دستگاه لیزر تیتانیوم
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 305
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 2869
:: بازدید ماه : 2753
:: بازدید سال : 40605
:: بازدید کلی : 1666505
دستگاه لیزر تیتانیوم

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد می باشد که از تکنولوژی سه طول موج قوی الکس، دایود و اندیاگ استفاده می کند و هر کدام از این طول موج ‌ها برای تیپ های پوستی مختلف بکار می‌ روند. طول موج‌ الکس برای موهای نازک مثل نواحی پشت لب، طول موج‌ دایود برای موهای معمولی مثل مو‌های دست و پا و طول موج اندیاگ برای موهای ضخیم‌ تر مانند قسمت‌ های شکم کاربرد دارند.

توسط دستگاه تیتانیوم در هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن تحت تاثیر قرار گرفته و باعث تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه می‌ شود. این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و با فناوری خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

دستگاه تیتانیوم از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و قدرتمندترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه عملاً درمانی بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد از هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

عملکرد دستگاه Titanium با بسیاری از لیزرهای مشابه موجود در بازار متفاوت است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی سه بعدی سه نوع طول موج متفاوت لیزر را در یک نقطه جمع کرده و پس از تاباندن به عمق لایه های پوست، ریشه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می‌ برد.

یکی از طول موج هایی که در دستگاه تیتانیوم مورد استفاده قرار می ‌گیرد الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر است که می تواند موهایی با رنگ روشن را مورد هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد.

طول موج دیگر استفاده شده در این دستگاه، دایود با طول موج 810 نانومتر است که ریشه‌ های عمیق مو را هدف قرار می‌ دهد و برای پوست‌ های تیره بیشتر کاربرد دارد.

طول موج سومی که در دستگاه تعبیه شده، اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر است که نسبت به دو طول موج قبلی ورود پرنفوذتری به سطح پوست را دارد و درمانی ایده‌ آل برای موهای گرفتار شده زیر پوست است. لیزر اندیاگ به ‌خوبی از لایه ‌های سطحی پوست عبور کرده مستقیماً و کاملاً اختصاصی به رنگدانه فولیکول‌ های مو می‌ رسد. بنابراین خطر سوختگی لایه سطحی پوست در افراد برنزه به شدت کاهش می یابد.

نحوه کار دستگاه Titanium به این صورت است که همزمان با حرکت سر لیزر به آرامی روی پوست ناحیه مورد نظر نیز گرم می شود. ناحیه گرم شده توسط پالس های ملایم انرژی لیزر که به فولیکول مو نفوذ می کند، موجب از بین رفتن موهای زائد می شود. فولیکول ها به دلیل آنکه انرژی لیزر را جذب می کنند، از بین رفته و دیگر قادر به تولید موی جدید نخواهند بود.

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه لیزر تیتانیوم با ویژگی های برتر خود به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزری در بازار تبدیل شده است. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از فناوری سه طول موج ، بدون مواد مصرفی ویژه ، مناسب برای انواع پوست 1 تا 6 ، نمایشگرهای بزرگ و موارد مشابه اشاره کرد. در اینجا برخی دیگر از ویژگی های دستگاه تیتانیوم آمده است:

• ایمنی دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه تیتانیوم کاملاً ایمن است و لیزر موهای زائد با این دستگاه درمانی ایمن برای از بین بردن موهای بدن است. دستگاه تیتانیوم هیچ گونه مشکل پوستی برای بیمار ایجاد نمی کند ، فقط ممکن است کمی قرمزی روی پوست ظاهر شود که پس از چند دقیقه یا چند ساعت از بین می رود. با این حال ، ما توصیه می کنیم که پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ، یک متخصص واجد شرایط باید آموزش های لازم را برای جلوگیری از عوارض جانبی ناخواسته پس از درمان ارائه دهد.

• درمان انواع مختلف پوست
دستگاه تیتانیوم از سه طول موج مختلف لیزر استفاده می کند و به درمان های خاص در انواع مختلف پوست و در شرایط مختلف اجازه می دهد. هیچ نامزد خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد و هم مردان و هم زنان می توانند از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کنند. بسته به نوع پوست ، تعداد جلسات ممکن است متفاوت باشد.

• قابل استفاده برای تمام نواحی بدن
با دستگاه لیزر تیتانیوم ، موهای زائد را می توان در سراسر بدن از جمله بازوها ، بازوها و پاها ، زیر بغل ، باسن ، ناحیه تناسلی ، فک ، صورت و موارد دیگر درمان کرد. این دستگاه هم برای مردان و هم برای زنان برای از بین بردن موهای زائد بدن قابل استفاده است.

لیزر موهای زائد بدون درد
دستگاه های تیتانیومی به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قوی ، در طول درمان لایه سطحی پوست را بطور مداوم و م coolثر خنک می کنند. در نتیجه ، بیماران درمان راحت و بدون درد را تجربه می کنند.

• مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قدرتمند

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری فوق العاده قوی در سیستم خنک کننده برای خنک کردن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان استفاده می کند. در عین حال ، گرما را از لایه های داخلی پوست حفظ می کند تا روند درمان با لیزر را مختل نکند. این عملکرد در دستگاه های لیزری کمتر استفاده می شود.

مشکل بسیاری از دستگاه های لیزری این است که آنها دارای سیستم خنک کننده ضعیفی هستند تا هنگام استفاده از لیزر سطح پوست را خنک نگه دارند. اگر لیزر این عملکرد را نداشته باشد ، پوست به احتمال زیاد بعد از لیزر تغییر رنگ داده و می سوزد.

دلیل استفاده از کولر داخلی در دستگاه لیزر تیتانیوم Luna
برای بسیاری از افراد ممکن است این س ariseال مطرح شود که چرا باید از سیستم خنک کننده و سرمایش داخلی در دستگاه لیزر استفاده کرد. این گرما تحریک کننده است زیرا پرتوهای لیزر گرمای زیادی را در سطح پوست تولید می کنند. استفاده از سیستم خنک کننده قوی و کولر داخلی در لیزر تیتانیوم Luna ، دمای سر دسته را برای همیشه خنک نگه می دارد و پوست بیمار احساس درد یا سوزش نمی کند. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که دائماً پوست را شاداب نگه می دارد.

دستگاه Luna با خنک کننده داخلی خود گرما را به حداقل می رساند. این دمای کنترل شده ، حذف موهای زائد را تسریع می کند. مشتریان می توانند طی یک جلسه با استفاده از دستگاه Luna Laser Titanium یک درمان کاملاً بدون درد و آتشین را تجربه کنند.

 

 


پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر برای لیفتینگ بدون جراحی با دوام بالا
Hifu Ulthera Hifu Ulthera پیشرفته ترین فناوری قرن حاضر برای لیفت صورت بدون جراحی با دوام زیاد و در یک جلسه است که توسط پزشکان و همه علاقمندان به پزشکی زیبایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

با استفاده از این فناوری پیشرفته ، انرژی امواج صوتی را می توان به طور دقیق و محاسبه شده تا عمق مورد نظر در لایه های زیرین پوست (فوکوس) متمرکز کرد ، بدون این که آسیبی به سطح پوست وارد شود.

برای درک این موضوع ، می توانیم به مثال معروف قدیمی اشاره کنیم که نشان می دهد نور خورشید با یک ذره بین بر روی یک کاغذ متمرکز شده است. با حرکت دادن ذره بین (لنز) در مقابل نور خورشید از یک سو به طرف دیگر ، می توانیم انرژی خورشید را در نقطه دلخواه روی ورق کاغذ متمرکز کنیم.

در هایفو اولترا فورمر نیز امواج اولتراسوند می توانند با شدت زیاد به بدن نفوذ کرده و بر روی آن ناحیه تمرکز کنند ، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافتهای این مسیر وارد شود. این ویژگی در سیستم های بالابر برای نفوذ به لایه SMAS استفاده می شود.

 

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزری.
همانطور که در بالا ذکر شد ، دستگاه تیتانیوم از سه طول موج لیزری ترکیبی استفاده می کند که برای انواع پوست و انواع موهای صورت و بدن مفید است و مخصوصاً برای پوست برنزه توصیه می شود.

این ویژگی یکی از تفاوت های اصلی بین دستگاه تیتانیوم و سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدلهای مشابه دستگیره مورد استفاده در دستگاه تیتانیوم. این هندپیس یکی از بزرگترین دستگاه های لیزری موجود در بازار است و تأثیر مستقیمی بر سرعت درمان دارد. با این حال ، دستگیره لیزری را می توان تا 40 درصد در مقایسه با سایر مدل های موجود کاهش داد.
تفاوت دیگر این دستگاه این است که لیزر درمانی با دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود یک سیستم خنک کننده فوق العاده قوی عملاً بدون درد است ، زیرا سیستم خنک کننده پوست را در طول تابش لیزر بسیار خنک نگه می دارد و بیمار احساس درد نمی کند. احساس کردن

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در دستگاه تیتانیوم باعث شده است این دستگاه بهترین عملکرد را در مبارزه با موهای زائد از خود نشان دهد. تنوع عملکرد مشابه برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته سهولت کار با آن ، دستگاه لیزر تیتانیوم را به یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود تبدیل کرده است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ، پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت و مناطق بزرگ را دو برابر سریعتر درمان می کنید. خرید دستگاه لیزری تیتانیوم اصل با کیفیت آسان نیست ، اما اگر شرکت های معتبری را می شناسید که چنین محصولاتی را تولید و عرضه می کنند ، از خرید و ضمانت محصول خیال شما راحت خواهد بود. شرکت ماهور طب سالهاست که در زمینه تولید و واردات دستگاه لیزر و لوازم زیبایی فعالیت می کند و در این زمینه فعالیت می کند و بسیاری از مطب ها و کلینیک ها را تجهیز کرده است.

همانطور که مشاهده می کنید ، قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت ، همواره به پزشکان اطمینان می دهد که می توانند محصولی با کیفیت و بهترین قیمت را برای مطب و کلینیک خود ارائه دهند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ، ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش است که در کمتر شرکت کمتر دیده می شود. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان پزشکی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به کلینیک های معتبر پزشکی و زیبایی هستند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم
با توجه به کارایی بالای این دستگاه و راحتی و درمان بدون درد با آن ، قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مقرون به صرفه است.
مزایا و ویژگی های خاص دستگاه بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تأثیر می گذارد. برخی از ویژگی های این دستگاه مانند ماژول پرقدرت و استفاده از سیستم خنک کننده قوی ، بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیر می گذارد. در صورت ضمانت دستگاه ، قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسته به مدت زمان ، نوع و هزینه گارانتی متفاوت است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 14 مرداد 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید