامپوزیت چیست

یکی از اساسی ترین مراحل در طراحی دکوراسیون انتخاب دیوارپوش مناسب است. امروزه انتخاب های زیادی دارید مانند رنگ روغن، کاغذ دیواری، سنگ، چوب، پنل سه بعدی، دیوارپوش کامپوزیت و … . استفاده از موادی مانند سنگ و چوب زبیایی زیادی را به فضای منزل می بخشد اما علاوه بر هزینه زیاد این متریال، روش های نگه داری آن ها هم کمی مشکل است. این موارد باعث شد که نسل جدیدی از دیوارپوش ها با نام دیوارپوش کامپوزیتی تولید و به بازار عرضه شوند. در این مقاله سعی داریم دیوارپوش کامپوزیت را بیشتر به شما معرفی کنیم و مزایای استفاده از آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان ما را همراهی کنید.

 

دیوارپوش کامپوزیت چیست؟

همان طور که از نام دیوارپوش کامپوزیت مشخص است جنس این دیوارپوش ترکیبی از چند ماده مختلف شامل چسب، سیمان و رزین است. این نوع دیوارپوش، در طرح هایی مشابه با سنگ، چوب و صدها طرح زیبای دیگر تولید می شود. این تنوع بسیار بالا این امکان را فراهم می کند تا این دیوارپوش با انواع طراحی های دکوراسیون هماهنگ شود. این دیوارپوش به صورت ورق هایی با ابعاد مختلف تهیه می شود. از کنار هم قرار گرفتن این ورق ها ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می شود.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

تعداد بازدید از این مطلب: 307
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای، نوعی دیوار جدا کننده است که برای اختصاصی کردن بخش های داخلی یا فضاهای خارجی در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از پارتیشن ها، دارای ظرافت و زیبایی خاصی هستند. همچنین این نوع محصولات دارای انواع مختلفی می باشند. تولید کنندگان برای تولید آنها از بهترین متریال استفاده می کنند، به همین دلیل هم این نمونه محصولات برای فضاهای داخلی و خارجی منازل و اداره جات قابل استفاده می باشند. انواع پارتیشن شیشه ای شامل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار، متحرک ، رنگی، دوجداره، مات، هوشمند مات شونده و کرکره دار هستند.

برای ساخت انواع پارتیشن شیشه ای از شیشه های لمینت، سکوریت و نشکن استفاده می شود این نوع شیشه ها که دارای طرح ها و اندازه های مختلف هستند، قابل استفاده برای تولید پارتیشن شیشه ای می باشند.

از ویژگی‌های مهم این نمونه شیشه ها، باید به مقاومت و ایمنی بالای آنها در فضاهایی که رفت و آمد بیشتر است اشاره نمود. انواع مختلف از پارتیشن های شیشه ای برای فضای اداره جات، منزل و سرویس های بهداشتی نیز قابل استفاده هستند. این نوع پارتیشن ها از عناصر مهم و پرطرفدار در دکوراسیون می باشند که به تفکیک سازی محیط کمک زیادی می‌کنند.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 322
برچسب‌ها: پارتیشن شیشه ای ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
پارتیشن pvc

پارتیشن pvc، یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین محصولات چوبی جهت تفکیک فضا به شمار می رود. از این محصول می توان برای تقسیم بندی قسمت های مختلف منزل یا محیط اداری استفاده نمود. پارتیشن را با عناوین دیگری نظیر: دیوارپوش یا دیوار کاذب هم می شناسند. در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا شما را ویژگی های این محصول پرطرفدار آشنا نماییم.

 

آشنایی با پارتیشن pvc:

پارتیشن pvc از جمله بهترین محصولات چوبی جهت جداسازی فضا شناخته می شود. با استفاده از پارتیشن یا دیوار کاذب می توان از فضاهای بلااستفاده محیط به بهترین نحو ممکن استفاده نمود. در واقع، نصب آسان و قیمت مناسب پارتیشن ها باعث شده که بسیاری از مشتریان جهت تهیه آنها تمایل زیادی داشته باشند. پارتیشن ها، بهترین راه حل برای دیوار کشی و تفکیک فضا به شمار می رود. پلی وینیل کلراید که به اختصار به آن پی وی سی گفته شده، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. پی وی سی، نوعی پلیمر ترموپلاستیک بوده که به خاطر کیفیت بالا از آن می توان در فعالیت های ساختمانی هم استفاده نمود.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-pvc/

تعداد بازدید از این مطلب: 328
برچسب‌ها: پارتیشن pvc ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
پوستر سه بعدی چیست

پوستر سه بعدی چیست؟

همانطور که می دانید، دیوارها جدا کننده ی بخش های مختلف یک خانه، ساختمان، فروشگاه و غیره هستند. به علاوه دیوارها فضای درونی خانه را از خیابان و کوچه نیز جدا می کنند. در گذشته سفیدکاری سطح دیوارها به منزله ی زیبا سازی فضای داخل منزل بود و آن را به کمک چند تابلو عکس خانوادگی تکمیل می کردند. اما امروزه استفاده از محصولاتی نظیر پوستر سه بعدی، کاغذ دیواری و حتی استفاده از چراغ های مخفی و تزیینی رایج شده است.

هر یک از موارد ذکر شده کاربرد به خصوصی دارند و معمولا متناسب با طراحی داخلی و سلیقه افراد استفاده می شوند. یکی از پرکاربردترین محصولات ذکر شده پوستر سه بعدی است. پوستر سه بعدی در واقع پوستری است که متناسب با ابعاد مورد نظر، به صورت کاملا آماده چاپ می شود. نقش روی این پوسترها به نحوی طراحی شده که با استفاده از خطای دید، منظره ای سه بعدی را به مخاطب القا می کند.

 

در استفاده از پوستر سه بعدی آن چه که اهمیت پیدا می کند، تناسب پوستر با طراحی داخلی منزل و وسایل مورد استفاده از قبیل مبلمان، تزیینات، تابلوها، لوستر و حتی میز عسلی است. بنابراین در استفاده از پوستر سه بعدی بایستی هارمونی طرح و رنگ آن را با موارد ذکر شده رعایت کرد. این پوسترها مقرون به صرفه هستند و فضایی جذاب و دلنشین را به وجود می آورند.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 331
برچسب‌ها: پوستر سه بعدی ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
دیوارپوش ضد ضربه

آشنایی با دیوارپوش ضد ضربه

برای پوشاندن و جلوه دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان از انواع مختلف دیوارپوش استفاده می کنند. این نوع دیوارپوش می‌تواند فضای داخلی دیوار های تجاری، اداری و مسکونی را شیک و زیبا  نماید. انواع دیوارپوش ها، بر اساس کاربرد و جنسی که دارند، طبقه بندی می شوند. یکی از مهمترین موضوعات در زمان انتخاب دیوارپوش دوام و طول عمر آن است. کاربران برای آنکه بتوانند از دیوارهای فضاهای پر تردد مانند راه پله، راهرو مکان های عمومی در برابر ضربه محافظت کنند، دیوارپوش ضد ضربه را انتخاب می کنند.

دیوارها در برابر اجسامی که به آنها صدمه وارد می کنند، بسیار آسیب پذیر هستند. در نتیجه اگر شما می خواهید از صدمه دیدن دیوارها جلوگیری کنید بهتر است از دیوارپوش ضد ضربه استفاده کنید.

 

دیوارپوش ضد ضربه دارای فضاهای توخالی است که که استحکام بالاتری را ایجاد می کنند. دیوارپوش های ضد ضربه دارای ضخامت حدود ۸ میلیمتر هستند و ضخامت استاندارد این محصول موجب می‌شود تا در برابر ضربه و فشار مقاومت بالاتری را از خود نشان دهد.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b4-%d8%b6%d8%af-%d8%b6%d8%b1%d8%a8%d9%87/

تعداد بازدید از این مطلب: 324
برچسب‌ها: دیوارپوش ضد ضربه ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
بازسازی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی چیست؟

پیش از آن که به بازسازی دکوراسیون بپردازیم، باید با تعریف دکوراسیون داخلی آشنا شویم. دکوراسیون داخلی دارای یک تعریف دقیق و البته آشنا می باشد. به هماهنگ سازی همه ی اجزای تشکیل دهنده ی یک مکان به صورت هنرمندانه و از پیش طراحی شده، دکوراسیون داخلی می گویند. این هنر نیز مانند سایر انواع هنر دارای اصول و ریزه کاری هایی بوده و باید توسط یک متخصص مراحل طراحی تا اجرای آن را پیش برد. البته این تخصص باید طبق سلیقه ی کارفرما به کار گرفته شود. همین امر سبب ایجاد انواع دکوراسیون داخلی شده است.

 

بیشتر بخوانید:

انواع دکوراسیون داخلی کدامند؟

برای آن که بتوانید اهمیت بازسازی دکوراسیون داخلی را بیشتر درک کنید، ابتدا باید با انواع دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 350
برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
کفپوش چیست و انواع آن چه کاربردی دارند؟

کفپوش چیست و انواع آن چه کاربردی دارند؟

کفپوش پوششی است که از آن برای پوشاندن کف ساختمان، سالن و اتاق استفاده می‌کنند. با وجود اینکه کفپوش ها قابل تعویض هستند اما می‌توان آن ها را پوششی دائمی هم در نظر گرفت. سنگ، سرامیک، پی وی سی، لمینت، چوب و…. جنس های مختلف کفپوش های ساختمانی هستند که افراد با توجه به نیازی که دارند می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند.

با توجه به اینکه کفپوش ساختمان یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد، در هنگام انتخاب آن باید به موارد مهمی توجه کنید. یکی از این موارد میزان رفت و آمد در آن مکان است. به عنوان مثال اگر باید برای مکانی که رفت و آمد در آن زیاد است کفپوش تهیه کنید باید از متریال های محکم و با دوام استفاده کنید. مدل های تزئینی بیشتر برای مکان های کم رفت و آمد مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

 

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%9f/

تعداد بازدید از این مطلب: 689
برچسب‌ها: کفپوش چیست ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
کفپوش لمینت چیست؟

آشنایی با کفپوش لمینت 

کفپوش لمینت که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، جزء محصولاتی است که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. همچنین از لحاظ قیمتی، این نمونه کفپوش دارای قیمت مناسبی میباشد. نصب سریع و آسان این مدل کفپوش باعث شده است تا کفپوش‎های لمینت، مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرند. ساختار این کفپوش ها، چهار لایه دارد. این لایه ها به ترتیب بر روی هم قرار گرفته و فشرده می شوند.  چهار لایه موجود در کفپوش های لمینت شامل لایه محافظ، لایه هسته اصلی لمینت، لایه زیرین و لایه طرح دار هستند. در واقع لایه روی این نوع لمینت ها، شفاف است و با استفاده از رزین ملامین تولید می‌شود. این نوع لایه، در برابر انواع آسیب ها و لکه ها مقاوم می باشد. این لایه بر روی لمینت علاوه بر ایجاد ماندگاری، از نفوذ آب به درون این محصول جلوگیری می‌کند. به دلیل اینکه بر روی کفپوش لمینت پایه های مبلمان، پایه میز و صندلی قرار می‌گیرند باید سطح آنها ضد خط و خش باشد.

بیشتر بخوانید:

 

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

تعداد بازدید از این مطلب: 330
برچسب‌ها: کفپوش لمینت چیست ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
خرید پارکت لمینت

راهنمای خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت و کفپوش مناسب برای تمامی مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید پارکت لمینت بهترین انتخاب برای کفپوش می باشد. بسیاری از افرادی که تمایل به خرید این نوع کفپوش ها دارند، ترجیح میدهند که قبل از خرید از رنگها، مشخصات و جدیدترین نوع محصولات مطلع شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.  کفپوش  پارکت لمینت از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. این پارکت ها دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی هستند و شما می توانید در دکوراسیون اداری و داخلی مراکز و اماکن مختلف از آنها استفاده کنید.   کیفیت ساخت پارکت های لمینت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این نوع پارکت ها، دارای کیفیت های گوناگون و برندهای مختلفی هستند. شرکت های تولید کننده در تلاش اند تا با افزایش میزان کیفیت پارکت ها، موجب افزایش میزان فروش محصولات تولیدی خود شوند.

بیشتر بخوانید:

 

 ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa/

تعداد بازدید از این مطلب: 676
برچسب‌ها: خرید پارکت لمینت ,
موضوعات مرتبط: ساختمان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید