جک هیدرولیک دو طرفه
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 233
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3716
:: بازدید ماه : 8228
:: بازدید سال : 46080
:: بازدید کلی : 1671980
جک هیدرولیک دو طرفه

یکی از عوامل تعیین کننده نوع جک هیدرولیک نحوه حرکت آن است. دارای جک هیدرولیک دو طرفه با دو ورودی و خروجی روغن. این باعث می شود جک به جلو و عقب حرکت کند.

کاربرد جک هیدرولیک دو طرفه در صنایع مختلف
نیروی محرکه و حرکت پاندول بسیاری از وسایل تفریحی شهربازی توسط سیستم هیدرولیک و جک هیدرولیک دو طرفه تامین می شود. به طور کلی جک هیدرولیک دو طرفه در صنایع مختلف مانند خودروسازی، ساختمانی و نفت و گاز برای انتقال انرژی و ایجاد نیروی لازم در برخی از فرآیندهای صنعتی کاربرد دارد. در واقع از جک هیدرولیک صنعتی برای جابجایی ماشین آلات سنگین استفاده می شود.

جک های هیدرولیک دو طرفه در ساخت و ساز برای بلند کردن و حمل بارهای سنگین استفاده می شود. از این جک ها در فرآیند نگهداری ساختمان نیز استفاده می شود. در صنعت نفت و گاز از این جک ها برای بلندکردن و حمل لوله های سنگین استفاده می شود.

ویژگی های جک هیدرولیک دو طرفه;

قدرت و دقت بالا
مهمترین ویژگی جک هیدرولیک دو طرفه حرکت رفت و برگشتی و دو طرفه آن است. حرکت این جک به کمک روغن هیدرولیک انجام می شود که آن را برای جابجایی بارهای سنگین قدرتمند می کند.همچنین یکی از ویژگی های سیستم کنترل هیدرولیک دقت و ایمنی بالا می باشد. جک هیدرولیک دو طرفه با دریچه های ایمنی و سیستم های ضد فشار ایمنی بالایی را برای کاربران فراهم می کند. با توجه به اینکه این جک ها از قطعات بادوام و مرغوب ساخته شده اند، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این ویژگی ها خرید جک های هیدرولیک یک طرفه و دو طرفه را برای دستفروشان در اولویت قرار می دهد تا نیازهای خود را برطرف کنند.

قطعات و اجزای جک هیدرولیک دو طرفه صنعتی
یک جک هیدرولیک دو طرفه از قسمت ها و بخش های مختلفی تشکیل شده است. بدنه جک از فولاد ساخته شده و دارای استحکام و مقاومت لازم برای تحمل فشار و بارهای سنگین می باشد. یکی دیگر از قسمت های مهم جک شامل یک سیلندر فولادی با قطر مشخص است که پیستون در داخل آن قرار دارد. یکی دیگر از بخش های اصلی جک هیدرولیک دو طرفه، پیستون است. پیستون در داخل سیلندر قرار دارد و با فشار دادن روغن هیدرولیک به بالا و پایین حرکت می کند.

پایه و دسته قسمت های باقی مانده جک هیدرولیک دو طرفه را تشکیل می دهند. این دو قسمت از فولاد ساخته شده و برای نگهداری و حمل جک استفاده می شود. با استفاده از شیلنگ و شیر عملیاتی مانند جابجایی روغن داخل جک و ایجاد فشار هیدرولیک، کنترل جریان روغن و تنظیم فشار هیدرولیک نیز انجام می شود.همه این اجزا با هم کار می کنند تا جک هیدرولیک دو طرفه را هدایت کنند.

تعیین قیمت جک هیدرولیک دو طرفه بر اساس فاکتورهای طراحی و ساخت
از جمله عوامل تعیین کننده قیمت نهایی انواع جک ها از جمله جک های هیدرولیک فلنج گردنی، یک طرفه و دو طرفه، طراحی مناسب، استفاده از مواد مرغوب، ضربه، قطر یا سطح مقطع و چگونگی برای اتصال جک به سیستم هیدرولیک. همچنین قابلیت تعمیر و سرویس جک در هنگام خرابی نیز بر قیمت تمام شده جک تاثیر خواهد داشت. .



تعداد بازدید از این مطلب: 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید