خرید تابعیت و پاسپورت دومینیکا
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 612
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3176
:: بازدید ماه : 3060
:: بازدید سال : 40912
:: بازدید کلی : 1666812
خرید تابعیت و پاسپورت دومینیکا

داشتن گذرنامه و شهروندی کشورهای مستقل مشترک المنافع دارای مزایای زیادی از جمله سفر بدون ویزا ، فرصت های تحصیلی و تجاری و موارد دیگر است.

شهروندان کشورهای مستقل مشترک المنافع به دلیل ارتباط با انگلستان برای ورود به انگلستان نیازی به ویزا ندارند و می توانند تا 6 ماه در سال در آنجا اقامت داشته باشند. آنها همچنین از حق کمک ویژه سفارتخانه های انگلیس در صورت بروز مشکلات سفر در یک کشور خارجی برخوردارند.

وب سایت دولت بریتانیا می گوید: "ما همچنین می توانیم به شهروندان کشورهای مشترک المنافع در کشورهای غیر مشترک المنافع که نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی ندارند ، کمک کنیم ، اما ما معمولاً از نزدیکترین سفارت آنها برای هرگونه کمک مداوم درخواست می کنیم." "نیاز را برطرف کنید." در شرایط خاص ، مانند گذرنامه مفقود یا دزدیده شده ، گذرنامه اضطراری بریتانیا نیز می تواند برای شهروندان مشترک المنافع بدون مجوز با اجازه دولتهای ملی آنها صادر شود.

آیا دوست دارید شهروند کشورهای مشترک المنافع شوید؟
کشورهای مشترک المنافع با 53 ایالت مستقل یکی از قدیمی ترین انجمن های سیاسی در جهان است.

شهروند مشترک المنافع شهروند هریک از آن 53 کشور است.

در حال حاضر شش کشور مشترک المنافع هستند که شهروندی مقرون به صرفه ای را با برنامه سرمایه گذاری ارائه می دهند که نیازی به اقامت متقاضی ندارد. شهروندی مشترک با همه مزایای آن را می توان بدون نیاز به حضور در کشور مورد نظر به دست آورد.

مشترک المنافع مدرن ، که در سال 1926 تأسیس شد و قبلاً به عنوان سازمان ملل شناخته می شد ، در اصل از کشورهای تحت سلطه بریتانیا تشکیل شده بود.

کشورهای مشترک المنافع امروز بر اساس همکاری داوطلبانه و برابر با رئیس جمهور مشترک المنافع ، که توسط کشورهای عضو انتخاب شده است ، بنا شده است. ملکه الیزابت دوم در حال حاضر ریاست مشترک المنافع را بر عهده دارد و بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در حال حاضر ریاست مشترک المنافع را بر عهده دارد.

در وب سایت رسمی مشترک المنافع آمده است که هدف مشترک المنافع تقویت حکومتداری ، ایجاد نهادهای فراگیر و ترویج عدالت و حقوق بشر است. آنها از اعضا در دستیابی به توسعه ، دموکراسی و صلح ، رشد اقتصادی و تقویت تجارت ، توانمندسازی جوانان و مقابله با تهدیدهایی مانند تغییرات آب و هوایی ، بدهی و نابرابری حمایت می کنند. کشورهای مشترک المنافع از عضویت در یک جامعه حمایتی با بیش از 80 سازمان مشترک المنافع کمک می گیرند.

 

خرید تابعیت و پاسپورت دومینیکا
بسیاری از کشورهای مشترک المنافع از طریق سرمایه گذاری برنامه های شهروندی ارائه می دهند ، از جمله آنتیگوا و باربودا ، دومینیکا ، گرانادا ، سنت کیتس و نویس ، سنت لوسیا و وانواتو. اخذ تابعیت و گذرنامه این کشورها معمولاً وجود ندارد و پروسه ای بین 3 تا 6 ماه دارد.



تعداد بازدید از این مطلب: 561
برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 22 شهريور 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید